En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Je mist nu Kluivert toch wel. Ook wel jammer dat PSV nu met Bergwijn en Malen met twee buitenspelers uit de jeugd van Ajax op de flanken speelt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:22 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax speelde na de blessure van Neres dus eigenlijk met vijf middenvelders. Geen enkele diepgang meer. Ajax heeft behoefte aan vers bloed op de flanken. Tadic en Ziyech zijn prachtige voetballers, maar van mij hoeven ze niet per se als buitenspelers te fungeren.
Maar die voorzetten vanaf de zijkant zijn niet zo rendabel, tenzij je het goed uitspeelt en dat je dan met een trekbal randje 16 of in de 16 kan afleggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
En toch kan Tadic dat ook best. Deed hij dinsdag wel namelijk. Nu was het toch heel veel breien. Ik had ook wel wat meer voorzetten van de zijkant verwacht. Mazraoui leek een beetje in te houden en ook Nico kwam niet heel vaak op aan de zijlijn.
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftalquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:34 schreef StarGazer het volgende:
Moet echt wat op de flanken bijkomen.
Maar dat kunnen ze gewoon niet altijd opbrengen tegen zaadploegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee , eerder het besef dat een bewegend elftal beter is dan een stilstaand elftal
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV heeft alsnog het geluk van de kampioen dus.
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop toch niet dat dit weer het beeld van het seizoen wordt.
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:38 schreef marp0 het volgende:
[..]
Verdomme, PSV speelde gewoon ruk ook.
ook echt zo'n bal die via tweemaal de kluts voor de benen valtquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht net dat wij het te pakken hadden, nee dus.
Ajax toch ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, van wat ik ervan heb gezien kan dat Fortuna er ook geen kut van.
dat werd vorig jaar ook gezegd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Dit gaat PSV toch niet het hele seizoen zo volhouden.
Ik schakelde ook na een uurtje in.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Fortuna speelde een uurtje best aardig hoor.
Hahahaha.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans wasquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Aan een shirt trekken is gewoon een overtreding, geen zware ofzo maar dus wel terecht afgefloten
Het is gewoon simpel. Niet zo opzichtig aan een shirtje trekken. Klaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:47 schreef Daario het volgende:
[..]
Je wilt toch niet serieus dat hiervoor telkens gefloten wordt? Want dan hoor je iedere minuut een fluitsignaal. Het trekken aan het shirt was duidelijk niet de reden waarom hij uit balans was
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:45 schreef marp0 het volgende:
We hebben het nog in eigen hand.quote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Ajax geen kampioen wordt moeten ze zich kapot schamen , geluk bij de ander of niet.
''Ze gaan nog die dip krijgen '' etc etcquote:Op zaterdag 18 augustus 2018 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
We hebben het nog in eigen hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |