terwijl die Angelino ook hoog inkomt, als hij meteen het duel in was gegaan had hij een vrije trap meegekregenquote:
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaarquote:Op zondag 31 maart 2019 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Muller rood was dan is dit natuurlijk gewoon rood.
Dat zal dan wel een gelijkspel wordenquote:Op zondag 31 maart 2019 20:37 schreef Adames het volgende:
Positief nieuws
Winnen van emmen en je staat voor een dag bovenaan
Wzawzdb
Angelino hadden ze het al vaker mee aan de stokquote:Op zondag 31 maart 2019 20:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
terwijl die Angelino ook hoog inkomt, als hij meteen het duel in was gegaan had hij een vrije trap meegekregen
Hij is voor Heraclesquote:Op zondag 31 maart 2019 20:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
gezien je reply's ben je een succesvolle trol.
Ik gun je dat succes, je kut pisvee kon vandaag niet winnen van 10 man!
Haha nee joh dit was gewoon rood geen twijfel over mogelijkquote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaar
Prima VAR beslissingen.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Haha nee joh dit was gewoon rood geen twijfel over mogelijk
Het was al raar dat Kuipers zelf geen rood gaf.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Noppen tegen hoofd vs scheenbeen is wel een verschilletje. Dom en onbesuisd, zeker maar rood vind ik ook wel zwaar
Lol. Verzuurd. Grappigquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Maar Kuipers had gewoon een Ajax tenue onder zijn scheidsrechters tenue.
Als dit geen omkoping is.... Niet de eerste keer dat Ajax alles mee heeft.
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Vond het geen rood voor Mazraoui, was gewoon een ongelukkig duel
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Maar Kuipers had gewoon een Ajax tenue onder zijn scheidsrechters tenue.
Als dit geen omkoping is.... Niet de eerste keer dat Ajax alles mee heeft.
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:38 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zal dan wel een gelijkspel worden
Same. Tot nu toe verneuken we het altijd als we de koppositie kunnen pakken.quote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.
dus je legt het lot van ten hag in handen van psvquote:Op zondag 31 maart 2019 21:00 schreef JanCees het volgende:
Als je geen kampioen + beker wint mag ten Hag oprotten
hou opquote:Op zondag 31 maart 2019 21:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van staan te kijken. Meen ik echt.
heracles heeft echt alles tegenquote:Op zondag 31 maart 2019 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
HAFCfan is de enige andere Heracles-fan op fok die ik ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |