Uhu jammer dat dat je zo onzeker heeft gemaaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja duh ik was mega dik wat denk je zelf
haha ja xDquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Uhu jammer dat dat je zo onzeker heeft gemaakt
of heel veelquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef scrupuleus het volgende:
Iedereen heeft een beetje hulp nodig.
Er is vast wel iemand anders in de buurtquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef Crack_ het volgende:
maar niet alleen en kan niemand anders vinden
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zittenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:43 schreef scrupuleus het volgende:
Iedereen heeft een beetje hulp nodig.
ja ook wel genoeg mensen die willen maar die wil ik dan niet en vice versaquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand anders in de buurt
en ritme en structuur en gezond eten en bewegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
veel liefde ook, soms kan een baan ook al helpen
Lijkt mij ook niet makkelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zitten
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ook wel genoeg mensen die willen maar die wil ik dan niet en vice versa
lifes unfair
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
serieuze vraag crack, nou niet naar gaan doen
pf weenie man wat denk jijquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mag jij vaker iemand dan dat iemand jou mag?
Je lijkt mij bang voor intimiteit.quote:
thanks baby hier kan ik wat mee xoxoquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je lijkt mij bang voor intimiteit.
Je geeft jezelf en de ander niet de ruimte om er voor elkaar te zijn.
sorry voor oude post maar r fucking tquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga naar winkels om het product te bekijken en bestel het daarna goedkoper op het internet.
Ja doodvermoeiend dat soort.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Wanneer iemand zo steunend en zuchtend tegenover je neerploft in de trein en dan Hè hè zegt en luid doet met pff e.d. dan gaan ze 9 van de 10 keer tegen je praten zodra je oogcontact maakt.
Doe ik ook altijd als ik met de trein reisquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Wanneer iemand zo steunend en zuchtend tegenover je neerploft in de trein en dan Hè hè zegt en luid doet met pff e.d. dan gaan ze 9 van de 10 keer tegen je praten zodra je oogcontact maakt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt me wel naar om psychisch zo in de knoop te zitten
Niet in je eentje in een vierzits gaan zitten dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:11 schreef Myrr het volgende:
Kun je sneller nieuwe kopen is toch leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:24 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja gaan mijn bloemen sneller dood
Waarom zou ik die zelf gaan kopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kun je sneller nieuwe kopen is toch leuk
Omdat mensen ze alleen voor jou kopen op het moment dat ze van je af zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom zou ik die zelf gaan kopen
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on youquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat mensen ze alleen voor jou kopen op het moment dat ze van je af zijn?
Wie zou ze anders moeten kopen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waarom zou ik die zelf gaan kopen
Dat ontkracht toch niet wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on you
Begrijpelijk ja, van die zure eenzame vrouwen die enkel leven om te klagen zou ik ook snel het probleem oplossen met bloemen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kreeg ook een keer van een klantenservice hoor dus jokes on you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |