abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 april 2019 @ 12:24:55 #1
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186308565


Het is 19 april en Ajax zit nog in de Champions League. De halve finale is inmiddels gehaald. Als je dit voor het seizoen had gezegd was je afgevoerd. Maar het is toch echt waar. Veronica is met de neus in de boter gevallen. Na een poule met Bayern München, Benfica en AEK glansrijk te zijn doorgekomen volgde het wonder van Bernabeu. De 1-2 thuisnederlaag werd op een schitterende wijze rechtgezet. Een pijnlijke 1-4 nederlaag was er voor de titelverdediger. Daarna kwam Juventus uit de koker. De nieuwe club van de koning van de Champions League : Cristiano Ronaldo. Volgens velen zou dit dan wel écht het eindstation worden voor Ajax (inclusief ondergetekende). In de heenwedstrijd kwam Ajax wederom verrassend goed voor de dag. Het werd uiteindelijk 1-1, maar er zat meer in. De 0-1 kwam op naam van wie anders dan Ronaldo, net na de rust deed Neres wat terug. Ajax moest helaas Tagliafico missen in de return. Daar zou Juventus het allemaal wel even recht gaan zetten. Het zijn Italianen, die waren wel tevreden met een gelijkspelletje uit, alle clichés kwamen er weer heerlijk uit. (die man met dat bord kan nu weg mensen) De eerste helft was Juventus ook de baas op het veld. Een vroege noodzakelijke wissel vanwege een blessure voor Mazraoui leek ook rampzalig. Daley Sinkgraven mocht weer eens opdraven, en deed dat uiteindelijk verdienstelijk. Wederom Ronaldo scoorde, en net als in Amsterdam met een kopbal. Ietwat gelukkig kwam Ajax terug in de wedstrijd. Via een mislukt schot van Ziyech (niet zijn laatste) kwam de bal bij Donny van de Beek, die nu wel rustig bleef : 1-1. Mede door een tactische aanpassing van Ten Hag kwam Ajax steeds beter in de wedstrijd. De tweede helft was volledig voor Ajax, en met een aantal prachtige aanvallen werd de Oude Dame teruggedrongen. Dit resulteerde in een aantal kansen en uiteindelijk knikte de Ligt de 1-2 binnen uit een corner. Uit een standaardsituatie, normaal gesproken de specialiteit van Juventus zelf. Daarna waren de beste kansen ook voor Ajax en Juventus wist eigenlijk weinig te creëren. In de afwerking valt er echter nog wel het nodige te verbeteren bij de Amsterdammers, het bleef uiteindelijk bij 1-2. Weer een prachtige prestatie, de beentjes konden omhoog en ze konden gaan zien wie de tegenstander in de halve finale werd: Tottenham of het Manchester City van Pep Guardiola.



De heenwedstrijd was met 1-0 gewonnen door Tottenham. Enkele laffe keuzes van Guardiola (geen Sané en De bruyne) werder afgestraft. De return werd een knotsgek spektakelstuk waar alles in zat. Toen alle stofwolken waren opgetrokken stond er 4-3 op het scorebord. De Londenaren gingen dus door naar de halve finale. Tottenham wordt dus de tegenstander van Ajax in de halve finale. Een leuk weerzien met Alderweireld, Sanchez, Eriksen en Vertonghen. Zoals bekend zat Tottenham in de groepsfase bij PSV in de poule. Met daarnaast nog mede halvefinalist Barcelona en Inter Milaan kon je gerust spreken van een sterke poule. In de eerste wedstrijd uit bij Inter stond Tottenham lang met 0-1 voor. In de 85e en 92e minuut dompelde Icardi de Londenaren echter in rouw. Op voorhand leek Inter de concurrent van Tottenham voor plek 2 dus dit was een stevige tegenvaller. Daarna volgde een verlies thuis tegen Barcelona en een 2-2 gelijkspel uit tegen PSV. Halverwege had Tottenham dus slechts 1 punt en leek de achtste finale ver weg. Uit de resterende 3 wedstrijden werden echter 7 punten gehaald. Van PSV werd met 2-1 gewonnen, van Inter met 1-0 en uit bij Barcelona werd knap een punt gepakt. Doordat Inter niet verder kwam dan een gelijkspel tegen PSV ging Tottenham alsnog door. In de achtste finale werden ze gekoppeld aan Borussia Dortmund. Dit tweeluik was echter na één wedstrijd al beslist. Het werd maar liefst 3-0 voor Tottenham. Daarna was de uitwedstrijd slechts een formaliteit, maar ook deze werd winnend afgesloten (0-1).



In de Premier League staat Tottenham op een knappe 3e plaats, boven clubs als Arsenal, Chelsea en Manchester United. Dit is vooral knap omdat Tottenham voor het seizoen 2018/2019 geen enkele aankoop deed. Ajax staat zoals bekend (op het moment van tikken) bovenaan in de Eredivisie. In diezelfde Eredivisie is het programma behoorlijk op de schop gegaan. Omdat de altijd incompetente KNVB geen rekening had gehouden met dit scenario (nee, ik ook niet) sluiten we de competitie af met een midweekse speelronde. Iedereen buitelt al weer schuimbekkend over elkaar heen, genot. Zwolle is het er niet mee eens, we noteren het even. Eerst maar eens van dat walgelijke kunstgras af zou ik ze graag mee willen geven, mag je daarna weer meepraten. Op 5 mei speelt Ajax ook nog de bekerfinale tegen het altijd sympathieke Willem 2 dus je kan gerust spreken van een overvol programma. Het is nog even afwachten met Mazraoui maar gelukkig zijn er verder behalve Bandé (wie?) geen blessures. Dat is bij de tegenstander wel anders. Sterspeler Harry Kane is er hoogstwaarschijnlijk niet bij in de wedstrijden tegen Ajax. Een groot gemis, ook omdat Son een schorsing moet uitzitten in het eerste duel. Dit tot zijn grote verbazing trouwens, hij wist namelijk helemaal niet dat hij op scherp stond. (kijk eens dom, ja ho maar) Daarnaast viel Sissokko uit in de wedstrijd tegen City, dit is nog even afwachten. Ook Harry Winks, Serge Aurier, Erik Lamela en Eric Dier konden de wedstrijd tegen City niet spelen.



Tottenham zonder Son en Kane dus, een flinke aderlating. Lucas Moura is de laatste weken ook prima in vorm maar verder houdt het niet over in de aanval. Llorente vind ik geen bijzondere speler en veel meer smaken heeft Pochettino niet. Vinsaint Janssen is helaas (voor Ajax) niet ingeschreven voor het kampioenenbal. Op het middenveld hebben ze wel een paar schitterende spelers. Dele Alli en Eriksen, daar gaat het broekje voor uit mensen. De backs van Tottenham ben ik niet kapot van, hier liggen zeker kansen voor Ajax met hun snelheid in de omschakeling. Ajax is voor het eerst niet echt de underdog in de knock-out fase. Ik hou het zelf op 50/50, waarvan akte. De eerste wedstrijd staat dinsdag 30 april op het programma, in het gloednieuwe Tottenham Hotspur Stadium. De return is woensdag 8 mei. We wachten gespannen af wie er uiteindelijk op 1 juni de finale in Madrid mag spelen. Daar wacht dan de winnaar van de andere halve finale: Barcelona - Liverpool.



*Dinsdag 30 april 2019.De voorbeschouwing op Veronica begint om 19:45 uur. Tottenham - Ajax om 21.00 uur.

Poll: Wie gaat de finale halen?
AFC Ajax
Tottenham Hotspur FC
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 29-04-2019 20:18:07 ]
pi_186308574
  vrijdag 19 april 2019 @ 12:29:10 #3
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186308624
Prima OP.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186309119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 12:25 schreef Adames het volgende:
[ afbeelding ]
:@
pi_186309127
voor wie juich ik

eriksen of ajax

moeilijk
  vrijdag 19 april 2019 @ 13:06:58 #6
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186309197
Worden bijzonder moeilijke wedstrijden. Ik ben erg benieuwd hoe Ajax zich gaat wapenen tegen tempo waarin Spurs kan spelen.
pi_186309333
Ik ga voor 2-2 uit en 2-1 thuis, billenknijpen in de laatste minuten, maar een ontlading in de JC Arena die zijn weerga niet kent.
  vrijdag 19 april 2019 @ 13:51:42 #8
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186309818
Als ik tegen jullie had gezegd dat Ajax de halve finale CL tegen spurs zou spelen, dan hadden jullie mij keihard uitgelachen.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 14:07:11 #9
35723 crew  GGMM
pi_186310049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 13:51 schreef KingRoland het volgende:
Als ik tegen jullie had gezegd dat Ajax de halve finale CL tegen spurs zou spelen, dan hadden jullie mij keihard uitgelachen.
Ligt er een beetje aan wanneer je dat gezegd zou hebben.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186310100
Dit wordt voor Ajax een stuk moeilijker dan tegen Real en Juve denk ik :s).
  vrijdag 19 april 2019 @ 14:13:35 #11
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186310178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:09 schreef Dejannn het volgende:
Dit wordt voor Ajax een stuk moeilijker dan tegen Real en Juve denk ik :s).
Dat roept iedereen voor elke nieuwe ronde maar uiteindelijk is het alleen tegen Standard nog even penibel geweest.
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 19 april 2019 @ 14:50:07 #12
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186310792
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ligt er een beetje aan wanneer je dat gezegd zou hebben.
joh
pi_186310988
Je zou toch bijna zeggen dat Tottenham hier de underdog is :D :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186311113
Tottenham is de betere versie van ajax, helaas einde verhaal dus.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:12:04 #15
35723 crew  GGMM
pi_186311126
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:03 schreef TLC het volgende:
Je zou toch bijna zeggen dat Tottenham hier de underdog is :D :')
Dat zegt hun trainer ook.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:14:19 #16
35723 crew  GGMM
pi_186311167
quote:
Manager Tottenham Hotspur:’Zij zijn meer favoriet dan wij’
Nog geen dag na de wonderbaarlijke kwalificatie voor de halve finales van de Champions League heeft coach Mauricio Pochettino van Tottenham Hotspur moeite om zijn gedachten een beetje te ordenen.

„Het lijkt erop dat we nog steeds een beetje in een droom leven”, zei de Argentijnse coach. De Spurs verloren in een spectaculaire wedstrijd met 4-3 bij Manchester City, maar haalden dankzij de kleine thuiszege (1-0) toch de laatste vier. Ajax is de volgende tegenstander.

„We zijn allemaal nog vermoeid na een verbazingwekkende, gekke en ongelooflijke avond”, bekende Pochettino, die tot zijn afgrijzen in de extra tijd Raheem Sterling nog 5-3 zag maken. Die beslissende treffer voor City werd echter op last van de VAR afgekeurd wegens buitenspel.

Volgens Pochettino moet Tottenham nu vooral „nederig” blijven. „Het is heel belangrijk om respect te tonen voor Ajax. Zij hebben Real Madrid en Juventus uitgeschakeld en dat betekent dat zij meer favoriet zijn dan wij. Dat is de realiteit.”

Pochettino en zijn manschappen gaan zaterdag in het Etihad Stadion opnieuw de strijd aan met Manchester City. „In tien dagen drie keer tegen elkaar spelen”, verzuchtte hij. „Iedereen denkt dat beide ploegen elkaar nu goed kennen, maar we hebben weinig tijd tussendoor om specifiek te trainen. Bovendien zijn er wellicht sommige spelers niet in staat om weer in actie te komen in Manchester. De ploeg heeft energie nodig, dat is duidelijk.”

City is in de titelrace met Liverpool gebrand op drie punten. De Spurs willen hun huidige derde plaats vasthouden om ook volgend seizoen in de Champions League uit te komen. Tottenham duelleert met Arsenal, Chelsea en Manchester United om twee tickets.

Clubtopscorer Harry Kane kan door een enkelblessure, vorige week opgelopen in de thuiswedstrijd tegen City, de Spurs de komende weken niet van dienst zijn. Hij mist sowieso het tweeluik tegen Ajax. De finale van de Champions League op 1 juni in Madrid is wellicht nog haalbaar. „We zijn niet optimistisch, maar je weet hoe Harry Kane is. Met Harry Kane is alles mogelijk”, mijmerde Pochettino.
https://www.telegraaf.nl/(...)o-legt-druk-bij-ajax

(Wat natuurlijk gelul is, zij hebben 10 keer de begroting van Ajax.)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186311197
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)o-legt-druk-bij-ajax

(Wat natuurlijk gelul is, zij hebben 10 keer de begroting van Ajax.)
Minder uitgegeven dan ajax afgelopen zomer.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:16:21 #18
35723 crew  GGMM
pi_186311198
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Minder uitgegeven dan ajax afgelopen zomer.
Moeten zij weten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186311251
Ajax is hier de favoriet.

Welke spelers van Tottenham zouden in de basis bij Ajax staan? Eriksen, Sanchez en Moura misschien, verder kom ik niet echt. (Son en Kane tel ik dan niet mee omdat de 1e maar 1 duel speelt en Kane helemaal niet).
pi_186311284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:16 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Minder uitgegeven dan ajax afgelopen zomer.
Gaat straks wel een dilemma voor je worden. Stel Ajax verslaat Tottenham, dan kun je inderdaad zeggen "het is maar Tottenham, die zijn echt niet zo goed". Waarmee je dus toegeeft dat de poule van PSV uiteindelijk best meeviel.

Lastig man.
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:21:43 #21
35723 crew  GGMM
pi_186311291
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax is hier de favoriet.

Welke spelers van Tottenham zouden in de basis bij Ajax staan? Eriksen, Sanchez en Moura misschien, verder kom ik niet echt. (Son en Kane tel ik dan niet mee omdat de 1e maar 1 duel speelt en Kane helemaal niet).
Ah ja

En toen ze tegen PSV speelden was het logisch dat PSV helemaal weggespeeld werd.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_186311304
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah ja

En toen ze tegen PSV speelden was het logisch dat PSV helemaal weggespeeld werd.
Son en Kane zijn de twee beste spelers, dat scheelt wel natuurlijk. Haal bij Ajax De Ligt en Tadic maar eens weg.
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:24:31 #23
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186311339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax is hier de favoriet.

Welke spelers van Tottenham zouden in de basis bij Ajax staan? Eriksen, Sanchez en Moura misschien, verder kom ik niet echt. (Son en Kane tel ik dan niet mee omdat de 1e maar 1 duel speelt en Kane helemaal niet).
Dele Alli? Overigens staat Sanchez de laatste tijd niet bij Spurs in de basis.
pi_186311356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:24 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dele Alli? Overigens staat Sanchez de laatste tijd niet bij Spurs in de basis.
Ik vind Van de Beek niet minder, jij wel?
In plaats van Sanchez zou Vertonghen ook nog wel een vooruitgang zijn tov Blind denk ik
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:26:47 #25
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186311368
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:25 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ik vind Van de Beek niet minder, jij wel?
In plaats van Sanchez zou Vertonghen ook nog wel een vooruitgang zijn tov Blind denk ik
De laatste tijd misschien niet maar over het algemeen wel ja. Dat denk ik ook.
pi_186311431
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:21 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Gaat straks wel een dilemma voor je worden. Stel Ajax verslaat Tottenham, dan kun je inderdaad zeggen "het is maar Tottenham, die zijn echt niet zo goed". Waarmee je dus toegeeft dat de poule van PSV uiteindelijk best meeviel.

Lastig man.
?
Ajax dwingt het met hun spel zelf af,als het Liverpool niet wordt gun ik het Ajax wel.
pi_186311459
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

?
Ajax dwingt het met hun spel zelf af,als het Liverpool niet wordt gun ik het Ajax wel.
Dit had ik nooit van jou verwacht :D
  Forum Admin vrijdag 19 april 2019 @ 15:36:16 #28
35723 crew  GGMM
pi_186311469
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:31 schreef PSVCL het volgende:

[..]

?
Ajax dwingt het met hun spel zelf af,als het Liverpool niet wordt gun ik het Ajax wel.
Dat is lief van je. :)

Ben benieuwd hoe @Dj_Day-V hier over denkt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 19 april 2019 @ 17:36:33 #29
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_186313216
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

https://www.telegraaf.nl/(...)o-legt-druk-bij-ajax

(Wat natuurlijk gelul is, zij hebben 10 keer de begroting van Ajax.)
Trainers in de Premier League voeren altijd dit soort toneelstukjes op. Blijkbaar worden mind games daar nogal gewaardeerd. In Nederland is het altijd lekker droog 'ze zijn een goed team, we moeten ons eigen spel spelen, dan kunnen we het ieder team lastig maken'.
pi_186313286
Goede OP.

Leuke verwijzing naar Willem II.
pi_186314192
Vinsaint janssen
Genot
  zaterdag 20 april 2019 @ 00:44:03 #32
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186321228
Genoten van de OP.
Oh.
pi_186395711
Lahoz is scheidsrechter.

♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
  woensdag 24 april 2019 @ 14:25:30 #34
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186397460
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:33 schreef El-Stinho het volgende:
Lahoz is scheidsrechter.

[ afbeelding ]
Wat is daar erg aan?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_186397483
1-3 winnen genot
  woensdag 24 april 2019 @ 14:28:09 #36
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_186397499
Tottenham heeft op elke positie een betere speler, en worden wekelijks op niveau uitgedaagd. Spurs zijn gewoon favoriet en Ajax zal wederom moeten stunten, wat ik niet niet verwacht dat gaat gebeuren. Kortom, hier eindigt het sprookje, maar oh oh oh wat was het mooi!
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_186397529
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef SaferSephy het volgende:
Tottenham heeft op elke positie een betere speler, en worden wekelijks op niveau uitgedaagd. Spurs zijn gewoon favoriet en Ajax zal wederom moeten stunten, wat ik niet niet verwacht dat gaat gebeuren. Kortom, hier eindigt het sprookje, maar oh oh oh wat was het mooi!
Unibet is het niet met je eens.
  woensdag 24 april 2019 @ 14:30:54 #38
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_186397543
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:30 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Unibet is het niet met je eens.
Ach die kenne er ook geen reet van. :O
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  woensdag 24 april 2019 @ 14:31:01 #39
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186397545
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is daar erg aan?
Lahoz = Spanjaard

Spaanse scheidsrechters = ultiem kut

Maar er is wel VAR gelukkig :)
pi_186397560
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:21 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Gaat straks wel een dilemma voor je worden. Stel Ajax verslaat Tottenham, dan kun je inderdaad zeggen "het is maar Tottenham, die zijn echt niet zo goed". Waarmee je dus toegeeft dat de poule van PSV uiteindelijk best meeviel.

Lastig man.
Niemand boeit om PSV

Niemand in het buitenland weet wie PSV is

Kutclub met kutvoetbal dat alleen kan winnen met spelers zoals Lozano en Luuk de Jong

Hopelijk dit seizoen kampioen af, dan kan dat zooitje Feyenoord achterna. :)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2019 14:32:52 ]
pi_186397951
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef SaferSephy het volgende:
Tottenham heeft op elke positie een betere speler, en worden wekelijks op niveau uitgedaagd. Spurs zijn gewoon favoriet en Ajax zal wederom moeten stunten, wat ik niet niet verwacht dat gaat gebeuren. Kortom, hier eindigt het sprookje, maar oh oh oh wat was het mooi!
Iedere positie? :')

De Ligt > Beide CV's van Spurs

Tagliafico > Rose en Trippier

Zomaar wat voorbeelden.
pi_186485046
Hebben ze nog die domme Ivoriaan.

Aurier ofso

Die was blessa toch?
pi_186487002
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:58 schreef Vollenhoven het volgende:
Hebben ze nog die domme Ivoriaan.

Aurier ofso

Die was blessa toch?
BenDinnery twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 17:50:00 Pochettino confirms Jan Vertonghen (fatigue) will return on Wednesday (vs Ajax) but Sissoko remains a doubt. The midfielder is struggling to recover from a groin problem and will be assessed on Sunday. Harry Winks, Serge Aurier and Erik Lamela are all expected to miss out. #COYS reageer retweet
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 22:29:41 #44
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186487338
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:16 schreef Bolasie het volgende:

[..]

BenDinnery twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 17:50:00 Pochettino confirms Jan Vertonghen (fatigue) will return on Wednesday (vs Ajax) but Sissoko remains a doubt. The midfielder is struggling to recover from a groin problem and will be assessed on Sunday. Harry Winks, Serge Aurier and Erik Lamela are all expected to miss out. #COYS reageer retweet
Voor wie ben jij?
What can change the nature of a man?
pi_186487348
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:16 schreef Bolasie het volgende:

[..]

BenDinnery twitterde op zaterdag 27-04-2019 om 17:50:00 Pochettino confirms Jan Vertonghen (fatigue) will return on Wednesday (vs Ajax) but Sissoko remains a doubt. The midfielder is struggling to recover from a groin problem and will be assessed on Sunday. Harry Winks, Serge Aurier and Erik Lamela are all expected to miss out. #COYS reageer retweet
De wedstrijd is toch dinsdag.
No bitch to me
pi_186487391
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef TornadoDK het volgende:

[..]

De wedstrijd is toch dinsdag.
Foutje van Ben inderdaad; moet dinsdag zijn.
pi_186487402
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:

[..]

Voor wie ben jij?
Port Vale Football Club.
  zondag 28 april 2019 @ 22:41:42 #48
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186487604
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef Coco. het volgende:

[..]

Voor wie ben jij?
En jij?
Oh.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 22:41:58 #49
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186487612
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En jij?
Ajax
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 22:42:17 #50
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186487622
Dinsdag dan he.
What can change the nature of a man?
  zondag 28 april 2019 @ 22:42:40 #51
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186487634
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:41 schreef Coco. het volgende:

[..]

Ajax
Wat leuk zeg.
Oh.
  Moderator zondag 28 april 2019 @ 22:42:54 #52
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186487639
quote:
7s.gif Op zondag 28 april 2019 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat leuk zeg.
Davy juicht ook mee.
What can change the nature of a man?
  zondag 28 april 2019 @ 22:43:21 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186487650
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:42 schreef Coco. het volgende:

[..]

Davy juicht ook mee.
Voor wie zou @Scarface88 juichen?
Oh.
pi_186488403
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef SaferSephy het volgende:
Tottenham heeft op elke positie een betere speler
Zelfs biancidinges is een betere troll, doe eens beter je best
"You can call me Susan if it makes you happy"
  maandag 29 april 2019 @ 11:15:27 #55
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186493612
quote:
Noussair Mazraoui reist met Ajax mee naar Londen voor de halve finale in de Champions League tegen Tottenham Hotspur. De vleugelverdediger ontbrak in de competitiewedstrijd tegen Vitesse nog vanwege een blessure.

De verwachting was ook dat Mazraoui langer buitenspel zou staan door zijn enkelblessure. De rechtsback, die in de wedstrijd waarin hij geblesseerd raakte - de kwartfinale van de Champions League tegen Juventus - overigens op links speelde, is echter voldoende hersteld om mee te reizen naar Engeland.

Toch is het nog de vraag of Mazraoui ook daadwerkelijk in aanmerking komt voor speelminuten. Trainer Erik ten Hag heeft een wedstrijdselectie van 22 spelers samengesteld, maar omdat er slechts zeven spelers op de bank mogen plaatsnemen zullen er nog vier afvallen.

Ajax arriveert maandagochtend in Londen, waar om 19.30 uur de afsluitende training in het Tottenham Hotspur Stadium op het programma staat. Even daarvoor is er een persconferentie met Ten Hag en Donny van de Beek. Ajax trapt dinsdag om 21.00 uur af tegen Tottenham.

De 22-koppige selectie van Ajax:

Doel: Andre Onana, Kostas Lamprou, Bruno Varela
Verdediging: Rasmus Kristensen, Joël Veltman, Matthijs de Ligt, Daley Sinkgraven, Noussair Mazraoui, Lisandro Magallán, Daley Blind, Nicolás Tagliafico
Middenveld: Donny van de Beek, Zakaria Labyad, Lasse Schöne, Frenkie de Jong, Dani de Wit, Jurgen Ekkelenkamp
Aanval: Dusan Tadic, Hakim Ziyech, David Neres, Klaas Jan Huntelaar, Kasper Dolberg,

https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-kraker-tegen-spurs
pi_186493698
Toch een beetje de CL halve finale van de armoede. @PSVCL
Gino ♥
  maandag 29 april 2019 @ 11:26:01 #57
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_186493766
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 23:18 schreef TLC het volgende:

[..]

Zelfs biancidinges is een betere troll, doe eens beter je best
Onzin. Ik ben met je eens dat als Ajax speelt zoals in de tweede helft tegen Juve, ze absoluut een goede kans hebben, maar de media, en helaas ook veel supporters, is de ploeg wel echt een beetje aan het overhypen. Dit is dezelfde ploeg die tegen Emmen, Heracles en Feyenoord speelde. Het is een jonge ploeg, en hebben een recordaantal wedstrijden gespeeld. De notie dat men de Spurs "wel even" voetballes gaat geven is absoluut ridicuul.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  maandag 29 april 2019 @ 11:42:33 #58
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186493969
jackvangelder twitterde op maandag 29-04-2019 om 11:29:31 De wedstrijd is morgen ook te zien op het open net van Ziggo. Wij zenden uit zonder reclameblokken. In de studio: Bas van Veenendaal met Wim Kieft, Jan van Halst en Viggo Waas. Ik ben met Youri Mulder op het veld en Sierd de Vos is de commentator. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 29 april 2019 @ 11:54:15 #59
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186494146
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 11:42 schreef Caland het volgende:
jackvangelder twitterde op maandag 29-04-2019 om 11:29:31 De wedstrijd is morgen ook te zien op het open net van Ziggo. Wij zenden uit zonder reclameblokken. In de studio: Bas van Veenendaal met Wim Kieft, Jan van Halst en Viggo Waas. Ik ben met Youri Mulder op het veld en Sierd de Vos is de commentator. reageer retweet
Genieten van de altijd onvermijdelijke en niet door enige kennis van zaken geremde Viggo Waas.
  maandag 29 april 2019 @ 12:30:55 #60
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186494696
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2019 11:54 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Genieten van de altijd onvermijdelijke en niet door enige kennis van zaken geremde Viggo Waas.
Zou Wim ook een beetje moe van hem worden?
pi_186496292
BenDinnery twitterde op maandag 29-04-2019 om 14:21:21 Moussa Sissoko is not listed as injured which suggests he will be contention after recovering from a minor groin problem.Jan Vertongen returns after he was rested on Saturday.Heung-Min Son is suspended.#COYS #AJA @ChampionsLeague https://t.co/znYGdFLnSt reageer retweet
pi_186496303
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 11:21 schreef Tjacka het volgende:
Toch een beetje de CL halve finale van de armoede. @:psvcl
Liverpool vs Barca _O_ O+
  maandag 29 april 2019 @ 14:38:32 #63
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186496536
Sissoko erbij hoeft niet nadelig te zijn. Wel fysiek ijzersterk en veel loopvermogen maar voetballend zeer matig. Soort Matuidi
pi_186496925
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 11:42 schreef Caland het volgende:
jackvangelder twitterde op maandag 29-04-2019 om 11:29:31 De wedstrijd is morgen ook te zien op het open net van Ziggo. Wij zenden uit zonder reclameblokken. In de studio: Bas van Veenendaal met Wim Kieft, Jan van Halst en Viggo Waas. Ik ben met Youri Mulder op het veld en Sierd de Vos is de commentator. reageer retweet


@JR-Style-93
pi_186496971
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 14:25 schreef Bolasie het volgende:
BenDinnery twitterde op maandag 29-04-2019 om 14:21:21 Moussa Sissoko is not listed as injured which suggests he will be contention after recovering from a minor groin problem.Jan Vertongen returns after he was rested on Saturday.Heung-Min Son is suspended.#COYS #AJA @:ChampionsLeague https://t.co/znYGdFLnSt reageer retweet
Viggo waas :') :') :') :') :') :')
  maandag 29 april 2019 @ 17:04:53 #66
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186498922
De voorbeschouwing begint morgen al om 19.45 op Veronica. Met Boskamp en Derksen.
pi_186499049
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
De voorbeschouwing begint morgen al om 19.45 op Veronica. Met Boskamp en Derksen.
Nog even en de voorbeschouwing duurt net zo lang als de wedstrijd zelf
  maandag 29 april 2019 @ 17:14:51 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186499068
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:13 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nog even en de voorbeschouwing duurt net zo lang als de wedstrijd zelf
En in de rust (wanneer er daadwerkelijk wat te bespreken is) krijgen ze maar 3 minuutjes ivm reclame. :D
pi_186499564
Spurs kan er niet zo veel van. 1-3.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_186500809
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
De voorbeschouwing begint morgen al om 19.45 op Veronica. Met Boskamp en Derksen.
Je bent niet goed als je daar naar gaat kijken
pi_186501072
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:04 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je bent niet goed als je daar naar gaat kijken
Luister jij maar naar Vigo dWaas.
  maandag 29 april 2019 @ 19:25:57 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186501323
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
De voorbeschouwing begint morgen al om 19.45 op Veronica. Met Boskamp en Derksen.
Met 5x reclame?
pi_186501402
Ik heb altijd op Veronica gekeken en ik ga dat niet ineens veranderen :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186511544
oude bekenden @Bolasie
pi_186511612
troostjohn twitterde op maandag 29-04-2019 om 20:53:12 #ajax #afcajax #totaja #pauw #vtbl #dwdd #jinek #veronicainside #FoxSports #UCL #ChampionsLeague #barliv Ajax uit in de CL nog geen 1x verloren+superfit!Tottenham zwak,ziek+misselijk hoor ik bij NOS.Dat moet overwinning worden dan! Of? Wat doet de doorslaggevende energie kracht? https://t.co/RRkMampfoH reageer retweet
  dinsdag 30 april 2019 @ 09:53:04 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_186511913
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
troostjohn twitterde op maandag 29-04-2019 om 20:53:12 #ajax #afcajax #totaja #pauw #vtbl #dwdd #jinek #veronicainside #FoxSports #UCL #ChampionsLeague #barliv Ajax uit in de CL nog geen 1x verloren+superfit!Tottenham zwak,ziek+misselijk hoor ik bij NOS.Dat moet overwinning worden dan! Of? Wat doet de doorslaggevende energie kracht? https://t.co/RRkMampfoH reageer retweet
Troostgod

Beter blijft hij thuis
pi_186512148
Hup spurs
pi_186512154
Fuck you spurs
pi_186512551
Zoals belooft zal ik Ajax steunen als CR7 en Reak niet meer mee doen

Dus moet dan maar
pi_186514165
Wij juichen allemaal voor de Spurs.
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:36:38 #82
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186514868
@GGMM en ik hopen op de steun van @Coco. @Dj_Day-V
pi_186514959


Ik post 'm maar alvast.
pi_186515197
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:07 schreef Zipportal het volgende:
Wij juichen allemaal voor de Spurs.
Nee
pi_186515325
2-1
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_186515904
quote:
Tottenham: Lloris; Trippier, Alderweireld, Sánchez, Rose; Dier, Wanyama, Eriksen; Alli, Lucas; Llorente

Out: Aurier (hamstring), Kane (ankle), Lamela (hamstring), Son (suspended), Winks (hip)
Doubtful: Sissoko (groin), Vertonghen (thigh)

Ajax: Onana; Tagliafico, Blind, De Ligt, Mazraoui; De Jong, Van de Beek, Schöne; Neres, Tadić, Ziyech

Out: Bandé (calf)
Doubtful: Mazraoui (ankle)
4-2
Llorente 3x, Lucas, Neres en De Ligt
  dinsdag 30 april 2019 @ 13:32:22 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186515961
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 13:29 schreef Nober het volgende:

[..]

4-2
Llorente 3x, Lucas, Neres en De Ligt
2-2 denk ik
  dinsdag 30 april 2019 @ 14:17:08 #88
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186516673
Vrees dat Tottenham vele malen effectiever gaat zijn.

2-1
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  dinsdag 30 april 2019 @ 14:18:53 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186516703
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 14:17 schreef Fretwork het volgende:
Vrees dat Tottenham vele malen effectiever gaat zijn.

2-1
dat waren ze tegen PSV ook niet
pi_186517149
Ik proef hier angstzweet van de anti ajax fans, genieten.
pi_186517736
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
De voorbeschouwing begint morgen al om 19.45 op Veronica. Met Boskamp en Derksen.
Bij Ziggo Sport beginnen ze om 19:40 :D (was eerst 19:50, maar is duidelijk waarom het nu eerder is)
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:13:28 #92
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186517796
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 17:48 schreef LordVoldermort het volgende:
Spurs kan er niet zo veel van. 1-3.
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 19:04 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Je bent niet goed als je daar naar gaat kijken
Ik zie jullie vanavond hé!

@Mortaxx ook
@Lavenderr
@Karina

(quote alleen mensen die ik minder vaak spreek dus niet boos worden)
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:14:09 #93
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186517805
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 22:42 schreef Coco. het volgende:

[..]

Davy juicht ook mee.
Leuk :) @GGMM en ik zijn daar blij mee. We kunnen niet wachten op jullie support.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 15:22:08 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_186517950
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

Ik zie jullie vanavond hé!

@:mortaxx ook
@:lavenderr
@:karina

(quote alleen mensen die ik minder vaak spreek dus niet boos worden)
Kan niet wachten! :G :R *O*
pi_186517985
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Bij Ziggo Sport beginnen ze om 19:40 :D (was eerst 19:50, maar is duidelijk waarom het nu eerder is)
ZiggoGoden ook lekker de draak steken met het feit dat ze geen reclameonderbrekeng hebben :P
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:24:15 #96
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186518006
Tactisch genie Will Moerer.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:27:49 #97
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186518087
Hebben we nog VAR gifjes boys?

@Coco.
  dinsdag 30 april 2019 @ 15:28:23 #98
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186518096
@yvonne misschien een VAR smiley?
pi_186518271
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef KingRoland het volgende:
Hebben we nog VAR gifjes boys?

@:coco.


pi_186519282
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:27 schreef KingRoland het volgende:
Hebben we nog VAR gifjes boys?

@:coco.
  dinsdag 30 april 2019 @ 16:23:08 #101
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186519295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat waren ze tegen PSV ook niet
Laten we het hopen.

Als Tottenham geen antwoord heeft op de spelsystemen van Ajax kan het een mooie avond worden.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 17:12:11 #102
9859 crew  Karina
Woman
pi_186520315
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:13 schreef KingRoland het volgende:

[..]

[..]

Ik zie jullie vanavond hé!

@:mortaxx ook
@:lavenderr
@:karina

(quote alleen mensen die ik minder vaak spreek dus niet boos worden)
Ik kan hier gewoon kijken dus ik kijk iig, wel een uurtje later, hier begint het om 22:00 uur.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:17:47 #103
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186520419

zitten een paar hele lekkere Koreanen ertussen hoor
pi_186520440
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:17 schreef KingRoland het volgende:

zitten een paar hele lekkere Koreanen ertussen hoor
Zelfs NH Nieuws is in Londen LOL
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:28:01 #105
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_186520661
easy win van tottenham
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:43:25 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_186521021
duurt lang }:|
We have always been at war with Eastasia.
pi_186521047
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Bij Ziggo Sport beginnen ze om 19:40 :D (was eerst 19:50, maar is duidelijk waarom het nu eerder is)
De mongolenshow draait op volle toeren.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:45:51 #108
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186521080
Wat moeten ze zolang voorbeschouwen dan? :')
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:46:46 #109
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_186521095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:43 schreef -XOR- het volgende:
duurt lang }:|
sta hier al een tijdje
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:51:34 #110
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186521175
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 15:10 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Bij Ziggo Sport beginnen ze om 19:40 :D (was eerst 19:50, maar is duidelijk waarom het nu eerder is)
Als marketingstudent kan ik dit begrijpen
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:53:05 #111
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186521208
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat moeten ze zolang voorbeschouwen dan? :')
Een uur lang blah blah blah
  dinsdag 30 april 2019 @ 17:54:37 #112
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186521235
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Een uur lang blah blah blah
Ik zag van de week zelfs dat Jan Kromkamp was gevraagd voor zijn mening.

Echt heel vermoeiend al die oud-spelers en oud-trainers die worden gevraagd naar deze wedstrijd en alleen zeggen: "Tottenham is een lastige ploeg" & "Ajax heeft nog niet gewonnen hoor".
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:07:52 #113
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186521498
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik zag van de week zelfs dat Jan Kromkamp was gevraagd voor zijn mening.

Echt heel vermoeiend al die oud-spelers en oud-trainers die worden gevraagd naar deze wedstrijd en alleen zeggen: "Tottenham is een lastige ploeg" & "Ajax heeft nog niet gewonnen hoor".
Ze zouden eigenlijk Droppie moeten vragen om te analyseren zodra er een slechte pass wordt gegeven
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:12:17 #114
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186521575
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:07 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ze zouden eigenlijk Droppie moeten vragen om te analyseren zodra er een slechte pass wordt gegeven
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen die ten Hag mag echt oprotten. Hoe krijgt hij het voor elkaar om elke topwedstrijd te floppen.
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 18:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sterf ff lekker af met je tyfus organisatie Ten Hag. Wat een fucking kutmongool ben je toch ook.
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2018 16:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dit. Alleen deze pot zou al genoeg moeten zijn voor het ontslag van Ten Hag. Wat een aids.
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 augustus 2018 20:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Grote schoonmaak incoming. Bosz in, Ten Hag, Overmars, vd Sar er allemaal uit.
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 23:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ten Hag, King of the Offdays.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 22:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja tyfus Ten Hag en Overmars. Oppleuren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 21:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Daarom gelijk vanavond ontslaan, weg met die gozer. Klaar met alle excuses en smoesjes.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2018 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit kutseizoen duurt nu al tyfuslang. Ben er alweer helemaal klaar mee. Ten Hag tyf op.
Oh.
pi_186521690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat moeten ze zolang voorbeschouwen dan? :')
Reclameblokken om die miljoenen terug te verdienen.

quote:
Voor de Champions League werd hier ooit zo'n 20 miljoen euro per jaar betaald, nu is dat minder, stelt sportmarketeer Frank van den Wall Bake. ‘Belangrijk is dat zelfs de nummer 1 van de eredivisie zich voortaan moet kwalificeren voor de groepsfase. Zonder Nederlandse club kijken veel minder mensen.'

Hoeveel De Mol investeert, is onbekend. Het is in ieder geval meer dan Talpa kan terugverdienen met reclames’, meent Van den Wall Bake. ‘Hij doet dit om zijn tv-zenders (SBS6, SBS9, Net5, Veronica, red.) in de markt te zetten. Nu spelen die tweede viool, achter de NPO en RTL. In tijden van Netflix moet je kijkers iets bieden wat ze rechtstreeks willen zien, zoals sport. De Champions League is dan het neusje van de zalm. Daar kan Talpa mee pronken.'

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:21:01 #116
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_186521736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Reclameblokken om die miljoenen terug te verdienen.
[..]

Ziggo begint om 19:40 met voorbeschouwen en zal het volledig reclamevrij uitzenden. Als fuck you naar Veronica. :)
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:24:17 #117
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186521795
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:18 schreef Nober het volgende:

[..]

Reclameblokken om die miljoenen terug te verdienen.
[..]

Benieuwd naar de kijkcijfers.

Al het dagjesvolk stroomt nu ook in. @Zipportal
Oh.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 april 2019 @ 18:26:00 #118
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_186521830
Het zal mij zeer benieuwen wat het gaat worden vanavond. Tottenham is vrij zwak, Ajax redelijk stabiel in de CL. Ik verwacht een krappe overwinning voor Ajax of gelijkspel.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:29:18 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186521904
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
Het zal mij zeer benieuwen wat het gaat worden vanavond. Tottenham is vrij zwak, Ajax redelijk stabiel in de CL. Ik verwacht een krappe overwinning voor Ajax of gelijkspel.
Tottenham is wel gewoon een lastige ploeg

Ajax heeft nog niet gewonnen hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:33:51 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186522005
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Tottenham is wel gewoon een lastige ploeg

Ajax heeft nog niet gewonnen hoor
Wat verwacht jij Caland? Graag een serieus antwoord.
  Redactie Frontpage dinsdag 30 april 2019 @ 18:35:39 #121
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_186522045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Tottenham is wel gewoon een lastige ploeg

Ajax heeft nog niet gewonnen hoor
Klopt, dat is Tottenham ook. Het is dat zij 2 belangrijke spelers missen waardoor ik wel kans voor Ajax zie. Anders zou het een nederlaag worden. Zowel Tottenham als ajax hebben nog niks behalve de halve finaleplaats.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:37:03 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186522071
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Wat verwacht jij Caland? Graag een serieus antwoord.
Ik heb Tottenham dit seizoen eigenlijk nauwelijks aan het werk gezien.

Behalve dan die wedstrijd in Eindhoven, PSV eigenlijk zelden zo weggespeeld zien worden. Dat die wedstrijd nog gelijk werd is een klein wereldwonder.

Maar ik denk dat zij voor eigen publiek ook gewoon lekker gaan counteren om het in Amsterdam af te maken. Beetje een schaakpot dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:37:20 #123
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_186522080
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

:D _O_
pi_186522223
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Benieuwd naar de kijkcijfers.

Al het dagjesvolk stroomt nu ook in. @:Zipportal


*nieuwe giffer

[ Bericht 3% gewijzigd door Zipportal op 30-04-2019 18:54:20 ]
  dinsdag 30 april 2019 @ 18:46:32 #125
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_186522240
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb Tottenham dit seizoen eigenlijk nauwelijks aan het werk gezien.

Behalve dan die wedstrijd in Eindhoven, PSV eigenlijk zelden zo weggespeeld zien worden. Dat die wedstrijd nog gelijk werd is een klein wereldwonder.

Maar ik denk dat zij voor eigen publiek ook gewoon lekker gaan counteren om het in Amsterdam af te maken. Beetje een schaakpot dus.
Ik heb die wedstrijden gister nog even teruggekeken (niet in zijn geheel hoor) maar dat was wel zeldzaam ja. Dat heeft Ajax niet kunnen bewerkstelligen tegen PSV. Dat gelijkspel en die 2-1 (waarbij PSV nog lang op 0-1 voor stond) sloegen eigenlijk nergens op qua score. Desondanks is geen Kane en Son wel een groot gemis, waar Ajax eigenlijk deze pot al gebruik van moet maken. Ik verwacht inderdaad ook dat ze met Lucas Moura in de spits vooral gaan counteren.
pi_186522458
Beste VTBL kijkers, ben nu ook aanwezig om te kijken naar deze mooie wedstrijd. *O*
pi_186522461
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*nieuwe giffer
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:01:37 #128
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186522532
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef StephanL het volgende:
Beste VTBL kijkers, ben nu ook aanwezig om te kijken naar deze mooie wedstrijd. *O*
VTB- watte?
pi_186522553
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:01 schreef KingRoland het volgende:

[..]

VTB- watte?
VTBL op RTL7, meer voor mannen :s)
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:03:46 #130
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186522561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:03 schreef StephanL het volgende:

[..]

VTBL op RTL7, meer voor mannen :s)
Daar doen we niet aan.
pi_186522619
Geouwehoer over Ajax op M op NPO1 nu
pi_186522629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Geouwehoer over Ajax op M op NPO1 nu
Met Milantje
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:06:54 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186522633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:57 schreef StephanL het volgende:
Beste VTBL kijkers, ben nu ook aanwezig om te kijken naar deze mooie wedstrijd. *O*
Optyven, gauw.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186522647
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Geouwehoer over Ajax op M op NPO1 nu
Met nietszeggende gasten.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:07:44 #135
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186522654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:45 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

*nieuwe giffer
Genot.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:08:32 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186522666
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Geouwehoer over Ajax op M op NPO1 nu
Ik ben echt benieuwd naar de mening van Frits Barend!

Oh nee eigenlijk niet.
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:09:47 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186522694
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik ben echt benieuwd naar de mening van Frits Barend!

Oh nee eigenlijk niet.
Is die nou nog steeds niet op een trein naar het oosten gezet joh?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186522701
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Genot.





Keus zat.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:10:48 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186522710
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Keus zat.
Wat een variatie inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:13:24 #140
194695 franklop
Fran knock
pi_186522763
Vind de buitenkant van het nieuwe Spurs stadion wel foeilelijk zeg,
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186522851
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat een variatie inderdaad.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:25:08 #142
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186523005
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
Geouwehoer over Ajax op M op NPO1 nu
Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.

Zipportal deelt deze mening.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 19:25:17 #143
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186523011
Veltman blijft een potentiële zwakke schakel.
pi_186523020
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.

Zipportal deelt deze mening.
Hangt van de gast af.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 19:26:24 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186523038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Hangt van de gast af.
Antonie Kamerling.
pi_186523051
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Iedereen die naar M kijkt mag van mij meteen van deze aardbodem verdwijnen.

Zipportal deelt deze mening.
Is geen gewoonte maar het stond er nog op.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:27:51 #147
194695 franklop
Fran knock
pi_186523070
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Antonie Kamerling.
Die hangt ook echt overal rond.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:28:34 #148
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186523093
Ik heb mortaxx een tijdje ni meer gezien
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:28:50 #149
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_186523098
telegraaf.nl is live op hun voorpagina
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:29:22 #150
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186523118
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef YazooW het volgende:
telegraaf.nl is live op hun voorpagina
Oh oke

Bedankt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186523119
Kunnen ze dat tyfus Big Bang Theory niet wereldwijd bannen?
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:29:27 #152
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186523124
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef YazooW het volgende:
telegraaf.nl is live op hun voorpagina
De Telegraaf is een kutkrant.
Oh.
pi_186523143
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:26 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Antonie Kamerling.


@JR-Style-93
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:30:41 #154
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186523149
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

@:jr-style-93
Dat moment dat hij die gozer met stokjes ziet eten is mooi :)
Oh.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:30:51 #155
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186523154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De Telegraaf is een kutkrant.
Ik heb normale coca cola en lays chips paprika klaar staan JR
pi_186523158
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat moment dat hij die gozer met stokjes ziet eten is mooi :)
"Nu hangt ie scheef."
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:31:32 #157
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_186523168
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik heb normale coca cola en lays chips paprika klaar staan JR
Moet jij weten.
Oh.
pi_186523196
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:30 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Ik heb normale coca cola en lays chips paprika klaar staan JR
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:35:32 #159
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_186523266
wtf :')
pi_186523279
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:28 schreef YazooW het volgende:
telegraaf.nl is live op hun voorpagina
Bedankt voor de malware.
pi_186523378
Ik heb net mijn zusje 5 euro gegeven om bami te halen, komt ze met nasi :(
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:40:47 #162
194695 franklop
Fran knock
pi_186523393
Nu heb ik zin in nasi met pindasaus
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523403
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:39 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb net mijn zusje 5 euro gegeven om bami te halen, komt ze met nasi :(
Je zusje zit met d'r hoofd bij andere dingen
pi_186523418
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Je zusje zit met d'r hoofd bij andere dingen
Lekker man
pi_186523419
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:39 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb net mijn zusje 5 euro gegeven om bami te halen, komt ze met nasi :(
En ook geen kroepoek en kalender zeker?
pi_186523422
80 minuten voorbeschouwen
pi_186523428
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:41 schreef Zipportal het volgende:

[..]

En ook geen kroepoek en kalender zeker?
Nee :(
pi_186523442
Verstandige mensen zappen zo naar het Mes op Tafel.

@Wereldgozer
pi_186523451
Gaan we ook voorhaxballen, @Coco., @GGMM?
pi_186523453
Ziggo 14 is al bezig
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 april 2019 @ 19:42:45 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_186523462
Marcel Maijer in Londen :')
pi_186523480
viggo op ziggo
pi_186523489
kieftgod
pi_186523500
Is het al tijd voor Haxball god?
pi_186523506
jack in londen
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:44:58 #176
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186523509
volgens mij kijkt GGMM weer met vrienden
pi_186523523
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:29 schreef Vollenhoven het volgende:
Kunnen ze dat tyfus Big Bang Theory niet wereldwijd bannen?
De spin-off van TBBT is op momenten best wel grappig :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186523542
Veronica heeft Sytze van der Sloot.
pi_186523552
ONANA, VELTMAN, DE LIGT, VAN DE BEEK, NERES, TADIC, BLIND, SCHONE, DE JONG, ZIYECH, TAGLIAFICO
pi_186523556
Veltman genot in de basis :')

Dat wordt koekoek genot :')
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:47:00 #181
194695 franklop
Fran knock
pi_186523559
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Marcel Maijer in Londen :')
We are doomed
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:47:41 #182
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_186523578
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:42 schreef Pino112 het volgende:
Marcel Maijer in Londen :')
MarcelMaijerTeringLaijer :(
pi_186523584
pi_186523587
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:46 schreef Nober het volgende:
ONANA, VELTMAN, DE LIGT, VAN DE BEEK, NERES, TADIC, BLIND, SCHONE, DE JONG, ZIYECH, TAGLIAFICO
pi_186523601
Op CNN n artikel over de successen van Ajax, leuk detail is dat ook Mido zijn mening mag geven :D _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186523604
Helene is lesbisch.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_186523617
Ik vind Helene's pluspunten niet goed uitkomen vanavond
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:49:37 #188
194695 franklop
Fran knock
pi_186523618
Geen R de Boer.

Veronica wijkt af van het normale.

Dit gaat mis.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523621
Bossie jaaaaa
pi_186523622
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef superniger het volgende:
Helene is lesbisch.
Stompje.

@Wereldgozer
pi_186523624
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef superniger het volgende:
Helene is lesbisch.
Niks mis mee
pi_186523625
.
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:49:56 #193
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_186523627
Pies of Keek
pi_186523633
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:48 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_186523635
Wat een gezwets weer.
pi_186523639
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
UFC is geen sport.
pi_186523640
is opstelling tottenham al bekend ????
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:50:51 #198
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_186523646
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:49 schreef TLC het volgende:
Op CNN n artikel over de successen van Ajax, leuk detail is dat ook Mido zijn mening mag geven :D _O_
Had dat artikel ook gelezen. Staan wel wat foutjes in.

Deze is het leukst:
quote:
Other European clubs with proud histories of European glory but which are located in smaller nations -- such as Celtic, Red Star, PSV Eindhoven, Anderlecht, Dynamo Kiev, Steaua Bucharest - increasingly find themselves in the same boat as Ajax (although the Amsterdam club also finished second in its domestic league last year).
pi_186523650
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:50 schreef Zipportal het volgende:

[..]

UFC is geen sport.
Watte? Aje nou nie gouw oprot!
pi_186523653
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Watte? Aje nou nie gouw oprot!
Celine is het met mij eens. Nu jij weer.
pi_186523663
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Celine is het met mij eens. Nu jij weer.
Heeft die hoer dat gezegd?
pi_186523671
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:51 schreef Nober het volgende:

[..]

Heeft die hoer dat gezegd?
~O>
pi_186523703
@Draaideurcrimineel @pferdfahrer en ik kijken ook mee :)
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 19:54:52 #204
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_186523769
Veltman is echt aanvallend niks
pi_186523779
Derksen vindt dat een back moet verdedigen :')
pi_186523789
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Vollenhoven het volgende:
Veltman is echt aanvallend niks
Tottenham gaat er vier maken.
pi_186523804
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Nober het volgende:

[..]

Tottenham gaat er vier maken.
Dele gaat Veltman helemaal koekoek
  dinsdag 30 april 2019 @ 19:59:26 #209
194695 franklop
Fran knock
pi_186523831
Dit team is niet direct te vergelijken met het team wat 2 jaar geleden in de finale stond. Veel minder grillig ook.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523844
Is dat nou een 5-3-2 van Tottenham? Of meer een 3-4-2-1?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:00:19 #211
483192 TimmyM
4 8 15 16 23 42
pi_186523855
Waarschijnlijk al 10x gevraagd in dit topic, maar zijn de gele kaarten kwijtgescholden of staan er nog spelers op scherp?
pi_186523868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:59 schreef franklop het volgende:
Dit team is niet direct te vergelijken met het team wat 2 jaar geleden in de finale stond. Veel minder grillig ook.
Toch razend knap van een club in de Mickey Mouse League om in twee jaar tijd in 2 verschillende Europese finales te kunnen staan _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:01:05 #213
194695 franklop
Fran knock
pi_186523877
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef TimmyM het volgende:
Waarschijnlijk al 10x gevraagd in dit topic, maar zijn de gele kaarten kwijtgescholden of staan er nog spelers op scherp?
Alle gele kaarten kwijtgescholden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523880
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef TimmyM het volgende:
Waarschijnlijk al 10x gevraagd in dit topic, maar zijn de gele kaarten kwijtgescholden of staan er nog spelers op scherp?
Kwijt na de kwartfinales.
.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:02:02 #215
194695 franklop
Fran knock
pi_186523901
Maar jongens, welke kalende trainer moet Ten Hag opvolgen dan?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523915


Spurs heeft geen aanvallers op de bank.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_186523936
Haha Jackie in beeld.
pi_186523958
pi_186523975
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 19:59 schreef Cara het volgende:
Is dat nou een 5-3-2 van Tottenham? Of meer een 3-4-2-1?
pi_186523984
Shat on Ajax
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:06:18 #221
194695 franklop
Fran knock
pi_186523985
Helene _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186523996
JAN JOOD DIS hahahahah
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:07:42 #223
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_186524032
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sanchez is opbouwend ook niks. Hoe gaan ze dat doen?
pi_186524033
Owen heeft een bolle kop gekregen joh.
pi_186524057
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:02 schreef franklop het volgende:
Maar jongens, welke kalende trainer moet Ten Hag opvolgen dan?
Dennis Bergkamp, maar dan mogen ze niet meer vliegen :+
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186524061
Cruijff filosofie :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_186524064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:02 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

Spurs heeft geen aanvallers op de bank.
Raar ja, zelfs geen jeugdspeler ofzo
pi_186524065
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:05 schreef Nober het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rose speelt volgens mij CM, en Vertongen LB. Deden ze vorige pot ook.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_186524069
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:07 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Sanchez is opbouwend ook niks. Hoe gaan ze dat doen?
Het is maar Ajax waar ze tegen spelen geen Juve, Real of Bayern.
pi_186524076
SMOEL HOUWE JAN :D
pi_186524093
Helena pijpt Jan straks effies lekker man.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:11:24 #232
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_186524125
Waarom heet dit topic "CL@Veronica"?
Mogen we het hier niet over de Ziggo uitzending hebben?
pi_186524155
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:11 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heet dit topic "CL@Veronica"?
Mogen we het hier niet over de Ziggo uitzending hebben?
Alleen tijdens de reclames op Veronica
pi_186524197
Jan Siemerink heeft nu toch de rol die David Endt vroeger had? Of een andere rol?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Forum Admin dinsdag 30 april 2019 @ 20:14:59 #235
35723 crew  GGMM
pi_186524203
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:11 schreef NaturalScience het volgende:
Waarom heet dit topic "CL@Veronica"?
Mogen we het hier niet over de Ziggo uitzending hebben?
Zo goed? :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:15:23 #236
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_186524222
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zo goed? :)
*)
pi_186524286
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:19:18 #238
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524323
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Sneu
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_186524372
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Sneu
Ludiek. Een stuk beter dan een fontein naar de Palestijnen helpen.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:21:58 #240
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524387
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Ludiek. Een stuk beter dan een fontein naar de Palestijnen helpen.
Nee, is helemaal niet beter
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_186524392
'Heeft Tottenham geluk gehad' :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_186524437
Derksen _O-
Wat een onzin kraamt die man uit.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:25:13 #243
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Behoorlijk fake, vooral.

Alles voor de likes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:25:26 #244
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_186524458
Gillende wijven door de straat (nog nooit voetbal gekeken).

‘Joden, joduhhh’

:') :') :')
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:25:47 #245
91359 Machielovic
Geluk zit van binnen
pi_186524466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan Siemerink heeft nu toch de rol die David Endt vroeger had? Of een andere rol?
teammanager (8>
pi_186524467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:21 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Ludiek. Een stuk beter dan een fontein naar de Palestijnen helpen.
Eens met Gert.
pi_186524479
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Behoorlijk fake, vooral.

Alles voor de likes.
Klopt, in scene gezet
pi_186524489
Ik zit al tijden npo1 te kijken.. _O- maar het is natuurlijk op Veronica
pi_186524501
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:25 schreef MC-Morgan het volgende:

[..]

Eens met Gert.
#TeamMCM
pi_186524503
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 april 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

Ik had er toen al kijk op en wist dat we de CL zouden winnen _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186524504
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

#TeamMCM
;) _O_
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:27:09 #252
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524505
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Ik zit al tijden npo1 te kijken.. _O- maar het is natuurlijk op Veronica
Daarom had er ook gewoon Veronica in de TT moeten staan :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_186524508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Ik zit al tijden npo1 te kijken.. _O- maar het is natuurlijk op Veronica
insert dagjesvolk.gif
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:27:25 #254
194695 franklop
Fran knock
pi_186524511
Niet teveel krachten verspelen, want zondag wacht Willem II alweer
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186524514
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

insert dagjesvolk.gif
Klopt. Succes supporter
pi_186524522
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef franklop het volgende:
Niet teveel krachten verspelen, want zondag wacht Willem II alweer
1-1 meenemen uit Londen en thuis afmaken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_186524524
Veronica start doodleuk weer zo'n kut filmpje in.
pi_186524529
Hup Tottenham
U MAD?
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:28:19 #259
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524534
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Veronica start doodleuk weer zo'n kut filmpje in.
Hippe muziek eronder, kan niet op allemaal
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_186524547
pffff nog n half uur, schiet eens op
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:29:01 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Ik zit al tijden npo1 te kijken.. _O- maar het is natuurlijk op Veronica
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:29:09 #262
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_186524552
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:27 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Daarom had er ook gewoon Veronica in de TT moeten staan :)
Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
pi_186524557
Al die filmpjes met steeds dezelfde hoogtepunten.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:29:31 #264
194695 franklop
Fran knock
pi_186524563
Tadic en Ziyech hebben een hekel aan elkaar!!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:30:02 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524574
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
Ik kijk zelf via ziggo hoor :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Sport dinsdag 30 april 2019 @ 20:30:15 #266
274204 crew  Mexicanobakker
pi_186524582
Tadic is wel een irritant zuigertje natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_186524590
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:26 schreef Isane het volgende:
Ik zit al tijden npo1 te kijken.. _O- maar het is natuurlijk op Veronica
pi_186524597
Zal je net zien dat de room van het verboden spel in de rust meteen vol zit met dagjesvolk. :{
pi_186524608
Ik denk dat dit voor Ajax nog wel eens moeilijk kan worden. We hebben nu het idee dat Tottenham aanzienlijk minder is dan Real Madrid of Juventus. Maar Juventus en Madrid spelen verdedigend en wachten op de bevliegingen van de topspelers voorin. Terwijl Ajax juist goed kan aanvallen, maar toch kwestbaar blijft als ze zelf onder druk komen te staan.
pi_186524611
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Zipportal het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
pi_186524614
Als je niet Ajax support dan wordt je meteen aangevallen. Net als je niet mag zeggen dat Amalia een varken is.
pi_186524624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Als je niet Ajax support dan wordt je meteen aangevallen. Net als je niet mag zeggen dat Amalia een varken is.
wordt
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:32:24 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524631
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tadic is wel een irritant zuigertje natuurlijk
Ik las deze week een interview van hem

Dat is gewoon de Balkan Dirk Kuyt

Wat een demagoog _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186524639
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
Veronica kan iedereen kijken. Is ook een gratis online stream van.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:33:44 #275
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186524658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Als je niet Ajax support dan wordt je meteen aangevallen. Net als je niet mag zeggen dat Amalia een varken is.
Amalia is een viesdik varken.
What can change the nature of a man?
pi_186524673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:

[..]

Amalia is een viesdik varken.
pi_186524681
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:29 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Volgens mij heeft meer dan de helft van Nederland inmiddels Ziggo.... ik vraag me oprecht af of meer mensen naar Veronica of Ziggo kijken? Het niet hebben van reclames tijdens de rust zou voor de meesten voldoende reden zijn om naar Ziggo te verhuizen.
De analisten bij Veronica zijn kwalitatief beter.
pi_186524687
Ik ben er nu ook.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:35:19 #279
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_186524692
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben er nu ook.
*O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:35:36 #280
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524703
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef Ginettaccio_ het volgende:

[..]

De analisten bij Veronica zijn kwalitatief beter.
Mening.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186524705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:34 schreef Ginettaccio_ het volgende:

[..]

De analisten bij Veronica zijn kwalitatief beter.
:')
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:36:03 #282
194695 franklop
Fran knock
pi_186524718
Helene is goed geïnstrueerd door Wilfred
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186524725
Jan van Halst is met zijn sjompuuter weer bezig.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:36:44 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186524740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben er nu ook.
Dan is KingRoland gerustgesteld.
What can change the nature of a man?
pi_186524753
Mazraoui moet volgende week dus die sparen we vanavond.

- Ten Hag
pi_186524761
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:36 schreef Coco. het volgende:

[..]

Dan is KingRoland gerustgesteld.
Heeft hij zich een beetje gedragen? :)
  Eindredactie Games dinsdag 30 april 2019 @ 20:37:30 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_186524767
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:33 schreef Coco. het volgende:

[..]

Amalia is een viesdik varken.
nou nou nou
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:38:10 #288
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_186524780
Ajax met 10 spitsen hoor ik
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:38:23 #289
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186524789
Zipportal heeft gelijk, ik kreeg een boze dm van een mod :{
What can change the nature of a man?
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:38:39 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524797
Amalia walgelijk everzwijn
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:38:58 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
  Eindredactie Games dinsdag 30 april 2019 @ 20:40:29 #292
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_186524836
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:38 schreef Coco. het volgende:
Zipportal heeft gelijk, ik kreeg een boze dm van een mod :{
dm openbaar maken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:40:35 #293
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186524840
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Heeft hij zich een beetje gedragen? :)
Die is weer nergens te bekennen.
What can change the nature of a man?
pi_186524862
Hopelijk stompt Jan Helene in elkaar. Dat zou heel sympathiek zijn.
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:41:32 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524864
Geen DM :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 30 april 2019 @ 20:42:03 #296
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_186524877
Wie zou er meer frituur eten

Jan Boskamp of prinses Amalia?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_186524878
"Het sprookje van Ajax "

Kappen met die shit.
pi_186524882
Met zoveel kijkers ineens voor Veronica is dit de uitgelezen mogelijkheid van die zender om TBBT te promoten
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_186524886
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
Wie zou er meer frituur eten

Jan Boskamp of prinses Amalia?
JanCees
pi_186524890
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
"Het sprookje van Ajax "

Kappen met die shit.
Ziedend.
  Moderator dinsdag 30 april 2019 @ 20:42:39 #301
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_186524895
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 20:42 schreef Bolasie het volgende:

[..]

JanCees
zo dan
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')