Ja een weekje FOK!vakantie deed mij niet goed. Had genoeg te klagen en moest nu tegen mijn vriendin praten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoeren
Ah, kwam je er wel tussen dan want normaal tettert die aan een stuk doorquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja een weekje FOK!vakantie deed mij niet goed. Had genoeg te klagen en moest nu tegen mijn vriendin praten.
Daarom doe ik tegenwoordig valium door haar avondeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, kwam je er wel tussen dan want normaal tettert die aan een stuk door
Ja na zoveel bans is de lol er wel vanaf.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha dat is snel gedraaid, laatst was het nog van heb daar schijt aan en laat mij de bek niet snoeren
Hij is er wel lekker gewoon bij gebleven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:31 schreef Le_Professeur het volgende:
Hans ook alweer de zoveelste ban, wat is er toch met die jongen aan de hand
Ik pijp enkel mijn eigen vriend maar laat mij door iedereen likken, dat dus!quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:22 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Haha pijp je niet ben je preuts ofzo frigide trut
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:36 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja na zoveel bans is de lol er wel vanaf.
Ohja samequote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik pijp enkel mijn eigen vriend maar laat mij door iedereen likken, dat dus!
Welk soort man likt er nu een one night stand?quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Hoezo on night? Na het likken moet hij meteen weer weg hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk soort man likt er nu een one night stand?
Best wel standaard in het assortiment hier, krijg altijd "leuke" reacties daarover.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Welk soort man likt er nu een one night stand?
Nee wetsuittemperatuurquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Is het natuurwater al een beetje te doen qua temperatuur
Huh toevallig net wat op fb gezetquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jij heel goed uit de verf komt in zo’n strak pakje 🤤
Vroege ochtend het liefst. Zit nu op 10kmquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Loop je hard in deze temperament of pak je de vroege ochtend of avond
Dmquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Niet ordinair?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat jij heel goed uit de verf komt in zo’n strak pakje 🤤
hoiquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:23 schreef -river- het volgende:
[..]
Lekker hoor, atleet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:05 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vroege ochtend het liefst. Zit nu op 10km
Lief, gezellig, humorisch, classy en knap?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, sportief en strak wat wil je nog meer.
Puur toevalquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Huh toevallig net wat op fb gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |