https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-dinsdag-2045-uurquote:Op donderdag 18 april 2019 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
is denk ik verkeerd uitgelegd in het Utrecht geval en dat voorbeeld voldoet ook gewoon aan de 2 etmalen rust tussen 2 wedstrijden.
dit is van 2014quote:Op donderdag 18 april 2019 17:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)aar-dinsdag-2045-uur
PSV-Feyenoord uitgesteld vanwege de regen in Portugal, minimaal 48 uur tussen wedstrijden
Verder kan ik zo 1 2 3 niet iets vinden over een andere wedstrijd omdat alle headlines over het nieuws van vandaag gaan, en ik geen zin/tijd heb om verder te zoeken
Edit: Maar het zou kunnen dat je gelijk hebt inderdaad, dan mogen ze het wel eens herschrijven om verwarring te voorkomen imo.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207758quote:KNVB countert Advocaat: 'Twee etmalen rust tussen duels voldoende'
Denk het welquote:Op donderdag 18 april 2019 18:06 schreef nickhguitar het volgende:
Als Ajax kampioen wordt de beker wint en de CL wint, hebben ze dan een goed seizoen denken jullie?
misschien al niet meerquote:Op donderdag 18 april 2019 18:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, als de verplaatsing door gaat is de kampioenswedstrijd van Ajax weer De Graafschap uit. Dat is dan wel weer grappig.
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Focus nou maar gewoon op je eigen wedstrijdjes, we zijn niet in de positie om ook nog een mening te hebben over het programma van Ajax.
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.
Platte kar in het weekend erna.
Eens dat het ongunstiger is voor PSV dat AZ nu niet de laatste wedstrijd van het seizoen is. Maarja, feit blijft dat als je het van dat soort details moet hebben om überhaupt te kunnen winnen, je het kampioenschap misschien ook gewoon niet verdient.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Als Feyenoord de komende 2 potjes wint, waaronder thuis tegen AZ, dan speelt AZ al nergens meer om tegen PSV.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
AZ uit een speelronde eerder kan alleen maar nadelig zijn aangezien AZ nog meedoet om plek 3. Die verliest PSV denk ik. Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Feyenoord kan zomaar van iedereen verliezen.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Feyenoord de komende 2 potjes wint, waaronder thuis tegen AZ, dan speelt AZ al nergens meer om tegen PSV.
Feyenoord wint over het algemeen genomen nooit ietsquote:Op donderdag 18 april 2019 21:18 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Feyenoord kan zomaar van iedereen verliezen.
mwah, wil niet zeggen dat AZ geen gas meer geeftquote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Wat een redenatiequote:Op donderdag 18 april 2019 19:04 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Sowieso als je van Vitesse al niet eens kan winnen is AZ helemaal onmogelijk.
Ach, kampioen worden in de competitie waar een CL halve finalist speelt is niet heel slecht toch?quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:11 schreef Landgeld het volgende:
Nog lekker bezig met het kampioenschap van de Mickey Mouse competitie jongens?
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord wint over het algemeen genomen nooit iets
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?quote:Op donderdag 18 april 2019 18:58 schreef Buitendam het volgende:
Focus nou maar gewoon op je eigen wedstrijdjes, we zijn niet in de positie om ook nog een mening te hebben over het programma van Ajax.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, kampioen worden in de competitie waar een CL halve finalist speelt is niet heel slecht toch?
Ik denk dat we vooral even moeten gaan zien wat er gaat gebeuren. Ajax heeft altijd al meer geld gehad dan PSV, en tot nu toe was dat nooit een groot probleem.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.
[..]
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?
[..]
Met die beredenatie: 2de worden ook nietIk weet overigens niet wat wij de komende 5/10 jaar gaan doen tegen het financiële geweld van Ajax. Sure, geld scoort geen doelpunten, maar als Ajax enigszins verstandig inkoopt (wat ze over het algemeen doen) dan kan een 5 keer zo groot budget wel degelijk een groot verschil maken. Ben ik de enige die een soort van alleenheerschappij van Ajax voorziet? Of ben ik nu een beetje te pessimistisch?
TR meegepaktquote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We zijn niet meer in de positie om een mening te hebben? Wat is dit? Noord-Korea?
[..]
het verschil aan inkomsten is dit seizoen wel extreem maar dat is ook niet ieder jaar zo en dan heb je nog de Mickey Mouse League met kunstgrasvelden waar toch veel spelers ondanks het geld nee tegen zeggen dus ik denk niet dat de sportieve kloof ook zo groot wordt als de financiëlequote:Op vrijdag 19 april 2019 08:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Heus wel, de beker. Heel vaak zelfs.
[..]
[..]
Met die beredenatie: 2de worden ook nietIk weet overigens niet wat wij de komende 5/10 jaar gaan doen tegen het financiële geweld van Ajax. Sure, geld scoort geen doelpunten, maar als Ajax enigszins verstandig inkoopt (wat ze over het algemeen doen) dan kan een 5 keer zo groot budget wel degelijk een groot verschil maken. Ben ik de enige die een soort van alleenheerschappij van Ajax voorziet? Of ben ik nu een beetje te pessimistisch?
Ajax zal elk seizoen nu gokken op een Tadic/Blind scenario. Dat zal soms lukken, soms niet. Ik ga er echter vanuit dat ze deze gekte in de CL op de transfermarkt wel uit weten te buiten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 08:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verschil aan inkomsten is dit seizoen wel extreem maar dat is ook niet ieder jaar zo en dan heb je nog de Mickey Mouse League met kunstgrasvelden waar toch veel spelers ondanks het geld nee tegen zeggen dus ik denk niet dat de sportieve kloof ook zo groot wordt als de financiële
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |