je hoeft het niet met me eens te zijn maar ik vond het geen twijfelgeval, gewoon een domme overtredingquote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.
Ben jij heel erg fan van Ajax?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:54 schreef GwaiLow het volgende:
Godskolere domme rode kaart. De voorspelling dat Ajax easy zonder problemen zou winnen was duidelijk aan het uitkomen. Ondanks het gebrek aan echt hele grote kansen was Ajax zoveel beter tot de rode kaart, en kon je zo goed het niveau verschil waarnemen. Het was wachten tot PSV meer risico zou gaan nemen en de rest van de goals zouden vallen.
Toch een heerlijke zege!
iedereen die tegen zijn oordeel in verweer gaat mag (wat mij betreft) geroyeerd worden.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.
Je hebt de eerdere discussie hier gemist wss.quote:
Neres tegen AjaxLifequote:- David, waarom gooide je je shirt in het publiek?
‘Cadeautje voor de fans’
- Maar je kreeg ‘m weer terug…
‘Gelukkig wel!’
- Na afloop nog nieuwe cadeautjes gegeven?
‘Nee, mijn shirt zit in de wasmachine’
quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Maar Kuipers had gewoon een Ajax tenue onder zijn scheidsrechters tenue.
Als dit geen omkoping is.... Niet de eerste keer dat Ajax alles mee heeft.
vanwege de rode kaart bedoel je ?quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
En dan durven Nederlanders wel eens wat over andere landen te zeggen met betrekking tot scheidsrechters en omkoping.
Wat een gehuil zeg. Bang dat we van Juventus gaan winnen zeker.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Heb je deze clown weerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Hahaha, sorry hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
gezien je reply's ben je een succesvolle trol.quote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Bianconeriquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Ach het jankjehovaatje moet even komen trollen. Niet te veel aandacht aan besteden.quote:
Die speelt volgend jaar nog bij ons, contract tot 2022 dus die wordt pas na volgend seizoen verkocht... Zoveel afbreukrisico qua transfersom is er ook niet...quote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent moet toch gewoon blijven?
Snap wel dat hij nog elders heen wil hoor, maar je gaat hem erg missen.
mwoah, als er een mooie club zich meldtquote:Op zondag 31 maart 2019 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die speelt volgend jaar nog bij ons, contract tot 2022 dus die wordt pas na volgend seizoen verkocht... Zoveel afbreukrisico qua transfersom is er ook niet...
ik vond hem erger dan die van mullerquote:Op zondag 31 maart 2019 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Dit topic teruglezen
Vond het geen rood voor Mazraoui, was gewoon een ongelukkig duel met gevaarlijk spel, geen bewuste aanslag.
Vond het ook geen pingel trouwens, leek me meer dat een twijfelende Kuipers iets goed wilde maken voor die rode kaart.
Verder een terechte zege, PSV was tot de rode kaart en de goal echt helemaal nergens.
ah onze zolderkamer nerd is weer aanwezigquote:Op zondag 31 maart 2019 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Dikke prima hoor na die dreun van de rode kaart en de gelijkmaker.quote:Op zondag 31 maart 2019 18:58 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme ik had echt niet verwacht dat we deze nog zouden winnen. Wat lekker zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |