arm in t gips en poot in een bracequote:
Ai dat is wel minder zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
arm in t gips en poot in een braceik heb weer geprobeerd te basketballen
Hoe is het daar schoonheid?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai dat is wel minder zeg.Ja gaat wel lekker!
Oh tofquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice.
Ik ben begonnen aan plannen voor het onderstel van jouw tafel
kan voor nu alleen schetsenquote:
Haha ik zal geduldig wachten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
kan voor nu alleen schetsenals mn arm uit t gips is kan ik echt gaan bouwen, maar allews is warped dus zal wel een poging of 3 kosten. nog een jaar of 2 misschien
![]()
Oeh dat is wel gaaf.quote:
en dan zal je het eerste meesterwerk ontvangen. UIteindelijk meer dan 100 werkurenquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ik zal geduldig wachten.
[..]
Oeh dat is wel gaaf.![]()
Ik vind het wel oprecht super tof.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dan zal je het eerste meesterwerk ontvangen. UIteindelijk meer dan 100 werkuren
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het wel oprecht super tof.
Ik heb een beschuitbus uit 1932 waar het proces van beschuitbakken staat uitgebeeld. Leuk he?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Lekker een beschuitje met oude kaas en wat flierpjes avocado, nu wil ik weten hoe men beschuit maakt.
Vet zulke dingen ja.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb een beschuitbus uit 1932 waar het proces van beschuitbakken staat uitgebeeld. Leuk he?
Vertaling is niet helemaal correctquote:
Ga je nog een beetje stennis schoppen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Ik voel mij enorm welkom ineens.
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga je nog een beetje stennis schoppen?
He jammer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoerenquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee. Een keer iets zeggen wat mods niet aanstaat en je hebt gelijk een ban hier. Sfeer is al jaren verziekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |