Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergekquote:Op maandag 22 april 2019 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij FOX vond gister overigens niemand het een overtreding van Huntelaar, en zijn eigen trainer vond dat hij zich te gemakkelijk liet vallen. De eerste overtreding is van Handwerker zelf, waarna Huntelaar zich losrukt. Geldig doelpunt wat mij betreft. (die elleboog vond ik wel rood overigens)
bij jou is het ook allemaal Ajax Ajax Ajaxquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergek
[ afbeelding ]
De handen van Huntelaar gaan duidelijk omhoog. Dit is gewoon bizar. De bal is er nog niet eens.
Volgens mij ben jij een beetje dom wat verder niks uitmaakt hoorquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het is allemaal ajax ajax ajax bij de Nederlandse media,als je dit geen overtreding vind ben je gewoon knettergek
[ afbeelding ]
De handen van Huntelaar gaan duidelijk omhoog. Dit is gewoon bizar. De bal is er nog niet eens.
Hendrix speelt dan ook in een andere rol,als stofzuiger.quote:Op maandag 22 april 2019 10:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zullen we die statistieken op gaan zoeken voor Hendrix?
Minimaal 3 wedstrijden , Higler geeft geelquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK VINDT.quote:Op zondag 21 april 2019 23:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Even zeggen dat ik je een erg goede mod vindt.
quote:Op maandag 22 april 2019 15:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hendrix speelt dan ook in een andere rol,als stofzuiger.
Rosario zou het spel moeten verdelen.
kliekquote:Op maandag 22 april 2019 16:21 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is dat hier voor nieuwe rage om medesupporters te taggen, enkel om iemand in een ander clubtopic uit te komen lachen? Classy.
Het ging niet om die overtreding hequote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als Ajax zo speelt als tegen Groningen dan krijgen ze het tegen iedereen behalve NAC (als ze daar nog tegen zouden moeten) nog lastig.quote:Op maandag 22 april 2019 17:20 schreef Scarface88 het volgende:
Morgen moet ons aller Ajax tegen Vitesse. Lastige pot al had ik tegen Groningen meer hoop vooraf. Met rechtvaardige VAR was mn gevoel goed geweest. Laten we het hopen jongens. Ik steek een kaarsje aan. Pray for Vitesse.
PSV speelt de hele 2e seizoenshelft al zo en dat blijkt aardig goed te gaanquote:Op maandag 22 april 2019 17:47 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Als Ajax zo speelt als tegen Groningen dan krijgen ze het tegen iedereen behalve NAC (als ze daar nog tegen zouden moeten) nog lastig.
Vindt.quote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef RedLabel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je serieus? Juist een voordeel voor Vitesse als die niet meedoetquote:Op maandag 22 april 2019 18:27 schreef Moustachio het volgende:
Büttner speelt niet mee bij Vitesse dus het zal wel meevallen voor Ajax. Speelde toch wel goed tegen PSV.
Klopt, heel Vitesse draait namelijk om Büttner.quote:Op maandag 22 april 2019 18:27 schreef Moustachio het volgende:
Büttner speelt niet mee bij Vitesse dus het zal wel meevallen voor Ajax. Speelde toch wel goed tegen PSV.
Oneens. Vind dat echt een type speler die wanneer je tegen NAC moet er niks aan hebt maar in topwedstrijden is het meestal wel een lastige back om tegen te spelen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ben je serieus? Juist een voordeel voor Vitesse als die niet meedoet
Dat maak jij er vanquote:Op maandag 22 april 2019 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, heel Vitesse draait namelijk om Büttner.
Goed werk naar voren, fouten naar achteren.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:11 schreef Gutanoth het volgende:
De samenvatting nog maar eens gekeken.. Waarom staat Gutierrez er niet vaker in?! Altijd als hij erin gebracht wordt, werkt het middenveld gewoon beter, eerste balcontact al bijna een doelpunt en wint heerlijke duels op het middenveld..
Je hoeft maar één keer te scoren om te winnen en als je dat vaak doet wordt je kampioen. Daarom moet je met zoveel mogelijk controleurs spelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:11 schreef Gutanoth het volgende:
De samenvatting nog maar eens gekeken.. Waarom staat Gutierrez er niet vaker in?! Altijd als hij erin gebracht wordt, werkt het middenveld gewoon beter, eerste balcontact al bijna een doelpunt en wint heerlijke duels op het middenveld..
Onze dorpsgek laat zich altijd opnaaien en dan komen die rood witte zuigen. Maar als Bryan Smeets diep in de tweede helft gelijk maakt zijn ze allemaal weer weg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
Dit topic. Ik krijg het warm als ik jou username ziequote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ben in de war, zoveel berichten over ajax. Moet ik nou hier zijn of in het andere ajax topic?
hij wordt er zelf niet nat van geloof ikquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit topic. Ik krijg het warm als ik jou username zieEn dan warm in de zin van een stijfje.
Die speelt inmiddels bij Top Oss. (maakte nog een schitterende goal tegen Jong Ajax)quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:04 schreef XL het volgende:
[..]
Onze dorpsgek laat zich altijd opnaaien en dan komen die rood witte zuigen. Maar als Bryan Smeets diep in de tweede helft gelijk maakt zijn ze allemaal weer weg.
Zit die eigenlijk nog bij de Graafschap?
Je kunt beter dit topic omtoveren tot een algemeen praat topic over alle clubs ja. Echt alles komt hier voorbijquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Het gaat hier altijd over Ajax.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Ajax wint gewoon alles en dan doet het er allemaal niet toe wat PSV doet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Denk dat vitesse de enige is die ajax nog van het kampioenschap kan afhouden. Maar goed ..zelf winnen van Willem II zie ik ook niet gebeuren
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef kurk_droog het volgende:
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?quote:
Ja, het ligt aan ons.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Rot gewoon op, de laatste berichten gingen niet over ajax dus jullie wilden het vuurtje weer even aanwakkeren?
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.quote:
Ja, probleem is alleen dat het hier constant over Ajax gaat, of ik er nou op reageer, of het weg haal, of niks doe.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als een of andere debiel een bericht plaatst over Ajax en jullie reageren er niet op, sterft het vanzelf af.
Soms moet een verstandig persoon (ik vind jou redelijk verstandig, ja) gewoon een bericht negeren.
Niet reageren en dan later weer roepen dat het hier alleen maar over Ajax gaat.
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.quote:
ik weet wel zeker dat Mark het ziet maar Lozano is wel een speler die wat ruimte nodig heeft en bij wedstrijden die op 1 doelpunt beslist worden blijven die meestal kleinerquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Humberto, maar dit was een heerlijke analyse. Ben benieuwd of mark dit soort dingen ook ziet.
Nog steeds deze act?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Scarface88 het volgende:
Hup Vitesse. Hopelijk houden ze het langer vol dan Groningen en een eerlijke VAR dit keer.
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.quote:
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen act. Hands Tagliafico. Groningen had penalty moeten krijgen. Voetbalanalisten vonden dit ook. Kampioenschap wellicht hierdoor beslist.
Dat is ook weer zo ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En jullie hadden hem tegen Vitesse mee. Dat heb je soms.
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook dit klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:46 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een pingel herinneren tegen de Graafschap voor Lozano.
Het valt beide kanten op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |