inloggen ging bij mij van 16:30 tot 17:12 niet (fout opgetreden..), of als ik in was gelogd werd ik na 1 minuut weer eruit gegooid.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar had ik dan weer geen enkel probleem mee. Al is daar doorgaans wel een prima acestream van Sky sports tree vinden.
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continuquote:Op zondag 31 maart 2019 19:07 schreef Adames het volgende:
[..]
inloggen ging bij mij van 16:30 tot 17:12 niet (fout opgetreden..), of als ik in was gelogd werd ik na 1 minuut weer eruit gegooid.
daarna opeens wel goed
ik ga nu toch voor het eerst in jaren voor dtv, heb nu alleen analoog en goedkoopste internet.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continu
Het is wel een heel stuk beter geworden hoor. Ik heb eigenlijk nauwelijks problemen, maar je zult altijd zien dat zo'n wedstrijd als Ajax -PSV die echt ergens om gaat de boel overbelast.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje via Fox en Ziggo Go steeds voetbal moeten kijken (bij m'n ex hadden ze geen Fox) en dan word je toch echt gillend gek, wat een geklooi continu
We moeten in de competitie nog tegen zequote:Op zondag 31 maart 2019 19:15 schreef Eendenkooi het volgende:
Mag hopen dat die wedstrijd tegen Willem II bijzaak is en de focus op de titel en de CL ligt nu.
Nico ookquote:
Sow.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:20 schreef Marsenal het volgende:
Echt een leuke pot, die Willy heeft gelijk, tegen PSV kan beter de Klassieker heten, bij Feyenoord gaat het alleen nog maar om een stel tokkies dwars te zitten, dat is gewoon niet genoeg.
Ja.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was er wel contact bij penaltymoment met Neres? Moeilijk te zien op de beelden
Lijkt van niet, maar je hoort me niet klagen.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie nu pas dat Neres gewoon z'n shirt in het publiek gooit terwijl er nog niet is afgeflotenquote:Op zondag 31 maart 2019 18:56 schreef franklop het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2019 om 18:51:13Ajacieden right now be like...🤯😍#ajapsv https://t.co/lIFassrXem reageer retweet
Kreegt ie nog geel voorquote:Op zondag 31 maart 2019 19:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat Neres gewoon z'n shirt in het publiek gooit terwijl er nog niet is afgeflotenwat een baas
Was contact ja, maar dit was gewoon een cadeautje. Niks mis mee op zijn tijd.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was uiteraard met een knipoog wel. Maar mooi dat het tegen ze werktetwitter:PSV twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:09:00This? This is for you.#AJAPSV https://t.co/lGJCbTMstu reageer retweet
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt van niet, maar je hoort me niet klagen.
Ik heb niet de indruk dat dit met een knipoog is hoorquote:Op zondag 31 maart 2019 19:33 schreef franklop het volgende:
Zie nu dit filmpje pas van PSV
Was uiteraard met een knipoog wel. Maar mooi dat het tegen ze werktetwitter:PSV twitterde op zondag 31-03-2019 om 09:09:00This? This is for you.#AJAPSV https://t.co/lGJCbTMstu reageer retweet
Dan schat jij ze bij PSV hoger in dan ik.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat dit met een knipoog is hoor
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.
Ik zou de penalty kwalificeren als makkelijk gegeven, maar niet als onterecht. Vooral ontzettend dom van Schwaab.
Die vind ik wel heel goed ja, toch mooi dat zo'n speler gewoon bij ons speelt.quote:
Pas maar op, zie het zo gebeuren dat ze er woensdag weer zijnquote:Op zondag 31 maart 2019 19:35 schreef Monolith het volgende:
Wel lekker dat de trolletjes hier even weer een paar dagen afwezig zijn.
Nadeel van Ajax is het drukke programma. Ze spelen nog minstens 10 wedstrijden ipv 7. Dat is bijna de helft meer.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:39 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pas maar op, zie het zo gebeuren dat ze er woensdag weer zijn
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweestquote:Op zondag 31 maart 2019 19:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was contact: Schwaab raakte de voet van Neres. Vervolgens lijkt Neres zichzelf ten val te brengen, waardoor de impact wat lastig is in te schatten.
Ik zou de penalty kwalificeren als makkelijk gegeven, maar niet als onterecht. Vooral ontzettend dom van Schwaab.
Wat een heerlijke held is het ookquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent moet toch gewoon blijven?
Snap wel dat hij nog elders heen wil hoor, maar je gaat hem erg missen.
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat andersquote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweest
al haalt het de discussie van de var naar boven, meen dat richtlijn nog steeds is 'duidelijke fouten', niet 80x keer herhalen en dan zeggen 'kun je geven'
tijd voor knvb var filmpje
Kuipers zag de overtreding in de herhaling vrij snel vgm.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
als er tussenkomst van de var is, geloof ik best dat er contact is geweest
al haalt het de discussie van de var naar boven, meen dat richtlijn nog steeds is 'duidelijke fouten', niet 80x keer herhalen en dan zeggen 'kun je geven'
tijd voor knvb var filmpje
Zeker. Domme actie van Schwaab. Hij kon niets daar.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat anders
Echt een enorme eindbaasquote:Op zondag 31 maart 2019 19:44 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vent moet toch gewoon blijven?
Snap wel dat hij nog elders heen wil hoor, maar je gaat hem erg missen.
Zegt Schwaab zelf ook. Had nooit een sliding moeten maken op zo'n moment.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Domme actie van Schwaab. Hij kon niets daar.
Zijn 1e bal was top.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien niet eerlijk om heb op een paar minuten af te rekenen maar wat speelde MagalAIDS weer slecht.
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon een penalty, niet eentje van kan je geven, dat de scheids het niet goed zag is wat anders
En wie ben jij?quote:Op zondag 31 maart 2019 19:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Autoriteit op scheidsrechter gebied Tarado heeft gesproken. Case closed.
Correcte mens ook.quote:Op zondag 31 maart 2019 19:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Zegt Schwaab zelf ook. Had nooit een sliding moeten maken op zo'n moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |