Nou ja, zo brengt zijn broer het toch ook?quote:Op zondag 19 augustus 2018 07:11 schreef Ingolstadt het volgende:
Van der Sar als Nouri overlijdt: hij had wat hersenschade.
quote:Ik wil niet in details treden, maar hij heeft het heel zwaar gehad. Dat is normaal bij iemand die hersenschade heeft gehad. Dat waren hele zware tijden."
Blomquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is echt schandalig hoe ajax gisteren is geholpen
Penalty om niks gekregen
Afgekeurde doelpunt helemaal lachwekkend
blom is iedere keer wel de grootste mongool die ajax een paar keer in het seizoen helpt
Dit kost je waarschijnlijk gewoon de Champions League en dus ook 40 miljoen. VVV maar aanklagen dan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
wel kut van Neres, hopelijk valt het mee maar dat zal wel niet
hij gaat wel gemist worden woensdag, dat is zekerquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit kost je waarschijnlijk gewoon de Champions League en dus ook 40 miljoen. VVV maar aanklagen dan.
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij gaat wel gemist worden woensdag, dat is zeker
Hoe is die blessure ontstaan.....Die gozer loopt nu toch wel geforceerd te voetballen op links. Als je altijd op rechts heb gestaan en je moet ineens naar links dan moet je heel je coördinatie en je speelwijze aanpassen. Sommige mensen denken dat het allemaal zo maar kan.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
wel kut van Neres, hopelijk valt het mee maar dat zal wel niet
ja dat is ook zo en wie is die 2e?quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.
We hebben er maar 1quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:40 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje onze eigen schuld om een seizoen te beginnen met maar 2 fatsoenlijke vleugelspelers.
quote:
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.quote:Op zondag 19 augustus 2018 09:47 schreef Ferdii het volgende:
[..]
We hebben er maar 1
Labyad kun je nog niet fatsoenelijk noemen
Tadic vult het redelijk in bij gebrek aan beter. Maar op de vleugel hoort hij natuurlijk nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.
Ziyech kan het ook gewoon, het probleem is wel met Tadic en Ziyech dat ze in de bal komen, de enige met diepgang is Neresquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
[..]
Neres en Tadic vind ik allebei fatsoenlijk op de vleugel. De rest komt te kort.
Speelde er zowat altijd bij Southamptonquote:Op zondag 19 augustus 2018 09:51 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tadic vult het redelijk in bij gebrek aan beter. Maar op de vleugel hoort hij natuurlijk niet
maar op links toch?quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Speelde er zowat altijd bij Southampton
Op Frenkie? Ja die was niet best.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
maar op links toch?
Ik vond de Var trouwens prima gisteren, nico werd gewoon omver getrokken en had anders heel anders gestaan bij dat schot. Het enige wat ik niet snap is die gore overtreding die niet gezien werd, gewoon diep rood
Vier mogelijke situatiesquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:39 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Op Frenkie? Ja die was niet best.
Maar zijn dat inderdaad situaties waarbij de VAR kan ingrijpen?
Er is niet gefloten volgens mij dus dan lijkt het me niet van toepassing.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vier mogelijke situaties
Wel of geen doelpunt
Wel of geen strafschop
Wel of geen directe rode kaart
Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Ik weet niet of dat 3e punt van toepassing was
Het lijkt me belangrijker dat Labyad kansen afmaakt, zoals de kans die hij al kreeg kort na zijn invalbeurt als ik me niet vergis.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Als alle tegenstanders zo voor de goal gaan hangen dan gaan we toch een heel lastig seizoen krijgen... er is heel veel creativiteit maar zoals JR ook al eens aangaf, de diepgang is echt ver te zoeken... en het helpt dan niet als zo'n Labyad tot 3 keer toe zo lang wacht met een bal voorgeven dat de bal over de achterlijn is gerold
Ook mee eens, maar dat geldt voor meer spelers natuurlijk en dat is toch al een beetje het hele seizoen een probleem, teveel kansen nodig om de wedstrijd open te breken, ook Europees hadden ze er veel meer kunnen maken zelfsquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het lijkt me belangrijker dat Labyad kansen afmaakt, zoals de kans die hij al kreeg kort na zijn invalbeurt als ik me niet vergis.
Absoluutquote:Op zondag 19 augustus 2018 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook mee eens, maar dat geldt voor meer spelers natuurlijk en dat is toch al een beetje het hele seizoen een probleem, teveel kansen nodig om de wedstrijd open te breken, ook Europees hadden ze er veel meer kunnen maken zelfs
Direct rood had gekund ja.quote:Op zondag 19 augustus 2018 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vier mogelijke situaties
Wel of geen doelpunt
Wel of geen strafschop
Wel of geen directe rode kaart
Identiteitsvergissing bij het geven van een rode of gele kaart
Ik weet niet of dat 3e punt van toepassing was
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?quote:Op zondag 19 augustus 2018 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Er is niet gefloten volgens mij dus dan lijkt het me niet van toepassing.
Schijnbaar niet. Indien de VAR een rode kaart denkt te zien zullen ze de scheids inlichten. Gefloten of niet. Dus schijnbaar vonden ze het niet roodwaardig. Dat verbaast me wel een beetje.quote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Direct rood had gekund ja.
[..]
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?
3x die lijn over lopen was echt slechtquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heerlijk dat VVV de deksel op hun neus krijgt met dat voetbal. Niet spelen om te winnen maar het tempo eruit halen zodat Ajax niet kan voetballen en hopen met een punt weg te komen.
Ze hadden "gewoon" van Ajax kunnen winnen met een aanvallende intentie, maar nu is het mooi afgestraft.
Labyad is trouwens een hele beperkte speler, kan er echt helemaal niks van. Steeds over de lijn lopen ook en geen diepgang.
Ik snap die komst van Labyad ook echt niet uit voetbaltechnisch opzicht. Als middenvelder hebben we veel betere opties en hij is echt in niks een geschikte vleugelspeler, hij vult het in zoals Schöne het altijd deed.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heerlijk dat VVV de deksel op hun neus krijgt met dat voetbal. Niet spelen om te winnen maar het tempo eruit halen zodat Ajax niet kan voetballen en hopen met een punt weg te komen.
Ze hadden "gewoon" van Ajax kunnen winnen met een aanvallende intentie, maar nu is het mooi afgestraft.
Labyad is trouwens een hele beperkte speler, kan er echt helemaal niks van. Steeds over de lijn lopen ook en geen diepgang.
bij het penalty moment van Huntelaar was er ook niet gefloten dus dat klopt nietquote:Op zondag 19 augustus 2018 12:12 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Direct rood had gekund ja.
[..]
Ok, dus voorwaarde is dat er gefloten wordt? VAR kan niet zelf ingrijpen dus?
120 miljoen geïnvesteerd in 3 seizoenenquote:Op zondag 19 augustus 2018 10:51 schreef TheVulture het volgende:
Als alle tegenstanders zo voor de goal gaan hangen dan gaan we toch een heel lastig seizoen krijgen... er is heel veel creativiteit maar zoals JR ook al eens aangaf, de diepgang is echt ver te zoeken... en het helpt dan niet als zo'n Labyad tot 3 keer toe zo lang wacht met een bal voorgeven dat de bal over de achterlijn is gerold
4-0 op de kloten krijgen van AS Trencinquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
120 miljoen geïnvesteerd in 3 seizoenen
er zijn geen excuses meer mogelijk
Ik zie ze wel weer 2e worden.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
120 miljoen geïnvesteerd in 3 seizoenen
er zijn geen excuses meer mogelijk
True, fluiten is inderdaad geen voorwaarde.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij het penalty moment van Huntelaar was er ook niet gefloten dus dat klopt niet
Ho ho ho Johan Cruijff schaal is binnen hoor. Dat is een mijlpaal van heb ik me jou daar.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
4-0 op de kloten krijgen van AS Trencin
Vandaag zijn er geen excuses meer mogelijk Klaas.
bij dat Frenkie moment heeft de VAR het dan waarschijnlijk als geel beoordeeld (als ze het überhaupt beoordeeld hebben) en niet als direct rood en dus niet ingegrepenquote:Op zondag 19 augustus 2018 13:23 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
True, fluiten is inderdaad geen voorwaarde.
Inderdaad, dat moet wel.quote:Op zondag 19 augustus 2018 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij dat Frenkie moment heeft de VAR het dan waarschijnlijk als geel beoordeeld (als ze het überhaupt beoordeeld hebben) en niet als direct rood en dus niet ingegrepen
ja je gaat bijna Kluivert nog missenquote:Op zondag 19 augustus 2018 14:03 schreef marp0 het volgende:
Zonder Neres gaan we echt niet meer 1 op 1 voor de goal komen tegen Kiev. Ik hoop dat de blessure meevalt :/.
Bijna? Ik blijf het gewoon zonde vinden dat die weg is. Was een prima vleugelspeler en daar hebben we er te weinig van.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je gaat bijna Kluivert nog missen
Ajax gaat niet nog meer kopen.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
Zou leuk zijn als Marc nog een leuke buitenspeler binnen hengelt.
Zijn snelheid en diepgang wel ja. Voor de rest mis ik hem niet.quote:Op zondag 19 augustus 2018 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja je gaat bijna Kluivert nog missen
Het is wel jammer dat die jongen naast het voetbaltalent ook de intelligentie van zijn vader heeft geërfd.quote:Op zondag 19 augustus 2018 15:19 schreef marp0 het volgende:
[..]
Zijn snelheid en diepgang wel ja. Voor de rest mis ik hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |