Stuur maar op, klinkt als een deal. Rekening kan naar de gebruikelijke @Nattekatquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We hebben hier minstens 15 min aan gespendeerd. Met een uurtarief van 500, raad ik aan 125, vriendenprijs, 100, over te maken. Rekening nr volgt spoedig.
Kan die 100 ook gebruikt worden voor die verzekering waar je het over had?quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Stuur maar op, klinkt als een deal. Rekening kan naar de gebruikelijke @:nattekat
Ja hoor, kan prima.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan die 100 ook gebruikt worden voor die verzekering waar je het over had?
vriendenprijsje $10,000 per maand. Als een klant van je weigert te betalen, dan sturen we het duo hdero en hema op de die klant af. 99.9% van de wanbetalers betaalt meestal binnen 2 dagen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat kost dat per maand, en wat zijn de perks?
Hdero en hema.. waarom lijkt me dat nou geen goede combinatie?quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
vriendenprijsje $10,000 per maand. Als een klant van je weigert te betalen, dan sturen we het duo hdero en hema op de die klant af. 99.9% van de wanbetalers betaalt meestal binnen 2 dagen.
Dat zeiden ze ook van Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hdero en hema.. waarom lijkt me dat nou geen goede combinatie?
Hoezo waar zit je danquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh dat is praktisch buitenland voor mij
Lijkt me ookquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hdero en hema.. waarom lijkt me dat nou geen goede combinatie?
Ik wil nakken maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ben niet zo van het gas
Kan je best nog drinken hoor. 3 maanden valt mee toch.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:22 schreef Quotidien het volgende:
Heb alleen nog een biertje van 3 maanden over datum
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-04-2019 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoelang ben jij houdbaar?quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan je best nog drinken hoor. 3 maanden valt mee toch.
Ik zou een nieuwe inkoop manager gaan zoeken. Dit kan echt nietquote:
Heb jij nog een goed recept voor roti of kan iedereen het wel maken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
Ik moet echt weer eens een keer op vakantie gaan naar Suriname.
Al is het alleen maar om de taal beter te leren beheersen.
Ga met me mee, dan leer ik je meer dan alleen de taal.quote:Op dinsdag 23 april 2019 03:28 schreef moemoe het volgende:
Ik moet echt weer eens een keer op vakantie gaan naar Suriname.
Al is het alleen maar om de taal beter te leren beheersen.
smoothquote:Op dinsdag 23 april 2019 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga met me mee, dan leer ik je meer dan alleen de taal.
Nee, zeker niet iedereen kan goede roti makenquote:Op dinsdag 23 april 2019 03:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb jij nog een goed recept voor roti of kan iedereen het wel maken?
Genereus aanbod, ik slaap er nog even een nachtje overquote:Op dinsdag 23 april 2019 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ga met me mee, dan leer ik je meer dan alleen de taal.
Maar vannacht zal ik je leren dat die downtime punten van mij zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 03:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Genereus aanbod, ik slaap er nog even een nachtje over.
Maar de "pannenkoeken" zijn toch een soort van naan? Bloem, bakpoeder en spliterwten?quote:Op dinsdag 23 april 2019 03:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nee, zeker niet iedereen kan goede roti maken.
Dank je. Ik heb nu een lading kousenband in de koelkast liggen en wil er iets lekkers mee makenquote:Ik kan mijn moeder eens vragen om een goed recept, al gaat het meeste wel op gevoel.
We’ll seequote:Op dinsdag 23 april 2019 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar vannacht zal ik je leren dat die downtime punten van mij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |