1 keer per weekquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:59 schreef JimmyDean het volgende:
Haha Solotovski heeft z'n baas gepijpt voor 100 euri
Ik heb hier ook last van. Maar ik heb een heel lief meisje ontmoet op tinder maar ik ga ook vanavond weer naar een ex scharrel puur voor seks maar dat voelt nu als verraad ofzo... strugglesquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Waarom is er niemand die jij wil en die jou ook wil?
Gewoon fapje zetten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb hier ook last van. Maar ik heb een heel lief meisje ontmoet op tinder maar ik ga ook vanavond weer naar een ex scharrel puur voor seks maar dat voelt nu als verraad ofzo... struggles
Ben zondag niet in hwijkquote:
Jammer kan ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben zondag niet in hwijk
Vanavond of morgen denk k
Kom, trekken we er een keer flesje rood open, garnituurtje erbijquote:
Wel vega danquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kom, trekken we er een keer flesje rood open, garnituurtje erbij
Weet nooit of jij srs bentquote:
haha ja xDquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Allejezus crack je zal ermee moeten huizen
Wie?quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef Solotovski het volgende:
100 cash gekregen van baas voor Pasen
Thanks Jezus
Nee doe normaalquote:
Vies of is het meer een kwestie van dat je niet genoeg energie ervan krijgt?quote:
Nee word er echt misselijk vanquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vies of is het meer een kwestie van dat je niet genoeg energie ervan krijgt?
zelfs Zosk met z'n spleetogen ziet nog dat het een act isquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is dit hier een act of ben je echt zo?
Lolquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
zelfs Zosk met z'n spleetogen ziet nog dat het een act is
Denk je dat is glappig ofzoquote:
Ze laat steeds meer haar ware gezicht zienquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:46 schreef Chloroform het volgende:
Aber en al haar kloons zijn toch een grote aaneenschakeling van acts
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Allejezus crack je zal ermee moeten huizen
Alsof ze nog weet wat haar ware gezicht isquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze laat steeds meer haar ware gezicht zien
Lekkerquote:
Heb geen geldquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker
Vanavond naar de klote gaan dus
Het is al vroeg misgegaan waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof ze nog weet wat haar ware gezicht is
Wat ga je dan doenquote:
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is al vroeg misgegaan waarschijnlijk.
Hoezo ga je vanavond uitslapenquote:
Ik ook, zal om 21 uur wel weer in slaap vallen ahahquote:
Ik vind dat niet normaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, zal om 21 uur wel weer in slaap vallen ahah
Krijg je als Chinees nou korting als je bij een Chinees gaat etenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal
Ik ga zo eerst uiteten
Lekker, veel plezierquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind dat niet normaal
Ik ga zo eerst uiteten
Jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Krijg je als Chinees nou korting als je bij een Chinees gaat eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |