Kan iemand dat uploaden? Mensen in het buitenland worden weer buitengesloten omdat de app alleen in NL iTunes store staat blijkbaar.quote:
https://www.veronicatv.nl(...)l7Edgp/doordekken-2/quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kan iemand dat uploaden? Mensen in het buitenland worden weer buitengesloten omdat de app alleen in NL iTunes store staat blijkbaar.
Komt omdat hij viesdik is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:29 schreef RipCity het volgende:
Die gozer achter die twente reporter kreeg zowat een beroerte. Zweet brak 'm uit.
Ook gewoon schijtlollig blijven doenquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
de beelden waar je ziet wat er met Dennis aan de hand was
Lol. Hij reageert erop alsof ie drugs op heeft en niet weet waarom ie zo raar doet, beetje lachen enzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:53 schreef KingRoland het volgende:
de beelden waar je ziet wat er met Dennis aan de hand was
Zeer herkenbaar. Als je dit meemaakt en bent altijd gezond geweest dan lach je er wel mee in eerste instantie. Totdat je te horen krijgt wat het probleem is. En als je dan ook nog moet knokken om je baan te behouden al ben je volledig herstelt dan vergaat je het lachen wel.quote:
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.quote:
Giel is echt een teringlul ja.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.
Iedereen die juicht voor Giel moeten we op de royeerlijst zetten.quote:Op donderdag 25 april 2019 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mooie fittie. Sidekicks zijn fucking vervelend maar Giel weet het voor elkaar te krijgen nog kutter te zijn.
Laat die stumpers elkaar maar lekker afmaken.quote:
Genot!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
#bezoekVI #johan-derksen-fanclub #goochelen
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Morgen! Zin in!
Pijnlijk. Zie ik @GGMM hier nu gewoon verliezen van een scorende Vollenhoven????quote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef Max23 het volgende:
Net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
@:onlogisch vindt dit leuk
Waz kan bevestigen dat hij 2 fouten maakte.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk. Zie ik @:GGMM hier nu gewoon verliezen van een scorende Vollenhoven????
Morgen! Zin in!
Genotquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Promoot je deze reeks nog even?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Nou poepoe wat heftig.quote:
Zet hem opquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
De vorige keer lulde ik gewoon doorquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Laat je niet afkappen door Genee trouwens, -J-D-!
Benieuwd of je je goocheltruc mag doenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef -J-D- het volgende:
Morgen! Zin in!
Ga je Sensi terug toverenquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:12 schreef -J-D- het volgende:
Maar goed, nu ben ik er op uitnodiging van de redactie met een goocheltruc op hun verzoek.
Dus er zal wat meer ruimte zijn, lijkt me.
Giel weet hoe je die sidekicks kan laten stoppen met lachen, wat een God.quote:
Ah meneer sloeg meteen aan het typen. Verrassendquote:Op donderdag 25 april 2019 23:30 schreef Max23 het volgende:
Net als dit trouwens:
[ afbeelding ]
@:onlogisch vindt dit leuk
Uiteraard feliciteerde ik direct mijn tegenstanders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ah meneer sloeg meteen aan het typen. Verrassend
Sommige mensen hebben dat nodig om interessant over te komen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarom ook al die moeilijke usernames.
Hopelijk pakt Derksen dit op vanavond. Genee is nog wel zo'n huichelaar die het onder de tafel probeert te houden als hij de kans krijgt. Johan heeft er écht schijt aan. Ik hoop dat ze Talpa vanavond flink door de mangel halen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef RipCity het volgende:
Wat doen de mannen van VI nog bij Talpa?
https://www.ad.nl/show/wa(...)-bij-talpa~a400e53a/
Angela de Jong is drop van het huismerk:quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:57 schreef RipCity het volgende:
Wat doen de mannen van VI nog bij Talpa?
https://www.ad.nl/show/wa(...)-bij-talpa~a400e53a/
kokindjes genotquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Angela de Jong is drop van het huismerk:
Genee haalde het toch zelf aan in zijn radioshow?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk pakt Derksen dit op vanavond. Genee is nog wel zo'n huichelaar die het onder de tafel probeert te houden als hij de kans krijgt. Johan heeft er écht schijt aan. Ik hoop dat ze Talpa vanavond flink door de mangel halen.
Oh, geen idee. Dat luister ik niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Genee haalde het toch zelf aan in zijn radioshow?
Dat staat in die column Hans.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Dat luister ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |