quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zosk is net als een irritante vriendin die weltrusten zegt zodat jij eindelijk aan je blauwe ballen kan werken om vervolgens toch door te blijven mauwen.
Nee kwartiertje geleden ongeveerquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Tijd geleden dat je dat hebt gezegd zeker
Bemoei je niet met mijn levenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Wie vanavond op Fok! zit heeft geen leven
Je hebt gelijk, tijd om te douchen en de benen te scherenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Ga je iemand oplaaien?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tijd om te douchen en de benen te scheren
Tot vanavondquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik was blij voor je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kaarsje heeft gewerkt hoor, lekker
Welk kaarsjequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Kaarsje heeft gewerkt hoor, lekker
Sommigen zitten hier altijd haha wat een losers hequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
Vind de meesten hier wel lief hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Sommigen zitten hier altijd haha wat een losers he
NAMEN EN RUGNUMMERSquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind de meesten hier wel lief hoor
Proberen jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Denken jullie soms dat ik Fok! vrouwtjes verleid of wat?
Denk dat jouw dm helemaal stampvol zit met opengesperde pussyquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jouw dm helemaal stampvol zit met opengesperde pussy
Doen we allemaal hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Te hoog huisvrouw gehalte.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
hahahah raap me op
Goed nieuws, ook al weer lekker bezig?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mijn knie doet het eindelijk weer
Dit is toch het De Likt adoratie topic of nietquote:
Ja rondje van 10k leverde geen problemen op woensdag, kan het nu weer een beetje op gaan voerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed nieuws, ook al weer lekker bezig?
Ik kom amper aan een rondje van 10k per week. Vandaag wel 50km gefietst, ik blijf wel bezig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja rondje van 10k leverde geen problemen op woensdag, kan het nu weer een beetje op gaan voeren
Ga jij nog goed?
O kan welquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit is toch het De Likt adoratie topic of niet
Pijntjes of? Ja ik wissel ook af met fietsen, lekker is dat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik kom amper aan een rondje van 10k per week. Vandaag wel 50km gefietst, ik blijf wel bezig.
Kleine pijntjes en beetje lui, geen focus. Geen grote doelen, behalve lekker bezig blijven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Pijntjes of? Ja ik wissel ook af met fietsen, lekker is dat.
Ik vind het gewoon lekker om af te zien, fit te zijn en ik slaap er lekker diep op. Dat is voor mij in principe voldoende om bezig te blijven en grenzen te verleggen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kleine pijntjes en beetje lui, geen focus. Geen grote doelen, behalve lekker bezig blijven.
Ik heb geen slofjes maar dat weet prof al. Niks mis met barefootrunningquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:59 schreef Solotovski het volgende:
Hey prof vraag of ie ook slofjes heeft
Haha homoooo
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon lekker om af te zien, fit te zijn en ik slaap er lekker diep op. Dat is voor mij in principe voldoende om bezig te blijven en grenzen te verleggen.
Wil je ook wakker worden?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:46 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.
Waarom benut je die nut niet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het slapen anders?
Je laat je leven?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Beyond my reach.
Wat is dat voor een UI?
Hoeveel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:46 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Zou geld geven om nog eens diep te kunnen slapen.
Wow zo dicht bij elkaar wajoquote:
ja hier heb je wel zieke waves jaquote:
arm in t gips en poot in een bracequote:
Ai dat is wel minder zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
arm in t gips en poot in een braceik heb weer geprobeerd te basketballen
Hoe is het daar schoonheid?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai dat is wel minder zeg.Ja gaat wel lekker!
Oh tofquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice.
Ik ben begonnen aan plannen voor het onderstel van jouw tafel
kan voor nu alleen schetsenquote:
Haha ik zal geduldig wachten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan voor nu alleen schetsenals mn arm uit t gips is kan ik echt gaan bouwen, maar allews is warped dus zal wel een poging of 3 kosten. nog een jaar of 2 misschien
![]()
Oeh dat is wel gaaf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |