Vk in de tent altijd goeie !!!quote:
danku, danku, ik zal hier de hele avond zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:15 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Vk in de tent altijd goeie !!!
Je gezicht is goede vrijdagquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:17 schreef BasEnAad het volgende:
Het is GOEDE VRIJDAG he gedraag u een beetje
LAAT HET REGENEN VK!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nee dat was alles wat ik had, sorry
En die van jou?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
JE GEZICHT IS EEN TWEEDE POGING
Ow raar, ik zie het prima en de rest ook denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee het werkt gwoon niet, 403 Forbidden error
@naatje_1quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Paashaasschaamhaarverzamelaars verzamelen verzamelaar
[ afbeelding ]
quote:
Ja ik hou wel rekening met jou, zelfs als je er niet bent. Ook al ben je er blijkbaar vanavond maar okequote:
Ik weet wel wat jij lekker vind jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer dat je even goed aan mij denktquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja ik hou wel rekening met jou, zelfs als je er niet bent. Ook al ben je er blijkbaar vanavond maar oke
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij lekker vind jaEr kan er maar 1 de winnaar zijn, VlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |