Tuurlijk mogen jonge spelers wel fouten maken, maar ik zie het gewoon echt niet in Rigo. Die speelt gewoon 2/3 versnellingen te laag en dat zie ik 'm niet zo 1 2 3 veranderen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had "dadelijk" nog aan mijn post toegevoegd. Dus die geef ik je. Maar 100% dat die spelers allemaal prima meekunnen bij mening subtopper in de Eredivisie. Het leuke van spelers met potentie is dat ze namelijk door kunnen groeien, maar ook meegroeien met het niveau.
Die eredivisiespelers die singlehanded een kkd ploeg oprolt hebben we gezien tegen RKC. Ging erg lekker.
Rigo heeft welgeteld 2 kansen gehad? 1 keer een hele wedstrijd en één invalbeurt van langer dan een kwartier. Weinig tijd om je te kunnen onderscheiden. Ook niet echt een reeks waarbij je je lekker in het elftal kunt voetballen.
Verschil tussen ons is dat ik altijd veel potentie zag en hoop dat dat er nog ooit uit komt. Jij vindt hem kut in de wedstrijden dat jij hem hebt gezien. Dat kan natuurlijk maar mogelijk hebben wij andere referentiekaders of beoordelen we anders.
Jonge spelers mogen dus 0 fouten maken in jouw beredenering? Dan gaan spelers natuurlijk ook nooit beter worden.
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het hele jaar al hè. En waarschijnlijk tot het eind van het seizoen of Ajax of PSV moeten eerder een uitglijder maken.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
De enige tegenstander die PSV nog heeft zijn de scheidsrechters. de VAR en de KNVB die zo graag wil dat Ajax de landstitel pakt.
Ziedendquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
in belang van het nederlands voetbal vind ik dat ook terechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Whahahaha, zonder hulp van de KNVB stond PSV nu 6equote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Kan je iets meer niveau krijgen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Whahahaha, zonder hulp van de KNVB stond PSV nu 6e
jinxquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een goed gevoel over dat de trots van het noorden ons aller Ajax punten af gaat snoepen jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marcel Blaak hier?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Scarface ben jij dat?quote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat we alles winnen. Wat dat betreft ook een voordeel dat AZ uit niet de laatste wedstrijd is. Nu thuis kampioen op 15 mei.
Platte kar in het weekend erna.
Hahahaha jankenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef RedLabel het volgende:
[..]
Het was geen hele overtuigende zege inderdaad, maar Ajax verdiende hem wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:09 schreef Scarface88 het volgende:
Jammer Groningen was er dichtbij. Lucky Ajax weer.
Jullie club is één grote grap.quote:
Op de één of andere manier neem ik dat goede gevoel van jou niet meer zo serieus.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:23 schreef Scarface88 het volgende:
Heb er een goed gevoel over dat de trots van het noorden ons aller Ajax punten af gaat snoepen jongens.
Wat. Een. Enorme. Diss.quote:
Ik snap de frustratie, maar PSV heeft echt niets te klagen dit seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Je kan niet elk jaar opboksen tegen de KNJB,toevallig weer Makkeli die dwarszit
Niet gefrustreerd, wist namelijk dat dit zou gebeuren wanneer ajax in moeilijkheden zou komen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:12 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik snap de frustratie, maar PSV heeft echt niets te klagen dit seizoen.
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Niet gefrustreerd, wist namelijk dat dit zou gebeuren wanneer ajax in moeilijkheden zou komen.
Lelijk of met hulp, gigantisch nuanceverschilquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenhoe vaak heeft PSV niet lelijk gewonnen in het laatste kwartier
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeitquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:21 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dit gejank, zeker dit seizoenhoe vaak heeft PSV niet lelijk gewonnen in het laatste kwartier
Ontzettend boos.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeit
Janken.quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:23 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Lelijk of met hulp, gigantisch nuanceverschil
Kerel, maak je niet zo belachelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waar komen al deze onbekende ajax accountje toch vandaan elke keer? Allemaal nietszeggende forumnaampjes die het idee hebben dat hun mening ons hier iets boeit
Mimimimimiquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:05 schreef PSVCL het volgende:
Je kan niet elk jaar opboksen tegen de KNJB,toevallig weer Makkeli die dwarszit
Super boosquote:Op zaterdag 20 april 2019 21:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Echt prachtig, genieten!quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef TehRocks het volgende:
Hier trouwens vanaf 25 seconden. Guti(die van Real)aans
Gewoon 3 punten chef?quote:Op zondag 21 april 2019 13:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Beetje zoals Ajax gister? Hoop het niet
Een verrijking voor het topic, die user.quote:Op zondag 21 april 2019 14:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Goede post, lekker inhoudelijk en sterk onderbouwd.
Je gaat zoiets denken ja.quote:Op zondag 21 april 2019 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft Guti de dochter van Mark verkracht?
Pijnlijk om te zien ja. En dan straks weer na 45 minuten wisselen omdat dit middenveld niet werkt. Of weer lekker kansloos lange ballen rammen op De Jong en er achteraan rennen...quote:Op zondag 21 april 2019 15:58 schreef TehRocks het volgende:
En we proberen weer eens wat nieuws, Bergwijn op 10![]()
![]()
![]()
Mark heeft letterlijk geen flauw idee meer. Dit ging alleen goed vorige week omdat de Graafschap helemaal leeg was in de tweede helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |