SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game on![]()
Ik zie niet echt in hoe je dit ten Hag aan kunt rekenen.quote:
Ik ook niet, maar toch denk ik dat hij de kerst niet haalt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in hoe je dit ten Hag aan kunt rekenen.
Je gaat die VAR natuurlijk niet voor iedere scheet gebruiken, en deze goal is terecht afgekeurd als je heel eerlijk bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:13 schreef Mr.Maul het volgende:
Ajax komt zoals gewoonlijk weer erg goed weg
Waar was de VAR afgelopen week toen Ajax een onterechte ingooi kreeg die vervolgens tot een hoekschop werd verwerkt waar de goal uit kwam.
Er is behoorlijk wat mis met die VAR
Dat was niet zomaar een 'scheet'. Je kon van mijlenver zien dat niet duidelijk was wie de bal over de zijlijn werkte. En ja, natuurlijk is deze terecht afgekeurd. Ik erger me aan het selectieve gedoe en regelgeving omtrent/van de VAR.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je gaat die VAR natuurlijk niet voor iedere scheet gebruiken, en deze goal is terecht afgekeurd als je heel eerlijk bent.
Maar verder irriteer ik mij tot dusver voornamelijk mateloos aan de VAR hoor.
Janken als de kleine bitch die je bent.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:13 schreef Mr.Maul het volgende:
Ajax komt zoals gewoonlijk weer erg goed weg
Waar was de VAR afgelopen week toen Ajax een onterechte ingooi kreeg die vervolgens tot een hoekschop werd verwerkt waar de goal uit kwam.
Er is behoorlijk wat mis met die VAR
Die eerste alinea doet mij vermoeden dat je Ajax op de vijfde plaats wilt zien eindigen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:18 schreef BobW het volgende:
Geen onaardig eerste 35 minuten.
Nu nog de kansen afmaken (maar dat roepen we al een paar jaar)
Ik kijk verder dan het scorebord. Grote kansen van Neres, Mazraoui en Labyad zijn normaal een goal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:20 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die eerste alinea doet mij vermoeden dat je Ajax op de vijfde plaats wilt zien eindigen.
Regels zijn vrij duidelijk. VAR gaat niet over een ingooi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:19 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat was niet zomaar een 'scheet'. Je kon van mijlenver zien dat niet duidelijk was wie de bal over de zijlijn werkte. En ja, natuurlijk is deze terecht afgekeurd. Ik erger me aan het selectieve gedoe en regelgeving omtrent/van de VAR.
Dat is geen janken. Leuk dat je ook even wilt melden dat je voor Ajax bent, gaat janken als Ajax arbitrale beslissingen tegen heeft en het prima vindt als het meezit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Janken als de kleine bitch die je bent.
Dat zeg ik. Omtrent regelgeving.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:22 schreef franske19 het volgende:
[..]
Regels zijn vrij duidelijk. VAR gaat niet over een ingooi.
Die grote kansen vloeien voort uit amateuristisch geklooi van VVV.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:21 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik kijk verder dan het scorebord. Grote kansen van Neres, Mazraoui en Labyad zijn normaal een goal.
Ja, het is vooral de afronding in deze ploeg. Die Unnerstall staat best aardig te keepen, maar Ajax geeft hem ook de gelegenheid om uit te blinken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het veldspel ook niet zo slecht, er zit toch behoorlijk wat creativiteit in de ploeg zo die een steekpass kunnen geven.
Jammer wel dat Neres weggevallen is.
Er is ook wel voldoende beweging nu met positiewisselingen, heb ik nog extra op gelet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja, het is vooral de afronding in deze ploeg. Die Unnerstall staat best aardig te keepen, maar Ajax geeft hem ook de gelegenheid om uit te blinken.
Jij hebt ook een IQ van onder de 80 h?quote:
en jij bent?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij hebt ook een IQ van onder de 80 h?
En dat is toch ook wel kwaliteit.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Voetbal is ok, afwerking blijft rampzalig
Dat valt vaak vies tegen bij mensen die over het IQ van anderen beginnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Iemand met een IQ van boven de 80.
Speelt zoals Theo Janssen dat deed. Voegt niks toe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:39 schreef Monolith het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je toch vaak dat Schne de handelingssnelheid niet meer heeft.
ideale potje om eiting op te stellenquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:39 schreef Monolith het volgende:
In dit soort wedstrijden zie je toch vaak dat Schne de handelingssnelheid niet meer heeft.
Doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ideale potje om eiting op te stellen
Of gewoon iets logisch als Frenkie op zes, van de Beek erin en Neres vanaf rechts? Hopen dat de media erover begint, dan gaat Ten Hag er wel in mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ideale potje om eiting op te stellen
ja he want incidenten, maar hierna gaat echt alles goed en lekker lopen echt echtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:57 schreef KingRadler het volgende:
zou je net krijgen als Ajax vandaag gelijk speelt, aan het eind van het seizoen 4 punten te kort komt om kampioen te worden.
Hier balen ze natuurlijk stevig van . En niet getreurd : PSV gaat ook punten verspelen jaaaa naar anderen kijken genotquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 19:58 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja he want incidenten, maar hierna gaat echt alles goed en lekker lopen echt echt
quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tadic en blind zijn het geld wel waard l.
Vooral ook erg traag in zowel handelen als snelheid. Valt erg tegen nu hij ook niet echt technisch lijkt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Labyrat. Ik was al niet positief over zijn aankoop en mijn gevoel is bevestigd.
Hij moest, hoe dan ook, komen van meneer Ten Hag.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:10 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Vooral ook erg traag in zowel handelen als snelheid. Valt erg tegen nu hij ook niet echt technisch lijkt.
Ja wat wil je dan? Terecht toch.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:11 schreef kurk_droog het volgende:
2 punten tegen de mindere goden...dat is bij Ajax genoeg voor een crisis
''We moeten Haggie de tijd geven en oordelen over een maand''quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan? Terecht toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |