De toren is wel het centrale punt van de stad. Maar iets met een boot zou ook kunnen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.
De trein naar Brabant.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Wat in Dordrecht is bijv. vergelijkbaar met de Erasmusbrug in Rotterdam? En dichtbij waar ze nu zijn? Zoiets zoeken we voor de finale.
Ik heb het wel eens beter gezien, maar zeker ook slechter.quote:
Zelfs het Nieuws voor Doven en Slechthorenden heeft een nabeschouwing, maar het ESF blijft de grote uitzondering.quote:
De echt passende en bekende nummers hiervoor zijn natuurlijk allemaal al een keer geweest. Wat mij betreft mogen ze best wel eens nummers recyclen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:07 schreef Guanabana het volgende:
Nou vond er weinig aan. Vooral de nummerkeuze was erg saai.
Oh ja wel hoor, zeker als je de niet boeiende stukjes bij dat kruis doorspoelt. Maar de formule is echt geen verrassing meer natuurlijk.quote:
Je zag het niet aankomen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch had ik stiekem weer tranen over m'n wangen deze keer......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |