Ono was heel goed weet ik nog, wie was dat ook alweer.quote:Op maandag 22 april 2019 21:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jammer dat die nooit meer mee doet
En @:Euribob
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?quote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren zelfs debielen die hem graag als hoofdtrainer van Feyenoord wilden zien.
Of nouja, debielen impliceert meervoud. Eigenlijk was het alleen @:elan
Julian Jennerquote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?
Toto??quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef GGMM het volgende:
Of heette die ene gast ook alweer, je had Enix en nog iemand die echt goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zat ook bij dat Trenchin toch?quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die hele hype rond die gast is gebaseerd op...? Een leuk seizoentje met Salzburg en..?
Dat moet Knut zijn geweestquote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ono was heel goed weet ik nog, wie was dat ook alweer.
quote:Op maandag 22 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toto??Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ook iets met de P, maar ik weet het niet meer.
Wordt vervolgd.
Michael Panhuisquote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Volgens mij ook iets met de P, maar ik weet het niet meer.
Wordt vervolgd.
Ja man. Assistent geweest bij Feyenoord en speelt attractief voetbal met aanvallende intenties.quote:Op maandag 22 april 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren zelfs debielen die hem graag als hoofdtrainer van Feyenoord wilden zien.
Of nouja, debielen impliceert meervoud. Eigenlijk was het alleen @:elan
quote:Op maandag 22 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Toto??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij speelde Feyenoord weg.quote:Op maandag 22 april 2019 21:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |