Vk in de tent altijd goeie !!!quote:
danku, danku, ik zal hier de hele avond zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:15 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Vk in de tent altijd goeie !!!
Je gezicht is goede vrijdagquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Het is GOEDE VRIJDAG he gedraag u een beetje
LAAT HET REGENEN VK!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee dat was alles wat ik had, sorry
En die van jou?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JE GEZICHT IS EEN TWEEDE POGING
Ow raar, ik zie het prima en de rest ook denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee het werkt gwoon niet, 403 Forbidden error
@naatje_1quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Paashaasschaamhaarverzamelaars verzamelen verzamelaar
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik hou wel rekening met jou, zelfs als je er niet bent. Ook al ben je er blijkbaar vanavond maar okequote:
Ik weet wel wat jij lekker vind jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer dat je even goed aan mij denktquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik hou wel rekening met jou, zelfs als je er niet bent. Ook al ben je er blijkbaar vanavond maar oke
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij lekker vind jaEr kan er maar 1 de winnaar zijn, VlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar daar mag ik van @Flippiee niks over zeggen hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie nog leuke dingen uitgespookt?
waar zie jij een modfight?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:
Geen modfight hier a.u.b., dit topic is bedoeld als een plek waar iedereen zich welkom voelt
[ afbeelding ]
Snap ik welquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik van @:flippiee niks over zeggen hier op FOK!
Dat is gewoon de paringsdans die flippiee en ik uitvoerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:
Geen modfight hier a.u.b., dit topic is bedoeld als een plek waar iedereen zich welkom voelt
[ afbeelding ]
Sommige dingen kun je beter privé houdenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik van @:flippiee niks over zeggen hier op FOK!
Mocht je willenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is gewoon de paringsdans die flippiee en ik uitvoeren
Ja die meid zou geweldig zijn als ze als koe geboren zou zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Goede jetsers wel, niet die van Ronaldo dan
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja die meid zou geweldig zijn als ze als koe geboren zou zijn
Vkaatje met een haatjequote:Op vrijdag 19 april 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel in een bui vanavond zeg, jeez
Ik moest vanochtend vroeg op. Was er gister ook tot in de avond laat. Jij kan ook gewoon blijven.quote:
Slovenië was nogal slopend, ik zit nu in herstelmodus...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend vroeg op. Was er gister ook tot in de avond laat. Jij kan ook gewoon blijven.
nou enquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Baas
[..]
Heb nu geen rode lipstick op
Ziet er uitgemergeld uit, geef dat jochie eens een boterham!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja doet het goed tot nu toe, gewoon door blijven gaan
Hier wat motivatie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er uitgemergeld uit, geef dat jochie eens een boterham!
Beetje gek tochquote:
Zeer motiverendquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja doet het goed tot nu toe, gewoon door blijven gaan
Hier wat motivatie
[ afbeelding ]
Oh, hé, tip, doe geen TR op een gesloten topic, want dat zie ik echt over het hoofdquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik waardeer het wel trouwens. Ik kom van een moeilijke ban en jullie mods zijn juist de drijvende kracht achter mijn topics. Behalve naatje dan die sluit een topic onterecht maar goed dat is dan weer een compleet ander verhaal. En hij post hier ook gewoon leuk in dus ja wat mij betreft hoeft hij geen note daarvoor te ontvangen
[ afbeelding ]
Ik waardeer je gebaar maar niet je gifje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik waardeer het wel trouwens. Ik kom van een moeilijke ban en jullie mods zijn juist de drijvende kracht achter mijn topics. Behalve naatje dan die sluit een topic onterecht maar goed dat is dan weer een compleet ander verhaal. En hij post hier ook gewoon leuk in dus ja wat mij betreft hoeft hij geen note daarvoor te ontvangen
[ afbeelding ]
Beetje ongepast icm die boodschap idd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik waardeer je gebaar maar niet je gifje.
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje ongepast icm die boodschap idd.
ik zal jouw bericht eens ondersteunenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaal
Nou ja was niet echt kritiek op het slotje. Was meer dat ik aan wou geven dat het niet gelul was van mij, is gewoon wel echt een dingetje. Dus ja dat het gesloten werd met het idee van TS is gek was wat onterecht. En oke dan weet ik dat dat niet werkt dus, TR op een gesloten topicquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, hé, tip, doe geen TR op een gesloten topic, want dat zie ik echt over het hoofdAls je kritiek hebt op een slotje, dan is de feedback van dat forum de plaats waar je moet zijn (of de D/PM van desbetreffende mods). Ik zie nu pas de TR na mijn slotje.
Graag zelfsquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik zal jouw bericht eens ondersteunen
Lol je hoeft mij niet te verdedigen, ik heb murp aan mijn zijdequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaal
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak het haar nou niet zo moeilijk, de opmerking die ze had was al leuk gevondenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?
Oké oké, ik stop alquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maak het haar nou niet zo moeilijk, de opmerking die ze had was al leuk gevonden
Murp is geen mod meer. Zou je keuzes heroverwegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hoeft mij niet te verdedigen, ik heb murp aan mijn zijde
Wellicht is er toch het een en ander verborgen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?
De eerste link in die TR aangeklikt en op basis daarvan zou ik zeggen dat het eerder in W&T hoorde dan in F&L, maar ik snap er verder weinig van ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja was niet echt kritiek op het slotje. Was meer dat ik aan wou geven dat het niet gelul was van mij, is gewoon wel echt een dingetje. Dus ja dat het gesloten werd met het idee van TS is gek was wat onterecht. En oke dan weet ik dat dat niet werkt dus, TR op een gesloten topic
[ afbeelding ]
Zou jij niet op tijd in je bed gaan liggen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Murp is geen mod meer. Zou je keuzes heroverwegen
[..]
Wellicht is er toch het een en ander verborgen.
ik ben er nog nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou jij niet op tijd in je bed gaan liggen?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dusquote:
wie zegt dat ze niet op bed ligt?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekijk jij de streams niet meer?quote:
Lol dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekijk jij de streams niet meer?![]()
Oeiiiquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
denken dat je de genuine streamtoegang hebtquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denken dat je de genuine streamtoegang hebt
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?quote:
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife streamquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut?
[..]
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?
Damn, heeft flips me weer gescamedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife stream
Ik lig inderdaad in bedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife stream
Ik moet echt eens gaan upgraden naar premiumquote:
zeer smal hoofd, vrij dikke tettenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Welke verhoudingen? Die van haar wenkbrauwen naar de borsten of wat?
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
In bed liggen is de eerste stap richting opstaan
Nee dat is wakker wordenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef naatje_1 het volgende:
In bed liggen is de eerste stap richting opstaan
Nou nou, klinkt als iemand die wel een plaatje kan gebruikenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.
Word er zeeziek vanquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou nou, klinkt als iemand die wel een plaatje kan gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik morgen niet wakker word.
Ja maar ik ga niet opstaan als ik in bed lig maar niet wakker word of wel. Dus de eerste stap naar opstaan is wakker worden als je in bed ligt en slaaptquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je wordt toch wakker terwijl je in bed ligt?
Kennelijk nu in slaapquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik wordt altijd pas wakker als ik beneden aan m’n derde kop koffie zit, ook wel mijn depresso genoemd.
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Is er een beste mod die over een kwartier hier het nachtbagger topic van wil maken?
@Flippieequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Is er een beste mod die over een kwartier hier het nachtbagger topic van wil maken?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef phoenyx het volgende:
Mooi zo, dan geeft dat de zekerheid dat ze nog een kwartier wakker blijft in ieder geval
ik kom niet meer aan posts buiten F&Lquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je had ook gewoon m’n post effe kunnen editen, nu blijft het er de hele nacht staan
Neuh maar wel een waardelozequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef phoenyx het volgende:
Zo is zij nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tenzij ze ineens de andere blauwen hier gaat vragen om het te doen
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbaggerquote:
ik had het over de moderators jeetjequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ah kom op, de eerste editie was wat matig, deze editie is al een flink succes, kan je je voorstellen wat ik kan doen als ik wat ervaring op ga doen met pre nachtbagger
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, neem aan dat jij dat wel ff kan doen toch?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kom niet meer aan posts buiten F&L
@Flippieequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef phoenyx het volgende:
En kan iemand hier een reeks van maken? Met de vorige?
[ afbeelding ]
Zoveel verzoeken wacht ttttquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef phoenyx het volgende:
En kan iemand hier een reeks van maken? Met de vorige?
[ afbeelding ]
Die lachquote:
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeeequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoveel verzoeken wacht tttt
[..]
Die lach
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeee
[ afbeelding ]
Jaaaaa even zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeee
[ afbeelding ]
Welke aanpassingen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in dit topic, vooral flippiee op dit moment om de aanpassingen te maken
Gast moeheid is gewoon een geestelijke staat waarin je verkeerd, je moet de betere persoon zijn, jij staat daarbovenquote:
slaap wordt letterlijk voorgeschreven door de dokter in mijn geval, dus jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gast moeheid is gewoon een geestelijke staat waarin je verkeerd, je moet de betere persoon zijn, jij staat daarboven
Nou ja ga maar slapen dan als je echt zo graag een slaaf wil zijn van je bed in plaats van met ons te typen.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
slaap wordt letterlijk voorgeschreven door de dokter in mijn geval, dus ja
Diepe teleurstelling & een leeg gevoel van binnen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook direct een reeks van gemaakt, ik wist dat wachten op jou zou brengen wat ik hoopte
Anytimequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook direct een reeks van gemaakt, ik wist dat wachten op jou zou brengen wat ik hoopte
Dat bewaar ik alleen voor jouquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Diepe teleurstelling & een leeg gevoel van binnen?
Hoiiiiquote:
Oke okequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een teleurstelling hoor.
diabetes 1 en 2quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet precies wat mijn motortje laat draaien
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is wel een beetje een teleurstelling hoor.
Niet als je er een hele nieuwe draai aan weet te geven door uren van tevoren al mensen er warm voor te laten wordenquote:
Nou, vernieuwend hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Niet als je er een hele nieuwe draai aan weet te geven door uren van tevoren al mensen er warm voor te laten worden
Maar maar maarquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:24 schreef Vanillekwark het volgende:
die haags snapt er echt geen kut van
Echt hè.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alsof ze het erom doet he
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi zoZonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke?Nice niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje op gewicht gekomen weer?
Ze is nog steeds wel mager maar het is wel iets minder maar als je haar aait voel je echt alle botjes nog zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nice niceBeetje op gewicht gekomen weer?
Awhquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wel mager maar het is wel iets minder maar als je haar aait voel je echt alle botjes nog zitten.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is nog steeds wel mager maar het is wel iets minder maar als je haar aait voel je echt alle botjes nog zitten.
Nice.quote:Op zaterdag 20 april 2019 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ze heeft al 9 dagen niet gebraakt dus dat is wel goed.
Ik denk zelf dat ze tegen de herfst, misschien zelfs winter, pas weer helemaal op haar oude gewicht zit. Het is nooit een dikke kat geweest dus heb het idee dat het allemaal ook niet zo snel eraan komt.quote:
snap ikquote:Op zaterdag 20 april 2019 01:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze tegen de herfst, misschien zelfs winter, pas weer helemaal op haar oude gewicht zit. Het is nooit een dikke kat geweest dus heb het idee dat het allemaal ook niet zo snel eraan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |