SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Ik zie niet echt in hoe je dit ten Hag aan kunt rekenen.quote:
Ik ook niet, maar toch denk ik dat hij de kerst niet haalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe je dit ten Hag aan kunt rekenen.
Je gaat die VAR natuurlijk niet voor iedere scheet gebruiken, en deze goal is terecht afgekeurd als je heel eerlijk bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:13 schreef Mr.Maul het volgende:
Ajax komt zoals gewoonlijk weer erg goed weg
Waar was de VAR afgelopen week toen Ajax een onterechte ingooi kreeg die vervolgens tot een hoekschop werd verwerkt waar de goal uit kwam.
Er is behoorlijk wat mis met die VAR
Dat was niet zomaar een 'scheet'. Je kon van mijlenver zien dat niet duidelijk was wie de bal over de zijlijn werkte. En ja, natuurlijk is deze terecht afgekeurd. Ik erger me aan het selectieve gedoe en regelgeving omtrent/van de VAR.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat die VAR natuurlijk niet voor iedere scheet gebruiken, en deze goal is terecht afgekeurd als je heel eerlijk bent.
Maar verder irriteer ik mij tot dusver voornamelijk mateloos aan de VAR hoor.
Janken als de kleine bitch die je bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:13 schreef Mr.Maul het volgende:
Ajax komt zoals gewoonlijk weer erg goed weg
Waar was de VAR afgelopen week toen Ajax een onterechte ingooi kreeg die vervolgens tot een hoekschop werd verwerkt waar de goal uit kwam.
Er is behoorlijk wat mis met die VAR
Die eerste alinea doet mij vermoeden dat je Ajax op de vijfde plaats wilt zien eindigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:18 schreef BobW het volgende:
Geen onaardig eerste 35 minuten.
Nu nog de kansen afmaken (maar dat roepen we al een paar jaar)
Ik kijk verder dan het scorebord. Grote kansen van Neres, Mazraoui en Labyad zijn normaal een goal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:20 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die eerste alinea doet mij vermoeden dat je Ajax op de vijfde plaats wilt zien eindigen.
Regels zijn vrij duidelijk. VAR gaat niet over een ingooi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:19 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat was niet zomaar een 'scheet'. Je kon van mijlenver zien dat niet duidelijk was wie de bal over de zijlijn werkte. En ja, natuurlijk is deze terecht afgekeurd. Ik erger me aan het selectieve gedoe en regelgeving omtrent/van de VAR.
Dat is geen janken. Leuk dat je ook even wilt melden dat je voor Ajax bent, gaat janken als Ajax arbitrale beslissingen tegen heeft en het prima vindt als het meezit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Janken als de kleine bitch die je bent.
Dat zeg ik. Omtrent regelgeving.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Regels zijn vrij duidelijk. VAR gaat niet over een ingooi.
Die grote kansen vloeien voort uit amateuristisch geklooi van VVV.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan het scorebord. Grote kansen van Neres, Mazraoui en Labyad zijn normaal een goal.
Ja, het is vooral de afronding in deze ploeg. Die Unnerstall staat best aardig te keepen, maar Ajax geeft hem ook de gelegenheid om uit te blinken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het veldspel ook niet zo slecht, er zit toch behoorlijk wat creativiteit in de ploeg zo die een steekpass kunnen geven.
Jammer wel dat Neres weggevallen is.
Er is ook wel voldoende beweging nu met positiewisselingen, heb ik nog extra op gelet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, het is vooral de afronding in deze ploeg. Die Unnerstall staat best aardig te keepen, maar Ajax geeft hem ook de gelegenheid om uit te blinken.
Jij hebt ook een IQ van onder de 80 h?quote:
en jij bent?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt ook een IQ van onder de 80 h?
En dat is toch ook wel kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voetbal is ok, afwerking blijft rampzalig
Dat valt vaak vies tegen bij mensen die over het IQ van anderen beginnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand met een IQ van boven de 80.
Speelt zoals Theo Janssen dat deed. Voegt niks toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:39 schreef Monolith het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je toch vaak dat Schne de handelingssnelheid niet meer heeft.
ideale potje om eiting op te stellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:39 schreef Monolith het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je toch vaak dat Schne de handelingssnelheid niet meer heeft.
Doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ideale potje om eiting op te stellen
Of gewoon iets logisch als Frenkie op zes, van de Beek erin en Neres vanaf rechts? Hopen dat de media erover begint, dan gaat Ten Hag er wel in mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ideale potje om eiting op te stellen
ja he want incidenten, maar hierna gaat echt alles goed en lekker lopen echt echtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zou je net krijgen als Ajax vandaag gelijk speelt, aan het eind van het seizoen 4 punten te kort komt om kampioen te worden.
Hier balen ze natuurlijk stevig van . En niet getreurd : PSV gaat ook punten verspelen jaaaa naar anderen kijken genotquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja he want incidenten, maar hierna gaat echt alles goed en lekker lopen echt echt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tadic en blind zijn het geld wel waard l.
Vooral ook erg traag in zowel handelen als snelheid. Valt erg tegen nu hij ook niet echt technisch lijkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Labyrat. Ik was al niet positief over zijn aankoop en mijn gevoel is bevestigd.
Hij moest, hoe dan ook, komen van meneer Ten Hag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Vooral ook erg traag in zowel handelen als snelheid. Valt erg tegen nu hij ook niet echt technisch lijkt.
Ja wat wil je dan? Terecht toch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
2 punten tegen de mindere goden...dat is bij Ajax genoeg voor een crisis
''We moeten Haggie de tijd geven en oordelen over een maand''quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Terecht toch.
Sta je 9 punten achter PSV.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''We moeten Haggie de tijd geven en oordelen over een maand''
Als het al ruim te laat is
Lekker achtervolgen en blijven vasthouden aan een visie met je hele dure aankopenquote:
Precies, dan krijgen we weer goed voetbal.quote:
Om uiteindelijk 2 punten te kort te komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker achtervolgen en blijven vasthouden aan een visie met je hele dure aankopen
Vond het een cheap pingel maar boeit me niet echt.quote:
De commentator vindt van wel maar het was gewoon hard het lichama er in, niks meer.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De commentator vindt van wel maar het was gewoon hard het lichama er in, niks meer.
Ik vond hem vreselijk onterecht.
Want VVV kan niet meer scoren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:18 schreef kurk_droog het volgende:
Leuk, we winnen maar echt....dit was niet om aan te gluren
Nee, daar zijn ze te slecht voorquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want VVV kan niet meer scoren?
VARJAXquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:20 schreef Scarface88 het volgende:
Man man man. Weer hulp nodig van de scheids
Als dat VVV gewoon normaal speelt om te winnen pakken ze hier gewoon 3 punten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:24 schreef kurk_droog het volgende:
Jezus, gewoon onder druk door VVV......
Dan maar zo winnen.quote:
Daarom, liever dit soort wedstrijden zo winnen dan weer punten morsen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dan maar zo winnen.
Godverdomme je zal weer 2 punten laten liggen
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dan maar zo winnen.
Godverdomme je zal weer 2 punten laten liggen
Yep. Dan staat het 0-3 voor rust en is er niks aan de hand. Hopelijk krijgen we dat soort wedstrijden nog genoeg. En dan dit soort potjes maar gewoon zo binnenharken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:32 schreef manny het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.
Hij is gewoon werkelijk zo slecht met zijn rechterbeen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:32 schreef manny het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.
Welke club zou dat moeten worden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:36 schreef danos het volgende:
Teveel kansen gemist eerste helft, dan kom je in de problemen. Helaas een Ajax kwaaltje al vele jaren tegen dit soort tegenstanders.
Ik maak me wel zorgen over het blijven van Hakim. Denk dat die gewoon weggaat. Als je hem zo zijn best ziet doen kan ik me niet voorstellen dat geen club hem op wil pakken.
Dit ja, als je ziet hoe Ajax kan ballen zou ik mij hier niet zo heel druk om maken verderquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:37 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je dit soort wedstrijden weet te winnen, word je kampioen.
denk dat hij wel zin heeft in Bremen of celta jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:36 schreef danos het volgende:
Teveel kansen gemist eerste helft, dan kom je in de problemen. Helaas een Ajax kwaaltje al vele jaren tegen dit soort tegenstanders.
Ik maak me wel zorgen over het blijven van Hakim. Denk dat die gewoon weggaat. Als je hem zo zijn best ziet doen kan ik me niet voorstellen dat geen club hem op wil pakken.
Dan gaat ie daar maar eens ouderwets op oefenen. Ouwe profvoetballer dat hij daar rondloopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is gewoon werkelijk zo slecht met zijn rechterbeen.
Bande heeft nog geen n wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad en Band is pure kapitaalverspilling.
Hij heeft gewoon meegedaan in de voorbereiding en een seizoen lang bij Mechelen gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Bande heeft nog geen n wedstrijd gespeeld.
Labyad die meerdere keren over de achterlijn looptquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:29 schreef wimderon het volgende:
Je had gewoon de 1-0 moeten maken in de eerste helft, waren genoeg goede kansen voor.
Smerige overtreding op De Jong trouwens.
En Labyad zit niet op voetbal.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:57 schreef BobW het volgende:
Ten Hag over Neres: "Ziet er niet goed uit."
Net n van de spelers die het moeilijkste te vervangen isquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Neres zag er slecht uit zei Ten Hag. Wel een flinke tegenvaller voor woensdag, want Labyad voetbalde als een gemiddelde Feyenoord-aanwinst.
ellendig kunstgras.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Net n van de spelers die het moeilijkste te vervangen iszo standaard.
Lekker is dat. Dat ku(ns)tgras kan je de CL kosten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:57 schreef BobW het volgende:
Ten Hag over Neres: "Ziet er niet goed uit."
VAR gaat Ajax nog veel punten opleveren. Dit soort wedstrijden werden de afgelopen jaren gewoon verloren door dramatische arbiters.quote:
Laat me raden: het besluit om de goal van vvv af te keuren was zeker niet dramatisch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:36 schreef franske19 het volgende:
[..]
VAR gaat Ajax nog veel punten opleveren. Dit soort wedstrijden werden de afgelopen jaren gewoon verloren door dramatische arbiters.
Die gast krijgt een vrije schietkans door Tagliafico aan z'n shirt te trekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:47 schreef Daario het volgende:
[..]
Laat me raden: het besluit om de goal van vvv af te keuren was zeker niet dramatisch?
Ja tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die gast krijgt een vrije schietkans door Tagliafico aan z'n shirt te trekken.
Prima, en hopelijk valt het toch mee met Neres.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Onana
Mazraoui - De Ligt - Blind - Tagliafico
v/d Beek - Schne - Frenkie
Ziyech - Huntelaar - Tadic
Dan maar woensdag
Dit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die gast krijgt een vrije schietkans door Tagliafico aan z'n shirt te trekken.
Aan een shirt trekken is gewoon een overtreding, geen zware ofzo maar dus wel terecht afgeflotenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 21:47 schreef Daario het volgende:
[..]
Laat me raden: het besluit om de goal van vvv af te keuren was zeker niet dramatisch?
Ach...quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
De tactiek van PSV werkt toch een stuk beter in de Eredivisie.
Maar volgens de verhalen zal dat allemaal niet meevallen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:04 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Prima, en hopelijk valt het toch mee met Neres.
Voorlopig een goede jinx. Maar aan de ruimte die zij voor zichzelf creren zal het niet liggen.quote:
Schakel net even weer in en zag al gelijk een forse kans voor de Jong.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Voorlopig een goede jinx. Maar aan de ruimte die zij voor zichzelf creren zal het niet liggen.
En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Je mist nu Kluivert toch wel. Ook wel jammer dat PSV nu met Bergwijn en Malen met twee buitenspelers uit de jeugd van Ajax op de flanken speelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Maar die voorzetten vanaf de zijkant zijn niet zo rendabel, tenzij je het goed uitspeelt en dat je dan met een trekbal randje 16 of in de 16 kan afleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Moet echt wat op de flanken bijkomen.
Maar dat kunnen ze gewoon niet altijd opbrengen tegen zaadploegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftal
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft alsnog het geluk van de kampioen dus.
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ook.
ook echt zo'n bal die via tweemaal de kluts voor de benen valtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.
Ajax toch ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.
dat werd vorig jaar ook gezegd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Dit gaat PSV toch niet het hele seizoen zo volhouden.
Ik schakelde ook na een uurtje in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan een shirt trekken is gewoon een overtreding, geen zware ofzo maar dus wel terecht afgefloten
Het is gewoon simpel. Niet zo opzichtig aan een shirtje trekken. Klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Daario het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans was
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
We hebben het nog in eigen hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.
''Ze gaan nog die dip krijgen '' etc etcquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
We hebben het nog in eigen hand.
Serieus ja? Na die vertoning in Venlo durf je dit te stellen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Het mooie aan voetbal is dat het elk jaar dezelfde tendens is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''Ze gaan nog die dip krijgen '' etc etc
De excuses eindigen een keer h
Tadic is ook gehaald voor vervanging van Ziyech. Niet als vleugel aanvallerquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tadic is niet snel genoeg voor echte diepgang. Neres was de enige die je had.
Dan maar 80 miljoen uitgeven . Kapitaal op het veld en het breien en moeilijk doen gaat naar een hoger niveau.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het mooie aan voetbal is dat het elk jaar dezelfde tendens is.
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:59 schreef Evertjan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)-vlak-bij-nouri.html
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.
Leven is wel een groot woord voor die toestand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dus
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leven is wel een groot woord voor die toestand.
Maar dan ben ik wel benieuwd hoe hij dat ervaart.
ik ben vooral benieuwd of hij nog wel weet wie hij is. Hopelijk komt er nog een verbetering dat hij weer naar buiten kan maar weinig hoopvol vooralsnog hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hij...leeft dus
Zijn hersenen werkte nog wel goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.
leg dit vergelijk eens uit??quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, stephen hawkings leefde ook nog.
Ja, zijn broer zegt 'hij komt uit bed'. Maar dat klopt dus niet, al snap ik het dat hij het zo wil zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huh wauw ik dacht dat hij gewoon altijd nog in bed lag in coma.
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zijn broer zegt 'hij komt uit bed'. Maar dat klopt dus niet, al snap ik het dat hij het zo wil zien.
Het is meer dat ze hem uit bed halen en in een stoel kwakken.
Als Allah het wil dan komt het allemaal vast weer goed. WK 2024 is hij er gewoon bij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.
ik betwijfel het. De artsen waren vrij duidelijk dat de schade te groot is. Eigenlijk hoop ik dat hij zich er helemaal niet van bewust is, moet verschrikkelijk zijn om opgesloten te zitten in je eigen lichaam.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar wel dat hij dus zijn ogen open heeft en niet meer in een coma daar ligt.
We zitten allemaal opgesloten in onze lichamenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik betwijfel het. De artsen waren vrij duidelijk dat de schade te groot is. Eigenlijk hoop ik dat hij zich er helemaal niet van bewust is, moet verschrikkelijk zijn om opgesloten te zitten in je eigen lichaam.
Die reacties lijken eerder kleine bewegingen, reflexen...
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We zitten allemaal opgesloten in onze lichamenmaarja daarom ben ik dus extreem nieuwsgierig naar hoe zo iemand dat ervaart. Maar is ook niet echt achter te komen want Nouri kan het niet meer vertellen.
als die naast mij komen zitten in de trein ga ik inderdaad een coupe verder zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Zijn familie heeft wel een hoog IS gehalte
De kans is gewoon 0% natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.
moeilijke kwestie, persoonlijk zou ik liever hebben dat de stekker eruit zou gaan. Voor mijzelf maar ook dat familie door kan met hun leven. Ondoenlijk om toe te kijken naar iemand die nog ademt maar eigenlijk niet meer is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 23:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien ooit. 0.1% kans is toch 0.1%.
Nou ja, zo brengt zijn broer het toch ook?quote:Op zondag 19 augustus 2018 07:11 schreef Ingolstadt het volgende:
Van der Sar als Nouri overlijdt: hij had wat hersenschade.
quote:Ik wil niet in details treden, maar hij heeft het heel zwaar gehad. Dat is normaal bij iemand die hersenschade heeft gehad. Dat waren hele zware tijden."
Blomquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is echt schandalig hoe ajax gisteren is geholpen
Penalty om niks gekregen
Afgekeurde doelpunt helemaal lachwekkend
blom is iedere keer wel de grootste mongool die ajax een paar keer in het seizoen helpt
Dit kost je waarschijnlijk gewoon de Champions League en dus ook 40 miljoen. VVV maar aanklagen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
wel kut van Neres, hopelijk valt het mee maar dat zal wel niet
hij gaat wel gemist worden woensdag, dat is zekerquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit kost je waarschijnlijk gewoon de Champions League en dus ook 40 miljoen. VVV maar aanklagen dan.
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij gaat wel gemist worden woensdag, dat is zeker
Hoe is die blessure ontstaan.....Die gozer loopt nu toch wel geforceerd te voetballen op links. Als je altijd op rechts heb gestaan en je moet ineens naar links dan moet je heel je cordinatie en je speelwijze aanpassen. Sommige mensen denken dat het allemaal zo maar kan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
wel kut van Neres, hopelijk valt het mee maar dat zal wel niet
ja dat is ook zo en wie is die 2e?quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.
We hebben er maar 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.
quote:
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
We hebben er maar 1
Labyad kun je nog niet fatsoenelijk noemen
Tadic vult het redelijk in bij gebrek aan beter. Maar op de vleugel hoort hij natuurlijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.
Ziyech kan het ook gewoon, het probleem is wel met Tadic en Ziyech dat ze in de bal komen, de enige met diepgang is Neresquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.
Speelde er zowat altijd bij Southamptonquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tadic vult het redelijk in bij gebrek aan beter. Maar op de vleugel hoort hij natuurlijk niet
maar op links toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde er zowat altijd bij Southampton
Op Frenkie? Ja die was niet best.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar op links toch?
Ik vond de Var trouwens prima gisteren, nico werd gewoon omver getrokken en had anders heel anders gestaan bij dat schot. Het enige wat ik niet snap is die gore overtreding die niet gezien werd, gewoon diep rood
Vier mogelijke situatiesquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:39 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Op Frenkie? Ja die was niet best.
Maar zijn dat inderdaad situaties waarbij de VAR kan ingrijpen?
Er is niet gefloten volgens mij dus dan lijkt het me niet van toepassing.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vier mogelijke situaties
Wel of geen doelpunt
Wel of geen strafschop
Wel of geen directe rode kaart
Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Ik weet niet of dat 3e punt van toepassing was
Het lijkt me belangrijker dat Labyad kansen afmaakt, zoals de kans die hij al kreeg kort na zijn invalbeurt als ik me niet vergis.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Als alle tegenstanders zo voor de goal gaan hangen dan gaan we toch een heel lastig seizoen krijgen... er is heel veel creativiteit maar zoals JR ook al eens aangaf, de diepgang is echt ver te zoeken... en het helpt dan niet als zo'n Labyad tot 3 keer toe zo lang wacht met een bal voorgeven dat de bal over de achterlijn is gerold
Ook mee eens, maar dat geldt voor meer spelers natuurlijk en dat is toch al een beetje het hele seizoen een probleem, teveel kansen nodig om de wedstrijd open te breken, ook Europees hadden ze er veel meer kunnen maken zelfsquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Labyad kansen afmaakt, zoals de kans die hij al kreeg kort na zijn invalbeurt als ik me niet vergis.
Absoluutquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook mee eens, maar dat geldt voor meer spelers natuurlijk en dat is toch al een beetje het hele seizoen een probleem, teveel kansen nodig om de wedstrijd open te breken, ook Europees hadden ze er veel meer kunnen maken zelfs
Direct rood had gekund ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vier mogelijke situaties
Wel of geen doelpunt
Wel of geen strafschop
Wel of geen directe rode kaart
Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Ik weet niet of dat 3e punt van toepassing was
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is niet gefloten volgens mij dus dan lijkt het me niet van toepassing.
Schijnbaar niet. Indien de VAR een rode kaart denkt te zien zullen ze de scheids inlichten. Gefloten of niet. Dus schijnbaar vonden ze het niet roodwaardig. Dat verbaast me wel een beetje.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Direct rood had gekund ja.
[..]
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?
3x die lijn over lopen was echt slechtquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heerlijk dat VVV de deksel op hun neus krijgt met dat voetbal. Niet spelen om te winnen maar het tempo eruit halen zodat Ajax niet kan voetballen en hopen met een punt weg te komen.
Ze hadden "gewoon" van Ajax kunnen winnen met een aanvallende intentie, maar nu is het mooi afgestraft.
Labyad is trouwens een hele beperkte speler, kan er echt helemaal niks van. Steeds over de lijn lopen ook en geen diepgang.
Ik snap die komst van Labyad ook echt niet uit voetbaltechnisch opzicht. Als middenvelder hebben we veel betere opties en hij is echt in niks een geschikte vleugelspeler, hij vult het in zoals Schne het altijd deed.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heerlijk dat VVV de deksel op hun neus krijgt met dat voetbal. Niet spelen om te winnen maar het tempo eruit halen zodat Ajax niet kan voetballen en hopen met een punt weg te komen.
Ze hadden "gewoon" van Ajax kunnen winnen met een aanvallende intentie, maar nu is het mooi afgestraft.
Labyad is trouwens een hele beperkte speler, kan er echt helemaal niks van. Steeds over de lijn lopen ook en geen diepgang.
bij het penalty moment van Huntelaar was er ook niet gefloten dus dat klopt nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Direct rood had gekund ja.
[..]
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?
120 miljoen genvesteerd in 3 seizoenenquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Als alle tegenstanders zo voor de goal gaan hangen dan gaan we toch een heel lastig seizoen krijgen... er is heel veel creativiteit maar zoals JR ook al eens aangaf, de diepgang is echt ver te zoeken... en het helpt dan niet als zo'n Labyad tot 3 keer toe zo lang wacht met een bal voorgeven dat de bal over de achterlijn is gerold
4-0 op de kloten krijgen van AS Trencinquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
120 miljoen genvesteerd in 3 seizoenen
er zijn geen excuses meer mogelijk
Ik zie ze wel weer 2e worden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
120 miljoen genvesteerd in 3 seizoenen
er zijn geen excuses meer mogelijk
True, fluiten is inderdaad geen voorwaarde.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij het penalty moment van Huntelaar was er ook niet gefloten dus dat klopt niet
Ho ho ho Johan Cruijff schaal is binnen hoor. Dat is een mijlpaal van heb ik me jou daar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
4-0 op de kloten krijgen van AS Trencin
Vandaag zijn er geen excuses meer mogelijk Klaas.
bij dat Frenkie moment heeft de VAR het dan waarschijnlijk als geel beoordeeld (als ze het berhaupt beoordeeld hebben) en niet als direct rood en dus niet ingegrepenquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:23 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
True, fluiten is inderdaad geen voorwaarde.
Inderdaad, dat moet wel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij dat Frenkie moment heeft de VAR het dan waarschijnlijk als geel beoordeeld (als ze het berhaupt beoordeeld hebben) en niet als direct rood en dus niet ingegrepen
ja je gaat bijna Kluivert nog missenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef marp0 het volgende:
Zonder Neres gaan we echt niet meer 1 op 1 voor de goal komen tegen Kiev. Ik hoop dat de blessure meevalt :/.
Bijna? Ik blijf het gewoon zonde vinden dat die weg is. Was een prima vleugelspeler en daar hebben we er te weinig van.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je gaat bijna Kluivert nog missen
Ajax gaat niet nog meer kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Zou leuk zijn als Marc nog een leuke buitenspeler binnen hengelt.
Zijn snelheid en diepgang wel ja. Voor de rest mis ik hem niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je gaat bijna Kluivert nog missen
Het is wel jammer dat die jongen naast het voetbaltalent ook de intelligentie van zijn vader heeft gerfd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zijn snelheid en diepgang wel ja. Voor de rest mis ik hem niet.
Als Ziyech vertrekt denk ik dat er nog wel een aankoopje komt.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet nog meer kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |