SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
joods complotquote:
Geschorst.quote:
psv was twee keer kansloos tegen ze, ik ben er bang voorquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Moustachio het volgende:
Tottenham liggen kansen. City is te sterk. Gunstige uitslag.
Classic clubs genotquote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax, Barcelona, Liverpool of Tottenham, allemaal fantastische clubs
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Lucas Moura is anders prima in vorm.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Ajax gewoon winnen. Is niks fatsoenlijks over in die voorhoede.
Llorente is niveau Luuk de Jongquote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lucas Moura is anders prima in vorm.
Nouja kansloos.. Thuis 1-1 en uit tot de 86e minuut ofzo 1-0 voor gestaan. Bovendien ligt de man van die goals Kane er nu uit met blessure.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
psv was twee keer kansloos tegen ze, ik ben er bang voor
Drie leuke clubs, en 1 club die helaas tegenwoordig fungeert als politiek verlengstuk. Hopen dat Barcelona in elk geval niet wint.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham 5.0, Ajax 5.7 in de odds (om de hele Champions League te winnen). Dus inderdaad vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon 50/50 dit, misschien Ajax iets beter. Tegen City waren we zwaar de underdog geweest. Jongens ik denk serieus dat we wel eens de finale kunnen gaan halen.
En een Barcelona zonder Messi.:)quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
Geen Ramos, geen Chiellini, geen Kane, geen Son. IS HET DAN ZO’N JAAR?
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
er om te bespelen hoor. Zeker als ze zonder spits spelen is dat ook weer een nieuw dynamiek waar Ajax niet vaak tegen h
Messi die een rode kaart pakt bij een onverdiend winnend Barca in de halve finale.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
Geen Ramos, geen Chiellini, geen Kane, geen Son. IS HET DAN ZO’N JAAR?
geeft nietquote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sorry ouwe reus, ik was even iets te enthousiast
Dat wel ja. City lijkt toch gevaarlijker inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan City
Oud Ajax tegen Nieuw Ajaxquote:Op woensdag 17 april 2019 23:07 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Fantastische tegenstander voor Ajax, die plek in de finale kan er zomaar eens in zitten. Nu al zin in dit tweeluik.
Zeker met hun selectiebreedte nu inderdaad. En mooi om 4 oud-Ajacieden terug te zien in Arenaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan City
Dat is misschien wel het grootste gevaar?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef manny het volgende:
Ajai. Spurs. Nieuwe situatie. We zijn niet de giga underdog.
50/50quote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het grootste gevaar?
Sissoko ging ook nog stuk tochquote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker met hun selectiebreedte nu inderdaad. En mooi om 4 oud-Ajacieden terug te zien in Arena
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het grootste gevaar?
Tsja, waren we tegen Benfica ook niet en tegen AEK al helemaal niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef manny het volgende:
Ajai. Spurs. Nieuwe situatie. We zijn niet de giga underdog.
Wel met kunst en vliegwerk. City is gewoon beter dan de Spurs, wat dat betreft hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef franklop het volgende:
City kan wel gevaarlijker zijn, maar ze zijn net wel door de Spurs uitgeschakeld. Wordt gewoon erg lastig
Zeker niet in de halve finale joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.
Ik bedoel meer in het koppie van het elftal. Nu ze niet de duidelijke underdog zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
50/50
Ajax doet het traditioneel goed tegen Engelse tegenstanders.
Het is een Benfica-scenario, en dat ging uiteindelijk ook goedquote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt toch weer nieuw voor Ajax, dat je in zo'n wedstrijd niet zwaar de underdog bent. Toch vreemd aangezien Spurs een veel groter budget zou moeten hebben, maar zo veel geven die niet uit de laatste tijd.
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker niet in de halve finale joh.
0 euro het huidige seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt toch weer nieuw voor Ajax, dat je in zo'n wedstrijd niet zwaar de underdog bent. Toch vreemd aangezien Spurs een veel groter budget zou moeten hebben, maar zo veel geven die niet uit de laatste tijd.
Nee, zo professioneel zijn deze jongens wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.
Ik heb niet zo lang geleden PSV helemaal zoek getikt zien worden door de Spurs.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het koppie van het elftal. Nu ze niet de duidelijke underdog zijn.
Door de domme keuzes van de trainer van Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef franklop het volgende:
City kan wel gevaarlijker zijn, maar ze zijn net wel door de Spurs uitgeschakeld. Wordt gewoon erg lastig
Die laten het al tijdje lopen in Europa.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo lang geleden PSV helemaal zoek getikt zien worden door de Spurs.
Landskampioen worden, beker pakken, en we praten nergens meer over.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Onderschatting van Ajax is niet zo'n probleem, maar wat wel een probleem kan zijn is dat Ajax-fans het alsnog een schande zouden kunnen vinden als het tegen Spurs misgaat, en dat daarmee dit seizoen niet op waarde zou worden geschat op de langere termijn.
dus dit.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Onderschatting van Ajax is niet zo'n probleem, maar wat wel een probleem kan zijn is dat Ajax-fans het alsnog een schande zouden kunnen vinden als het tegen Spurs misgaat, en dat daarmee dit seizoen niet op waarde zou worden geschat op de langere termijn.
City is samen met Barcelona de enige 2 ploegen die beteren sneller tikken dan Ajax. En PSG misschien.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon goede kansen op een finaleplek, dat zou tegen City toch anders zijn.
weer finale trauma rensiequote:Op woensdag 17 april 2019 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welnee. Wees eens trots wat er al bereikt is.
Maar we gaan wel naar de finale hoor ❌❌❌
Mee eens. Alles wat meer is dan wat het nu is, is bonus.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus dit.
ik ben nu al tevreden. lekker man.
Toch ben ik op de een of andere manier minder bang voor barca met hun messi dan City.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
City is samen met Barcelona de enige 2 ploegen die beteren sneller tikken dan Ajax. En PSG misschien.
Liverpoolquote:
Barca laat meer steken vallen dan Juve.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch ben ik op de een of andere manier minder bang voor barca met hun messi dan City.
Echt he bohhh.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Worden ook heerlijke potjes hoor, lekker man.
nou nou nouquote:Op woensdag 17 april 2019 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax het CL-niveau haalt en daarbij ook nog eens effectief wordt in een wedstrijd echt killen, dus kansen afmaken... dan is er geen enkele club beter op het moment.
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..quote:
30-4?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand wanneer de datum bekend wordt? Ivm boeken
zie ze ook als favoriet, maar barca is ook een stukje beter dan begin dit jaarquote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..
Maar scoren soms lastig door gebrek aan aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..
Als je gisteren de comments zag op bijv. The Guardian, was de concensus dat Ajax de nieuwe 'total football overlords' zijn van Europa.quote:
Dat boeit mij echt vrij weinig dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel mooi dat als ajax de finale toch niet haalt, het iig Spurs is en niet dat klote City.
dat verkoopt ook lekker natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je gisteren de comments zag op bijv. The Guardian, was de concensus dat Ajax de nieuwe 'total football overlords' zijn van Europa.
Valt wel mee. Het is de grote Messi show maar ik vind Barcelona vaak kwetsbaar ogen en dit seizoen ook een paar rare resultaten in de competitie..pas nog 4-4 bij Villarreal. Ik denk dat het powervoetbal van Liverpool en hun aanvallende kwaliteiten teveel zijn voor dit Barcelona.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
zie ze ook als favoriet, maar barca is ook een stukje beter dan begin dit jaar
Zeker! Het is genieten om al die comments overal te zien. Op Marca is men net zo enthousiast. Ik als meeloper vind het al prachtig, dus voor de echte diehard Ajax fans moet het helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat verkoopt ook lekker natuurlijk
Maar we zitten zeker tegen dat niveau aan hoe we 2e helft tegen real, juve en bayern spelen
Misschien dat ze daar meer kans maken idd.quote:
Jammer, was best leuk met die Klassiekers en zo, maar wellicht doen ze het bij de vrouwenbeloftes beter.quote:
Diehard Ajax fans moeten toch een klein beetje in de war zijn van alles wat er gebeurt dit seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Het is genieten om al die comments overal te zien. Op Marca is men net zo enthousiast. Ik als meeloper vind het al prachtig, dus voor de echte diehard Ajax fans moet het helemaal mooi zijn
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Diehard Ajax fans moeten toch een klein beetje in de war zijn van alles wat er gebeurt dit seizoen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand wanneer de datum bekend wordt? Ivm boeken
twitter:barcacentre twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:29:26Barcelona are likely to take on Liverpool at the Camp Nou on April 30, with the return being played on May 7, at Anfield. UEFA will officially announce the exact date of the two games tomorrow. [md] https://t.co/Lwm0oW2QSa reageer retweet
Precies zeven dagen ertussen? Geen wisseling van dag?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:barcacentre twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:29:26Barcelona are likely to take on Liverpool at the Camp Nou on April 30, with the return being played on May 7, at Anfield. UEFA will officially announce the exact date of the two games tomorrow. [md] https://t.co/Lwm0oW2QSa reageer retweet
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:barcacentre twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:29:26Barcelona are likely to take on Liverpool at the Camp Nou on April 30, with the return being played on May 7, at Anfield. UEFA will officially announce the exact date of the two games tomorrow. [md] https://t.co/Lwm0oW2QSa reageer retweet
Dat is wel raar inderdaad. Nou ja, we wachten morgen even af.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies zeven dagen ertussen? Geen wisseling van dag?
Jup, normaal wisselen ze altijdquote:Op woensdag 17 april 2019 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies zeven dagen ertussen? Geen wisseling van dag?
Wat dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
We mogen PSV wel bedanken dat we nu tegen de Spurs mogen, als die niet gelijk hadden gespeeld tegen Inter in die laatste wedstrijd
twitter:AlderweireldTob twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:34:29We are making history! @AFCAjax your boys are coming home. ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ @JanVertonghen @ChrisEriksen8 @daosanchez26 #UCL #COYS https://t.co/YGI9LSghCN reageer retweet
En als mijn tante Herman heette was het mijn oom.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:03 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dan was Tottenham uitgeschakeld en Inter door.
Die kans is groot ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En als mijn tante Herman heette was het mijn oom.²
WOW! Dit is gewoon L-E-G-E-N-Dquote:
Dat is wel in de ramadan man,quote:Op donderdag 18 april 2019 00:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
1 juni komt wel heel dichtbij zo
Het werd tijdquote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Valentijn werd even aangepakt bij Pauw door een Ajax supporter over zijn Ten Hag lastercampagne.
Hij keek nogal verontwaardigd en reageerde er niet echt op. Gemiste kans voor Jeroen Pauw. Hopelijk geeft Genee ook eens meer gas tegen Valentijn.quote:
Linkje?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Valentijn werd even aangepakt bij Pauw door een Ajax supporter over zijn Ten Hag lastercampagne.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon 50/50 dit, misschien Ajax iets beter. Tegen City waren we zwaar de underdog geweest. Jongens ik denk serieus dat we wel eens de finale kunnen gaan halen.
Wat een heldquote:Op donderdag 18 april 2019 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ze spelen niet eens tegen Cityquote:Op donderdag 18 april 2019 00:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je Ajax zwaar de underdog noemt tegen City moet je uitloggen
Precies maar nu het Tottenham is is het wel 50/50quote:Op donderdag 18 april 2019 00:54 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ze spelen niet eens tegen City
Geen idee of je trollt maar als je de viervoudig wereldkampioen van de afgelopen 5 jaren k.o. slaat en de finalist van 2017 en halve finalist van 2018 eruit schopt, ben je verre van de underdogquote:Op donderdag 18 april 2019 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Tegen City was je imo ook 'zwaar' de underdog.
Tegen Benfica was vooraf 50/50quote:Op donderdag 18 april 2019 00:56 schreef O_o_ het volgende:
Was Ajax in eerste instantie niet tegen elke tegenstander de underdog?
Met uitzondering misschien van AEK.
Vreemd, ik dacht namelijk dat we zo'n zwakke poule haddenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:56 schreef O_o_ het volgende:
Was Ajax in eerste instantie niet tegen elke tegenstander de underdog?
Met uitzondering misschien van AEK.
Dat maakt je imo nog niet meteen de favoriet tegen City, die wat mij betreft voetballend veel beter zijn dan Juventus en Real op dit moment.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:57 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen idee of je trollt maar als je de viervoudig wereldkampioen van de afgelopen 5 jaren k.o. slaat en de finalist van 2017 en halve finalist van 2018 eruit schopt, ben je verre van de underdog
Mensen kijken teveel naar namen en grote spelers. Het is allemaal heel leuk dat een Barca een geweldige voorhoede heeft, maar de organisatie (belangrijkste van een elftal) laat vaak te wensen over. Vooral achterin mokerslecht. Ook City is achterin om te janken, zoveel ruimte dat ze weggeven.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:57 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Geen idee of je trollt maar als je de viervoudig wereldkampioen van de afgelopen 5 jaren k.o. slaat en de finalist van 2017 en halve finalist van 2018 eruit schopt, ben je verre van de underdog
City is leuk voorin, maar mokerslecht achterin.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat maakt je imo nog niet meteen de favoriet tegen City, die wat mij betreft voetballend veel beter zijn dan Juventus en Real op dit moment.
Maar voetballend niet beter dan dit Ajax in de CL.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat maakt je imo nog niet meteen de favoriet tegen City, die wat mij betreft voetballend veel beter zijn dan Juventus en Real op dit moment.
Met drie voorrondes en de groepsfase als opwarmertje tegen de elite van Europa mag je niet klagen, tevens finale in Solna niet te vergeten heeft Ajax zichzelf bewezenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Benfica was vooraf 50/50
Ajax speelt voetballend gezien het beste spel van de laatste 4. Ik zag ook zo'n overzichtje daarvan van de UEFA ofzo qua positiespel etc etc.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:00 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar voetballend niet beter dan dit Ajax in de CL.
Als je Real en Juve wegspeelt en City moeite heeft met Tottenham is Ajax duidelijk de favoriet
Maar volgens Skysherrif en Simmertje is een City dat tegen het B elftal van Tottenham flink moeite heeft zwaar de favoriet tegen dit Ajaxquote:Op donderdag 18 april 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax speelt voetballend gezien het beste spel van de laatste 4. Ik zag ook zo'n overzichtje daarvan van de UEFA ofzo qua positiespel etc etc.
Hoe schat jij onze kansen in tegen Tottenham?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mensen kijken teveel naar namen en grote spelers. Het is allemaal heel leuk dat een Barca een geweldige voorhoede heeft, maar de organisatie (belangrijkste van een elftal) laat vaak te wensen over. Vooral achterin mokerslecht. Ook City is achterin om te janken, zoveel ruimte dat ze weggeven.
De enige stabiele factor verdedigend gezien is Liverpool en Ajax. De overige 2 niet echt. Liverpool heeft alleen geen heel creatief middenveld. Ajax hoeft van geen enkele overgebleven club te verliezen. Als we puur kijken naar hoe het organisatorisch allemaal staat zeg maar.
Ik zie die wel naar een Bayern gaan met een zak geld erbij om spelers te halenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax wil dus blijkbaar het contract met Ten Hag verlengen![]()
Hoop het maar, want er zijn al wat clubs die hem willen volgens mij.
Dat zeg ik hierboven. Mensen kijken enkel naar namen (van vooral voorhoede spelers), maar men vergeet dat het middenveld en verdediging ook meedoen in zo'n wedstrijd en laat nu net daar de kansen liggen voor Ajax.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Maar volgens Skysherrif en Simmertje is een City dat tegen het B elftal van Tottenham flink moeite heeft zwaar de favoriet tegen dit Ajax
70-30 in ons voordeel, mits we ons eigen spel spelen. Spurs heeft een teringhekel aan clubs die het spel spelen zoals Ajax en dat komt omdat hun backs gewoon te slecht zijn (Rose, Davies en co) en ze een middenvelder hebben in Wanyama die het nooit van zijn leven kan belopen. Wel een goede 1 op 1 speler en zo sterk als een beer, maar het is geen Keita ofzo he.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe schat jij onze kansen in tegen Tottenham?
Komt van Bayern af ouwe reusquote:Op donderdag 18 april 2019 01:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik zie die wel naar een Bayern gaan met een zak geld erbij om spelers te halen
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:32:27BREAK: Overmars wil contract Ten Hag openbreken, opwaarderen en verlengen. #Ajax https://t.co/D4NZOIlMpt reageer retweet
Niet als Overmars nu een belofte maakt dat Ajax er ook wat zakken geld tegenaan gaat gooien voor nieuwe spelers.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:05 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ik zie die wel naar een Bayern gaan met een zak geld erbij om spelers te halen
Gelukkig werkt Bergkamp niet meer bij Ajaxquote:Op donderdag 18 april 2019 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet als Overmars nu een belofte maakt dat Ajax er ook wat zakken geld tegenaan gaat gooien voor nieuwe spelers.
Frenkie die rondjes gaat lopen om Wanyama en Sissoko, nu al zin inquote:Op donderdag 18 april 2019 01:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
70-30 in ons voordeel, mits we ons eigen spel spelen. Spurs heeft een teringhekel aan clubs die het spel spelen zoals Ajax en dat komt omdat hun backs gewoon te slecht zijn (Rose, Davies en co) en ze een middenvelder hebben in Wanyama die het nooit van zijn leven kan belopen. Wel een goede 1 op 1 speler en zo sterk als een beer, maar het is geen Keita ofzo he.
Die wordt vast weer ingeruild voor Peter Boszquote:Op donderdag 18 april 2019 01:05 schreef TheJanitor het volgende:
Overmars wil contract Ten Hag verlengen.
#BREAK
Je MOET uit wel winnen. Niet dat ik denk dat Spurs in de Arena even makkelijk wint, maar nu er toch een aantal toppers niet bij zijn kun je daar net zo goed meteen van profiteren natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie die rondjes gaat lopen om Wanyama en Sissoko, nu al zin in![]()
Verdomme dat worden toch twee leuke potjes hè, wel andere dynamiek nu met eerst uit beginnen.
Ik heb hem wel liever erbij als back-up dan Pierie hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens hoop ik dat een Vertonghen niet meer komt en dat zag je vandaag weer waarom. Veel te slap, paar keer de man kwijt en mokertraag in de omschakeling. Viel mij al eerder op bij Belgie, maar ik dacht die zal wel uit vorm zijn ofzo.
Pepijn Lijnders incoming.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:07 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Die wordt vast weer ingeruild voor Peter Bosz
Ik zie in Pierie heel veel potentie en in Schuurs ook. Alvarez lekker halen man.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel liever erbij als back-up dan Pierie hoor.
Dat zou het een stuk makkelijker maken allemaal ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je MOET uit wel winnen. Niet dat ik denk dat Spurs in de Arena even makkelijk wint, maar nu er toch een aantal toppers niet bij zijn kun je daar net zo goed meteen van profiteren natuurlijk.
Zijn ze niet blij mee bij de Telegraafquote:Op donderdag 18 april 2019 01:06 schreef TheJanitor het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 18-04-2019 om 00:32:27BREAK: Overmars wil contract Ten Hag openbreken, opwaarderen en verlengen. #Ajax https://t.co/D4NZOIlMpt reageer retweet
Ik maak niet eens een grap. Ik zie Lijnders zo bij Ajax komenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:09 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Ik maak maar een geintje hoor
Alvarez, Odegaard en één vleugelkanon uit Zuid-Amerika.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie in Pierie heel veel potentie en in Schuurs ook. Alvarez lekker halen man.
De Wit heb ik echt nog te weinig van gezien om een goed oordeel te vellen eigenlijk. Matusiwa wel terughalen. Speelt beestachtig bij De Graafschap he.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez, Odegaard en één vleugelkanon uit Zuid-Amerika.
En nog een centrale middenvelder erbij zodat je niet weer Ekkelenkamp en De Wit als back-up hebt volgend jaar.
Ja dat is wel een handig type om erbij te hebben.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Wit heb ik echt nog te weinig van gezien om een goed oordeel te vellen eigenlijk. Matusiwa wel terughalen. Speelt beestachtig bij De Graafschap he.
Ok ja heb weinig weet van assistentjes, volgens mij heeft Aron Winter ook aandeel in de huidige prestaties dus allebei houden lijkt mijquote:Op donderdag 18 april 2019 01:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik maak niet eens een grap. Ik zie Lijnders zo bij Ajax komenRechterhand van Klopp he.
Matusiwa kan dalijk de rol van Schone invullen opgelost.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is wel een handig type om erbij te hebben.
De Wit is echt alleen maar iemand die vooral lekker veel onnodige meters rent en dat het daardoor lijkt of hij HARD WERKT. Mag hopen dat dat wel klaar is na dit seizoen.
Klaassen 3.0 staat alweer klaarquote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Wit is echt alleen maar iemand die vooral lekker veel onnodige meters rent en dat het daardoor lijkt of hij HARD WERKT. Mag hopen dat dat wel klaar is na dit seizoen.
Odegaard had 4 jaar geleden al moeten komen trouwens. Wat een speler is dat.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd mijn twijfels. Ik heb hem vaak in het Abe lenstra stadion live aan het werk gezien en het veel te veel een momentenvoetballer en een beetje een slapjanus.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard had 4 jaar geleden al moeten komen trouwens. Wat een speler is dat.
Zelfde bedrag als Frenkie en anders niet godverdomme.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:15 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de transfer van De Ligt wereldkundig wordt gemaakt
Vraag me wel af of hij voetballend goed genoeg is.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Matusiwa kan dalijk de rol van Schone invullen opgelost.
Muah nu heeft hij wat jaren ervaring in de Eredivisie en zich duidelijk kunnen ontwikkelenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Odegaard had 4 jaar geleden al moeten komen trouwens. Wat een speler is dat.
Speelt ook bij een josti team he. Ik zie Frenkie de Jong ook niet Willem 2 bij de hand nemen etc. Zo werkt dat vaak met dit soort talenten. In goede teams presteert men beter.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd mijn twijfels. Ik heb hem vaak in het Abe lenstra stadion live aan het werk gezien en het veel te veel een momentenvoetballer en een beetje een slapjanus.
Blijft het alsnog een slapjanus in duels.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Speelt ook bij een josti team he. Ik zie Frenkie de Jong ook niet Willem 2 bij de hand nemen etc. Zo werkt dat vaak met dit soort talenten. In goede teams presteert men beter.
Hij is bij Vitesse toch ook een stuk beter gaan spelen? Vooral qua rendement is hij omhoog geschoten.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd mijn twijfels. Ik heb hem vaak in het Abe lenstra stadion live aan het werk gezien en het veel te veel een momentenvoetballer en een beetje een slapjanus.
Volgens Sierd was het volgens een interview met Bartomeu bij ESPN Amerika al rondquote:Op donderdag 18 april 2019 01:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfde bedrag als Frenkie en anders niet godverdomme.
Fluwelen techniek wel. Kijk als hij in alles top was geweest dan had hij nu al 200 potten voor Real in de basis gestaan natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijft het alsnog een slapjanus in duels.
Vitesse is ook een beter team. Meer zijn stijl qua spel. Pierie gewoon naar de gym sturen, zoals we met De Ligt hebben gedaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is bij Vitesse toch ook een stuk beter gaan spelen? Vooral qua rendement is hij omhoog geschoten.
Al hebben ze bij Ajax ook het idee dat hij te slap is, maar dan ondertussen wel Kip Pierie Pierie halen (lol)
Bij Ajax staat het tactisch allemaal wel wat beter hè, waardoor je makkelijker die ballen kan afjagen en direct kan veroveren. Ziyech heeft dat ook pas in Amsterdam geleerd.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blijft het alsnog een slapjanus in duels.
Ziyech die is pas dun holy fuck. Wat zou hij liften in de gym? 5 kilo?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax staat het tactisch allemaal wel wat beter hè, waardoor je makkelijker die ballen kan afjagen en direct kan veroveren. Ziyech heeft dat ook pas in Amsterdam geleerd.
Vies skinnyectoquote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech die is pas dun holy fuck. Wat zou hij liften in de gym? 5 kilo?
Die bal op Neres was wel goddelijkquote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch snap ik wel dat er nog geen club is gekomen voor Ziyech vond hem gisteren ook bijzonder matig.
Werkt zich wel uit de naad voor het team. Ik ken niet veel spelers op zijn positie die dat doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch snap ik wel dat er nog geen club is gekomen voor Ziyech vond hem gisteren ook bijzonder matig.
Van extreem gespierd worden ga je niet ineens beter verdedigen, ligt meer aan je spelinzicht en je felheid.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vitesse is ook een beter team. Meer zijn stijl qua spel. Pierie gewoon naar de gym sturen, zoals we met De Ligt hebben gedaan.
Dat is natuurlijk ook wel het minste wat je kan doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Werkt zich wel uit de naad voor het team. Ik ken niet veel spelers op zijn positie die dat doen.
Zijn inzicht is juist prima, maar ik snap dat het voor zon jonge hond heel lastig is in zon enorm kutteam. Ajax had hem al langer op de radar he.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van extreem gespierd worden ga je niet ineens beter verdedigen, ligt meer aan je spelinzicht en je felheid.
Daardoor glibbert hij er soms wel soepel doorheenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ziyech die is pas dun holy fuck. Wat zou hij liften in de gym? 5 kilo?
Toch doet bijna niemand dat op zijn positie bij andere clubs, let er maar eens op.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook wel het minste wat je kan doen.
Vind ziyech echt een genot om naar te kijken maar zie hem gewoon niet in het buitenland slagen. Beter blijft die gewoon bij Ajax de rest van zijn carrière
We gaan het zien (of nja ik denk niet dat we Pierie veel zien spelen volgend seizoen).quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zijn inzicht is juist prima, maar ik snap dat het voor zon jonge hond heel lastig is in zon enorm kutteam. Ajax had hem al langer op de radar he.
Neres doet dat altijd op een bijzondere manier. Al dribbelend loopt hij schuin tegen een verdediger aan en bukt dan een beetje om er zodoende onderdoor te lopenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daardoor glibbert hij er soms wel soepel doorheenen ik heb hem vaker ballen zien veroveren dan Mr. Sportschoolact Nemanja Gudelj.
Nee dat denk ik ook niet. Hoop wel dat ze Schuurs beter gaan gebruiken. Die was goddelijk goed bij Fortuna (ik heb bijna alles gezien dat jaar). En dat op die leeftijd, knap hoor. En die heeft de fysiek al wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het zien (of nja ik denk niet dat we Pierie veel zien spelen volgend seizoen).
Als er een iemand bepalend is bij Ajax is het Ziyech wel.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind ziyech echt een genot om naar te kijken maar zie hem gewoon niet in het buitenland slagen. Beter blijft die gewoon bij Ajax de rest van zijn carrière
Zou ook niet weten naar welke club hij nu moet gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bayern wil hem hebben naar het schijnt.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten naar welke club hij nu moet gaan.
Je hoeft Ajax ook niet meer te verlaten voor een club als Roma.
Cilessen zelfde situatie. Mokergoede keeper, maar waar moet hij heen?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten naar welke club hij nu moet gaan.
Je hoeft Ajax ook niet meer te verlaten voor een club als Roma.
Heerlijke balcontrole.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Neres doet dat altijd op een bijzondere manier. Al dribbelend loopt hij schuin tegen een verdediger aan en bukt dan een beetje om er zodoende onderdoor te lopen
Gewoon jaartje verhuren aan Fortuna, want bij Ajax komt hij er volgend jaar niet aan te pas als die Alvarez ook komt.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Hoop wel dat ze Schuurs beter gaan gebruiken. Die was goddelijk goed bij Fortuna (ik heb bijna alles gezien dat jaar). En dat op die leeftijd, knap hoor. En die heeft de fysiek al wel.
Dan heb je wel de beschikking over 3 tanks als CV koekoek. Magallan, Alvarez en Schuurs.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerlijke balcontrole.
[..]
Gewoon jaartje verhuren aan Fortuna, want bij Ajax komt hij er volgend jaar niet aan te pas als die Alvarez ook komt.
Niet alleen de laatste weken hoor, dat is zijn gehele Ajaxperiode al een vreselijke vorm van zelfoverschatting. Dat gaat ook niet meer verbeteren, maar hij is blijkbaar te koppig.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als er een iemand bepalend is bij Ajax is het Ziyech wel.
Oke zijn schot kan de laatste weken wat beter maar zijn spelinzicht is zo belangrijk.
Die willen Neres ook volgens mij, snap ik wel want die spelen al sinds 1492 met Robben en Ribery op de flanken. Dat is ook eens klaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bayern wil hem hebben naar het schijnt.
Renato Sanchez niet gebruikenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die willen Neres ook volgens mij, snap ik wel want die spelen al sinds 1492 met Robben en Ribery op de flanken. Dat is ook eens klaar.
Misschien halen we die Ozkoyup wel op (ex Ajax en Arsenal).quote:Op donderdag 18 april 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die willen Neres ook volgens mij, snap ik wel want die spelen al sinds 1492 met Robben en Ribery op de flanken. Dat is ook eens klaar.
Ja joh.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet alleen de laatste weken hoor, dat is zijn gehele Ajaxperiode al een vreselijke vorm van zelfoverschatting. Dat gaat ook niet meer verbeteren, maar hij is blijkbaar te koppig.
Blind is ook gewoon een tank zoals hij dinsdag speelde.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan heb je wel de beschikking over 3 tanks als CV koekoek. Magallan, Alvarez en Schuurs.
Het was enorm kut voor Juve dat Ajax 1-1 maakte, want wat moet je doen? Drukken? Ruimte achter de linies (wat Ajax wil) of Ajax de bal geven? Maar dat wil je eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja joh.
Wat moet je anders als Juventus de bus parkeert met 11 man in de 16.
Kan Ajax die Renato Sanchez niet oppikken?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Renato Sanchez niet gebruiken
Douglas Costa verkopen
Wat een club
Dat is toch niet zoveel?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien halen we die Ozkoyup wel op (ex Ajax en Arsenal).
Speelde gewoon basis bij die Turken, maar wil zelf weg geloof ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Ajax die Renato Sanchez niet oppikken?
[..]
Dat is toch niet zoveel?
Op Donny en Neres letten die altijd diep gaan.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Ja joh.
Wat moet je anders als Juventus de bus parkeert met 11 man in de 16.
LasseGod SchöneGenotquote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Vollenhoven het volgende:
Wie gaf trouwens die hoekschop op De Ligt?
Tadic was zo vervelend voor Bonucci vooralquote:Op donderdag 18 april 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Donny en Neres letten die altijd diep gaan.
Nu je het zegt. Als Ziyech die hoekschop op De Ligt gaf, heeft hij wel 2 assists op zijn naam staanquote:Op donderdag 18 april 2019 01:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het was enorm kut voor Juve dat Ajax 1-1 maakte, want wat moet je doen? Drukken? Ruimte achter de linies (wat Ajax wil) of Ajax de bal geven? Maar dat wil je eigenlijk ook niet
Die willen de bal altijd graag in de voeten genotquote:Op donderdag 18 april 2019 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op Donny en Neres letten die altijd diep gaan.
Bonucci met zijn dramatische transfer naar Milan en dan nu terug naar Juventus om de CL eindelijk te winnenquote:Op donderdag 18 april 2019 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tadic was zo vervelend voor Bonucci vooralElke keer een kopduel aangaan of even aan het shirtje pakken etc etc
Pics?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat wijf van hem wil ik volspuiten boh
Ben jij alcoholist?quote:Op donderdag 18 april 2019 01:33 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die willen de bal altijd graag in de voeten genot
Op die briljante steekpass van Ziyech na
Ze is Nederlands en getrouwd ook met Lassequote:
Leuke vrouwquote:Op donderdag 18 april 2019 01:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is Nederlands en getrouwd ook met Lasse
https://spelersvrouw.nl/m(...)in-van-lasse-schone/
Ze is nu niet meer zo mooi als paar jaar terug maar goed
Zijn schot is dat zeker en zijn decision making laat hem ook wel eens in de steek.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:42 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Alleen als mensen Ziyech middelmatig noemen.
Dan neem ik een shot
Heeft Frenkie ook last van maar die dribbelt gelukkig 25 meter naar achteren om dan te passen op Onana.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
zijn decision making laat hem ook wel eens in de steek.
Hoop alleen dat ze hun niet onderschatten wat vaak gebeurt! We denken nu al dat we kampioen zijnquote:
In de competitie hebben jullie soortgelijke twijfelachtige situaties vaker wel dan niet in jullie voordeel gehad. Dus tja.quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ik nergens iets hoor over het onterecht afgekeurde doelpunt van Zyech. Zelfs met VAR had dit toch anders beoordeeld moeten worden? Het was een 100 % goal. Gewoon afgekeurd.
Zie
[ afbeelding ]
Het gaat bij buitenspel alleen over het staan in het betreffende gebied. Een rondzwaaiende arm geldt dus niet als buitenspel.
Kort gezegd gaat het erom dat er een voet van die speler voorbij de laatste man moet staan. Is dit niet het geval, dan is het geen buitenspel.
quote:Op donderdag 18 april 2019 04:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
In de competitie hebben jullie soortgelijke twijfelachtige situaties vaker wel dan niet in jullie voordeel gehad. Dus tja.
Je bent kampioen als je het gewonnen hebt ~ Johan Cruyffquote:Op donderdag 18 april 2019 04:20 schreef Landgeld het volgende:
Onderschatting nu het grootste mentale gevaar. Zoals Real en Juventus dat misschien met Ajax ook een beetje hebben gedaan...
Het lijkt me net buitenspel.quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat ik nergens iets hoor over het onterecht afgekeurde doelpunt van Zyech. Zelfs met VAR had dit toch anders beoordeeld moeten worden? Het was een 100 % goal. Gewoon afgekeurd.
Zie
[ afbeelding ]
Het gaat bij buitenspel alleen over het staan in het betreffende gebied. Een rondzwaaiende arm geldt dus niet als buitenspel.
Kort gezegd gaat het erom dat er een voet van die speler voorbij de laatste man moet staan. Is dit niet het geval, dan is het geen buitenspel.
Heel lastig te zien, maar dat was ook bij de bal over de zijlijn van Mazraoui bij Real. Toen viel het kwartje goed.quote:
Elk deel van het lichaam waar je de bal mee mag spelen telt voor de bepaling van buitenspel. Inclusief romp en hoofd dusquote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Alsnog een zeer zware wedstrijd.quote:
Jezus, welke beunhaas heeft die lijntjes gezetquote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
bovendien: bij twijfel, voordeel aanvaller en de VAR is er alleen om overduidelijke fouten te herstellen. Maar goed, who care’s nu (vanwege resultaat) en je zult altijd van dit soort momenten houden.quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook al.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je bij Inso logeren.
Hier is geen twijfel en ook geen sprake van herstel van een fout. Bij twijfel geldt: situatie door laten gaan en VAR laten beslissen.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:03 schreef manny het volgende:
[..]
bovendien: bij twijfel, voordeel aanvaller en de VAR is er alleen om overduidelijke fouten te herstellen. Maar goed, who care’s nu (vanwege resultaat) en je zult altijd van dit soort momenten houden.
Als ik Ten Hag zou zijn zou ik de jongens ff wat rust gunnen en het tweede wat speeltijd geven. Beetje formaties proberen etcquote:Op donderdag 18 april 2019 04:20 schreef Landgeld het volgende:
Onderschatting nu het grootste mentale gevaar. Zoals Real en Juventus dat misschien met Ajax ook een beetje hebben gedaan...
Nu zijn de lijntjes op de armen getrokken. Als je de lijntjes op de voeten trekt staat hij alsnog buitenspel.quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Voetbaltechnisch was het bij vlagen erg slecht, vooral de eerste helft. Maar wel een moordend tempo. Dat is wel even wat anders dan op bezoek bij Groningen of zo.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:28 schreef kurk_droog het volgende:
Prima dat Tottenham door is. Die moeten we kunnen pakken. Wel volgas, die wedstrijd gisteren was doelpunt rijk maar vooral heel slecht qua niveau.
Heb jij gister wel gekeken? Het is puur geluk geweest dat Tottenham door is hoor, die werden achterin helemaal gek getikt. En dan hielden ze Sané nog op de bank ook (de wedstrijden van Nederlands elftal tegen Duitsland vergeten?). Ajax was echt de underdog geweest tegen City.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:53 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Als je Ajax zwaar de underdog noemt tegen City moet je uitloggen
is het tegen Spurs ook gewoon, hoeven we toch niet moeilijk over te doen maar dan kan je nog wel winnenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:54 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Heb jij gister wel gekeken? Het is puur geluk geweest dat Tottenham door is hoor, die werden achterin helemaal gek getikt. En dan hielden ze Sané nog op de bank ook (de wedstrijden van Nederlands elftal tegen Duitsland vergeten?). Ajax was echt de underdog geweest tegen City.
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 18 april 2019 07:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu zijn de lijntjes op de armen getrokken. Als je de lijntjes op de voeten trekt staat hij alsnog buitenspel.
Je hebt wel door dat het plaatje aangeeft dat het buitenspel is?quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Je moet de lijnen ook niet op de voeten trekken.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nu zijn de lijntjes op de armen getrokken. Als je de lijntjes op de voeten trekt staat hij alsnog buitenspel.
Psv had kunnen winnen van ze aldus 'm. Van bommelquote:Op donderdag 18 april 2019 08:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hebben toch wel Dortmund en City uitgeschakeld, geen kleintjes
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Psv had kunnen winnen van ze aldus 'm. Van bommel
Ja klopt, ze waren echt veel sterker. Toch zie ik ajax zijn kansen wel een stuk hoger.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]nou kan ik me die wedstrijden niet zo goed herinneren maar Spurs was stukken sterker dacht ik ondanks dat ene gelijkspel
Als je verder kijkt dan naar de resultaten - tegen City waren ze meer dan gelukkig. Tegen een Dortmund uit vorm hebben ze maar 1 goede helft gespeeld. In de return was een 3-0 ruststand helemaal niet gek gewest, ware het niet dat Lloris een fenomenale wedstrijd speelde.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hebben toch wel Dortmund en City uitgeschakeld, geen kleintjes
Www.spurs.co.ukquote:Op donderdag 18 april 2019 09:06 schreef dimmak het volgende:
Iemand die weet hoe ik aan kaartjes voor het thuisvak van Spurs kan komen? Ik denk niet dat ik aan de beurt kom voor het uitvak.
In dit plaatje zie je toch duidelijk dat het lichaamsdeel van Ziyech (rood) dichter bij de keeper is dan het lichaamsdeel van de Juve verdediger (blauw) ?quote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Volgens mij begrijp jij buitenspel nietquote:Op donderdag 18 april 2019 03:32 schreef Landgeld het volgende:
Zie
[ afbeelding ]
Idd, pauper oliegeld clubs.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel mooi dat als ajax de finale toch niet haalt, het iig Spurs is en niet dat klote City.
Inderdaad, eerst maar eens in Groningen winnen.quote:Op donderdag 18 april 2019 04:20 schreef Landgeld het volgende:
absoluut, er zijn zeker kansen maar ik las ergens dat Ajax nu favoriet is, dat slaat nergens opquote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja klopt, ze waren echt veel sterker. Toch zie ik ajax zijn kansen wel een stuk hoger.
Dat hoeft niet echt in het nadeel te zijn van Ajax overigens. Ondanks het schema zijn ze ontzettend fit. Vond ze ook fitter ogen dan Juve. En je krijgt lekker veel ruimte met Tadic, Neres en Ziyech tegen matige backs.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbaltechnisch was het bij vlagen erg slecht, vooral de eerste helft. Maar wel een moordend tempo. Dat is wel even wat anders dan op bezoek bij Groningen of zo.
Ik kan me niet voorstellen dat je daar wel aan de beurt komt, beste kans zou lijkt me zijn zo'n ticketsite maar dan betaal je wel flink meerquote:
Onmogelijk.quote:
Welke bijvoorbeeld? Geef er niet om om wat meer te betalen. Zolang het rond de 200 euro blijft.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je daar wel aan de beurt komt, beste kans zou lijkt me zijn zo'n ticketsite maar dan betaal je wel flink meer
Wij hebben voor Madrid uit gebruik gemaakt van Equipo, allemaal prima verlopenquote:Op donderdag 18 april 2019 09:51 schreef dimmak het volgende:
[..]
Onmogelijk.
[..]
Welke bijvoorbeeld? Geef er niet om om wat meer te betalen. Zolang het rond de 200 euro blijft.
Thnx!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wij hebben voor Madrid uit gebruik gemaakt van Equipo, allemaal prima verlopen
Ergens gelezen?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
absoluut, er zijn zeker kansen maar ik las ergens dat Ajax nu favoriet is, dat slaat nergens op
Met Kane en Son 60/40 nu denk ik ook ongeveer 50/50. Wel een unieke kans natuurlijk, voor beide teams trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ergens gelezen?
Uh, oké.
Maar ik denk dat het ongeveer 50/50 is.
Eerlijk gezegd denk ik met Kane en Son ook 50/50. Maar prima, underdog ligt Ajax denk ik beter hoewel die trainer er alles aan zal doen om Spurs in de underdog positie te praten.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met Kane en Son 60/40 nu denk ik ook ongeveer 50/50. Wel een unieke kans natuurlijk, voor beide teams trouwens.
Zou me niets verbazen als Kane opeens een wonderbaarlijk herstel heeft. Helemaal nu Son er de eerste wedstrijd niet bij is gaan ze Kane desnoods met de placenta van een paard oplappen en met 13 injecties laten spelen. Deze halve finale CL is ook voor hen een gigantisch unieke kans.quote:
Kane is geen probleem voor de Ligt.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Kane opeens een wonderbaarlijk herstel heeft. Helemaal nu Son er de eerste wedstrijd niet bij is gaan ze Kane desnoods met de placenta van een paard oplappen en met 13 injecties laten spelen. Deze halve finale CL is ook voor hen een gigantisch unieke kans.
Kane gaat echt niet spelen, die richt zich op de Nations League. Dan lijkt mij 30 april en 8 mei uitgesloten.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kane is geen probleem voor de Ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |