abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 april 2019 @ 13:26:18 #101
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186309502
Biden is in en gaat waarschijnlijk 24 april zijn nominatie bekend maken.Ze zijn momenteel aan het zoeken naar een logo, platform en medewerkers.

https://www.theatlantic.c(...)ng-president/587560/
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  vrijdag 19 april 2019 @ 13:30:03 #102
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186309550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 13:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nogmaals, in een normale democratie was zo'n schurk als Trump allang afgezet. Helaas voor de Amerikanen laten de Republikeinen zich leiden door partijdigheid.

Het is zoals het is. Maar houd jezelf niet voor de gek door te roepen dat het allemaal niks voorstelt.
Waarom impeachen de Dems Trump niet? Al zal het niet doorgaan, dan hebben ze toch het juiste gedaan?Laat ze de procedure maar beginnen, wie weet wat eruit gaat komen. Dan kunnen ze altijd nog zeggen dat de Republikeinen een "crimineel" steunen. Of ze wippen Trump eruit. Ze kunnen niet verliezen... toch?
pi_186309556
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 11:36 schreef Elzies het volgende:

[..]

Na twee jaar hebben ze niks concreets kunnen vinden waarmee ze een impeachment procedure tegen Trump kunnen opstarten. [...]
Dat is nog maar de vraag. Sterker nog: er is dankzij het rapport veel meer geconcretiseerd over hoe Trump te werk gaat. Dat is blijkbaar niet strafrechterlijk vervolgbaar, maar dat zegt niet per definitie iets over impeachment.
Bill Clinton rookte een sigaar (en hoogst waarschijnlijk nog wel meer) met Monica Lewinsky, daarvoor kon hij niet worden vervolgd. Maar het Huis begon toch een impeachmentsprocedure, omdat Clinton erover had gelogen tegen het Congres. Uit het rapport van Mueller blijkt dat er chronisch wordt/is gelogen door Trump en een stel van diens makkers, en er blijkt dat Trump moedwillig medewerkers heeft willen aanzetten tot belemmering van de rechtsgang, dus dat zou kunnen worden aangegrepen om ook nu een impeachment op gang te zetten. Maar ik zou het persoonlijk niet aanbevelen. Net als destijds bij Clinton, zal ook nu de Senaat het tegenhouden, en met een beetje pech/geluk (afhankelijk van in welk schuitje je zit) zal Trump zijn achterban extra kunnen mobiliseren voor de volgende verkiezingen. Hoe meer ruzie en polarisatie, hoe liever het hem is.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186309730
Krijgt het liegen van Sarah Sanders nog een staartje? We weten natuurlijk allemaal al dat ze constant leugens versprijdt. Maar nu is er daadwerkelijk bewijs dat ze bewust het volk voor stond te liegen. Dan lijkt mij dat er maar 1 ding opstaat en dat is opstappen.
  Redactie Games vrijdag 19 april 2019 @ 13:48:32 #105
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186309781
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 13:44 schreef Zwoerd het volgende:
Krijgt het liegen van Sarah Sanders nog een staartje? We weten natuurlijk allemaal al dat ze constant leugens versprijdt. Maar nu is er daadwerkelijk bewijs dat ze bewust het volk voor stond te liegen. Dan lijkt mij dat er maar 1 ding opstaat en dat is opstappen.
Je vraagt om moreel besef en consequenties voor onethisch gedrag van de pussygrabber-administration? :D
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 13:53:47 #106
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186309853
Mischien interessant voor degenen die wel om feiten en uitkomsten geven:

Een interactieve en doorzoekbare versie van het Mueller rapport:

https://www.nytimes.com/i(...)report-document.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 13:55:45 #107
54278 crew  Tijger_m
42
pi_186309878
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 13:48 schreef Puddington het volgende:

[..]

Je vraagt om moreel besef en consequenties voor onethisch gedrag van de pussygrabber-administration? :D
Ware christenen zoals Sanders hoeven zich pas na de dood te verantwoorden, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:02:09 #108
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186309970
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 13:30 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat is nog maar de vraag. Sterker nog: er is dankzij het rapport veel meer geconcretiseerd over hoe Trump te werk gaat. Dat is blijkbaar niet strafrechterlijk vervolgbaar, maar dat zegt niet per definitie iets over impeachment.
Bill Clinton rookte een sigaar (en hoogst waarschijnlijk nog wel meer) met Monica Lewinsky, daarvoor kon hij niet worden vervolgd. Maar het Huis begon toch een impeachmentsprocedure, omdat Clinton erover had gelogen tegen het Congres. Uit het rapport van Mueller blijkt dat er chronisch wordt/is gelogen door Trump en een stel van diens makkers, en er blijkt dat Trump moedwillig medewerkers heeft willen aanzetten tot belemmering van de rechtsgang, dus dat zou kunnen worden aangegrepen om ook nu een impeachment op gang te zetten. Maar ik zou het persoonlijk niet aanbevelen. Net als destijds bij Clinton, zal ook nu de Senaat het tegenhouden, en met een beetje pech/geluk (afhankelijk van in welk schuitje je zit) zal Trump zijn achterban extra kunnen mobiliseren voor de volgende verkiezingen. Hoe meer ruzie en polarisatie, hoe liever het hem is.
Ik denk niet dat een impeachmentprocedure Trump gaat helpen. Alles komt dan boven water. Nog veel meer dan nu. En vergelijk het niet teveel met 1998. Toen vonden veel Amerikanen het eigenlijk niet de moeite waard om Clinton af te zetten wegens een pijpbeurt. Maar wat Trump en trawanten flikten is wel even andere koek. Een impeachmentprocedure dwingt de GOP senators tot het verdedigen van die kerel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:06:04 #109
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186310027
En een half jaar lang live op TV zien hoe Trump de boel besodemieterde gaat de gemiddelde boer die wegens Trump's handelsoorlog in de problemen zit of de Average Joe die veel meer belastingen moet betalen niet overtuigen om Trump's beloften dit keer weer te geloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:13:08 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186310166
Het is geen goed rapport volgens Trump.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 13:53:09 Statements are made about me by certain people in the Crazy Mueller Report, in itself written by 18 Angry Democrat Trump Haters, which are fabricated & totally untrue. Watch out for people that take so-called “notes,” when the notes never existed until needed. Because I never.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 14:08:56 ...agreed to testify, it was not necessary for me to respond to statements made in the “Report” about me, some of which are total bullshit & only given to make the other person look good (or me to look bad). This was an Illegally Started Hoax that never should have happened, a... reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186310293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:13 schreef Ulx het volgende:
Het is geen goed rapport volgens Trump.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 13:53:09 Statements are made about me by certain people in the Crazy Mueller Report, in itself written by 18 Angry Democrat Trump Haters, which are fabricated & totally untrue. Watch out for people that take so-called “notes,” when the notes never existed until needed. Because I never.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 14:08:56 ...agreed to testify, it was not necessary for me to respond to statements made in the “Report” about me, some of which are total bullshit & only given to make the other person look good (or me to look bad). This was an Illegally Started Hoax that never should have happened, a... reageer retweet
Maar de tactiek van Trump aanhangers was juist toch om te roepen dat er niks verkeerds in stond? Nu wordt het verwarrend.
pi_186310317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een impeachmentprocedure Trump gaat helpen. Alles komt dan boven water. Nog veel meer dan nu. En vergelijk het niet teveel met 1998. Toen vonden veel Amerikanen het eigenlijk niet de moeite waard om Clinton af te zetten wegens een pijpbeurt. Maar wat Trump en trawanten flikten is wel even andere koek. Een impeachmentprocedure dwingt de GOP senators tot het verdedigen van die kerel.
Ze verdedigen hem nu al 2,5 jaar lang. Ga er maar vanuit dat menigeen wel wist of een idee had wat er allemaal gebeurde. Trump is tamelijk succesvol geweest om de GOP om te zetten in de Trump Party.
Mijn inschatting is dat, hoewel de regels over impeachment hetzelfde zijn gebleven, de moraal flink is veranderd. 'Die kerel' en zijn geschifte ideeën en gedrag waren al decennia in heel het land bekend. Toch stemde de helft op hem. Veel vooraanstaande Republikeinen gruwelden van hem. Nu verdedigen ze hem al 30 maanden. Degenen die hun mond wel bleven roeren, zijn inmiddels grotendeels zelf teruggetreden of opzij gezet.
Zoals je hier op Fok ook al hebt kunnen merken: wie Trump nu een Baas vindt, zal dat blijven vinden. "It makes me smart" zei Trump destijds al over zijn chronische belastingontduiking. En zijn aanhang juicht hem toe. Ook nu verwacht ik niet dat er veel Republikeinen van mening gaan veranderen. De heer Barr, een good ole Republikein en afkomstig uit de Bush-kliek, heeft het hele rapport van A tot Z gelezen, en geconcludeerd: helemaal nix aan de handa. Dat zegt al genoeg.
Ik doe het ff rustig aan.
  vrijdag 19 april 2019 @ 14:21:41 #113
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186310329
Nog iemand dit waarschijnlijk kandidaat gaat worden voor de democraten. Een rijke zakenman namelijk: Joe Sanberg.

Hij heeft al een website: http://joesanberg.com/


Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_186310419
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:19 schreef archito het volgende:

[..]

Maar de tactiek van Trump aanhangers was juist toch om te roepen dat er niks verkeerds in stond? Nu wordt het verwarrend.
Trump zelf juichte de uitkomsten van het "Crazy Mueller Report, in itself written by 18 Angry Democrat Trump Haters" twee weken geleden ook nog toe. Maar zijn reactie vandaag geeft aan dat er niets is veranderd. Hij zal blijven roeptoeteren, 180 graden switchen als het hem uitkomt, en de Republikeinen zullen uit zijn (kleine? grote?) handen blijven eten, vrees ik. Die schijten, om wat voor reden dan ook, al 2,5 jaar in hun broek. Of liegen zich in volledig in de rondte. Het stinkende moeras is nog erger gaan ruften. Ik wens de Americano's veel succes!
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186310442
Hadden jullie dit al gezien?

Mueller Report: Assange Smeared Seth Rich to Cover for Russians

Fijne vent, die Assange.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:28:30 #116
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186310447
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ze verdedigen hem nu al 2,5 jaar lang. Ga er maar vanuit dat menigeen wel wist of een idee had wat er allemaal gebeurde. Trump is tamelijk succesvol geweest om de GOP om te zetten in de Trump Party.
Mijn inschatting is dat, hoewel de regels over impeachment hetzelfde zijn gebleven, de moraal flink is veranderd. 'Die kerel' en zijn geschifte ideeën en gedrag waren al decennia in heel het land bekend. Toch stemde de helft op hem. Veel vooraanstaande Republikeinen gruwelden van hem. Nu verdedigen ze hem al 30 maanden. Degenen die hun mond wel bleven roeren, zijn inmiddels grotendeels zelf teruggetreden of opzij gezet.
Zoals je hier op Fok ook al hebt kunnen merken: wie Trump nu een Baas vindt, zal dat blijven vinden. "It makes me smart" zei Trump destijds al over zijn chronische belastingontduiking. En zijn aanhang juicht hem toe. Ook nu verwacht ik niet dat er veel Republikeinen van mening gaan veranderen. De heer Barr, een good ole Republikein en afkomstig uit de Bush-kliek, heeft het hele rapport van A tot Z gelezen, en geconcludeerd: helemaal nix aan de handa. Dat zegt al genoeg.
De GOP verdedigde Nixon met hand en tand tot ze dat niet meer wilden doen. Dat ze nu in volledige defensiestand zitten zegt eigenlijk weinig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:31:42 #117
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186310489
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:19 schreef archito het volgende:

[..]

Maar de tactiek van Trump aanhangers was juist toch om te roepen dat er niks verkeerds in stond? Nu wordt het verwarrend.
Sarah Sanders: Hold my beer.

dcpoll twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 04:21:03 Disgraced liar #SarahSanders retracts her under-oath statements to Mueller, claiming again “that a number of current & former FBI agents agreed with Trump that Comey was a disgraced leaker who tried to undermine the agency he was supposed to run.” JFC.https://t.co/hPzRALWZ5U https://t.co/vsSn97pooF reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186310492
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:13 schreef Ulx het volgende:
Het is geen goed rapport volgens Trump.

realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 13:53:09 Statements are made about me by certain people in the Crazy Mueller Report, in itself written by 18 Angry Democrat Trump Haters, which are fabricated & totally untrue. Watch out for people that take so-called “notes,” when the notes never existed until needed. Because I never.... reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 14:08:56 ...agreed to testify, it was not necessary for me to respond to statements made in the “Report” about me, some of which are total bullshit & only given to make the other person look good (or me to look bad). This was an Illegally Started Hoax that never should have happened, a... reageer retweet
Als het is geen goed rapport is volgens Trump, en veel informatie en resultaten uit de onderzoeken niet kloppen of zelfs onjuist zijn, dan zou het onderzoek academisch gezien opnieuw moeten, want slechte informatie leidt tot een slechte conclusie. En de conclusie was volgens Trump toch dat hij geen samenzweringen heeft begaan met Rusland..... Hmmm toch fijn zo'n vent die tussen de lijntjes(leugentjes) door gewoon eerlijk is :p
pi_186310504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

De GOP verdedigde Nixon met hand en tand tot ze dat niet meer wilden doen. Dat ze nu in volledige defensiestand zitten zegt eigenlijk weinig.
We gaan het zien.
Zelf blijf ik zeggen: als ik een Democraat was, zou ik gewoon ervoor blijven zorgen dat de hele stinkzooi uit het rapport op tafel komt, en de kiezer in 2020 laten beslissen. Breng je eigen sterke punten (als je die hebt ;)) naar voren, geef aan dat Trump en zijn kliek een bende leugenaars is, en vertrouw op je eigen kracht.
Door een impeachment-procedure wakker je het hele "them against us" gevoel weer aan. Ik zou het niet doen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186310511
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Veel vooraanstaande Republikeinen gruwelden van hem. Nu verdedigen ze hem al 30 maanden.
Dit is niet zo gek. Trump speelt de vuile politieke spelletjes beter dan de Democraten.

De Dems zijn ondertussen in wappie mode gegaan, en zijn met hun kandidaten zo erg naar links opgeschoven, dat Jesse Klaver er bleekjes bij afsteekt.

Trump is een idioot die veel schade heeft aangericht, maar met Obama's tenure en Hillary's campagne hebben de Dems het hem ook wel erg gemakkelijk gemaakt.

Deze rare tijden vragen blijkbaar om een rare president.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_186310554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:20 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Zoals je hier op Fok ook al hebt kunnen merken: wie Trump nu een Baas vindt, zal dat blijven vinden. "It makes me smart" zei Trump destijds al over zijn chronische belastingontduiking. En zijn aanhang juicht hem toe. Ook nu verwacht ik niet dat er veel Republikeinen van mening gaan veranderen. De heer Barr, een good ole Republikein en afkomstig uit de Bush-kliek, heeft het hele rapport van A tot Z gelezen, en geconcludeerd: helemaal nix aan de handa. Dat zegt al genoeg.
Ja inhoud geven ze sowieso niet om, gaat alleen nog om winnen. Iedereen weet dat deze mensen op hun achterste poten zouden staan als een Democratische president maar een klein deel van dit alles had uitgevoerd.

Wel relaxt voor de volgende Democratische president. Leugentje op bestwil, wat beslissingen uit eigenbelang. Fijn dat ze dat straks kritiekloos kunnen doen, maakt de Republikeinen toch niets uit ;)
pi_186310564
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dit is niet zo gek. Trump speelt de vuile politieke spelletjes beter dan de Democraten.

De Dems zijn ondertussen in wappie mode gegaan, en zijn met hun kandidaten zo erg naar links opgeschoven, dat Jesse Klaver er bleekjes bij afsteekt.

Trump is een idioot die veel schade heeft aangericht, maar met Obama's tenure en Hillary's campagne hebben de Dems het hem ook wel erg gemakkelijk gemaakt.

Deze rare tijden vragen blijkbaar om een rare president.
Nou ja, eigenlijk gaat het hier over wereldwijde ontwikkelingen. Je hoeft in het internettijdperk niets meer aan te tonen. Je bespeelt het publiek met alternatieve feiten of kletskoek, zowel offline als online, zegt dat feiten 'fake news' zijn, maakt van de gehele wereldproblematiek een simplistisch zwart-witverhaal, en blijkbaar heb je daarmee de kiezers in je zak.

Denk niet zelf meer na, vertrouw op God en/of op Trump (of vult u zelf maar een naam in). Hiep hiep.
Ik doe het ff rustig aan.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 14:37:49 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186310575
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]

We gaan het zien.
Zelf blijf ik zeggen: als ik een Democraat was, zou ik gewoon ervoor blijven zorgen dat de hele stinkzooi uit het rapport op tafel komt, en de kiezer in 2020 laten beslissen. Breng je eigen sterke punten (als je die hebt ;)) naar voren, geef aan dat Trump en zijn kliek een bende leugenaars is, en vertrouw op je eigen kracht.
Door een impeachment-procedure wakker je het hele "them against us" gevoel weer aan. Ik zou het niet doen.
En alle dems en independents die willen dat je Trump aanpakt laat je gewoon stikken omdat je bang bent voor Trump's base?

Klinkt als een slechte strategie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186310724
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:37 schreef Ulx het volgende:

[..]

En alle dems en independents die willen dat je Trump aanpakt laat je gewoon stikken omdat je bang bent voor Trump's base?

Klinkt als een slechte strategie.
Wat mij betreft is iemand niet 'bang' voor Trumps base als je die base duidelijk maakt dat hun Grote Hoop een zak stront is, en daarbij de feiten van het rapport als basis neemt. Dat kun je volgens mij het beste naar buiten brengen zonder een bij het gewantrouwde moeras horende impeachment-procedure te beginnen. Zo denk ik erover. Jij hebt inmiddels duidelijk gemaakt dat je er anders over denkt. Het staat je uiteraard vrij om steeds weer te herhalen "slecht idee", maar ik stel nu voor om in deze kwestie onze overeenkomsten te benadrukken: we vinden Trump een Eersteklas Hufter. Alleen over de manier om van hem af te komen, verschillen we van mening. Gezien de grote polarisatie in het land, geloof ik niet dat de USA op een impeachment-procedure zit te wachten. Dus blijf ik hopen dat Pelosi haar standpunten hierover nu niet zal wijzigen (zij was ook geen voorstander van impeachment).

Vermoedelijk denk ik er zo over, omdat ik zelf ook niet zo van de polarisatie ben. (Voor alle duidelijkheid. ;))
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186310901
Ik vind het heerlijk hoe iedereen krankzinnig is geworden na AG Barr persconferentie+uitleg in nog geen 24 uur tijd. :P
pi_186310956
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:33 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dit is niet zo gek. Trump speelt de vuile politieke spelletjes beter dan de Democraten.

De Dems zijn ondertussen in wappie mode gegaan, en zijn met hun kandidaten zo erg naar links opgeschoven, dat Jesse Klaver er bleekjes bij afsteekt.

Trump is een idioot die veel schade heeft aangericht, maar met Obama's tenure en Hillary's campagne hebben de Dems het hem ook wel erg gemakkelijk gemaakt.

Deze rare tijden vragen blijkbaar om een rare president.
LMAO, wat? De gemiddelde Democraat in Amerika is nog altijd equivalent aan een VVD-politicus.
pi_186310973
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 14:32 schreef Toby56 het volgende:

[..]

We gaan het zien.
Zelf blijf ik zeggen: als ik een Democraat was, zou ik gewoon ervoor blijven zorgen dat de hele stinkzooi uit het rapport op tafel komt, en de kiezer in 2020 laten beslissen. Breng je eigen sterke punten (als je die hebt ;)) naar voren, geef aan dat Trump en zijn kliek een bende leugenaars is, en vertrouw op je eigen kracht.
Door een impeachment-procedure wakker je het hele "them against us" gevoel weer aan. Ik zou het niet doen.
Dat "them against us" gevoel gaat niet zomaar verdwijnen. De eigen kracht van de Democraten is dat ze nu het Huis bezitten en daadwerkelijke middelen hebben om te handelen, zoals een impeachment proces beginnen. Bovendien, wie weet wat er tussen nu en November 2020 zal gebeuren en wat voor extra schade zal worden aangericht door de GOP.
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:15:55 #128
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186311195
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:02 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Dat "them against us" gevoel gaat niet zomaar verdwijnen. De eigen kracht van de Democraten is dat ze nu het Huis bezitten en daadwerkelijke middelen hebben om te handelen, zoals een impeachment proces beginnen. Bovendien, wie weet wat er tussen nu en November 2020 zal gebeuren en wat voor extra schade zal worden aangericht door de GOP.
Onderschat de zelfvernietigende kracht van de Democraten niet
pi_186311237
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 15:10:04 New: House Judiciary Chairman Jerry Nadler has issued a subpoena for the full Mueller report and underlying evidence related to the Special Counsel's investigation. The Department is required to comply with that subpoena by May 1, Nadler says. https://t.co/cCzkdjGrwu reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186311246
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:15 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Onderschat de zelfvernietigende kracht van de Democraten niet
I.t.t. je vele leugens van de afgelopen 24 uur, is dit helaas wel waar...
  Redactie Games vrijdag 19 april 2019 @ 15:21:47 #131
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186311294
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:18 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 15:10:04 New: House Judiciary Chairman Jerry Nadler has issued a subpoena for the full Mueller report and underlying evidence related to the Special Counsel's investigation. The Department is required to comply with that subpoena by May 1, Nadler says. https://t.co/cCzkdjGrwu reageer retweet
Welke regel haalt Nadler hier voor aan?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:22:34 #132
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186311300
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:18 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

I.t.t. je vele leugens van de afgelopen 24 uur, is dit helaas wel waar...
Zelfs een stilstaande klok heeft twee keer per dag gelijk :)
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 15:23:42 #133
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186311323
Ook een reden om in te grijpen is wat er in dit Atlantic stuk wordt beschreven.

GrahamDavidA twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 14:49:32 Aides to Trump: "I don’t have to listen to you—you’re just the president." https://t.co/9G3ISdpMnV reageer retweet
Trump brult maar onuitvoerbare of illegale bevelen in het rond en veel van zijn staf geeft hem daarom regelmatig de vinger. Ambtenaren willen niet voor Trump de nor in of voor Trump de USA naar de knoppen helpen. Men negeert Kapitein Papzak regelmatig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_186311357
Dit is de beste Twitter thread tot dusver over waarom impeachment noodzakelijk is: https://twitter.com/AmandiOnAir/status/1119055032702447618
pi_186311363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:21 schreef Puddington het volgende:

[..]

Welke regel haalt Nadler hier voor aan?
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 15:15:22 Jerry Nadler: "I cannot accept any proposal which leaves most of Congress in the dark, as they grapple with their duties of legislation, oversight and constitutional accountability. My Committee needs and is entitled to the full version of the report and the underlying evidence." reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Redactie Games vrijdag 19 april 2019 @ 15:27:30 #136
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_186311378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 15:15:22 Jerry Nadler: "I cannot accept any proposal which leaves most of Congress in the dark, as they grapple with their duties of legislation, oversight and constitutional accountability. My Committee needs and is entitled to the full version of the report and the underlying evidence." reageer retweet
Dat is geen regel, dat komt over als een persoonlijke mening. Ik denk dat Nadler op z'n kop kan gaan staan en nog zal het aan Trump z'n oranje reet roesten.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_186311550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:01 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

LMAO, wat? De gemiddelde Democraat in Amerika is nog altijd equivalent aan een VVD-politicus.
Dat zingt al zo'n 30 jaar rond, maar dan volgt men de Amerikaanse politiek niet goed. De Herstelbetalingen, Green Deal en nieuwe belastingtarieven zouden in Nederland niet serieus genomen worden.

Nancy Pelosi vertegenwoordigt tegenwoordig de gematigde vleugel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_186311561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:27 schreef Puddington het volgende:

[..]

Dat is geen regel, dat komt over als een persoonlijke mening. Ik denk dat Nadler op z'n kop kan gaan staan en nog zal het aan Trump z'n oranje reet roesten.
Klopt, het argument is natuurlijk dat ze hun taak van oversight niet kunnen uitoefenen als ze geen inzicht krijgen in het volledige rapport.

Barr zal wel weigeren en dan is het aan de rechter.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 19 april 2019 @ 15:48:37 #139
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_186311628
Weer wat peilingen. Echter, voordat het rapport uitkwam.
Wat je wel duidelijk kan zien: Feel the butt :P

2020 National Democratic Primary:

Biden 21% Sanders 20% Buttigieg 17% O'Rourke 9% Warren 8% Harris 7% Abrams 4% Booker 4% Klobuchar 2% Yang 2% Gabbard 2% Inslee 1% Hickenlooper 1% Castro 1% Ryan 1% Swalwell 1%
@ChangePolls 4/12-15

Sanders 29% Biden 24% Buttigieg 9% O'Rourke 8% Harris 8% Warren 7% Castro 3% Yang 3% Booker 2% Swalwell 1% Klobuchar 1% Gravel 1% Gabbard 1% Ryan 1% Delaney 1% @EmersonPolling 4/11-14

Biden 31% Sanders 23% Harris 9% O'Rourke 8% Warren 7% Buttigieg 7% Booker 4% Klobuchar 2% Yang 1% Inslee 1% Delaney 1% Hickenlooper 1% Castro 1% Gillibrand 1% Bullock 1% Gabbard 1% Ryan 1% McAuliffe 0%
@MorningConsult 4/8-14

2020 National Republican Primary:

Donald Trump 85% Bill Weld 15%
@EmersonPolling 4/11-14
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_186311749
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 15:43 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Dat zingt al zo'n 30 jaar rond, maar dan volgt men de Amerikaanse politiek niet goed. De Herstelbetalingen, Green Deal en nieuwe belastingtarieven zouden in Nederland niet serieus genomen worden.

Nancy Pelosi vertegenwoordigt tegenwoordig de gematigde vleugel.
Geen enkele prominente Democraat neemt herstelbetalingen serieus.

En het idee dat nieuwe belastingtarieven controversieel zijn is juist het bewijs dat Amerika belachelijk veel naar rechts is doorgeschoven.
pi_186311858
maggieNYT twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 15:34:49 How Barr’s Excerpts Compare to the Mueller Report’s Findings via ⁦@charlie_savage⁩ https://t.co/EHyIddaZkA reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_186311880
Trouwens, gezien alle stront die hier gisteren werdt gepost door de Trumptards, moest ik weer denken aan onderstaand citaat van Sartre over anti-semististen wat ook op die lui slaat:

quote:
Never believe that anti‐Semites are completely unaware of the absurdity of their replies. They know that their remarks are frivolous, open to challenge. But they are amusing themselves, for it is their adversary who is obliged to use words responsibly since he believes in words. The anti‐Semites have the right to play. They even like to play with discourse for, by giving ridiculous reasons, they discredit the seriousness of their interlocutors. They delight in acting in bad faith since they seek not to persuade by sound argument but to intimidate and disconcert. If you press them too closely, they will abruptly fall silent, loftily indicating by some phrase that the time for argument has passed.


[ Bericht 1% gewijzigd door buckets_of_lube op 19-04-2019 16:55:30 ]
pi_186312020
NatashaBertrand twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 02:38:48 New from me: After working to help Trump win, Putin wanted to cash in. So he encouraged his oligarchs to make contact with Trump’s transition team about sanctions, and it worked—One document drafted by Dmitriev made its way to Rex Tillerson via Kushner. https://t.co/o9Ul53UiGb reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 16:51:25 #144
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186312553
AOC twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 03:16:48 As it turns out, Rep. Barr has the same amount of coal mines in his district as I do in mine!Who says Dems and GOP can’t find things in common? 😉 https://t.co/RxgDntxftG reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 19 april 2019 @ 16:52:15 #145
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_186312564
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2019 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
NatashaBertrand twitterde op vrijdag 19-04-2019 om 02:38:48 New from me: After working to help Trump win, Putin wanted to cash in. So he encouraged his oligarchs to make contact with Trump’s transition team about sanctions, and it worked—One document drafted by Dmitriev made its way to Rex Tillerson via Kushner. https://t.co/o9Ul53UiGb reageer retweet
Pay to play, nietwaar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 19 april 2019 @ 16:54:57 #146
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186312602


heerlijk _O_
  vrijdag 19 april 2019 @ 16:55:10 #147
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_186312604
Zo breng je dat. Gewoon to the point.
  vrijdag 19 april 2019 @ 17:02:27 #148
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_186312709
Kwaliteitsnieuws, in tegenstelling tot NYT :)
pi_186312760
quote:
6s.gif Op vrijdag 19 april 2019 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Zo breng je dat. Gewoon to the point.
Maar Trump is het er inmiddels zelf niet meer mee eens, zoals hij eerder vandaag tweette.
Lullig dat hij het nu weer heeft over dat "Crazy Mueller Report."

De Dems hebben straks helemaal geen impeachment meer nodig om de Reps te verdelen. Laat gewoon dat rapport - liefst nog zonder alle doorhalingen - zijn werk doen. Het Trump-kamp weet nu al niet wat ze ervan moeten vinden. En zo erg is het niet dat Mitch McConnell een keertje hoofdpijn krijgt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_186312791
Gaslighten <--- we zijn vandaag bij deze van de drie.
Obstructie
Projectie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')