Ja maar daar mag ik van @Flippiee niks over zeggen hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
hebben jullie nog leuke dingen uitgespookt?
waar zie jij een modfight?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:
Geen modfight hier a.u.b., dit topic is bedoeld als een plek waar iedereen zich welkom voelt
[ afbeelding ]
Snap ik welquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik van @:flippiee niks over zeggen hier op FOK!
Dat is gewoon de paringsdans die flippiee en ik uitvoerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef phoenyx het volgende:
Geen modfight hier a.u.b., dit topic is bedoeld als een plek waar iedereen zich welkom voelt
[ afbeelding ]
Sommige dingen kun je beter privé houdenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar daar mag ik van @:flippiee niks over zeggen hier op FOK!
Mocht je willenquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is gewoon de paringsdans die flippiee en ik uitvoeren
Ja die meid zou geweldig zijn als ze als koe geboren zou zijnquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
Goede jetsers wel, niet die van Ronaldo dan
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja die meid zou geweldig zijn als ze als koe geboren zou zijn
Vkaatje met een haatjequote:Op vrijdag 19 april 2019 22:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je bent wel in een bui vanavond zeg, jeez
Ik moest vanochtend vroeg op. Was er gister ook tot in de avond laat. Jij kan ook gewoon blijven.quote:
Slovenië was nogal slopend, ik zit nu in herstelmodus...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend vroeg op. Was er gister ook tot in de avond laat. Jij kan ook gewoon blijven.
nou enquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Baas
[..]
Heb nu geen rode lipstick op
Ziet er uitgemergeld uit, geef dat jochie eens een boterham!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja doet het goed tot nu toe, gewoon door blijven gaan
Hier wat motivatie
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ziet er uitgemergeld uit, geef dat jochie eens een boterham!
Beetje gek tochquote:
Zeer motiverendquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:08 schreef phoenyx het volgende:
Nou ja doet het goed tot nu toe, gewoon door blijven gaan
Hier wat motivatie
[ afbeelding ]
Oh, hé, tip, doe geen TR op een gesloten topic, want dat zie ik echt over het hoofdquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik waardeer het wel trouwens. Ik kom van een moeilijke ban en jullie mods zijn juist de drijvende kracht achter mijn topics. Behalve naatje dan die sluit een topic onterecht maar goed dat is dan weer een compleet ander verhaal. En hij post hier ook gewoon leuk in dus ja wat mij betreft hoeft hij geen note daarvoor te ontvangen
[ afbeelding ]
Ik waardeer je gebaar maar niet je gifje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef phoenyx het volgende:
Ik waardeer het wel trouwens. Ik kom van een moeilijke ban en jullie mods zijn juist de drijvende kracht achter mijn topics. Behalve naatje dan die sluit een topic onterecht maar goed dat is dan weer een compleet ander verhaal. En hij post hier ook gewoon leuk in dus ja wat mij betreft hoeft hij geen note daarvoor te ontvangen
[ afbeelding ]
Beetje ongepast icm die boodschap idd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik waardeer je gebaar maar niet je gifje.
Het ondersteunt zijn bericht gewoon. Naakte vrouw bij de naakte waarheid in zijn verhaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje ongepast icm die boodschap idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |