Ja. Bijna goed. Probeer het nog eens en dan eerst even feiten checkenquote:Op zondag 21 april 2019 16:24 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens, wat wil psv met dat Twitter bereiken. Ze willen ajax nadoen maar het zijn echt ontzettend droevige berichten. Stoor mij hier flink aan.
Eerste half uur was prima.quote:Op zondag 21 april 2019 17:40 schreef Moustachio het volgende:
Geen idee waar ik weer naar zit te kijken. Het ziet er niet uit.
Hoe speelt hij dan?quote:Op zondag 21 april 2019 18:35 schreef Moustachio het volgende:
Best wel pijnlijk dat Guti pas mag invallen als het publiek er om schreeuwt...
4 passes voorhuid. Dat waren er 4 meer dan Rosario in de ganse wedstrijd.quote:
Die vond ik niet eens zo bagger als de laatste wedstrijden. Gewoon een 6 mi.quote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
4 passes voorhuid. Dat waren er 4 meer dan Rosario in de ganse wedstrijd.
Ik vond 'm wel goed invallen. Blijf het bizar vinden dat hij nooit speelt... Toch wel een prima speler.quote:
Hij vond het allemaal wel gescheten.quote:Op zondag 21 april 2019 19:00 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Christus te paard wat dacht Groenendijk? Lekker ingraven? Vorige keer werd het 0-7.
@GGMMquote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
voorhuidquote:Op zondag 21 april 2019 18:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
@donquote:
Wat is daar eigenlijk ''gewoon'' aan?quote:Op zondag 21 april 2019 20:08 schreef RedLabel het volgende:
Jullie maken je druk om niets. De titel gaat gewoon naar PSV. Die CL wedstrijden gaan Ajax de titel kosten.
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willenquote:Op zondag 21 april 2019 20:16 schreef Moustachio het volgende:
Ik heb er vrede mee als Ajax de titel pakt. Spelen goed voetbal en verdienen het gezien hun Europese campagne. Blijft natuurlijk wel een beetje zuur dat je het hele seizoen koploper bent geweest en de titel voor het oprapen lag. Volgend seizoen zal het financiële gat met Ajax vele malen groter zijn. John de Jong zal creatief moeten zijn om mee te doen.
quote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei groten aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
Echter zullen de spelers die überhaupt naar de eredivisie willen natuurlijk sneller voor ajax kiezen als die evenveel of net iets meer aanbiedenquote:Op zondag 21 april 2019 20:18 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat verschil in geld moet geen probleem zijn, Ajax kan wel allerlei grote aankopen gaan doen, maar dat maakt nog geen winnend team. Hoe meer Ajax zal uitgeven, hoe hoger de druk zal zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook nog wel een limiet op de spelers die naar de Eredivisie willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |