ik zal jouw bericht eens ondersteunenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaal
Nou ja was niet echt kritiek op het slotje. Was meer dat ik aan wou geven dat het niet gelul was van mij, is gewoon wel echt een dingetje. Dus ja dat het gesloten werd met het idee van TS is gek was wat onterecht. En oke dan weet ik dat dat niet werkt dus, TR op een gesloten topicquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, hé, tip, doe geen TR op een gesloten topic, want dat zie ik echt over het hoofdAls je kritiek hebt op een slotje, dan is de feedback van dat forum de plaats waar je moet zijn (of de D/PM van desbetreffende mods). Ik zie nu pas de TR na mijn slotje.
Graag zelfsquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik zal jouw bericht eens ondersteunen
Lol je hoeft mij niet te verdedigen, ik heb murp aan mijn zijdequote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaal
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maak het haar nou niet zo moeilijk, de opmerking die ze had was al leuk gevondenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?
Oké oké, ik stop alquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Maak het haar nou niet zo moeilijk, de opmerking die ze had was al leuk gevonden
Murp is geen mod meer. Zou je keuzes heroverwegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:21 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hoeft mij niet te verdedigen, ik heb murp aan mijn zijde
Wellicht is er toch het een en ander verborgen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De vrouw in kwestie is niet volledig naakt. Zegt dit iets over zijn boodschap?
De eerste link in die TR aangeklikt en op basis daarvan zou ik zeggen dat het eerder in W&T hoorde dan in F&L, maar ik snap er verder weinig van ookquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:20 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou ja was niet echt kritiek op het slotje. Was meer dat ik aan wou geven dat het niet gelul was van mij, is gewoon wel echt een dingetje. Dus ja dat het gesloten werd met het idee van TS is gek was wat onterecht. En oke dan weet ik dat dat niet werkt dus, TR op een gesloten topic
[ afbeelding ]
Zou jij niet op tijd in je bed gaan liggen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Murp is geen mod meer. Zou je keuzes heroverwegen
[..]
Wellicht is er toch het een en ander verborgen.
ik ben er nog nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou jij niet op tijd in je bed gaan liggen?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit dusquote:
wie zegt dat ze niet op bed ligt?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekijk jij de streams niet meer?quote:
Lol dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer bekijk jij de streams niet meer?![]()
Oeiiiquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
denken dat je de genuine streamtoegang hebtquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
denken dat je de genuine streamtoegang hebt
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?quote:
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife streamquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut?
[..]
Mocht dit niet publiekelijk besproken worden?
Damn, heeft flips me weer gescamedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij hebt toegang tot een fake stream, ik heb toegang tot de daadwerkelijke reallife stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |