Edsil had net hier en daar wat missersquote:Op donderdag 18 april 2019 21:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan me van vorige edities niet herinneren dat de zang zo 'nep' klonk.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben geneigd te zeggen dat het boek beter is.
Ja ik bedoel ook niet Edsiel maar alle nummers van Jezus en Judas.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:32 schreef Dave het volgende:
[..]
Edsil had net hier en daar wat missers
Die man heeft twaalf mannelijke volgers waar die dag en nacht mee optrekt en alles mee deelt. Klinkt sowieso al vrij gay.quote:
Doet Spongebob ook mee?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:35 schreef Momo... het volgende:
Politie neemt ze mee naar een ananas diep onder de zee
Ik vind de sfeer gay-iger dan eerdere edities, al vanaf de eerste minuut.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die man heeft twaalf mannelijke volgers waar die dag en nacht mee optrekt en alles mee deelt. Klinkt sowieso al vrij gay.
Kan best. Ik kijk er nooit naar.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer gay-iger dan eerdere edities, al vanaf de eerste minuut.
Weet nog niet waarom.
Heeft Shirma in 2015 al gedaan, dus denk het niet.quote:
Ik had het eerder vanavond nog niet echt, ik kijk ook niet echt goed, maar met dit stukje lag het er wel dik bovenop idd.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind de sfeer gay-iger dan eerdere edities, al vanaf de eerste minuut.
Weet nog niet waarom.
Dat ken ik wel in de versie van Sjek van Gelder. Dat was niet echt een doorslaand succes.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Heeft Shirma in 2015 al gedaan, dus denk het niet.
Alleen zwart/wit van frank boeijen wordt elk jaar gedaan.
What the fuck zijn ze nu al 5 dagen aan het doen man .... schiet eens op.quote:Your item is being processed by customs in NETHERLANDS at 1:53 pm on April 13, 2019.
Pilatus is nooit een zanger.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat ken ik wel in de versie van Sjek van Gelder. Dat was niet echt een doorslaand succes.
Ooit wel eens bijna 2 weken gehad vanuit Chinaquote:Op donderdag 18 april 2019 21:42 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang een pakket uit de VS bij de douane kan liggen?
[..]
What the fuck zijn ze nu al 5 dagen aan het doen man .... schiet eens op.
Pfff, niet normaal. Betaal je al ziek veel voor verzendkosten, komen er straks nog inklaringskosten bij en dan duurt het ook nog eens eeuwen voordat je pakje er is.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ooit wel eens bijna 2 weken gehad vanuit China
Was al uitgelektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was al uitgelektJebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was al uitgelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat had ik me nog niet eens gerealiseerd!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Jebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.![]()
![]()
Oh verrekquote:Op donderdag 18 april 2019 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Jebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ESF in Dordrecht zou ik wel toejuichenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:55 schreef Cee het volgende:
Als ik zo’n Passion zie dan denk ik goh misschien zouden we toch capabel zijn om een ESF te organiseren zonder een modderfiguur te slaan.
Ik vrees dat Jezus een rood scherm krijgtquote:
Er komt altijd een “spectaculaire” finale, waarbij die David dinges in z’n regie keet helemaal los gaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat om Jezus, niet Jan van Schaffelaar.
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat om Jezus, niet Jan van Schaffelaar.
De toren is wel het centrale punt van de stad. Maar iets met een boot zou ook kunnen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.
De trein naar Brabant.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.
Ik heb het wel eens beter gezien, maar zeker ook slechter.quote:
Zelfs het Nieuws voor Doven en Slechthorenden heeft een nabeschouwing, maar het ESF blijft de grote uitzondering.quote:
De echt passende en bekende nummers hiervoor zijn natuurlijk allemaal al een keer geweest. Wat mij betreft mogen ze best wel eens nummers recyclen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou vond er weinig aan. Vooral de nummerkeuze was erg saai.
Oh ja wel hoor, zeker als je de niet boeiende stukjes bij dat kruis doorspoelt. Maar de formule is echt geen verrassing meer natuurlijk.quote:
Je zag het niet aankomen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch had ik stiekem weer tranen over m'n wangen deze keer......
Mooi toch, heb je er iig toch met passie naar gekekenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Duh....
Het raakte me toch weer....
Kloptquote:Op donderdag 18 april 2019 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi toch, heb je er iig toch met passie naar gekeken
Zou wel leuk zijn als ze opeens een keer het verhaal van Hemelvaart doen. Dan zou ik misschien weer ns kijken.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja wel hoor, zeker als je de niet boeiende stukjes bij dat kruis doorspoelt. Maar de formule is echt geen verrassing meer natuurlijk.
Uitmelken gebeurd in elk land. Zolang er mensen blijven kijken, blijft men de programma's wel maken. Waar ook ter wereld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:36 schreef Guanabana het volgende:
We zijn in Nederland heel goed in uitmelken. WIDM en Serious Request gaat/ging bijvoorbeeld ook veel te lang door.
Of gewoon een keer het verhaal van Jan, van om de hoek, die het ook best zwaar heeft gehad het jaar ervoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze opeens een keer het verhaal van Hemelvaart doen. Dan zou ik misschien weer ns kijken.
Precies, die denkt ook dat ie god isquote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd maar die Jezus die alle aandacht opeist.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:43 schreef Tengano het volgende:
[..]
Precies, die denkt ook dat ie god is
Hemelvaart is eigenlijk Skyfall, maar dan andersomquote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze opeens een keer het verhaal van Hemelvaart doen. Dan zou ik misschien weer ns kijken.
Hij kan ook Lie to me naar Petrus zingenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:10 schreef Momo... het volgende:
[..]
Jezus die hard rock hallelujah zingt
Ik zie Jan dit nog wel een goed idee vinden om hun in te zenden.twitter:callum_nowacki twitterde op donderdag 18-04-2019 om 21:14:17Reasons why The Netherlands deserve never to win Eurovision again:-Never sending The Vengaboys to Eurovision reageer retweet
Oh neequote:Op vrijdag 19 april 2019 07:50 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb over Duncans optreden gedroomd jongens. Het was een zooitje.
Er was bij mij een presentatrice die alle nummers mompelend aankondigde en overal de verkeerde artiest noemde. Duncan werd aangekondigd als Justine Pelmelay.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Ik heb gedroomd dat ik meedeed aan een hardloopwedstrijd in Ierland maar ik kon geen parkeerplaats vinden voor mijn auto en toen was ik te laat voor het startschot dus ik ging weer terug en toen kon ik mijn auto niet vinden en uiteindelijk vond ik hem vernield terug. Vervolgens vroeg ik mijn moeder om even dwars door de stad naar Intersport te rijden want ik wilde nieuwe schoenen maar mam stopte steeds om te sightsee-en en daarna stopten we bij, alweer een vernield, pand van Intersport dat net ging sluiten.
Dus ja hier ook puinhoop.
Frustrerende droom moet dat zijn geweest.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh nee![]()
Ik heb gedroomd dat ik meedeed aan een hardloopwedstrijd in Ierland maar ik kon geen parkeerplaats vinden voor mijn auto en toen was ik te laat voor het startschot dus ik ging weer terug en toen kon ik mijn auto niet vinden en uiteindelijk vond ik hem vernield terug. Vervolgens vroeg ik mijn moeder om even dwars door de stad naar Intersport te rijden want ik wilde nieuwe schoenen maar mam stopte steeds om te sightsee-en en daarna stopten we bij, alweer een vernield, pand van Intersport dat net ging sluiten.
Dus ja hier ook puinhoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |