Jaaaaa even zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Oke ja maar het is nu nacht.. Ik heb geduld maar het is nu of nooit... pleaseeeee
[ afbeelding ]
Welke aanpassingen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in dit topic, vooral flippiee op dit moment om de aanpassingen te maken
Gast moeheid is gewoon een geestelijke staat waarin je verkeerd, je moet de betere persoon zijn, jij staat daarbovenquote:
slaap wordt letterlijk voorgeschreven door de dokter in mijn geval, dus jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Gast moeheid is gewoon een geestelijke staat waarin je verkeerd, je moet de betere persoon zijn, jij staat daarboven
Nou ja ga maar slapen dan als je echt zo graag een slaaf wil zijn van je bed in plaats van met ons te typen.....quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
slaap wordt letterlijk voorgeschreven door de dokter in mijn geval, dus ja
Diepe teleurstelling & een leeg gevoel van binnen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook direct een reeks van gemaakt, ik wist dat wachten op jou zou brengen wat ik hoopte
Anytimequote:Op zaterdag 20 april 2019 00:10 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ook direct een reeks van gemaakt, ik wist dat wachten op jou zou brengen wat ik hoopte
Dat bewaar ik alleen voor jouquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Diepe teleurstelling & een leeg gevoel van binnen?
Hoiiiiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |