https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-dinsdag-2045-uurquote:Op donderdag 18 april 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
is denk ik verkeerd uitgelegd in het Utrecht geval en dat voorbeeld voldoet ook gewoon aan de 2 etmalen rust tussen 2 wedstrijden.
dit is van 2014quote:Op donderdag 18 april 2019 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-dinsdag-2045-uur
PSV-Feyenoord uitgesteld vanwege de regen in Portugal, minimaal 48 uur tussen wedstrijden
Verder kan ik zo 1 2 3 niet iets vinden over een andere wedstrijd omdat alle headlines over het nieuws van vandaag gaan, en ik geen zin/tijd heb om verder te zoeken
Edit: Maar het zou kunnen dat je gelijk hebt inderdaad, dan mogen ze het wel eens herschrijven om verwarring te voorkomen imo.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207758quote:KNVB countert Advocaat: 'Twee etmalen rust tussen duels voldoende'
Denk het welquote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef nickhguitar het volgende:
Als Ajax kampioen wordt de beker wint en de CL wint, hebben ze dan een goed seizoen denken jullie?
misschien al niet meerquote:Op donderdag 18 april 2019 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, als de verplaatsing door gaat is de kampioenswedstrijd van Ajax weer De Graafschap uit. Dat is dan wel weer grappig.
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Focus nou maar gewoon op je eigen wedstrijdjes, we zijn niet in de positie om ook nog een mening te hebben over het programma van Ajax.
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.
Platte kar in het weekend erna.
Eens dat het ongunstiger is voor PSV dat AZ nu niet de laatste wedstrijd van het seizoen is. Maarja, feit blijft dat als je het van dat soort details moet hebben om überhaupt te kunnen winnen, je het kampioenschap misschien ook gewoon niet verdient.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Als Feyenoord de komende 2 potjes wint, waaronder thuis tegen AZ, dan speelt AZ al nergens meer om tegen PSV.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Feyenoord kan zomaar van iedereen verliezen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord de komende 2 potjes wint, waaronder thuis tegen AZ, dan speelt AZ al nergens meer om tegen PSV.
Feyenoord wint over het algemeen genomen nooit ietsquote:Op donderdag 18 april 2019 21:18 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Feyenoord kan zomaar van iedereen verliezen.
mwah, wil niet zeggen dat AZ geen gas meer geeftquote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wat een redenatiequote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Ach, kampioen worden in de competitie waar een CL halve finalist speelt is niet heel slecht toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:11 schreef Landgeld het volgende:
Nog lekker bezig met het kampioenschap van de Mickey Mouse competitie jongens?
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord wint over het algemeen genomen nooit iets
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Focus nou maar gewoon op je eigen wedstrijdjes, we zijn niet in de positie om ook nog een mening te hebben over het programma van Ajax.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, kampioen worden in de competitie waar een CL halve finalist speelt is niet heel slecht toch?
Ik denk dat we vooral even moeten gaan zien wat er gaat gebeuren. Ajax heeft altijd al meer geld gehad dan PSV, en tot nu toe was dat nooit een groot probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.
[..]
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?
[..]
Met die beredenatie: 2de worden ook nietIk weet overigens niet wat wij de komende 5/10 jaar gaan doen tegen het financiële geweld van Ajax. Sure, geld scoort geen doelpunten, maar als Ajax enigszins verstandig inkoopt (wat ze over het algemeen doen) dan kan een 5 keer zo groot budget wel degelijk een groot verschil maken. Ben ik de enige die een soort van alleenheerschappij van Ajax voorziet? Of ben ik nu een beetje te pessimistisch?
TR meegepaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?
[..]
het verschil aan inkomsten is dit seizoen wel extreem maar dat is ook niet ieder jaar zo en dan heb je nog de Mickey Mouse League met kunstgrasvelden waar toch veel spelers ondanks het geld nee tegen zeggen dus ik denk niet dat de sportieve kloof ook zo groot wordt als de financiëlequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.
[..]
[..]
Met die beredenatie: 2de worden ook nietIk weet overigens niet wat wij de komende 5/10 jaar gaan doen tegen het financiële geweld van Ajax. Sure, geld scoort geen doelpunten, maar als Ajax enigszins verstandig inkoopt (wat ze over het algemeen doen) dan kan een 5 keer zo groot budget wel degelijk een groot verschil maken. Ben ik de enige die een soort van alleenheerschappij van Ajax voorziet? Of ben ik nu een beetje te pessimistisch?
Ajax zal elk seizoen nu gokken op een Tadic/Blind scenario. Dat zal soms lukken, soms niet. Ik ga er echter vanuit dat ze deze gekte in de CL op de transfermarkt wel uit weten te buiten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verschil aan inkomsten is dit seizoen wel extreem maar dat is ook niet ieder jaar zo en dan heb je nog de Mickey Mouse League met kunstgrasvelden waar toch veel spelers ondanks het geld nee tegen zeggen dus ik denk niet dat de sportieve kloof ook zo groot wordt als de financiële
Behalve in de Wal-Mart, daar kennen ze alleen PSV.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
De naam van ajax is internationaal gezien nou eenmaal een stuk bekender dan die van PSV. Daar maken ze natuurlijk ook dankbaar gebruik van en wie kan het ze kwalijk nemen?
Misschien kunnen we na amsterdam beach en amsterdam castle, ook de voetbalclubs hernoemen naar psv amsterdam-southeast of ajax eindhoven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
De naam van ajax is internationaal gezien nou eenmaal een stuk bekender dan die van PSV. Daar maken ze natuurlijk ook dankbaar gebruik van en wie kan het ze kwalijk nemen?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien kunnen we na amsterdam beach en amsterdam castle, ook de voetbalclubs hernoemen naar psv amsterdam-southeast of ajax eindhoven.
Kun je mooi meeliften op het succes.
Ik zou nooit willen meeliften op het succes van een anderquote:Op vrijdag 19 april 2019 10:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Misschien kunnen we na amsterdam beach en amsterdam castle, ook de voetbalclubs hernoemen naar psv amsterdam-southeast of ajax eindhoven.
Kun je mooi meeliften op het succes.
Ik maak me geen zorgen zolang ze ook gasten als Magallan halen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:25 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ajax zal elk seizoen nu gokken op een Tadic/Blind scenario. Dat zal soms lukken, soms niet. Ik ga er echter vanuit dat ze deze gekte in de CL op de transfermarkt wel uit weten te buiten.
Eens, maar PSV zou ook de naamsbekendheid kunnen vergroten, enkel moet je dan wel een stuk gedurfder voetballen en je ook in Europa laten zienquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:34 schreef Gutanoth het volgende:
Dit zal inderdaad de intrinsieke motivatie zijn om kampioen te worden ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Eens, maar PSV zou ook de naamsbekendheid kunnen vergroten, enkel moet je dan wel een stuk gedurfder voetballen en je ook in Europa laten zien. De enorm pragmatische benadering van PSV, die eigenlijk maar één stokpaardje heeft -> kampioenschap -> want dan zijn we beter dan Ajax, is ook het manco van de club.
Ongeacht of PSV nu nog kampioen wordt dit jaar, er zal vrees ik voor de club buiten Eindhoven eigenlijk geen haan naar kraaien.
Het is zeker, maar tegelijkertijd ook je gevoel. Ja hoor. Nu snap ik het wel en ben ik het ineens wel met je eens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Het is zeker iets dat een rol speelt heb ik het gevoel. Maar dat is hier ook allemaal al eens eerder aangehaald en besproken. Het zou in elk geval PSV een stuk meer naamsbekendheid opleveren als er wat beter zou worden gevoetbald en men ook in Europa zich wat vaker zou tonen. En dan ook daar durven te voetballen natuurlijk.
Goede logica. Een B-elftal tegen RKC of het A-elftal tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een redenatie
Je hebt dit seizoen ook van RKC verloren. Het valt me nog mee dat jullie niet degraderen.
Net zo debiel als jouw logica.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:50 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Goede logica. Een B-elftal tegen RKC of het A-elftal tegen Vitesse.
Niet per definitie maar wel als je PSV de afgelopen maanden hebt zien spelen. Het wordt met de week slechter.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Net zo debiel als jouw logica.
Als je van ploeg X verliest (of zelfs gelijkspeelt), dan ben je kansloos tegen iedereen die beter is dan ploeg X.
Uh, oke.
Jarenlang een potje van gemaakt 😂🤣quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is zeker, maar tegelijkertijd ook je gevoel. Ja hoor. Nu snap ik het wel en ben ik het ineens wel met je eens.
Dus naamsbekendheid hangt samen met goed voetbal? Ik kan het daar niet mee eens zijn. Het zal ongetwijfeld wat bijdragen, maar goede prestaties (op welke manier dan ook) en het op een goede manier vermarketen van het merk zijn wat mij betreft veel belangrijker. Zo geniet PSV in sommige continenten gewoon veel bekendheid door strategisch goede keuzes.
Ajax heeft er, tot voor kort, Europees jarenlang een potje van gemaakt. Ik heb niet het gevoel dat dat iets heeft gedaan met de algehele naamsbekendheid. Nog steeds met afstand de grootste Nederlandse club en dat zal altijd zo blijven.
quote:
Nee. Maar "balletje" en "Rigo" in één zin doet me watertanden.quote:
Wat heeft Rigo nog te doen om een onomstreden basisspeler in het eerste te worden? En dan de VM-plekken?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Maar "balletje" en "Rigo" in één zin doet me watertanden.
Hij mist wat snelheid. Die jongen moet, samen met Obispogod, verhuurd worden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:14 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Wat heeft Rigo nog te doen om een onomstreden basisspeler in het eerste te worden? En dan de VM-plekken?
Of heb je 'm per ongeluk' geadopteerd' als je favorietje?
Ajax is voor het eerst in 22 jaar door in de CL en de eerste fanboys komen hier al weer even vertellen hoe het spelletje in elkaar steektquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:27 schreef Dejannn het volgende:
Het is zeker iets dat een rol speelt heb ik het gevoel. Maar dat is hier ook allemaal al eens eerder aangehaald en besproken. Het zou in elk geval PSV een stuk meer naamsbekendheid opleveren als er wat beter zou worden gevoetbald en men ook in Europa zich wat vaker zou tonen. En dan ook daar durven te voetballen natuurlijk.
Hij mist wat snelheid, dat klopt. Zowel fysiek als in handelen. Daarnaast mist hij overigens nog een stuk of 6/7 andere vaardigheden maar dat terzijdequote:Op zaterdag 20 april 2019 10:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij mist wat snelheid. Die jongen moet, samen met Obispogod, verhuurd worden.
Jouw mening.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij mist wat snelheid, dat klopt. Zowel fysiek als in handelen. Daarnaast mist hij overigens nog een stuk of 6/7 andere vaardigheden maar dat terzijde
Dat is ook gewoon niet waar wat je zegt. Het zijn stuk voor stuk jongens die goed mee kunnen bij elke willekeurige top 10 club in de KKD (ook inderdaad bij de wat hoger geplaatste teams), maar ontgroeid? Really? Als je een goede voetballer uit de ED in de KKD zet dan speelt hij de KKD single handed op een hoopje, dat zie ik 1 van deze gasten niet doen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw mening.
Begin gewoon een samenwerkingsverband met een VVV of zo en plaats daar wat van de PSV talenten die nu geen kans krijgen. Een Piroe, Rigo, Obispogod, Aboukhlal, Lonwijk, Mauro, etc.
Die zijn de kkd allemaal ontgroeid.
Het hele jaar al hè. En waarschijnlijk tot het eind van het seizoen of Ajax of PSV moeten eerder een uitglijder maken.quote:
Ik had "dadelijk" nog aan mijn post toegevoegd. Dus die geef ik je. Maar 100% dat die spelers allemaal prima meekunnen bij mening subtopper in de Eredivisie. Het leuke van spelers met potentie is dat ze namelijk door kunnen groeien, maar ook meegroeien met het niveau.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon niet waar wat je zegt. Het zijn stuk voor stuk jongens die goed mee kunnen bij elke willekeurige top 10 club in de KKD (ook inderdaad bij de wat hoger geplaatste teams), maar ontgroeid? Really? Als je een goede voetballer uit de ED in de KKD zet dan speelt hij de KKD single handed op een hoopje, dat zie ik 1 van deze gasten niet doen.
Daarnaast heeft Rigo toch ook wel wat kansen gehad? Ik vond het persoonlijk ook 3x niks. Ja leuk, 3 goede ballen in een wedstrijd, maar ondertussen wel 10x je man laten lopen. Een beetje Ziyech V0.5. Dat kan als je Messi heet, maar anders niet.
Tuurlijk mogen jonge spelers wel fouten maken, maar ik zie het gewoon echt niet in Rigo. Die speelt gewoon 2/3 versnellingen te laag en dat zie ik 'm niet zo 1 2 3 veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had "dadelijk" nog aan mijn post toegevoegd. Dus die geef ik je. Maar 100% dat die spelers allemaal prima meekunnen bij mening subtopper in de Eredivisie. Het leuke van spelers met potentie is dat ze namelijk door kunnen groeien, maar ook meegroeien met het niveau.
Die eredivisiespelers die singlehanded een kkd ploeg oprolt hebben we gezien tegen RKC. Ging erg lekker.
Rigo heeft welgeteld 2 kansen gehad? 1 keer een hele wedstrijd en één invalbeurt van langer dan een kwartier. Weinig tijd om je te kunnen onderscheiden. Ook niet echt een reeks waarbij je je lekker in het elftal kunt voetballen.
Verschil tussen ons is dat ik altijd veel potentie zag en hoop dat dat er nog ooit uit komt. Jij vindt hem kut in de wedstrijden dat jij hem hebt gezien. Dat kan natuurlijk maar mogelijk hebben wij andere referentiekaders of beoordelen we anders.
Jonge spelers mogen dus 0 fouten maken in jouw beredenering? Dan gaan spelers natuurlijk ook nooit beter worden.
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het hele jaar al hè. En waarschijnlijk tot het eind van het seizoen of Ajax of PSV moeten eerder een uitglijder maken.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.
Ziedendquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
in belang van het nederlands voetbal vind ik dat ook terechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Whahahaha, zonder hulp van de KNVB stond PSV nu 6equote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Kan je iets meer niveau krijgen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whahahaha, zonder hulp van de KNVB stond PSV nu 6e
jinxquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een goed gevoel over dat de trots van het noorden ons aller Ajax punten af gaat snoepen jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcel Blaak hier?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Scarface ben jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.
Platte kar in het weekend erna.
Hahahaha jankenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het was geen hele overtuigende zege inderdaad, maar Ajax verdiende hem wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
Jammer Groningen was er dichtbij. Lucky Ajax weer.
Jullie club is één grote grap.quote:
Op de één of andere manier neem ik dat goede gevoel van jou niet meer zo serieus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een goed gevoel over dat de trots van het noorden ons aller Ajax punten af gaat snoepen jongens.
Wat. Een. Enorme. Diss.quote:
Ik snap de frustratie, maar PSV heeft echt niets te klagen dit seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Je kan niet elk jaar opboksen tegen de KNJB,toevallig weer Makkeli die dwarszit
Niet gefrustreerd, wist namelijk dat dit zou gebeuren wanneer ajax in moeilijkheden zou komen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie, maar PSV heeft echt niets te klagen dit seizoen.
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet gefrustreerd, wist namelijk dat dit zou gebeuren wanneer ajax in moeilijkheden zou komen.
Lelijk of met hulp, gigantisch nuanceverschilquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenhoe vaak heeft PSV niet lelijk gewonnen in het laatste kwartier
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeitquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenhoe vaak heeft PSV niet lelijk gewonnen in het laatste kwartier
Ontzettend boos.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeit
Janken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Lelijk of met hulp, gigantisch nuanceverschil
Kerel, maak je niet zo belachelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeit
Mimimimimiquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Je kan niet elk jaar opboksen tegen de KNJB,toevallig weer Makkeli die dwarszit
Super boosquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Echt prachtig, genieten!quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef TehRocks het volgende:
Hier trouwens vanaf 25 seconden. Guti(die van Real)aans
Gewoon 3 punten chef?quote:Op zondag 21 april 2019 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje zoals Ajax gister? Hoop het niet
Een verrijking voor het topic, die user.quote:Op zondag 21 april 2019 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goede post, lekker inhoudelijk en sterk onderbouwd.
Je gaat zoiets denken ja.quote:Op zondag 21 april 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Guti de dochter van Mark verkracht?
Pijnlijk om te zien ja. En dan straks weer na 45 minuten wisselen omdat dit middenveld niet werkt. Of weer lekker kansloos lange ballen rammen op De Jong en er achteraan rennen...quote:Op zondag 21 april 2019 15:58 schreef TehRocks het volgende:
En we proberen weer eens wat nieuws, Bergwijn op 10![]()
![]()
![]()
Mark heeft letterlijk geen flauw idee meer. Dit ging alleen goed vorige week omdat de Graafschap helemaal leeg was in de tweede helft.
Het is trouwens Luuk op 10quote:Op zondag 21 april 2019 16:04 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pijnlijk om te zien ja. En dan straks weer na 45 minuten wisselen omdat dit middenveld niet werkt. Of weer lekker kansloos lange ballen rammen op De Jong en er achteraan rennen...
Zul je nu zien dat we eroverheen swingen met 8-0quote:Op zondag 21 april 2019 16:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lachwekkende beslissing, dus het zal wel goed uitpakken
Is er iets waar jij je niet aan stoort als het niet om Ajax gaat?quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat wil psv met dat Twitter bereiken. Ze willen ajax nadoen maar het zijn echt ontzettend droevige berichten. Stoor mij hier flink aan.
Het lijkt er wel op.quote:Op zondag 21 april 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Guti de dochter van Mark verkracht?
quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat wil psv met dat Twitter bereiken. Ze willen ajax nadoen maar het zijn echt ontzettend droevige berichten. Stoor mij hier flink aan.
Stel ik dan van niet simpelequote:Op zondag 21 april 2019 16:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je kunt los van punten nog wel choken.
Is gewoon geintje moet kunnenquote:Op zondag 21 april 2019 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goede post, lekker inhoudelijk en sterk onderbouwd.
Wat heb jij een verschrikkelijk kutleven dan. Al bevestigt je constante postdiarree dat natuurlijk al eerder.quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Elke club doet dit. Je hebt letterlijk een social media team van 2 man nodig en klaar ben je.quote:Op zondag 21 april 2019 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk kutleven dan. Al bevestigt je constante postdiarree dat natuurlijk al eerder.
Overigens is het eerder andersom. PSV heeft al jaren een erg succesvol Social media team waarmee ze ook meerdere malen in de prijzen zijn gevallen. Dat Ajax in 2019 Social media ook heeft ontdekt betekent zeker niet dat iedereen Ajax nadoet. Ik kan me daar echter zeker niet druk om maken. Beter goed gejat...
Wie wil Ajax nou niet nadoen? Geweldige club natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Okéquote:Op zondag 21 april 2019 17:06 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Dan snap je er niet veel van, maargoed, je support ook PSV
Klopt.quote:Op zondag 21 april 2019 17:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie wil Ajax nou niet nadoen? Geweldige club natuurlijk.
Jullie gaan hem wel winnenquote:Op zondag 21 april 2019 17:40 schreef Moustachio het volgende:
Geen idee waar ik weer naar zit te kijken. Het ziet er niet uit.
Ja. Bijna goed. Probeer het nog eens en dan eerst even feiten checkenquote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Eerste half uur was prima.quote:Op zondag 21 april 2019 17:40 schreef Moustachio het volgende:
Geen idee waar ik weer naar zit te kijken. Het ziet er niet uit.
Hoe speelt hij dan?quote:Op zondag 21 april 2019 18:35 schreef Moustachio het volgende:
Best wel pijnlijk dat Guti pas mag invallen als het publiek er om schreeuwt...
4 passes voorhuid. Dat waren er 4 meer dan Rosario in de ganse wedstrijd.quote:
Die vond ik niet eens zo bagger als de laatste wedstrijden. Gewoon een 6 mi.quote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
4 passes voorhuid. Dat waren er 4 meer dan Rosario in de ganse wedstrijd.
Ik vond 'm wel goed invallen. Blijf het bizar vinden dat hij nooit speelt... Toch wel een prima speler.quote:
Hij vond het allemaal wel gescheten.quote:Op zondag 21 april 2019 19:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Christus te paard wat dacht Groenendijk? Lekker ingraven? Vorige keer werd het 0-7.
@GGMMquote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
voorhuidquote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@donquote:
Wat is daar eigenlijk ''gewoon'' aan?quote:Op zondag 21 april 2019 20:08 schreef RedLabel het volgende:
Jullie maken je druk om niets. De titel gaat gewoon naar PSV. Die CL wedstrijden gaan Ajax de titel kosten.
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willenquote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef Moustachio het volgende:
Ik heb er vrede mee als Ajax de titel pakt. Spelen goed voetbal en verdienen het gezien hun Europese campagne. Blijft natuurlijk wel een beetje zuur dat je het hele seizoen koploper bent geweest en de titel voor het oprapen lag. Volgend seizoen zal het financiële gat met Ajax vele malen groter zijn. John de Jong zal creatief moeten zijn om mee te doen.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei groten aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
Echter zullen de spelers die überhaupt naar de eredivisie willen natuurlijk sneller voor ajax kiezen als die evenveel of net iets meer aanbiedenquote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
De betere spelers die men aan kan kopen met het bovengenoemde verschil in geld zorgen vaak dat een team vaker wint, of zeg ik nu iets raars?quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team.
Wat had je dan verwacht bij Van Bommel, de man kan er echt helemaal niets vanquote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Van Bommel die Guti een half jaar negeert en nu na het geroep van het PSV-publiek ineens wel brengt, terwijl hij Pereiro en Ihattaren laat zitten. Spelers die hij altijd de voorkeur heeft gegeven... Tikkeltje vreemd is het wel.
Heeft hij er nog iets over gezegd achteraf? Vind het wel leuk voor Giro, die jongen verdient het wel voor zover ik kan beoordelen.quote:Op zondag 21 april 2019 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Van Bommel die Guti een half jaar negeert en nu na het geroep van het PSV-publiek ineens wel brengt, terwijl hij Pereiro en Ihattaren laat zitten. Spelers die hij altijd de voorkeur heeft gegeven... Tikkeltje vreemd is het wel.
Jij trapte in mijn gebbetje.quote:Op zondag 21 april 2019 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is niet @:don
Het is niet @:don-raja
Het is @:DonRaja
Giro 555?quote:Op zondag 21 april 2019 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heeft hij er nog iets over gezegd achteraf? Vind het wel leuk voor Giro, die jongen verdient het wel voor zover ik kan beoordelen.
Jammer dat zijn schot net naast ging. Een goal was helemaal mooi geweest.
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 21 april 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jou lukte het niet de @:-functie te gebruiken.
Dat valt wel mee, die druk bij Ajax is er sowieso altijd wel. Ook dit seizoen was dat al het geval.quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
Hmm, wat een vreemde autocorrectie. Guti dus.quote:
Dit deed PSV ook drie jaar geleden voor Ajax het verspeelde bij De Graafschap, toen met Willems die zei dat ze het 100% zouden worden. Dus er valt wat voor te zeggen dat ze bij PSV denken dat het werkt.quote:Op zondag 21 april 2019 22:47 schreef Dejannn het volgende:
Die Dumfries moet sowieso in zelfbescherming worden genomen voor die interviews, want het komt allemaal erg ondoordacht over. Ik vind het ook helemaal niet typisch PSV, dit zijn eerder uitspraken die ik bij Ajax zou verwachten.
Mertens had ook een keer zo'n uitspraakquote:Op zondag 21 april 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit deed PSV ook drie jaar geleden voor Ajax het verspeelde bij De Graafschap, toen met Willems die zei dat ze het 100% zouden worden. Dus er valt wat voor te zeggen dat ze bij PSV denken dat het werkt.
Ja en Schöne en Veltman bij ons, het is ook jezelf moed inpraten dat je nog ergens voor speelt natuurlijk.quote:Op zondag 21 april 2019 22:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mertens had ook een keer zo'n uitspraak
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.quote:Op zondag 21 april 2019 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En intussen ben ik hierheen gelokt. Dus, wat wil je van me?
twitter:bartf twitterde op zondag 21-04-2019 om 22:20:55Pablo Rosario en Michal Sadilek gaven tegen ADO Den Haag samen 145 passes, waarvan 28 geslaagde passes vooruit. reageer retweet
Zullen we die statistieken op gaan zoeken voor Hendrix?quote:Op zondag 21 april 2019 23:40 schreef PSVCL het volgende:
Roep al vanaf het begin van het seizoen dat Rosario FcUtrecht/Feyenoord materiaal is.twitter:bartf twitterde op zondag 21-04-2019 om 22:20:55Pablo Rosario en Michal Sadilek gaven tegen ADO Den Haag samen 145 passes, waarvan 28 geslaagde passes vooruit. reageer retweet
@onlogischquote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.
Kijk naar het Europese topvoetbal. In principe wint geld altijd. Kijk wie er allemaal in de kwartfinales stonden, dat zijn de rijkste clubs van Europa. Ajax behoort intussen ook tot die categorie clubs als je naar hun vermogen op de bank kijkt.quote:
Of de graafschap en dan weer vieren alsof de Graafschap de Champions League heeft gewonnen volgens Sjaak Zwartquote:
zal lood om oud ijzer zijnquote:Op maandag 22 april 2019 10:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zullen we die statistieken op gaan zoeken voor Hendrix?
quote:Op maandag 22 april 2019 11:02 schreef MakkieR het volgende:
Het enige positieve aan dit weekend is dat Ajax ook onthutsend speelt. Verder was het gewoon drama.
Kapitaal? Goed beleid noem je datquote:Op maandag 22 april 2019 10:29 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Kijk naar het Europese topvoetbal. In principe wint geld altijd. Kijk wie er allemaal in de kwartfinales stonden, dat zijn de rijkste clubs van Europa. Ajax behoort intussen ook tot die categorie clubs als je naar hun vermogen op de bank kijkt.
Zolang Ajax ieder seizoen 3 of 4 spelers gaat kopen tussen de 10 -20 miljoen wordt het voor clubs als psv en Feyenoord gewoon een onmogelijke zaak om ze bij te houden.
Voor de rest hoop ik natuurlijk dat PSV de titel gaat pakken. Het is altijd leuk als het kapitaal op hun bek gaat.
Als jij het zo wilt noemen moet je dat lekker doen johquote:
Ah ja, als een club geld verdient door geweldig beleid mag die club niets meer winnen.quote:Op maandag 22 april 2019 10:29 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Kijk naar het Europese topvoetbal. In principe wint geld altijd. Kijk wie er allemaal in de kwartfinales stonden, dat zijn de rijkste clubs van Europa. Ajax behoort intussen ook tot die categorie clubs als je naar hun vermogen op de bank kijkt.
Zolang Ajax ieder seizoen 3 of 4 spelers gaat kopen tussen de 10 -20 miljoen wordt het voor clubs als psv en Feyenoord gewoon een onmogelijke zaak om ze bij te houden.
Voor de rest hoop ik natuurlijk dat PSV de titel gaat pakken. Het is altijd leuk als het kapitaal op hun bek gaat.
ken je geschiedenis man, als er 1 kapitaal club is dan is het PSV wel, niet dat ik er iets op tegen heb maar het is wel zo.quote:Op maandag 22 april 2019 10:29 schreef RedLabel het volgende:
[..]
In de VS snappen ze veel beter dat je de sport alleen interessant kunt houden als kapitaal niet doorslaggevend is. Daar kun je met goed beleid nog steeds kampioen worden, en kun je kapitaalkrachtigere clubs zoals de Yankees achter je laten.quote:Op maandag 22 april 2019 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ja, als een club geld verdient door geweldig beleid mag die club niets meer winnen.
Goed verhaal.
op Europese schaal zou dat wel kunnen maar dan moeten de nationale competities op de schopquote:Op maandag 22 april 2019 12:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de VS snappen ze veel beter dat je de sport alleen interessant kunt houden als kapitaal niet doorslaggevend is. Daar kun je met goed beleid nog steeds kampioen worden, en kun je kapitaalkrachtigere clubs zoals de Yankees achter je laten.
In Europa hebben ze geen boodschap aan socialistisch beleid, en zitten we opgescheept met het grote geld, en op de pof gekochte titels.
Als dit je hoop isquote:Op maandag 22 april 2019 11:02 schreef MakkieR het volgende:
Het enige positieve aan dit weekend is dat Ajax ook onthutsend speelt. Verder was het gewoon drama.
Ik denk dat Ajax dit seizoen nog 2x goed gaat spelen: thuis en uit tegen Tottenham. De ED wordt vooral een kwestie van met zo min mogelijk energie de 3 punten over de streep trekken. Dat kan ook heel goed eens mis gaan als ze net zo kut spelen als dit weekend.quote:Op maandag 22 april 2019 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als dit je hoop isAjax speelt altijd als een krant bij Groningen...logisch want niemand gaat voor zijn lol die kant op
gaan we nu allemaal situaties terug halen? Dan kan je er van PSV ook wel een paar doen, ik ben het overigens ook niet met je eens maar dat begreep je vast welquote:Op maandag 22 april 2019 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen nog 2x goed gaat spelen: thuis en uit tegen Tottenham. De ED wordt vooral een kwestie van met zo min mogelijk energie de 3 punten over de streep trekken. Dat kan ook heel goed eens mis gaan als ze net zo kut spelen als dit weekend.
Hoe die scheids overigens niet die goal van Huntelaar af fluitAllejezus, hef dan de VAR maar op. Gisteravond alle samenvattingen nog eens terug gezien en daar kwam het moment weer voorbij. Die Handwerker wordt dusdanig in een houdgreep gehouden dat hij zich niet eens naar z'n eigen goal kan omdraaien, hoe is dat geen vrije bal? Als dat op het middenveld gebeurt dan wordt er altijd gefloten, waarom nu niet?
Sure, omdat je voor Ajax bent. Als Groningen die goal op een dergelijke wijze had gemaakt dan was de wereld te klein geweest. Maar beargumenteer eens waarom dit geen vrije bal is dan? Ik ben oprecht benieuwd. Ik zie ook zeker contact van Handwerker. Aan het begin van die actie, ongeveer een seconde en dan laat hij los.quote:Op maandag 22 april 2019 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaan we nu allemaal situaties terug halen? Dan kan je er van PSV ook wel een paar doen, ik ben het overigens ook niet met je eens maar dat begreep je vast wel
hij had gewoon een penalty kunnen geven omdat Handwerker Huntelaar vast heeft, die rukt zich los en maakt de goal dus hij geeft eigenlijk voordeelquote:Op maandag 22 april 2019 13:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sure, omdat je voor Ajax bent. Als Groningen die goal op een dergelijke wijze had gemaakt dan was de wereld te klein geweest. Maar beargumenteer eens waarom dit geen vrije bal is dan? Ik ben oprecht benieuwd. Ik zie ook zeker contact van Handwerker. Aan het begin van die actie, ongeveer een seconde en dan laat hij los.
Bij FOX vond gister overigens niemand het een overtreding van Huntelaar, en zijn eigen trainer vond dat hij zich te gemakkelijk liet vallen. De eerste overtreding is van Handwerker zelf, waarna Huntelaar zich losrukt. Geldig doelpunt wat mij betreft. (die elleboog vond ik wel rood overigens)quote:Op maandag 22 april 2019 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dit seizoen nog 2x goed gaat spelen: thuis en uit tegen Tottenham. De ED wordt vooral een kwestie van met zo min mogelijk energie de 3 punten over de streep trekken. Dat kan ook heel goed eens mis gaan als ze net zo kut spelen als dit weekend.
Hoe die scheids overigens niet die goal van Huntelaar af fluitAllejezus, hef dan de VAR maar op. Gisteravond alle samenvattingen nog eens terug gezien en daar kwam het moment weer voorbij. Die Handwerker wordt dusdanig in een houdgreep gehouden dat hij zich niet eens naar z'n eigen goal kan omdraaien, hoe is dat geen vrije bal? Als dat op het middenveld gebeurt dan wordt er altijd gefloten, waarom nu niet?
Gohquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij FOX vond gister overigens niemand het een overtreding van Huntelaar, en zijn eigen trainer vond dat hij zich te gemakkelijk liet vallen. De eerste overtreding is van Handwerker zelf, waarna Huntelaar zich losrukt. Geldig doelpunt wat mij betreft. (die elleboog vond ik wel rood overigens)
Gewoon terecht natuurlijk. Die verdediger denkt ik ga liggen dan fluit de scheids welquote:Op maandag 22 april 2019 13:06 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe die scheids overigens niet die goal van Huntelaar af fluitAllejezus, hef dan de VAR maar op.
Over op de pof gekochte titels klagen als psver. Dan heb je humor.quote:Op maandag 22 april 2019 12:40 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In de VS snappen ze veel beter dat je de sport alleen interessant kunt houden als kapitaal niet doorslaggevend is. Daar kun je met goed beleid nog steeds kampioen worden, en kun je kapitaalkrachtigere clubs zoals de Yankees achter je laten.
In Europa hebben ze geen boodschap aan socialistisch beleid, en zitten we opgescheept met het grote geld, en op de pof gekochte titels.
Behoorlijk vreemd inderdaad. Was donkerrood.quote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, toch raar dat zowel de scheids als de var daar dan anders over denken.
Var vond het direct rood maar niet groot genoege fout gezien 2x geel om het terug te draaienquote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, toch raar dat zowel de scheids als de var daar dan anders over denken.
Zijn eigen trainer vond niet dat hij zich te makkelijk liet vallen, maar dat hij zich te makkelijk liet kloppen in dat duel, klein nuanceverschil.quote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij FOX vond gister overigens niemand het een overtreding van Huntelaar, en zijn eigen trainer vond dat hij zich te gemakkelijk liet vallen. De eerste overtreding is van Handwerker zelf, waarna Huntelaar zich losrukt. Geldig doelpunt wat mij betreft. (die elleboog vond ik wel rood overigens)
Eens.quote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Behoorlijk vreemd inderdaad. Was donkerrood.
Apart, ik vind het wel een schorsing meer dan 1 wedstrijd waard.quote:Op maandag 22 april 2019 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Var vond het direct rood maar niet groot genoege fout gezien 2x geel om het terug te draaien
Hij zei gister letterlijk dat je als verdediger niet zo gemakkelijk naar de grond moest daar.quote:Op maandag 22 april 2019 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zijn eigen trainer vond niet dat hij zich te makkelijk liet vallen, maar dat hij zich te makkelijk liet kloppen in dat duel, klein nuanceverschil.
Onzin. Kijk de beelden nog eens na en je ziet dat die Handwerker niet eens om kan draaien omdat hij in de houdgreep bij Huntelaar zit.quote:Op maandag 22 april 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon terecht natuurlijk. Die verdediger denkt ik ga liggen dan fluit de scheids welZo werkt het niet natuurlijk.
quote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onzin. Kijk de beelden nog eens na en je ziet dat die Handwerker niet eens om kan draaien omdat hij in de houdgreep bij Huntelaar zit.
Huntelaar had een ippon toegekend moeten krijgenquote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Onzin. Kijk de beelden nog eens na en je ziet dat die Handwerker niet eens om kan draaien omdat hij in de houdgreep bij Huntelaar zit.
Ja die Handwerker verwoord het inderdaad vrij ongelukkig. 'Ik voelde een hand'. Hij had beter kunnen zeggen 'Het omdraaien werd me onmogelijk gemaakt omdat ik in de klem zat bij Huntelaar'. De beelden duidelijk in deze en meer waard dan woorden.quote:Op maandag 22 april 2019 13:23 schreef Dejannn het volgende:
Ik vond het in eerste instantie ook een overtreding van Huntelaar, maar Handwerker zijn interview na de wedstrijd was niet zo slim. Hij geeft min of meer openlijk toe dat hij contact voelde en daardoor zich liet vallen, waardoor ik toch weer twijfel of hij zelf ook niet veel te zwak dat duel in was gegaan. Zoiets zei Buijs dus ook al na afloop.
Maar goed, wedstrijd gespeeld, goal telt. Heeft weinig zin meer om daar nu nog over te discussiëren lijkt me.
hij kan het het beste bij de waarheid houden lijkt mequote:Op maandag 22 april 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja die Handwerker verwoord het inderdaad vrij ongelukkig. 'Ik voelde een hand'. Hij had beter kunnen zeggen 'Het omdraaien werd me onmogelijk gemaakt omdat ik in de klem zat bij Huntelaar'. De beelden duidelijk in deze en meer waard dan woorden.
Dat de scheids het niet ziet vind ik niet zo gek; het gebeurde allemaal in 2 seconden. Handwerker die vasthield en weer losliet, Huntelaar die vervolgens vast ging houden. Maar hiervoor heb je toch een VAR?
Wat betreft die VAR: topmiddel voor objectieve zaken: buitenspel/geen buitenspel, of bal niet buiten/wel buiten, maar met dit soort dingen is het gewoon een extra mening die ingeschakeld wordt, heeft helemaal geen meerwaarde.
quote:Op maandag 22 april 2019 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja die Handwerker verwoord het inderdaad vrij ongelukkig. 'Ik voelde een hand'. Hij had beter kunnen zeggen 'Het omdraaien werd me onmogelijk gemaakt omdat ik in de klem zat bij Huntelaar'. De beelden duidelijk in deze en meer waard dan woorden.
Dat de scheids het niet ziet vind ik niet zo gek; het gebeurde allemaal in 2 seconden. Handwerker die vasthield en weer losliet, Huntelaar die vervolgens vast ging houden. Maar hiervoor heb je toch een VAR?
Wat betreft die VAR: topmiddel voor objectieve zaken: buitenspel/geen buitenspel, of bal niet buiten/wel buiten, maar met dit soort dingen is het gewoon een extra mening die ingeschakeld wordt, heeft helemaal geen meerwaarde.
Als je onzin uitkraamt zorgt dat vaak voor reacties.quote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
Waar komen al die andere gasten ineens vandaan trouwens? Ik reageer op 1 persoon en 5 mensen reageren?Kssst, ga eens weg.
Mensen die reacties plaatsen op een forum?quote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je onzin uitkraamt zorgt dat vaak voor reacties.
Beetje jammer dat je nou zo gaat doen trouwens. De wereld was te klein toen PSV vaak won in de 75ste minuut+ Nu doet Ajax het zelfde en zelfs op uitermate discutabele wijze en dan melden alle flinkies zich hier ineens.quote:Op maandag 22 april 2019 13:29 schreef Adames het volgende:
voor psv en de algemene opinie tegen de knjb was het inderdaad beter geweest dat hij had gezegd dat hij in een wurggreep zat bij huntelaar en bijna knock-out ging
daar heb je gelijk in nick
dit vond ik ook wel een VAR momentje hoorquote:Op maandag 22 april 2019 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
Waar komen al die andere gasten ineens vandaan trouwens? Ik reageer op 1 persoon en 5 mensen reageren?Kssst, ga eens weg.
ik weet niet hoe ik dat gifje rechtstreeks moet plaatsentwitter:Judas3rd twitterde op zondag 21-04-2019 om 18:50:17@NOSsport https://t.co/ZpO09OJynL reageer retweet
Waanbeeldenquote:Op maandag 22 april 2019 13:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nou zo gaat doen trouwens. De wereld was te klein toen PSV vaak won in de 75ste minuut+ Nu doet Ajax het zelfde en zelfs op uitermate discutabele wijze en dan melden alle flinkies zich hier ineens.
Om te discussiëren over een moment ja. Volgens mij begrijp je niet zo goed hoe een forum werkt.'De wereld was te klein'. (Lol)quote:Op maandag 22 april 2019 13:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je nou zo gaat doen trouwens. De wereld was te klein toen PSV vaak won in de 75ste minuut+ Nu doet Ajax het zelfde en zelfs op uitermate discutabele wijze en dan melden alle flinkies zich hier ineens.
Ja eens. Punt is een beetje dat ik me nu niet in allerlei bochten ga wringen om te verkondigen dat het niet zo is. Wat te denken van de handsbal van Tagliafico in de 90ste minuut? Hand naar de bal, arm op een niet natuurlijke positie . VAR kijkt, conclusie: geen penalty. Tsjah, zeg het maar.quote:Op maandag 22 april 2019 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit vond ik ook wel een VAR momentje hoorik weet niet hoe ik dat gifje rechtstreeks moet plaatsentwitter:Judas3rd twitterde op zondag 21-04-2019 om 18:50:17@:NOSsport https://t.co/ZpO09OJynL reageer retweet
Ja de wereld was ook te klein. Kijk voor de aardigheid eens de topics terug en/of op andere voetbalsites hoe erop gereageerd werd.quote:Op maandag 22 april 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om te discussiëren over een moment ja. Volgens mij begrijp je niet zo goed hoe een forum werkt.'De wereld was te klein'. (Lol)
het was dus niet op uitermate discutabele wijze zoals je stelt, hou eens op.quote:Op maandag 22 april 2019 13:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo. En nee dank je.quote:Op maandag 22 april 2019 13:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja de wereld was ook te klein. Kijk voor de aardigheid eens de topics terug en/of op andere voetbalsites hoe erop gereageerd werd.
maar dat bedoel ik dus, het is net als met normaal fluiten, de topclubs krijgen vaker het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 22 april 2019 13:36 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja eens. Punt is een beetje dat ik me nu niet in allerlei bochten ga wringen om te verkondigen dat het niet zo is. Wat te denken van de handsbal van Tagliafico in de 90ste minuut? Hand naar de bal, arm op een niet natuurlijke positie . VAR kijkt, conclusie: geen penalty. Tsjah, zeg het maar.
Dat was het dus wel. Het boeit me niks of Ajax goed speelt of niet; als je kut speelt maar je maakt gewoon een goede goal dan is het goed. Nu maak je een goal waar een duidelijke overtreding aan vooraf gaat en kom je 10 minuten later nog goed weg als de VAR een duidelijke handsbal als 'geen hands' beoordeelt. Of ga je nu ook beweren dat het geen hands was?quote:Op maandag 22 april 2019 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
het was dus niet op uitermate discutabele wijze zoals je stelt, hou eens op.
het was wel een mazzeltje, want het was inderdaad een lastige wedstrijd zoals verwacht.
blijf erin geloven nickquote:Op maandag 22 april 2019 13:38 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was het dus wel. Het boeit me niks of Ajax goed speelt of niet; als je kut speelt maar je maakt gewoon een goede goal dan is het goed. Nu maak je een goal waar een duidelijke overtreding aan vooraf gaat en kom je 10 minuten later nog goed weg als de VAR een duidelijke handsbal als 'geen hands' beoordeelt. Of ga je nu ook beweren dat het geen hands was?
Als je het niet meer weet dan ga je trollen. Beetje jammer, aangezien je het inhoudelijk niet echt redt schijnbaar. Als Ajax goed speelt in de CL dan krijg je terecht de complimenten, nu is het slecht en zijn er 2 discutabele momenten, dan moet je ook mans genoeg zijn om dat toe te geven. Dit is een beetje je kop in het zand steken.quote:
En dan hebben we het nog niet eens over de handsbal van Tagliafico in de laatste minuten. Dit is toch 'textbook' hands? Hand op niet natuurlijke posities, hand maakt beweging naar de bal.quote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef fetX het volgende:
Mwah, als hij hem had afgekeurd was dat ook niet gek geweest. Gewoon een twijfelgeval en daarom nu voordeel voor de aanvallende partij.
Klopt, hij pakt de bal nog net niet met twee handen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over de handsbal van Tagliafico in de laatste minuten. Dit is toch 'textbook' hands? Hand op niet natuurlijke posities, hand maakt beweging naar de bal.
ik vond het niet vreemd dat ze geen penalty gaven tegen Tagliafico, de uitleg was ook wel duidelijk, wat ik wel vond is dat die Higler veel te veel toe liet waardoor Groningen maar mocht blijven trappen op alles wat bewoog en ook in dat kader was het wel vreemd geweest om Huntelaar af te fluiten terwijl de eerste overtreding door de Groningen speler werd gemaaktquote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet dan ga je trollen. Beetje jammer, aangezien je het inhoudelijk niet echt redt schijnbaar. Als Ajax goed speelt in de CL dan krijg je terecht de complimenten, nu is het slecht en zijn er 2 discutabele momenten, dan moet je ook mans genoeg zijn om dat toe te geven. Dit is een beetje je kop in het zand steken.
Die regel omtrent hands is mij echt onduidelijk. Wanneer is het dan wel een pingel? Want de bal veranderde van richting door zijn arm.quote:Op maandag 22 april 2019 13:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niet vreemd dat ze geen penalty gaven tegen Tagliafico, de uitleg was ook wel duidelijk, wat ik wel vond is dat die Higler veel te veel toe liet waardoor Groningen maar mocht blijven trappen op alles wat bewoog en ook in dat kader was het wel vreemd geweest om Huntelaar af te fluiten terwijl de eerste overtreding door de Groningen speler werd gemaakt
Scheids heeft toch commentaar gegeven bij beide goals.quote:Op maandag 22 april 2019 13:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als je het niet meer weet dan ga je trollen. Beetje jammer, aangezien je het inhoudelijk niet echt redt schijnbaar. Als Ajax goed speelt in de CL dan krijg je terecht de complimenten, nu is het slecht en zijn er 2 discutabele momenten, dan moet je ook mans genoeg zijn om dat toe te geven. Dit is een beetje je kop in het zand steken.
ik vond het niet goed te zien op tv, wel dat bovenarm geraakt wordt uiteraard maar het gaat om de beweging naar de bal toe, als de bal op je lichaam komt verandert die ook van richtingquote:Op maandag 22 april 2019 13:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Die regel omtrent hands is mij echt onduidelijk. Wanneer is het dan wel een pingel? Want de bal veranderde van richting door zijn arm.
Ja, maar ‘het lichaam’ (dus niet de armen) is een onderdeel van het spel. Arm mag niet. Vind het maar een lastige regel voor in de praktijk.quote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niet goed te zien op tv, wel dat bovenarm geraakt wordt uiteraard maar het gaat om de beweging naar de bal toe, als de bal op je lichaam komt verandert die ook van richting
De arm/het lichaam beweegt dan ook gewoon naar de bal toequote:Op maandag 22 april 2019 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond het niet goed te zien op tv, wel dat bovenarm geraakt wordt uiteraard maar het gaat om de beweging naar de bal toe, als de bal op je lichaam komt verandert die ook van richting
Ik ontvang ze graag in de DM, bvdquote:Op maandag 22 april 2019 13:54 schreef 7Eleven het volgende:
Einde discussie groetjes
Kan van Luuk ook nog wel 5 momenten vinden van aanvalsfouten waar niet voor gefloten werd dit seizoen, als dat helpt met je waanbeelden?
Je kan de regel ook niet echt veranderen, of je moet naar walgelijke hockeypraktijken toe willen.quote:Op maandag 22 april 2019 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar ‘het lichaam’ (dus niet de armen) is een onderdeel van het spel. Arm mag niet. Vind het maar een lastige regel voor in de praktijk.
Reageer alvast even op die niet gegeven handbal?quote:Op maandag 22 april 2019 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De arm/het lichaam beweegt dan ook gewoon naar de bal toeDit was echt gewoon hands.
[..]
Ik ontvang ze graag in de DM, bvd
Nee klopt. Zou ook niet weten hoe het anders moet. Dan krijg je inderdaad dat elke aanvaller op zoek gaat naar de arm.quote:Op maandag 22 april 2019 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan de regel ook niet echt veranderen, of je moet naar walgelijke hockeypraktijken toe willen.
is ook niet makkelijk maar dat Viergever momentje van @7Eleven wat hier nu voorbij komt is een hele duidelijke en is nog dezelfde scheids ookquote:Op maandag 22 april 2019 13:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar ‘het lichaam’ (dus niet de armen) is een onderdeel van het spel. Arm mag niet. Vind het maar een lastige regel voor in de praktijk.
Daarnaast mag de scheids toch wat speelruimte hebben ter interpretatie en is alles niet zo zwart-witquote:Op maandag 22 april 2019 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
is ook niet makkelijk maar dat Viergever momentje van @:7Eleven wat hier nu voorbij komt is een hele duidelijke en is nog dezelfde scheids ook
Ja is ook hands. Maar nogmaals; ik vind het ook niet zo interessant om nu momentjes tegenover elkaar te zetten, ik reageer gewoon op deze situaties bij Ajax, omdat dat dit weekend gebeurde.quote:Op maandag 22 april 2019 13:58 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Reageer alvast even op die niet gegeven handbal?
Rot toch op joh gekquote:Op maandag 22 april 2019 14:08 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Daarnaast mag de scheids toch wat speelruimte hebben ter interpretatie en is alles niet zo zwart-wit
Kan mij afgelopen wk nog wel herinneren met al die penals om vasthouden. Zeurde mensen ook dat het het spelletje kapot maakte omdat de regels 1:1 gevolgd werden.
Kan het ermee eens zijn of oneens, maar er is in ieder geval consistentie. Zo’n Nick snapt er niks van en zal ook niet sportief toegeven dat ie fout zat. Zulke mensen moet je lekker geen verder podium geven want die redeneren vanuit de calimero-gedachte
inderdaadquote:Op maandag 22 april 2019 14:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja is ook hands. Maar nogmaals; ik vind het ook niet zo interessant om nu momentjes tegenover elkaar te zetten, ik reageer gewoon op deze situaties bij Ajax, omdat dat dit weekend gebeurde.
Maar dat van Viergever is dus hands en dat van Tagliafico niet?
Die van hierboven vanaf 5:15 is ook behoorlijk identiek hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
De arm/het lichaam beweegt dan ook gewoon naar de bal toeDit was echt gewoon hands.
[..]
Ik ontvang ze graag in de DM, bvd
Ben je nou echt zo dom? Ik vind dat van viergever destijds geen pingel en van Tagliafico niet. Beide vind ik zelf onvoldoende voor een penal en ben blij dat de scheids enige ruimte van interpretatie heeft en dat eens is met mij. Kanonnen zeg.quote:Op maandag 22 april 2019 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Rot toch op joh gekAlles van Ajax is 'interpretatie' en alles van PSV is 'terecht afgekeurd'. Sure
Ik zeg toch in mijn vorige post letterlijk dat ik hands vind? Wat wil je dat ik doe dan? Een aangetekende brief naar de KNVB sturen?quote:Op maandag 22 april 2019 14:13 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Ik vind dat van viergever destijds geen pingel en van Tagliafico niet. Beide vind ik zelf onvoldoende voor een penal en ben blij dat de scheids enige ruimte van interpretatie heeft en dat eens is met mij. Kanonnen zeg.
Zelf lul je jezelf tegen door te stellen dat dit wel een penal is maar dat van Viergever lul je overheen?
Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergekquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
bij jou is het ook allemaal Ajax Ajax Ajaxquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergek
[ afbeelding ]
De handen van Huntelaar gaan duidelijk omhoog. Dit is gewoon bizar. De bal is er nog niet eens.
Volgens mij ben jij een beetje dom wat verder niks uitmaakt hoorquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergek
[ afbeelding ]
De handen van Huntelaar gaan duidelijk omhoog. Dit is gewoon bizar. De bal is er nog niet eens.
Hendrix speelt dan ook in een andere rol,als stofzuiger.quote:Op maandag 22 april 2019 10:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zullen we die statistieken op gaan zoeken voor Hendrix?
Minimaal 3 wedstrijden , Higler geeft geelquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK VINDT.quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.
quote:Op maandag 22 april 2019 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix speelt dan ook in een andere rol,als stofzuiger.
Rosario zou het spel moeten verdelen.
kliekquote:Op maandag 22 april 2019 16:21 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is dat hier voor nieuwe rage om medesupporters te taggen, enkel om iemand in een ander clubtopic uit te komen lachen? Classy.
Het ging niet om die overtreding hequote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Ajax zo speelt als tegen Groningen dan krijgen ze het tegen iedereen behalve NAC (als ze daar nog tegen zouden moeten) nog lastig.quote:Op maandag 22 april 2019 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Morgen moet ons aller Ajax tegen Vitesse. Lastige pot al had ik tegen Groningen meer hoop vooraf. Met rechtvaardige VAR was mn gevoel goed geweest. Laten we het hopen jongens. Ik steek een kaarsje aan. Pray for Vitesse.
PSV speelt de hele 2e seizoenshelft al zo en dat blijkt aardig goed te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 17:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als tegen Groningen dan krijgen ze het tegen iedereen behalve NAC (als ze daar nog tegen zouden moeten) nog lastig.
Vindt.quote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je serieus? Juist een voordeel voor Vitesse als die niet meedoetquote:Op maandag 22 april 2019 18:27 schreef Moustachio het volgende:
Büttner speelt niet mee bij Vitesse dus het zal wel meevallen voor Ajax. Speelde toch wel goed tegen PSV.
Klopt, heel Vitesse draait namelijk om Büttner.quote:Op maandag 22 april 2019 18:27 schreef Moustachio het volgende:
Büttner speelt niet mee bij Vitesse dus het zal wel meevallen voor Ajax. Speelde toch wel goed tegen PSV.
Oneens. Vind dat echt een type speler die wanneer je tegen NAC moet er niks aan hebt maar in topwedstrijden is het meestal wel een lastige back om tegen te spelen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Juist een voordeel voor Vitesse als die niet meedoet
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 22 april 2019 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heel Vitesse draait namelijk om Büttner.
Goed werk naar voren, fouten naar achteren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:11 schreef Gutanoth het volgende:
De samenvatting nog maar eens gekeken.. Waarom staat Gutierrez er niet vaker in?! Altijd als hij erin gebracht wordt, werkt het middenveld gewoon beter, eerste balcontact al bijna een doelpunt en wint heerlijke duels op het middenveld..
Je hoeft maar één keer te scoren om te winnen en als je dat vaak doet wordt je kampioen. Daarom moet je met zoveel mogelijk controleurs spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:11 schreef Gutanoth het volgende:
De samenvatting nog maar eens gekeken.. Waarom staat Gutierrez er niet vaker in?! Altijd als hij erin gebracht wordt, werkt het middenveld gewoon beter, eerste balcontact al bijna een doelpunt en wint heerlijke duels op het middenveld..
Onze dorpsgek laat zich altijd opnaaien en dan komen die rood witte zuigen. Maar als Bryan Smeets diep in de tweede helft gelijk maakt zijn ze allemaal weer weg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
Dit topic. Ik krijg het warm als ik jou username ziequote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
hij wordt er zelf niet nat van geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit topic. Ik krijg het warm als ik jou username zieEn dan warm in de zin van een stijfje.
Die speelt inmiddels bij Top Oss. (maakte nog een schitterende goal tegen Jong Ajax)quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:04 schreef XL het volgende:
[..]
Onze dorpsgek laat zich altijd opnaaien en dan komen die rood witte zuigen. Maar als Bryan Smeets diep in de tweede helft gelijk maakt zijn ze allemaal weer weg.
Zit die eigenlijk nog bij de Graafschap?
Je kunt beter dit topic omtoveren tot een algemeen praat topic over alle clubs ja. Echt alles komt hier voorbijquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Het gaat hier altijd over Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax wint gewoon alles en dan doet het er allemaal niet toe wat PSV doet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat vitesse de enige is die ajax nog van het kampioenschap kan afhouden. Maar goed ..zelf winnen van Willem II zie ik ook niet gebeuren
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?quote:
Ja, het ligt aan ons.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.quote:
Ja, probleem is alleen dat het hier constant over Ajax gaat, of ik er nou op reageer, of het weg haal, of niks doe.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.
Soms moet een verstandig persoon (ik vind jou redelijk verstandig, ja) gewoon een bericht negeren.
Niet reageren en dan later weer roepen dat het hier alleen maar over Ajax gaat.
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.quote:
ik weet wel zeker dat Mark het ziet maar Lozano is wel een speler die wat ruimte nodig heeft en bij wedstrijden die op 1 doelpunt beslist worden blijven die meestal kleinerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.
Nog steeds deze act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Scarface88 het volgende:
Hup Vitesse. Hopelijk houden ze het langer vol dan Groningen en een eerlijke VAR dit keer.
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.quote:
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook dit klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.
Het valt beide kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |