Dan maar zo winnen.quote:
Daarom, liever dit soort wedstrijden zo winnen dan weer punten morsen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dan maar zo winnen.
Godverdomme je zal weer 2 punten laten liggen
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:29 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dan maar zo winnen.
Godverdomme je zal weer 2 punten laten liggen
Yep. Dan staat het 0-3 voor rust en is er niks aan de hand. Hopelijk krijgen we dat soort wedstrijden nog genoeg. En dan dit soort potjes maar gewoon zo binnenharken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:32 schreef manny het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.
Hij is gewoon werkelijk zo slecht met zijn rechterbeen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:32 schreef manny het volgende:
[..]
aan het einde van het seizoen tellen deze 2 puntjes inderdaad gewoon keihard mee. maar, man man man: Die Neres. Wat is er dan met je concentratie / wedstrijdfocus (of hoe het ook heet) aan de hand als je die bal weet te missen na 8 minuten. Open goal. Schiet die erin en je wint hier ruim.
Welke club zou dat moeten worden?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:36 schreef danos het volgende:
Teveel kansen gemist eerste helft, dan kom je in de problemen. Helaas een Ajax kwaaltje al vele jaren tegen dit soort tegenstanders.
Ik maak me wel zorgen over het blijven van Hakim. Denk dat die gewoon weggaat. Als je hem zo zijn best ziet doen kan ik me niet voorstellen dat geen club hem op wil pakken.
Dit ja, als je ziet hoe Ajax kan ballen zou ik mij hier niet zo heel druk om maken verderquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:37 schreef patrickt37 het volgende:
Wanneer je dit soort wedstrijden weet te winnen, word je kampioen.
denk dat hij wel zin heeft in Bremen of celta jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:36 schreef danos het volgende:
Teveel kansen gemist eerste helft, dan kom je in de problemen. Helaas een Ajax kwaaltje al vele jaren tegen dit soort tegenstanders.
Ik maak me wel zorgen over het blijven van Hakim. Denk dat die gewoon weggaat. Als je hem zo zijn best ziet doen kan ik me niet voorstellen dat geen club hem op wil pakken.
Dan gaat ie daar maar eens ouderwets op oefenen. Ouwe profvoetballer dat hij daar rondloopt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij is gewoon werkelijk zo slecht met zijn rechterbeen.
Bande heeft nog geen één wedstrijd gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Labyad en Bandé is pure kapitaalverspilling.
Hij heeft gewoon meegedaan in de voorbereiding en een seizoen lang bij Mechelen gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 20:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Bande heeft nog geen één wedstrijd gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |