SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
40-45%quote:Op zondag 31 maart 2019 15:06 schreef patrickt37 het volgende:
Hoe groot is de kans dat ik in aanmerking kan komen voor een seizoenskaart?
Oppassen voor de counters die gaan komen.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV kapoet maken met hun betonmiddenveld.
Goede oefening voor de potjes tegen Juventus.quote:Op zondag 31 maart 2019 15:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oppassen voor de counters die gaan komen.
Fox op mijn iPhone aan de praat gekregen, je moet de standaard player selecteren.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:03 schreef GeniusJ het volgende:
Iemand link (PM) naar andere lifestream? Fox doet het niet..
Thanks
Al gevonden?quote:Op zondag 31 maart 2019 17:11 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
hee, iemand een streampie voor me?
ik bedoel niet stream natuurlijk, ik bedoel een soort taart
Perfecte aankoop van Overmars.quote:Op zondag 31 maart 2019 17:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind Tadic wel weer enorm goed spelen
En heel Nederland janken dat hij voor Marokko koos (lol)quote:Op zondag 31 maart 2019 17:59 schreef TheArt het volgende:
Mazraoui blijft toch onze zwakste schakel. Zó dom ook weer dit.
Dit dus.....quote:Op zondag 31 maart 2019 18:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Te kansloos voor woorden, jaar in jaar uit.
Met deze selectie geen kampioen.quote:
Wat kan Ten Hag doen aan dat domme moment van Mazraoui?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen die ten Hag mag echt oprotten. Hoe krijgt hij het voor elkaar om elke topwedstrijd te floppen.
Yep, zoals ik voorspelde, we worden nooit kampioen met Ten Hag.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Met deze selectie geen kampioen.![]()
Volgend jaar sowieso een mindere selectie, helemaal geen kans dus.
Dat is dan alvast geluktquote:Op zondag 31 maart 2019 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet wel een tweede bij want PSV gaat nog wel op een luizige manier scoren.
Dit is echt een volledig debiele postquote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Echt jongen die ten Hag mag echt oprotten. Hoe krijgt hij het voor elkaar om elke topwedstrijd te floppen.
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Alsof het hele kampioenschap aan 1 moment kan hangen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]ja hier kan hij veel aan doen. Dat een speler kratekid gaat spelen
In de eredivisie heeft hij gelijk?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt een volledig debiele post
Precies. Zo’n dom moment.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat kan Ten Hag doen aan dat domme moment van Mazraoui?
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit Ten Hag verwijten is niveautje Valentijn Driessen
quote:Op zondag 31 maart 2019 18:04 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Leuk gevoetbald dit jaar maar eind van het seizoen mag je blij zijn dat je een knvb beker hebt
Niet snappen dat het seizoen Ten Hag meer dan dit ene moment is nog een niveautje lager.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit Ten Hag verwijten is niveautje Valentijn Driessen
Ja natuurlijk ga je pak op de broek krijgen. Ze zijn het helemaal kwijt. En Haggie krijgt het niet op de rit.quote:
Zoet maakt dit seizoen inderdaad weinig blunders maar er is vast een prachtige compilatie beschikbaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:08 schreef nickhguitar het volgende:
Om deze reden is Zoet trouwens gewoon een betere keeper dan OnanaDit soort onzin zie je zelden tot niet bij Zoet en bij Onana gewoon 3 á 5 keer per seizoen.
Zie je wel aankomen jaquote:Op zondag 31 maart 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat de 2-2 wel gaat vallen.
Nee joh, psv is ook vrij tandeloos.quote:
Nee dit geven ze niet meer wegquote:Op zondag 31 maart 2019 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoel meer dat de 2-2 wel gaat vallen.
Stel je niet aan. Dit trekken ze gewoon over de streepquote:Op zondag 31 maart 2019 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan dit helemaal niet.
Moeten blijven voetballen.
Gaat te lastig met 10 man en na zo'n lang seizoen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax kan dit helemaal niet.
Moeten blijven voetballen.
2.5 jaar gescout door Overmars genot. Iedereen zei hij kan er geen kut van, maar toch koppig kopen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Gabrich of deze gast . Ik zie het verschil niet
Hoe duur was Gabrich?quote:Op zondag 31 maart 2019 18:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Gabrich of deze gast . Ik zie het verschil niet
Dan moet je echt een totaaldebiel zijn als je hem alsnog kooptquote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
2.5 jaar gescout door Overmars genot. Iedereen zei hij kan er geen kut van, maar toch koppig kopen.
Op de boot zetten.quote:
En die zit er nog 5 jaar.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je echt een totaaldebiel zijn als je hem alsnog koopt
Dat maakt de circa 9 miljoen die aan Magallan is besteed weer goed.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:21 schreef -XOR- het volgende:
Die 30 miljoen voor tadic hebben we er inmiddels wel in drievoud uit.
Bizar...quote:Op zondag 31 maart 2019 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij brengt die Magalan in. Is Ten Hag gek geworden?²
Alleen als er een nieuwe CV nog komt en Magallan verkocht wordt deze zomer.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat maakt de 9 miljoen die aan Magallan is besteed weer goed.
Wel gewaagd om hem in te brengen inderdaadquote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Magallan is echt niet goed genoeg man
Die deed ook weer malle dingenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dat maakt de circa 9 miljoen die aan Magallan is besteed weer goed.
Klopt. Maar deze scouting en Overmars heeft ook genoeg goede spelers gehaald.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je hem koopt na 2,5 jaar scouting is er iets goed mis hoor
Kwestie van zelfvertrouwenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Ja maar bij veel daarvan had je niet per se een scoutingsrapport nodig.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Maar deze scouting en Overmars heeft ook genoeg goede spelers gehaald.
Natuurlijk wel.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja maar bij veel daarvan had je niet per se een scoutingsrapport nodig.
Zeiden ze ook bij Zlatan...quote:Op zondag 31 maart 2019 18:36 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
Dat is altijd makkelijk achterafquote:Op zondag 31 maart 2019 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor Neres alleen denk ik . Tagliafico was ook een inkoppertje
Kristensen , Maggellan , Orejuela en Cassiera was ook vrij eenvoudig achterafquote:
Ja ik ontken ook niet dat er missers zijn gemaakt. Maar ze verdienen dan ook credits voor de geslaagde aankopen.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kristensen , Maggellan , Orejuela en Cassiera was ook vrij eenvoudig achteraf
Door de tactiek van van Bommel. Echt kansen heeft Ajax ook niet gehad 1e helft.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:49 schreef coronatus het volgende:
Heerlijk, met 10 man en dan nog de overwinning binnen slepen. Hoezo zijn ze beter als Ajax.
Ajax de eerste helft gewoon overheersend!
Nee natuurlijk, die goal is niet gevallen omdat Ajax geen echt kans hadquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Door de tactiek van van Bommel. Echt kansen heeft Ajax ook niet gehad 1e helft.
bizar dat van bommel de tactiek van ajax heeft bepaaldquote:Op zondag 31 maart 2019 18:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Door de tactiek van van Bommel. Echt kansen heeft Ajax ook niet gehad 1e helft.
waar ook niks mis mee is.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:53 schreef RensAjacied het volgende:
Veltman zijn kans is nu gekomen. Mazraoui is ook geschorst voor eerste CL duel dus zijn basisplaats is die dit seizoen wel kwijt denk ik.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 18:51:13Ajacieden right now be like...🤯😍#ajapsv https://t.co/lIFassrXem reageer retweet
Heerlijke beeldenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef franklop het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 18:51:13Ajacieden right now be like...🤯😍#ajapsv https://t.co/lIFassrXem reageer retweet
Inderdaad dankzij Fox Go maar gewoon definitief gekozen voor de F1 race.quote:
ziggo go was ook dramatischjquote:Op zondag 31 maart 2019 19:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad dankzij Fox Go maar gewoon definitief gekozen voor de F1 race.
Dankje Lans.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Proficiat boys. Gaat een leuk slot van de competitie worden.
Daar had ik dan weer geen enkel probleem mee. Al is daar doorgaans wel een prima acestream van Sky sports te vinden.quote:
inloggen ging bij mij van 16:30 tot 17:12 niet (fout opgetreden..), of als ik in was gelogd werd ik na 1 minuut weer eruit gegooid.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen enkel probleem mee. Al is daar doorgaans wel een prima acestream van Sky sports tree vinden.
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continuquote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
inloggen ging bij mij van 16:30 tot 17:12 niet (fout opgetreden..), of als ik in was gelogd werd ik na 1 minuut weer eruit gegooid.
daarna opeens wel goed
ik ga nu toch voor het eerst in jaren voor dtv, heb nu alleen analoog en goedkoopste internet.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continu
Het is wel een heel stuk beter geworden hoor. Ik heb eigenlijk nauwelijks problemen, maar je zult altijd zien dat zo'n wedstrijd als Ajax -PSV die echt ergens om gaat de boel overbelast.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continu
We moeten in de competitie nog tegen zequote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Eendenkooi het volgende:
Mag hopen dat die wedstrijd tegen Willem II bijzaak is en de focus op de titel en de CL ligt nu.
Nico ookquote:
Sow.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:20 schreef Marsenal het volgende:
Echt een leuke pot, die Willy heeft gelijk, tegen PSV kan beter de Klassieker heten, bij Feyenoord gaat het alleen nog maar om een stel tokkies dwars te zitten, dat is gewoon niet genoeg.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was er wel contact bij penaltymoment met Neres? Moeilijk te zien op de beelden
Lijkt van niet, maar je hoort me niet klagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie nu pas dat Neres gewoon z'n shirt in het publiek gooit terwijl er nog niet is afgeflotenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef franklop het volgende:
Kreegt ie nog geel voorquote:Op zondag 31 maart 2019 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Neres gewoon z'n shirt in het publiek gooit terwijl er nog niet is afgeflotenwat een baas
Was contact ja, maar dit was gewoon een cadeautje. Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was uiteraard met een knipoog wel. Maar mooi dat het tegen ze werktetwitter:PSV twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:09:00This? This is for you.#AJAPSV https://t.co/lGJCbTMstu reageer retweet
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt van niet, maar je hoort me niet klagen.
Ik heb niet de indruk dat dit met een knipoog is hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef franklop het volgende:
Zie nu dit filmpje pas van PSV
Was uiteraard met een knipoog wel. Maar mooi dat het tegen ze werktetwitter:PSV twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:09:00This? This is for you.#AJAPSV https://t.co/lGJCbTMstu reageer retweet
Dan schat jij ze bij PSV hoger in dan ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat dit met een knipoog is hoor
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.
Ik zou de penalty kwalificeren als makkelijk gegeven, maar niet als onterecht. Vooral ontzettend dom van Schwaab.
Die vind ik wel heel goed ja, toch mooi dat zo'n speler gewoon bij ons speelt.quote:
Pas maar op, zie het zo gebeuren dat ze er woensdag weer zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker dat de trolletjes hier even weer een paar dagen afwezig zijn.
Nadeel van Ajax is het drukke programma. Ze spelen nog minstens 10 wedstrijden ipv 7. Dat is bijna de helft meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pas maar op, zie het zo gebeuren dat ze er woensdag weer zijn
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweestquote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.
Ik zou de penalty kwalificeren als makkelijk gegeven, maar niet als onterecht. Vooral ontzettend dom van Schwaab.
Wat een heerlijke held is het ookquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent moet toch gewoon blijven?
Snap wel dat hij nog elders heen wil hoor, maar je gaat hem erg missen.
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat andersquote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweest
al haalt het de discussie van de var naar boven, meen dat richtlijn nog steeds is 'duidelijke fouten', niet 80x keer herhalen en dan zeggen 'kun je geven'
tijd voor knvb var filmpje
Kuipers zag de overtreding in de herhaling vrij snel vgm.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweest
al haalt het de discussie van de var naar boven, meen dat richtlijn nog steeds is 'duidelijke fouten', niet 80x keer herhalen en dan zeggen 'kun je geven'
tijd voor knvb var filmpje
Zeker. Domme actie van Schwaab. Hij kon niets daar.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat anders
Echt een enorme eindbaasquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt Schwaab zelf ook. Had nooit een sliding moeten maken op zo'n moment.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Domme actie van Schwaab. Hij kon niets daar.
Zijn 1e bal was top.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien niet eerlijk om heb op een paar minuten af te rekenen maar wat speelde MagalAIDS weer slecht.
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat anders
En wie ben jij?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.
Correcte mens ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Zegt Schwaab zelf ook. Had nooit een sliding moeten maken op zo'n moment.
je hoeft het niet met me eens te zijn maar ik vond het geen twijfelgeval, gewoon een domme overtredingquote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ben jij heel erg fan van Ajax?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:54 schreef GwaiLow het volgende:
Godskolere domme rode kaart. De voorspelling dat Ajax easy zonder problemen zou winnen was duidelijk aan het uitkomen. Ondanks het gebrek aan echt hele grote kansen was Ajax zoveel beter tot de rode kaart, en kon je zo goed het niveau verschil waarnemen. Het was wachten tot PSV meer risico zou gaan nemen en de rest van de goals zouden vallen.
Toch een heerlijke zege!
iedereen die tegen zijn oordeel in verweer gaat mag (wat mij betreft) geroyeerd worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je hebt de eerdere discussie hier gemist wss.quote:
Neres tegen AjaxLifequote:- David, waarom gooide je je shirt in het publiek?
‘Cadeautje voor de fans’
- Maar je kreeg ‘m weer terug…
‘Gelukkig wel!’
- Na afloop nog nieuwe cadeautjes gegeven?
‘Nee, mijn shirt zit in de wasmachine’
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Maar Kuipers had gewoon een Ajax tenue onder zijn scheidsrechters tenue.
Als dit geen omkoping is.... Niet de eerste keer dat Ajax alles mee heeft.
vanwege de rode kaart bedoel je ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Wat een gehuil zeg. Bang dat we van Juventus gaan winnen zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Heb je deze clown weerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha, sorry hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
gezien je reply's ben je een succesvolle trol.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Bianconeriquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Ach het jankjehovaatje moet even komen trollen. Niet te veel aandacht aan besteden.quote:
Die speelt volgend jaar nog bij ons, contract tot 2022 dus die wordt pas na volgend seizoen verkocht... Zoveel afbreukrisico qua transfersom is er ook niet...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
mwoah, als er een mooie club zich meldtquote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die speelt volgend jaar nog bij ons, contract tot 2022 dus die wordt pas na volgend seizoen verkocht... Zoveel afbreukrisico qua transfersom is er ook niet...
ik vond hem erger dan die van mullerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit topic teruglezen
Vond het geen rood voor Mazraoui, was gewoon een ongelukkig duel met gevaarlijk spel, geen bewuste aanslag.
Vond het ook geen pingel trouwens, leek me meer dat een twijfelende Kuipers iets goed wilde maken voor die rode kaart.
Verder een terechte zege, PSV was tot de rode kaart en de goal echt helemaal nergens.
ah onze zolderkamer nerd is weer aanwezigquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Dikke prima hoor na die dreun van de rode kaart en de gelijkmaker.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme ik had echt niet verwacht dat we deze nog zouden winnen. Wat lekker zeg
terwijl die Angelino ook hoog inkomt, als hij meteen het duel in was gegaan had hij een vrije trap meegekregenquote:
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaarquote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Muller rood was dan is dit natuurlijk gewoon rood.
Dat zal dan wel een gelijkspel wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:37 schreef Adames het volgende:
Positief nieuws
Winnen van emmen en je staat voor een dag bovenaan
Wzawzdb
Angelino hadden ze het al vaker mee aan de stokquote:Op zondag 31 maart 2019 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
terwijl die Angelino ook hoog inkomt, als hij meteen het duel in was gegaan had hij een vrije trap meegekregen
Hij is voor Heraclesquote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
gezien je reply's ben je een succesvolle trol.
Ik gun je dat succes, je kut pisvee kon vandaag niet winnen van 10 man!
Haha nee joh dit was gewoon rood geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaar
Prima VAR beslissingen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haha nee joh dit was gewoon rood geen twijfel over mogelijk
Het was al raar dat Kuipers zelf geen rood gaf.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaar
Lol. Verzuurd. Grappigquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Vond het geen rood voor Mazraoui, was gewoon een ongelukkig duel
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een gelijkspel worden
Same. Tot nu toe verneuken we het altijd als we de koppositie kunnen pakken.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.
dus je legt het lot van ten hag in handen van psvquote:Op zondag 31 maart 2019 21:00 schreef JanCees het volgende:
Als je geen kampioen + beker wint mag ten Hag oprotten
hou opquote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.
heracles heeft echt alles tegenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HAFCfan is de enige andere Heracles-fan op fok die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |