Was al uitgelektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was al uitgelektJebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
C’est Davie :o)
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was al uitgelektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat had ik me nog niet eens gerealiseerd!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Jebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.![]()
![]()
Oh verrekquote:Op donderdag 18 april 2019 21:46 schreef Dave het volgende:
[..]
Jebroer en Jezus - humor hebben ze wel bij de EO.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ESF in Dordrecht zou ik wel toejuichenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:55 schreef Cee het volgende:
Als ik zo’n Passion zie dan denk ik goh misschien zouden we toch capabel zijn om een ESF te organiseren zonder een modderfiguur te slaan.
Ik vrees dat Jezus een rood scherm krijgtquote:
Er komt altijd een “spectaculaire” finale, waarbij die David dinges in z’n regie keet helemaal los gaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat om Jezus, niet Jan van Schaffelaar.
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het gaat om Jezus, niet Jan van Schaffelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |