Bedankt vriend.quote:
Voor niemand dus. (lol)quote:Op maandag 22 april 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:
Voor alle NAC fans heb ik nog iets leuks straks.
quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
@:FireFox1
Host jij volgende, want ik ben er zo niet.
Deze is wel leuk.quote:
Dan host ik wel.quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
Ok.quote:Op maandag 22 april 2019 21:54 schreef Coco. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GGMM probeert het beiden maar is ook niet erg succesvol.quote:Op maandag 22 april 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
Haxball is zoiets wat ik graag in één keer goed zou willen kunnen ipv er tijd insteken.
Op deze manier gaat Excelsior nog degraderen.quote:
Er is na al die jaren nog steeds niemand op FOK! die goed is in Haxball.quote:Op maandag 22 april 2019 21:56 schreef fetX het volgende:
Haxball is zoiets wat ik graag in één keer goed zou willen kunnen ipv er tijd insteken.
@Enixquote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is na al die jaren nog steeds niemand op FOK! die goed is in Haxball.
Dat is uiteindelijk de schuld van Ferry de Haanquote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op deze manier gaat Excelsior nog degraderen.
Er waren zelfs debielen die hem graag als hoofdtrainer van Feyenoord wilden zien.quote:
Enix mokergoed.quote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer dat die nooit meer mee doet
En @:Euribob
@Ponexquote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Elan krijgt teveel internet tijd in de opvangquote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren zelfs debielen die hem graag als hoofdtrainer van Feyenoord wilden zien.
Of nouja, debielen impliceert meervoud. Eigenlijk was het alleen @:elan
Anouk wel sowwwwquote:Op maandag 22 april 2019 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de sympathieke @:Poepz0r ze beide wel wil palen.
Ono was heel goed weet ik nog, wie was dat ook alweer.quote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?quote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren zelfs debielen die hem graag als hoofdtrainer van Feyenoord wilden zien.
Julian Jennerquote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?
Toto??quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
Of heette die ene gast ook alweer, je had Enix en nog iemand die echt goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat ook bij dat Trenchin toch?quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?
Dat moet Knut zijn geweestquote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ono was heel goed weet ik nog, wie was dat ook alweer.
quote:Op maandag 22 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toto??Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook iets met de P, maar ik weet het niet meer.
Wordt vervolgd.
Michael Panhuisquote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Volgens mij ook iets met de P, maar ik weet het niet meer.
Wordt vervolgd.
Ja man. Assistent geweest bij Feyenoord en speelt attractief voetbal met aanvallende intenties.quote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toto??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij speelde Feyenoord weg.quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op maandag 22 april 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
TIJD VOOR HAXBALL!!!!!!!!!!!!
https://www.haxball.com/play?c=WXNpLA75pUg
erinquote:Op maandag 22 april 2019 22:04 schreef GGMM het volgende:
Diegene die je moeders rosbief elke zondag aansnijdt.quote:
Straks Pauw showtje kijken? Wees welkom.quote:Op maandag 22 april 2019 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk de show enkel nog op YT. Hoogtepuntjes genot.
Jaquote:Op maandag 22 april 2019 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het Vraagstuk Sri Lanka gaan we oplossen voor ze.
Kan iemand dat uploaden? Mensen in het buitenland worden weer buitengesloten omdat de app alleen in NL iTunes store staat blijkbaar.quote:
https://www.veronicatv.nl(...)l7Edgp/doordekken-2/quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan iemand dat uploaden? Mensen in het buitenland worden weer buitengesloten omdat de app alleen in NL iTunes store staat blijkbaar.
Komt omdat hij viesdik is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:29 schreef RipCity het volgende:
Die gozer achter die twente reporter kreeg zowat een beroerte. Zweet brak 'm uit.
Ook gewoon schijtlollig blijven doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
de beelden waar je ziet wat er met Dennis aan de hand was
Lol. Hij reageert erop alsof ie drugs op heeft en niet weet waarom ie zo raar doet, beetje lachen enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
de beelden waar je ziet wat er met Dennis aan de hand was
Zeer herkenbaar. Als je dit meemaakt en bent altijd gezond geweest dan lach je er wel mee in eerste instantie. Totdat je te horen krijgt wat het probleem is. En als je dan ook nog moet knokken om je baan te behouden al ben je volledig herstelt dan vergaat je het lachen wel.quote:
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.quote:
Giel is echt een teringlul ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.
Iedereen die juicht voor Giel moeten we op de royeerlijst zetten.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.
Laat die stumpers elkaar maar lekker afmaken.quote:
Genot!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
#bezoekVI #johan-derksen-fanclub #goochelen
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Morgen! Zin in!
Pijnlijk. Zie ik @GGMM hier nu gewoon verliezen van een scorende Vollenhoven????quote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef Max23 het volgende:
Net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
@:onlogisch vindt dit leuk
Waz kan bevestigen dat hij 2 fouten maakte.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk. Zie ik @:GGMM hier nu gewoon verliezen van een scorende Vollenhoven????
Morgen! Zin in!
Genotquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Promoot je deze reeks nog even?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Nou poepoe wat heftig.quote:
Zet hem opquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
De vorige keer lulde ik gewoon doorquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laat je niet afkappen door Genee trouwens, -J-D-!
Benieuwd of je je goocheltruc mag doenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Ga je Sensi terug toverenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:12 schreef -J-D- het volgende:
Maar goed, nu ben ik er op uitnodiging van de redactie met een goocheltruc op hun verzoek.
Dus er zal wat meer ruimte zijn, lijkt me.
Giel weet hoe je die sidekicks kan laten stoppen met lachen, wat een God.quote:
Ah meneer sloeg meteen aan het typen. Verrassendquote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef Max23 het volgende:
Net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
@:onlogisch vindt dit leuk
Uiteraard feliciteerde ik direct mijn tegenstanders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah meneer sloeg meteen aan het typen. Verrassend
Sommige mensen hebben dat nodig om interessant over te komen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ook al die moeilijke usernames.
Hopelijk pakt Derksen dit op vanavond. Genee is nog wel zo'n huichelaar die het onder de tafel probeert te houden als hij de kans krijgt. Johan heeft er écht schijt aan. Ik hoop dat ze Talpa vanavond flink door de mangel halen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef RipCity het volgende:
Wat doen de mannen van VI nog bij Talpa?
https://www.ad.nl/show/wa(...)-bij-talpa~a400e53a/
Angela de Jong is drop van het huismerk:quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef RipCity het volgende:
Wat doen de mannen van VI nog bij Talpa?
https://www.ad.nl/show/wa(...)-bij-talpa~a400e53a/
kokindjes genotquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Angela de Jong is drop van het huismerk:
Genee haalde het toch zelf aan in zijn radioshow?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Derksen dit op vanavond. Genee is nog wel zo'n huichelaar die het onder de tafel probeert te houden als hij de kans krijgt. Johan heeft er écht schijt aan. Ik hoop dat ze Talpa vanavond flink door de mangel halen.
Oh, geen idee. Dat luister ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genee haalde het toch zelf aan in zijn radioshow?
Dat staat in die column Hans.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Dat luister ik niet.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Angela de Jong is drop van het huismerk:
Ik dacht serieus dat die donnie een parodie was door een van die Roelvink kids?!quote:
Wat krijg je voor je bijdrage?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De vorige keer lulde ik gewoon door
Maar goed, nu ben ik er op uitnodiging van de redactie met een goocheltruc op hun verzoek.
Dus er zal wat meer ruimte zijn, lijkt me.
Donnie is PUUR.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat die donnie een parodie was door een van die Roelvink kids?!
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken of mijn photoshop nog in beeld komt
Is - JD - er?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest iets maken voor - JD- zijn goocheltruc
Komt dit op instagram?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moest iets maken voor - JD- zijn goocheltruc
Zo!quote:
Lekker voor de poen, wat een baas.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Willem rennend langs de lijn in de nacompetitie
Boskamp kon FC Dordrecht trainen voor 1500 euro per maandquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker voor de poen, wat een baas.
Hoeveel zou hij krijgen voor zo'n grapje?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Lekker voor de poen, wat een baas.
Best knap toch, dat zie ik Johan Cruijff niet doen hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:42 schreef Evertjan het volgende:
komt Willem met een rollator het veld op?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:43 schreef onlogisch het volgende:
Dat kan alleen maar bij VI hé. Straks een item over de bodyguards van Kim-Jung-Un
Geen idee, normaal niet veel gok ik, maar met die Jordania wat ze net zeiden zal het wel genoeg zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel zou hij krijgen voor zo'n grapje?
Best geinige schnabbel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen idee, normaal niet veel gok ik, maar met die Jordania wat ze net zeiden zal het wel genoeg zijn.
Volgens de VI lezersonderzoeken hebben we meer interesse in Excelsior dan Barcelona of Manchester United.quote:
De gidsquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens de VI lezersonderzoeken hebben we meer interesse in Excelsior dan Barcelona of Manchester United.
Avengers is echt pure bagger.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Hebben jullie al Avengers Endgame gezien. #nospoilers
@Anneloosquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Marvelaidsquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Nee Den Bosch is genaaid door de KNVB, dat mag best gezegd wordenquote:
De KNVB naait wel meer clubs.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee Den Bosch is genaaid door de KNVB, dat mag best gezegd worden
Ado is blij met Zwinkelsquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Heel veel keepers die van Ajax komen kunnen er geen reet van.
Touchéquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook heel veel en niet allemaal
mAaR hEt iS zO'n lEuKe GaStquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
De woordenschat van Jan bestaat uit een zin of 4.
Ik weet soms niet eens in wat voor taal hij praat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
De woordenschat van Jan bestaat uit een zin of 4.
Ik zie Ajax geen punten meer laten liggen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom denken ze dat de titelstrijd al beslist is?
Ik verwacht het ook niet, maar staat nog steeds gewoon gelijk in puntenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zie Ajax geen punten meer laten liggen.
JAquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |