Uhu jammer dat dat je zo onzeker heeft gemaaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja duh ik was mega dik wat denk je zelf
haha ja xDquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Uhu jammer dat dat je zo onzeker heeft gemaakt
of heel veelquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef scrupuleus het volgende:
Iedereen heeft een beetje hulp nodig.
Er is vast wel iemand anders in de buurtquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef Crack_ het volgende:
maar niet alleen en kan niemand anders vinden
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zittenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef scrupuleus het volgende:
Iedereen heeft een beetje hulp nodig.
ja ook wel genoeg mensen die willen maar die wil ik dan niet en vice versaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand anders in de buurt
en ritme en structuur en gezond eten en bewegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
veel liefde ook, soms kan een baan ook al helpen
Lijkt mij ook niet makkelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zitten
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ook wel genoeg mensen die willen maar die wil ik dan niet en vice versa
lifes unfair
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
serieuze vraag crack, nou niet naar gaan doen
pf weenie man wat denk jijquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mag jij vaker iemand dan dat iemand jou mag?
Je lijkt mij bang voor intimiteit.quote:
thanks baby hier kan ik wat mee xoxoquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt mij bang voor intimiteit.
Je geeft jezelf en de ander niet de ruimte om er voor elkaar te zijn.
sorry voor oude post maar r fucking tquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar winkels om het product te bekijken en bestel het daarna goedkoper op het internet.
Ja doodvermoeiend dat soort.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Wanneer iemand zo steunend en zuchtend tegenover je neerploft in de trein en dan Hè hè zegt en luid doet met pff e.d. dan gaan ze 9 van de 10 keer tegen je praten zodra je oogcontact maakt.
Doe ik ook altijd als ik met de trein reisquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Wanneer iemand zo steunend en zuchtend tegenover je neerploft in de trein en dan Hè hè zegt en luid doet met pff e.d. dan gaan ze 9 van de 10 keer tegen je praten zodra je oogcontact maakt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zitten
Niet in je eentje in een vierzits gaan zitten dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Kun je sneller nieuwe kopen is toch leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja gaan mijn bloemen sneller dood
Waarom zou ik die zelf gaan kopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je sneller nieuwe kopen is toch leuk
Omdat mensen ze alleen voor jou kopen op het moment dat ze van je af zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom zou ik die zelf gaan kopen
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on youquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mensen ze alleen voor jou kopen op het moment dat ze van je af zijn?
Wie zou ze anders moeten kopen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom zou ik die zelf gaan kopen
Dat ontkracht toch niet wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on you
Begrijpelijk ja, van die zure eenzame vrouwen die enkel leven om te klagen zou ik ook snel het probleem oplossen met bloemen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on you
1 keer per weekquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Haha Solotovski heeft z'n baas gepijpt voor 100 euri
Ik heb hier ook last van. Maar ik heb een heel lief meisje ontmoet op tinder maar ik ga ook vanavond weer naar een ex scharrel puur voor seks maar dat voelt nu als verraad ofzo... strugglesquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?
Gewoon fapje zetten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van. Maar ik heb een heel lief meisje ontmoet op tinder maar ik ga ook vanavond weer naar een ex scharrel puur voor seks maar dat voelt nu als verraad ofzo... struggles
Ben zondag niet in hwijkquote:
Jammer kan ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben zondag niet in hwijk
Vanavond of morgen denk k
Kom, trekken we er een keer flesje rood open, garnituurtje erbijquote:
Wel vega danquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom, trekken we er een keer flesje rood open, garnituurtje erbij
Weet nooit of jij srs bentquote:
haha ja xDquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Allejezus crack je zal ermee moeten huizen
Wie?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef Solotovski het volgende:
100 cash gekregen van baas voor Pasen
Thanks Jezus
Nee doe normaalquote:
Vies of is het meer een kwestie van dat je niet genoeg energie ervan krijgt?quote:
Nee word er echt misselijk vanquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vies of is het meer een kwestie van dat je niet genoeg energie ervan krijgt?
zelfs Zosk met z'n spleetogen ziet nog dat het een act isquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dit hier een act of ben je echt zo?
Lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zelfs Zosk met z'n spleetogen ziet nog dat het een act is
Denk je dat is glappig ofzoquote:
Ze laat steeds meer haar ware gezicht zienquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:46 schreef Chloroform het volgende:
Aber en al haar kloons zijn toch een grote aaneenschakeling van acts
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Allejezus crack je zal ermee moeten huizen
Alsof ze nog weet wat haar ware gezicht isquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze laat steeds meer haar ware gezicht zien
Lekkerquote:
Heb geen geldquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Vanavond naar de klote gaan dus
Het is al vroeg misgegaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ze nog weet wat haar ware gezicht is
Wat ga je dan doenquote:
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is al vroeg misgegaan waarschijnlijk.
Hoezo ga je vanavond uitslapenquote:
Ik ook, zal om 21 uur wel weer in slaap vallen ahahquote:
Ik vind dat niet normaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, zal om 21 uur wel weer in slaap vallen ahah
Krijg je als Chinees nou korting als je bij een Chinees gaat etenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal
Ik ga zo eerst uiteten
Lekker, veel plezierquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal
Ik ga zo eerst uiteten
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krijg je als Chinees nou korting als je bij een Chinees gaat eten
Daar heb je niet veel aan in een eengezinswoning hahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is toch zo, bij zo een spring je op den duur gewoon uit het raam
Wat dan, head first klaart de klus heus welquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar heb je niet veel aan in een eengezinswoning haha
Oh zonde ik krijg ook nog halve dertiende maandquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is voor mij pas volgende maand helaas
En dat heb ik al uitgegeven
Ja echt kut maar ja wat doe je eraanquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oh zonde ik krijg ook nog halve dertiende maand
Dat overleef ik wel, ben een doorzetterquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dan, head first klaart de klus heus wel
Waar heb je het aan uitgegevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja echt kut maar ja wat doe je eraan
Lekker
Maak maar filmpje en upload het hierquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat overleef ik wel, ben een doorzetter
Krijg 250 euro terug van energiemaatschappij, dus ik ga er een kopenquote:
Nee die komt niet meer hoor hahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor jou wordt er al gezogen haha
Dan moet je nog een hoop extra uitgeven voor een fatsoenlijkequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Krijg 250 euro terug van energiemaatschappij, dus ik ga er een kopen
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maak maar filmpje en upload het hier
Alsof ik beeldmateriaal van mezelf online gooi hier hahaquote:
Niet overdrijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan moet je nog een hoop extra uitgeven voor een fatsoenlijke
Ik vroeg niet om jouw meningquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is gewoon zo
Voor 600 euro oid heb je wel iets wat goed is naar mijn mening
Haha lolquote:
Ik doe meer met jou dan je wilt toegeven ahahaquote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe meer met jou dan je wilt toegeven ahaha
Dat is geen investering, dat is weggegooid geldquote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is geen investering, dat is weggegooid geld
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je vroeger nooit moeten sparen ofzo dat je het nu nog steeds niet kan
Oh nee natuurlijk niet je werkte vanaf je 10e al 40 uur per week in het lestaulant mee
Ga nou wegquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt
Dus je beantwoord je eigen vraag al thx
Zosk is net als een irritante vriendin die weltrusten zegt zodat jij eindelijk aan je blauwe ballen kan werken om vervolgens toch door te blijven mauwen.quote:
Xxxquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:33 schreef Zosk het volgende:
En nu moet ik vertrekken anders kom ik te laat, dag vrienden
Tijd geleden dat je dat hebt gezegd zekerquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe meer met jou dan je wilt toegeven ahaha
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk is net als een irritante vriendin die weltrusten zegt zodat jij eindelijk aan je blauwe ballen kan werken om vervolgens toch door te blijven mauwen.
Nee kwartiertje geleden ongeveerquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd geleden dat je dat hebt gezegd zeker
Bemoei je niet met mijn levenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Wie vanavond op Fok! zit heeft geen leven
Je hebt gelijk, tijd om te douchen en de benen te scherenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Ga je iemand oplaaien?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tijd om te douchen en de benen te scheren
Tot vanavondquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik was blij voor je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kaarsje heeft gewerkt hoor, lekker
Welk kaarsjequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kaarsje heeft gewerkt hoor, lekker
Sommigen zitten hier altijd haha wat een losers hequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind de meesten hier wel lief hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommigen zitten hier altijd haha wat een losers he
NAMEN EN RUGNUMMERSquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind de meesten hier wel lief hoor
Proberen jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Denken jullie soms dat ik Fok! vrouwtjes verleid of wat?
Denk dat jouw dm helemaal stampvol zit met opengesperde pussyquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jouw dm helemaal stampvol zit met opengesperde pussy
Doen we allemaal hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Te hoog huisvrouw gehalte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
hahahah raap me op
Goed nieuws, ook al weer lekker bezig?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mijn knie doet het eindelijk weer
Dit is toch het De Likt adoratie topic of nietquote:
Ja rondje van 10k leverde geen problemen op woensdag, kan het nu weer een beetje op gaan voerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed nieuws, ook al weer lekker bezig?
Ik kom amper aan een rondje van 10k per week. Vandaag wel 50km gefietst, ik blijf wel bezig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rondje van 10k leverde geen problemen op woensdag, kan het nu weer een beetje op gaan voeren
Ga jij nog goed?
O kan welquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is toch het De Likt adoratie topic of niet
Pijntjes of? Ja ik wissel ook af met fietsen, lekker is dat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kom amper aan een rondje van 10k per week. Vandaag wel 50km gefietst, ik blijf wel bezig.
Kleine pijntjes en beetje lui, geen focus. Geen grote doelen, behalve lekker bezig blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pijntjes of? Ja ik wissel ook af met fietsen, lekker is dat.
Ik vind het gewoon lekker om af te zien, fit te zijn en ik slaap er lekker diep op. Dat is voor mij in principe voldoende om bezig te blijven en grenzen te verleggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kleine pijntjes en beetje lui, geen focus. Geen grote doelen, behalve lekker bezig blijven.
Ik heb geen slofjes maar dat weet prof al. Niks mis met barefootrunningquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Hey prof vraag of ie ook slofjes heeft
Haha homoooo
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om af te zien, fit te zijn en ik slaap er lekker diep op. Dat is voor mij in principe voldoende om bezig te blijven en grenzen te verleggen.
Wil je ook wakker worden?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:46 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.
Waarom benut je die nut niet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het slapen anders?
Je laat je leven?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Beyond my reach.
Wat is dat voor een UI?
Hoeveel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:46 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.
Wow zo dicht bij elkaar wajoquote:
ja hier heb je wel zieke waves jaquote:
arm in t gips en poot in een bracequote:
Ai dat is wel minder zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
arm in t gips en poot in een braceik heb weer geprobeerd te basketballen
Hoe is het daar schoonheid?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai dat is wel minder zeg.Ja gaat wel lekker!
Oh tofquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice.
Ik ben begonnen aan plannen voor het onderstel van jouw tafel
kan voor nu alleen schetsenquote:
Haha ik zal geduldig wachten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan voor nu alleen schetsenals mn arm uit t gips is kan ik echt gaan bouwen, maar allews is warped dus zal wel een poging of 3 kosten. nog een jaar of 2 misschien
![]()
Oeh dat is wel gaaf.quote:
en dan zal je het eerste meesterwerk ontvangen. UIteindelijk meer dan 100 werkurenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik zal geduldig wachten.
[..]
Oeh dat is wel gaaf.![]()
Ik vind het wel oprecht super tof.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan zal je het eerste meesterwerk ontvangen. UIteindelijk meer dan 100 werkuren
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel oprecht super tof.
Ik heb een beschuitbus uit 1932 waar het proces van beschuitbakken staat uitgebeeld. Leuk he?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Lekker een beschuitje met oude kaas en wat flierpjes avocado, nu wil ik weten hoe men beschuit maakt.
Vet zulke dingen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een beschuitbus uit 1932 waar het proces van beschuitbakken staat uitgebeeld. Leuk he?
Vertaling is niet helemaal correctquote:
Ga je nog een beetje stennis schoppen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Ik voel mij enorm welkom ineens.
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je nog een beetje stennis schoppen?
He jammer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoerenquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.
Ja een weekje FOK!vakantie deed mij niet goed. Had genoeg te klagen en moest nu tegen mijn vriendin praten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoeren
Ah, kwam je er wel tussen dan want normaal tettert die aan een stuk doorquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja een weekje FOK!vakantie deed mij niet goed. Had genoeg te klagen en moest nu tegen mijn vriendin praten.
Daarom doe ik tegenwoordig valium door haar avondeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, kwam je er wel tussen dan want normaal tettert die aan een stuk door
Ja na zoveel bans is de lol er wel vanaf.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoeren
Hij is er wel lekker gewoon bij gebleven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hans ook alweer de zoveelste ban, wat is er toch met die jongen aan de hand
Ik pijp enkel mijn eigen vriend maar laat mij door iedereen likken, dat dus!quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha pijp je niet ben je preuts ofzo frigide trut
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja na zoveel bans is de lol er wel vanaf.
Ohja samequote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik pijp enkel mijn eigen vriend maar laat mij door iedereen likken, dat dus!
Welk soort man likt er nu een one night stand?quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo on night? Na het likken moet hij meteen weer weg hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk soort man likt er nu een one night stand?
Best wel standaard in het assortiment hier, krijg altijd "leuke" reacties daarover.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk soort man likt er nu een one night stand?
Nee wetsuittemperatuurquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het natuurwater al een beetje te doen qua temperatuur
Huh toevallig net wat op fb gezetquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jij heel goed uit de verf komt in zo’n strak pakje 🤤
Vroege ochtend het liefst. Zit nu op 10kmquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loop je hard in deze temperament of pak je de vroege ochtend of avond
Dmquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet ordinair?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jij heel goed uit de verf komt in zo’n strak pakje 🤤
hoiquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Lekker hoor, atleet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroege ochtend het liefst. Zit nu op 10km
Lief, gezellig, humorisch, classy en knap?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, sportief en strak wat wil je nog meer.
Puur toevalquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Huh toevallig net wat op fb gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |