SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
joods complotquote:
Geschorst.quote:
psv was twee keer kansloos tegen ze, ik ben er bang voorquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Moustachio het volgende:
Tottenham liggen kansen. City is te sterk. Gunstige uitslag.
Classic clubs genotquote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax, Barcelona, Liverpool of Tottenham, allemaal fantastische clubs
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Lucas Moura is anders prima in vorm.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef tompsv18 het volgende:
Dit moet Ajax gewoon winnen. Is niks fatsoenlijks over in die voorhoede.
Llorente is niveau Luuk de Jongquote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lucas Moura is anders prima in vorm.
Nouja kansloos.. Thuis 1-1 en uit tot de 86e minuut ofzo 1-0 voor gestaan. Bovendien ligt de man van die goals Kane er nu uit met blessure.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef Adames het volgende:
[..]
psv was twee keer kansloos tegen ze, ik ben er bang voor
Drie leuke clubs, en 1 club die helaas tegenwoordig fungeert als politiek verlengstuk. Hopen dat Barcelona in elk geval niet wint.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
Tottenham 5.0, Ajax 5.7 in de odds (om de hele Champions League te winnen). Dus inderdaad vrijwel gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef Simmertje het volgende:
Gewoon 50/50 dit, misschien Ajax iets beter. Tegen City waren we zwaar de underdog geweest. Jongens ik denk serieus dat we wel eens de finale kunnen gaan halen.
En een Barcelona zonder Messi.:)quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
Geen Ramos, geen Chiellini, geen Kane, geen Son. IS HET DAN ZO’N JAAR?
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
er om te bespelen hoor. Zeker als ze zonder spits spelen is dat ook weer een nieuw dynamiek waar Ajax niet vaak tegen h
Messi die een rode kaart pakt bij een onverdiend winnend Barca in de halve finale.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
Geen Ramos, geen Chiellini, geen Kane, geen Son. IS HET DAN ZO’N JAAR?
geeft nietquote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Sorry ouwe reus, ik was even iets te enthousiast
Dat wel ja. City lijkt toch gevaarlijker inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan City
Oud Ajax tegen Nieuw Ajaxquote:Op woensdag 17 april 2019 23:07 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Fantastische tegenstander voor Ajax, die plek in de finale kan er zomaar eens in zitten. Nu al zin in dit tweeluik.
Zeker met hun selectiebreedte nu inderdaad. En mooi om 4 oud-Ajacieden terug te zien in Arenaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is geen zekere finaleplek nee, maar toch liever Spurs dan City
Dat is misschien wel het grootste gevaar?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef manny het volgende:
Ajai. Spurs. Nieuwe situatie. We zijn niet de giga underdog.
50/50quote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het grootste gevaar?
Sissoko ging ook nog stuk tochquote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker met hun selectiebreedte nu inderdaad. En mooi om 4 oud-Ajacieden terug te zien in Arena
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het grootste gevaar?
Tsja, waren we tegen Benfica ook niet en tegen AEK al helemaal niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef manny het volgende:
Ajai. Spurs. Nieuwe situatie. We zijn niet de giga underdog.
Wel met kunst en vliegwerk. City is gewoon beter dan de Spurs, wat dat betreft hoor je mij niet klagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef franklop het volgende:
City kan wel gevaarlijker zijn, maar ze zijn net wel door de Spurs uitgeschakeld. Wordt gewoon erg lastig
Zeker niet in de halve finale joh.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.
Ik bedoel meer in het koppie van het elftal. Nu ze niet de duidelijke underdog zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
50/50
Ajax doet het traditioneel goed tegen Engelse tegenstanders.
Het is een Benfica-scenario, en dat ging uiteindelijk ook goedquote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt toch weer nieuw voor Ajax, dat je in zo'n wedstrijd niet zwaar de underdog bent. Toch vreemd aangezien Spurs een veel groter budget zou moeten hebben, maar zo veel geven die niet uit de laatste tijd.
Precies.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker niet in de halve finale joh.
0 euro het huidige seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wordt toch weer nieuw voor Ajax, dat je in zo'n wedstrijd niet zwaar de underdog bent. Toch vreemd aangezien Spurs een veel groter budget zou moeten hebben, maar zo veel geven die niet uit de laatste tijd.
Nee, zo professioneel zijn deze jongens wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant; ik zie dit Ajax niet zo snel een tegenstander onderschatten omdat ze uitgaan van hun eigen kracht, en niet van de zwakte van de tegenstander.
Ik heb niet zo lang geleden PSV helemaal zoek getikt zien worden door de Spurs.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in het koppie van het elftal. Nu ze niet de duidelijke underdog zijn.
Door de domme keuzes van de trainer van Cityquote:Op woensdag 17 april 2019 23:10 schreef franklop het volgende:
City kan wel gevaarlijker zijn, maar ze zijn net wel door de Spurs uitgeschakeld. Wordt gewoon erg lastig
Die laten het al tijdje lopen in Europa.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb niet zo lang geleden PSV helemaal zoek getikt zien worden door de Spurs.
Landskampioen worden, beker pakken, en we praten nergens meer over.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Onderschatting van Ajax is niet zo'n probleem, maar wat wel een probleem kan zijn is dat Ajax-fans het alsnog een schande zouden kunnen vinden als het tegen Spurs misgaat, en dat daarmee dit seizoen niet op waarde zou worden geschat op de langere termijn.
dus dit.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:13 schreef Strani het volgende:
Onderschatting van Ajax is niet zo'n probleem, maar wat wel een probleem kan zijn is dat Ajax-fans het alsnog een schande zouden kunnen vinden als het tegen Spurs misgaat, en dat daarmee dit seizoen niet op waarde zou worden geschat op de langere termijn.
City is samen met Barcelona de enige 2 ploegen die beteren sneller tikken dan Ajax. En PSG misschien.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef Pedroso het volgende:
Gewoon goede kansen op een finaleplek, dat zou tegen City toch anders zijn.
weer finale trauma rensiequote:Op woensdag 17 april 2019 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Welnee. Wees eens trots wat er al bereikt is.
Maar we gaan wel naar de finale hoor ❌❌❌
Mee eens. Alles wat meer is dan wat het nu is, is bonus.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dus dit.
ik ben nu al tevreden. lekker man.
Toch ben ik op de een of andere manier minder bang voor barca met hun messi dan City.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
City is samen met Barcelona de enige 2 ploegen die beteren sneller tikken dan Ajax. En PSG misschien.
Liverpoolquote:
Barca laat meer steken vallen dan Juve.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toch ben ik op de een of andere manier minder bang voor barca met hun messi dan City.
Echt he bohhh.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Worden ook heerlijke potjes hoor, lekker man.
nou nou nouquote:Op woensdag 17 april 2019 23:19 schreef Saekerhett het volgende:
Als Ajax het CL-niveau haalt en daarbij ook nog eens effectief wordt in een wedstrijd echt killen, dus kansen afmaken... dan is er geen enkele club beter op het moment.
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..quote:
30-4?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand wanneer de datum bekend wordt? Ivm boeken
zie ze ook als favoriet, maar barca is ook een stukje beter dan begin dit jaarquote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..
Maar scoren soms lastig door gebrek aan aanvallende middenvelder.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt geen idee. Liverpool is wel in topvorm..
Als je gisteren de comments zag op bijv. The Guardian, was de concensus dat Ajax de nieuwe 'total football overlords' zijn van Europa.quote:
Dat boeit mij echt vrij weinig dan.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef skysherrif het volgende:
Ook wel mooi dat als ajax de finale toch niet haalt, het iig Spurs is en niet dat klote City.
dat verkoopt ook lekker natuurlijkquote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je gisteren de comments zag op bijv. The Guardian, was de concensus dat Ajax de nieuwe 'total football overlords' zijn van Europa.
Valt wel mee. Het is de grote Messi show maar ik vind Barcelona vaak kwetsbaar ogen en dit seizoen ook een paar rare resultaten in de competitie..pas nog 4-4 bij Villarreal. Ik denk dat het powervoetbal van Liverpool en hun aanvallende kwaliteiten teveel zijn voor dit Barcelona.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:22 schreef Adames het volgende:
[..]
zie ze ook als favoriet, maar barca is ook een stukje beter dan begin dit jaar
Zeker! Het is genieten om al die comments overal te zien. Op Marca is men net zo enthousiast. Ik als meeloper vind het al prachtig, dus voor de echte diehard Ajax fans moet het helemaal mooi zijnquote:Op woensdag 17 april 2019 23:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dat verkoopt ook lekker natuurlijk
Maar we zitten zeker tegen dat niveau aan hoe we 2e helft tegen real, juve en bayern spelen
Misschien dat ze daar meer kans maken idd.quote:
Jammer, was best leuk met die Klassiekers en zo, maar wellicht doen ze het bij de vrouwenbeloftes beter.quote:
Diehard Ajax fans moeten toch een klein beetje in de war zijn van alles wat er gebeurt dit seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeker! Het is genieten om al die comments overal te zien. Op Marca is men net zo enthousiast. Ik als meeloper vind het al prachtig, dus voor de echte diehard Ajax fans moet het helemaal mooi zijn
Haha, inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 23:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Diehard Ajax fans moeten toch een klein beetje in de war zijn van alles wat er gebeurt dit seizoen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Brammess het volgende:
Weet iemand wanneer de datum bekend wordt? Ivm boeken
twitter:barcacentre twitterde op woensdag 17-04-2019 om 23:29:26Barcelona are likely to take on Liverpool at the Camp Nou on April 30, with the return being played on May 7, at Anfield. UEFA will officially announce the exact date of the two games tomorrow. [md] https://t.co/Lwm0oW2QSa reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |