SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2019 23:32:24 ]
Hopelijk volgt PSV ook hetzelfde voorbeeld. PSV en Ajax naar de europese top. Het is mooi dat Ajax dit heeft neergezet, maar laat dit gewoon een voorbeeld zijn dat het kan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Precies, dit was verdiend en het is mooi voor het Nederlandse voetbal.
Dat Ajax niet bepaald top is in de Eredivisie dat klopt.
Dankzij Ajax hebben we nu wel een goede Europese naam en een mooie UEFA-ranking aan te danken
Voor 60 miljoen mogen ze kiezen tussen Dani de Wit en Jurgen Ekkelenkamp.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marc Netto moet 60 miljoen van Barca weigeren. Veel te weinig.
PSV?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk volgt PSV ook hetzelfde voorbeeld. PSV en Ajax naar de europese top. Het is mooi dat Ajax dit heeft gezet, maar laat dit gewoon een voorbeeld zijn dat het kan.
Echt prachtig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jezus Christus wat een prestatie, ook nog eens zonder schorsingen! Wat de fuck man, wat een seizoen zo!
Is Nico er de volgende wedstrijd weer gewoon bij eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jezus Christus wat een prestatie, ook nog eens zonder schorsingen! Wat de fuck man, wat een seizoen zo!
En van de sterkste 2 tegenstanders heeft Ajax thuis al gewonnen. Tegen Real Madrid zelfs met 1-4 in Bernabeu.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is Nico er de volgende wedstrijd weer gewoon bij eigenlijk?
City en Barca zijn wel de favorietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En van de sterkste 2 tegenstanders heeft Ajax thuis al gewonnen. Tegen Real Madrid zelfs met 1-4 in Bernabeu.
Ajax kan deze champions league gewoon winnen
Die opmerking van de boer ook, z'n rechterarm uit de komquote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo goed!
Gewoon op volle sterkte!
Het brengt hoop naar het Nederlandse voetbal dat met budgetten werkt dat vele malen minder is dan de gemiddelde deelnemer aan de champions league.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk volgt PSV ook hetzelfde voorbeeld. PSV en Ajax naar de europese top. Het is mooi dat Ajax dit heeft neergezet, maar laat dit gewoon een voorbeeld zijn dat het kan.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Ook op volle sterkte is Ajax 100x slechter.
Blijft het amateur team in de CL.
Ja gestunt tegen Real en nog grotere stunt tegen Juve (omkoping en blame Allegri).
Maar zo'n slecht elftal hebben als Ajax houd je echt niet overeind.
als tottenham morgen doorgaat dan leg dat percentage echt wel wat hoger.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef Themeparktommy het volgende:
Statistisch gezien 11% kans om de CL te winnen
Oei pijnlijk ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hier geen goed gevoel bij jongens. Ik vrees 2-1
Ziedendquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Ja gestunt tegen Real en nog grotere stunt tegen Juve (omkoping en blame Allegri).
[..]
Boeiend.
[..]
Boeiend.
Die gaat verzet wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dingetje.
5 mei bekerfinale
7 mei return halve finale.
Jong Ajax de bekerfinale laten spelenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dingetje.
5 mei bekerfinale
Ga nou emigreren man, je bent een schande voor Nederland.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik vond Juventus toch wel een betere kanshebber. En dat Ajax met 4-1 in Bernabeu zou kunnen winnen had ik nooit voor mogelijk geacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
City en Barca zijn wel de favorieten
Hou hier maar gewoon mee op. Dit is nog zieliger dan wat Juve vanavond liet zien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Ik had Juve vooraf (winterstop) hoger ingeschat dan Barca.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
City en Barca zijn wel de favorieten
Jij bent echt een enorme baasquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Moeten we je moeder even vragen of ze je wil instoppen? Dit gaat niet meer goedkomen vanavond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
Screenshot boys. Vies madquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Boeiend.
[..]
Boeiend.
we are backquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Finale Europa League en halve finale CL in 3 jaar tijd... Fucking bizar
2 jaar zelfsquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef TheVulture het volgende:
Finale Europa League en halve finale CL in 3 jaar tijd... Fucking bizar
helaas nooit (bewust) meegemaaktquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik was 11 toen ik de CL finale meemaakte, ik heb datzelfde magische gevoel als toen nu weer, bizar dit.
Bi-zarquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef Themeparktommy het volgende:
WTF WTF WTF, kan het gewoon niet geloven.... We zitten bij de laatste 4! van Europa!
Keizeredquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af hoe je in godsnaam vorig jaar geen Europees speelde
pech vooralquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat je vandaag zag was echt ook de trainer ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
En Ten Hag moet nu godnondeju ook niet weggehaald worden
0-1, klaar niet moeilijk doen. Op naar Vitesse-thuisquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Groningen uit gaat echt wel aids worden weet ik nu al
7 of 8 mei toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dingetje.
5 mei bekerfinale
Dacht ik ook van afgelopen wedstrijdenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Groningen uit gaat echt wel aids worden weet ik nu al
Ik teken ervoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
0-1, klaar niet moeilijk doen. Op naar Vitesse-thuis
Dit team is wel een stuk beter. Ik had een fervent PSV supporter die maar bleef beweren dat Blind en Tadic miskopen waren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben bang voor een kleine zeperdquote:
Dat gaat nog een logistieke klus worden danquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Die bekerfinale gaat verplaatst worden lijkt me
Die zal nu wel een toontje lager zingen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit team is wel een stuk beter. Ik had een fervent PSV supporter die maar bleef beweren dat Blind en Tadic miskopen waren.
Welneequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben bang voor een kleine zeperd
Hij was oprecht als eerste van het veld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hebben we al beelden van een jankende Ronaldo? Of heeftie niet gehuild ?
Als Willem II PO haalt dan heb je al helemaal een probleemquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat nog een logistieke klus worden dan
Een dag naar voren schuiven kan al niet
Die heeft al heel wat keren schoorvoetend moeten toegeven dat hij er naast zat. PSV zou in tegenstelling tot Ajax wel de CL poulefase overleven bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die zal nu wel een toontje lager zingen.
2equote:Op dinsdag 16 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
Dit zal toch niet eerder voorgekomen zijn dat een club uit de derde kwalificatieronde zover is gekomen in de CL
Tweedequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
Dit zal toch niet eerder voorgekomen zijn dat een club uit de derde kwalificatieronde zover is gekomen in de CL
Ik wil dat gifje van Ten Hag en Ronaldoquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:29 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat een genotsgifje. Gaan we nog vaak gebruiken.
ah op die fietsquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
1e kwal ronde
2e kwalronde Graz
3e kwalronde Standard
4e kwalronde Kiev
Tweede helft toch echt wel prima hoor. Veel goede acties vooruit gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik Frenkie vanavond niet echt gezien. Zegt ook veel over de anderen
Ik snap sowieso geen klote van vanavond, als je dat mee rekent.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:28 schreef TLC het volgende:
Vamos!!!twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:27:53ABSOLUTE SCENES!!! 🏆#UCL #juvaja https://t.co/XnmLWdy6Lj reageer retweet
Ik heb echt niks van een goed Juve gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik snap sowieso geen klote van vanavond, als je dat mee rekent.
Je hebt toch een smalle selectie, zeker voor Europese begrippen, je speelt de meeste wedstrijden van praktisch heel Europa en het leek alsnog of Ajax fitter was dan Juve. Daar zaten een paar helemaal erdoorheen.
Wraakdopingquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Je hebt toch een smalle selectie, zeker voor Europese begrippen, je speelt de meeste wedstrijden van praktisch heel Europa en het leek alsnog of Ajax fitter was dan Juve. Daar zaten een paar helemaal erdoorheen.
Inderdaad. Stond overal op het veld weer wat aanvallen op te zetten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tweede helft toch echt wel prima hoor. Veel goede acties vooruit gezien.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 09:00 schreef Heeinz het volgende:
IK HEB INEENS ZO'N GEVOEL DAT WE IN DE HALVE FINALE GAAN KOMEN
Prima zeker maar niet zo beslissend als thuiswedstrijd. Leek gewoon niet fit te zijn, beetje inhoudenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tweede helft toch echt wel prima hoor. Veel goede acties vooruit gezien.
Die had ik tijdens de wedstrijd even gemist, wat gebeurde daar nou precies?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik wil dat gifje van Ten Hag en Ronaldo
Als zelfs Veltman en Sinkgraven goed spelen kan je alles aanquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
De merch-afdeling zal ook overuren moeten draaien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax 1000miljard fans erbij. Marketing afdeling spint joods garen bij deze uitschakeling
Boh Sinkgraven die heeft me positief verrast zeg ongelooflijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Als zelfs Veltman en Sinkgraven goed spelen kan je alles aan
Ze waren voor mij de favoriet.. Met uitstek. Engelse ploegen liggen ajax altijd wel trouwensquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik had Juve vooraf (winterstop) hoger ingeschat dan Barca.
Werd verdedigend ook wel erg weinig uitgedaagd, maar toch hij stond er wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Boh Sinkgraven die heeft me positief verrast zeg ongelooflijk
Ajax leek de eerste vijftig minuten, al dan niet gedwongen, rustiger aan te doen dan normaal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Adames het volgende:
[..]
Alleen in de EL-finale niet zoquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Engelse ploegen liggen ajax altijd wel trouwens
Nu is het niet leuk meer... succes met je kampioenschap.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:35 schreef bianconeri het volgende:
Ajax moet de scheids tegen Groningen ook wel omkopen.
Anders redden ze dat ook nooit.
Maar dat kost vast niet zoveel miljoen als deze Turpin van vanavond.
Ten Hag maakt van iedereen een God. Dat is wel duidelijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Boh Sinkgraven die heeft me positief verrast zeg ongelooflijk
Gelijk Nico shirtje besteld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef franklop het volgende:
Vamos!!!twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:27:53ABSOLUTE SCENES!!! 🏆#UCL #juvaja https://t.co/XnmLWdy6Lj reageer retweet
Toen speelde Blind nog tegen onsquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen in de EL-finale niet zo
Eerste helft was toch niet echt comfortabel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het was me het avondje wel. Heer en meester op bezoek bij een van de favorieten voor de CL.
Helaas tellen de voorrondes niet mee voor je persoonlijke score, maar wel voor Nederlandquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:38 schreef VacaLoca het volgende:
https://kassiesa.home.xs4(...)thod5/tcoef2019.html
Zeker niet nee, doelde op de tweede helft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerste helft was toch niet echt comfortabel.
Frenkie maakte zich al druk om Groningen. De Ligt was blij, ten Hag vond 't vooral een team prestatie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:39 schreef Landgeld het volgende:
Iemand nog wat beelden, filmpjes oid?
Zit in het buitenland en wil wel wat interviews zien
Juventus was vergeten wedstrijden terug te kijken uit de tijd dat hij er nog in stond denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Werd verdedigend ook wel erg weinig uitgedaagd, maar toch hij stond er wel.
Echt niks over de flanken gespeeldquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juventus was vergeten wedstrijden terug te kijken uit de tijd dat hij er nog in stond denk ik.
Hij viel me niet tegen in ieder geval.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:37 schreef Adames het volgende:
[..]
Werd verdedigend ook wel erg weinig uitgedaagd, maar toch hij stond er wel.
Ze herkenden hem niet vanwege z'n baardjequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Juventus was vergeten wedstrijden terug te kijken uit de tijd dat hij er nog in stond denk ik.
twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @AFCAjax reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:40:09For all business transactions 💼Slide into... ⤵️Overmars@championsleague.nl 📭#UCL #juvaja https://t.co/HDEwZW1Tn9 reageer retweet
en nog even de VAR afwachtenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:44 schreef Bugno2 het volgende:
Ik wil boeken maar wacht nog op bevestiging van mn manager.
Wat zegt hij?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Johan Derksen zoekt weer ruzie met iedereen
Die lijkt wel 2x zo intelligent geworden de afgelopen jaren.quote:
Die man moet er altijd weer zo'n anekdote uitflikkeren waar echt niemand op zit te wachtenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef Themeparktommy het volgende:
12 maar dan ook weer een uitverkochte Arena. En meer tv-geld, al is dat niet heel veel dit jaar.quote:
Kansloos inderdaadquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man moet er altijd weer zo'n anekdote uitflikkeren waar echt niemand op zit te wachten
Vindt zichzelf te belangrijk...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:45 schreef Themeparktommy het volgende:
We wachten op halfjaarlijks verslag in juli/augustusquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
12 maar dan ook weer een uitverkochte Arena. En meer tv-geld, al is dat niet heel veel dit jaar.
Die telt niet in knockoutfasequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
12 miljoen, maar vergeet niet die 2,7 miljoen premie voor een winst in de CL.
Nope. Zit nu de samenvatting van Barca - United te kijken met een biertje, maar kan het nog amper geloven.quote:
Hoeveel zal een uitverkochte arena opbrengen? 5 miljoen ofzo?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die telt niet in knockoutfase
Was toch 30 en 8 mei? Althans, wij hebben beker kwart finale op de 30e en willen die al gaan verplaatsenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef kalinhos het volgende:
Is 1/7 mei 100% of kan t ook nog 30april/8 mei worden?
Ik heb een zak chips leeg zitten vreten en twee biertjes achterover geslagen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nope. Zit nu de samenvatting van Barca - United te kijken met een biertje, maar kan het nog amper geloven.
Goed nieuws! Eindelijk het beslissende woord!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef Maharski het volgende:
Hallo mensen, goedenavond!
Ik kan jullie vertellen: GOED NIEUWS! Ajax heeft gewonnen van Juventus uit in Turijn met 1-2! De Ligt scoorde de winnende in de 67e minuut. Lees op teletekst de rest!!!!!!!
#viesdikquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik heb een zak chips leeg zitten vreten en twee biertjes achterover geslagen.
70 euro * 50000 plaatsen = 3,5 miljoen. Skyboxen enz enz enzquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoeveel zal een uitverkochte arena opbrengen? 5 miljoen ofzo?
Dan gaat dit niet op.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die telt niet in knockoutfase
Thanks man zat al te wachten op een update de hele tijd fucking duif bleef zeker rondjes vliegen dus teletekst was wel een uitkomstquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef Maharski het volgende:
Hallo mensen, goedenavond!
Ik kan jullie vertellen: GOED NIEUWS! Ajax heeft gewonnen van Juventus uit in Turijn met 1-2! De Ligt scoorde de winnende in de 67e minuut. Lees op teletekst de rest!!!!!!!
Volgens mij wel ja, waarbij het alleen nog veranderd kon worden als City en United beiden door zouden gaanquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Was toch 30 en 8 mei? Althans, wij hebben beker kwart finale op de 30e en willen die al gaan verplaatsen
Genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:52 schreef bombmannl het volgende:
Na doelpunt van de Ligt massaal gejuich in Camp Nou
Dat was mooi idd. Spelers beetje vaag om zich heen kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:52 schreef bombmannl het volgende:
Na doelpunt van de Ligt massaal gejuich in Camp Nou
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef Marcoss het volgende:
Ajax kan met al dat geld gewoon Frenkie weer terugkopen
Mijn gedachte jaquote:
Ik heb in de Kuip meegemaakt dat Feyenoord de EUFA-cup won, maar anno 2019 in de halve finale van de championsleague komen is net zo'n prestatie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik was 11 toen ik de CL finale meemaakte, ik heb datzelfde magische gevoel als toen nu weer, bizar dit.
En die kopbal waarmee hij de match bezegelde was ook zeldzaam legendarisch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:55 schreef bombmannl het volgende:
Ik denk dat de Ligt de beste verdediger ooit is op zijn leeftijdWat een tank weer vandaag.
CR7 nog steeds in oblivionquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:55 schreef bombmannl het volgende:
Ik denk dat de Ligt de beste verdediger ooit is op zijn leeftijdWat een tank weer vandaag.
Wat dacht je van de Wit en Ekkelenkamp dan? Die spelen straks bij NAC en VVV en nu gewoon halve finale CL.quote:
GGEENNOOTTquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de xG-fappers
[ afbeelding ]
Komt morgen wel, als je alle krantenberichten leest, de foto's ziet en de analyses ziet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik besef het nog niet helemaal volgens mij
8 mei zou voor Ajax en de KNVB wel beter uitkomen qua bekerfinalequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Was toch 30 en 8 mei? Althans, wij hebben beker kwart finale op de 30e en willen die al gaan verplaatsen
Op deze leeftijd sowieso.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:55 schreef bombmannl het volgende:
Hoe was het bij je echte vrienden?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt morgen wel, als je alle krantenberichten leest, de foto's ziet en de analyses ziet.
Snap ik.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kut, tijdens de rust wil ik haxballen,niet praten
Verbaasd me niet. We waren veel beter over 2 wedstrijden gezien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voor de xG-fappers
[ afbeelding ]
Er moet wel geschroefd gaan worden aan de 33e speelronde. Zowel wedstrijd van Ajax als PSV zal naar voren moetenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
8 mei zou voor Ajax en de KNVB wel beter uitkomen qua bekerfinale
@onlogischquote:Op woensdag 17 april 2019 00:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Verbaasd me niet. We waren veel beter over 2 wedstrijden gezien.
Ik wacht ook ff tot mijn hartslag onder de 150 zit...quote:
Graafschap gaat sowieso naar vrijdag. PSV zal wel blijven staanquote:Op woensdag 17 april 2019 00:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Er moet wel geschroefd gaan worden aan de 33e speelronde. Zowel wedstrijd van Ajax als PSV zal naar voren moeten
Was tegen Real ook al erg goedquote:Op woensdag 17 april 2019 00:03 schreef fathank het volgende:
Blind speelde de wedstrijd van z'n leven
Hallo Maxquote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef maxi-mus het volgende:
Bij beide corner goals niet. @:wimderon
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, kampioen geworden. en mooi op tijd klaar.
Wordt een leuke puzzel voor de KNVBquote:Op woensdag 17 april 2019 00:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bekerfinale naar 4 mei zal wel niet mogelijk zijn. Naar 3 mei avonds dan? Of je moet het na laatste speelronde plannen.
Ja maar Bayern, Real en Juve zaten in een dip, puur geluk, blablablaquote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef TheJanitor het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven. Halve finale Champions League. En gewoon terecht Real en Juve uitgeschakeld in eigen huis.
FUCKING BRILJANTquote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef TheJanitor het volgende:
Kan het nog steeds niet geloven. Halve finale Champions League. En gewoon terecht Real en Juve uitgeschakeld in eigen huis.
Willem II staat op 1 punt voor play-offsquote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wordt een leuke puzzel voor de KNVB
Het is echt bizar inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 00:08 schreef TheJanitor het volgende:
Ja maar iemand in mijn topic zei dat ze het ook zo mogen laten.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Willem II staat op 1 punt voor play-offs
Laatste wedstrijd Eredivisie 12 mei
1e halve finale play-offs 15 mei
Succes KNVB!
AlLeMaAl BlEsSuReSquote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar Bayern, Real en Juve zaten in een dip, puur geluk, blablabla
Officieel is het dan wel 48 uur ja maar dat zou een vieze streek zijn.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar iemand in mijn topic zei dat ze het ook zo mogen laten.
Dat zou écht kut zijn.
Jij ook daarmee uiteraard.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt makker. Jij ook. ( met Ajax)
Ja, tenzij we de dinsdag spelen na de Eredivisie. Dan moeten we kampioen wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Officieel is het dan wel 48 uur ja maar dat zou een vieze streek zijn.
Lekker met Ekkelenkamp, De Wit, Lang spelen in De Kuip dan
Je bent er maar druk mee. Triest.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:19 schreef Dven het volgende:
We gaan wel voorbij aan het feit dat dit het slechtste Juve...
Ah, hank zei dat al.
Zijn alle kaarten nu weg?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:23 schreef Heeinz het volgende:
Overigens echt bewonderenswaardig dat niemand geschorst is voor de halve finale
Atletico werd daar van het kastje naar de muur gestuurd.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Kampioen eigenlijk al met 20 punten voorsprong, slechtste juve in jaren.
Zei je dat voor de wedstrijd(en) ook?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:19 schreef Dven het volgende:
twitter:AT5 twitterde op woensdag 17-04-2019 om 00:23:16Kijk LIVE mee: Honderden uitzinnige Ajax-fans vieren feest op Leidseplein #juvaja https://t.co/upHdCAJZUa https://t.co/hqdLT1Tkl6 reageer retweet
En het slechste Real, en het slechste Bayern etc etc. Ja ja nu weten we het wel.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:19 schreef Dven het volgende:
Ah, hank zei dat al.
Die moet sowieso in de opquote:Op woensdag 17 april 2019 00:30 schreef duo-penotti het volgende:
https://mobile.twitter.com/FlFAWC2018/status/1118259799844622337
Wat een porno.
Die zullen Ziyech wel op korrel nemenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:32 schreef franklop het volgende:
Maar jongens, hoe kunnen Mike of Valentijn nu iets negatiefs schrijven?
Zou kunnenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zullen Ziyech wel op korrel nemen
die had z'n dag nietquote:Op woensdag 17 april 2019 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zullen Ziyech wel op korrel nemen
quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zei je dat voor de wedstrijd(en) ook?
Scoorde wel mooi. Jammer van buitenspel en van gemiste kansen ervoorquote:
Jemig, drie mongolen op een rijquote:Op woensdag 17 april 2019 00:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En het slechste Real, en het slechste Bayern etc etc. Ja ja nu weten we het wel.
quote:
Had het net niet helemaal maar blijft één van de meest gevaarlijke spelers van Ajax. Ongrijpbaar op momenten en dat weet iedere tegenstander. Die laten hem geen seconde met rust. Buiten dat weer een baas in balheroveringen en meeverdedigen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Scoorde wel mooi. Jammer van buitenspel en van gemiste kansen ervoor
Voor de meeste spelers is dit misschien wel het mooiste seizoen van hun leven.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:40 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb wel te doen met sommige spelers.
Met een seizoen dat begon in juli, vlak na het WK heb je straks gewoon nog ziek veel wedstrijden te gaan en dan komt de Nations League, Afrika Cup en Zuid-Amerika beker er weer aan.
je gaat hem zeker missen maar belangrijk voor het voetbal van achteruit is De Jong, dat is voor mij degene die je het meest gaat missenquote:Op woensdag 17 april 2019 00:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Had het net niet helemaal maar blijft één van de meest gevaarlijke spelers van Ajax. Ongrijpbaar op momenten en dat weet iedere tegenstander. Die laten hem geen seconde met rust. Buiten dat weer een baas in balheroveringen en meeverdedigen.
Mocht Ziyech vertrekken (waar ik vanuit ga) wordt dat misschien wel de grootste aderlating.
Had het net niet helemaal maar blijft één van de meest gevaarlijke spelers van Ajax. Ongrijpbaar op momenten en dat weet iedere tegenstander. Die laten hem geen seconde met rust. Buiten dat weer een baas in balheroveringen en meeverdedigen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Scoorde wel mooi. Jammer van buitenspel en van gemiste kansen ervoor
Heeinz is van het betere werkquote:Op woensdag 17 april 2019 00:39 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb de indruk dat onze vriend Dven sarcastisch was jongens
Speel je goed dan word je nooit moe. Dat werkt door.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:40 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik heb wel te doen met sommige spelers.
Met een seizoen dat begon in juli, vlak na het WK heb je straks gewoon nog ziek veel wedstrijden te gaan en dan komt de Nations League, Afrika Cup en Zuid-Amerika beker er weer aan.
Zal hem niet de spil noemen maar inderdaad, mogelijk het belangrijkste facet.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
je gaat hem zeker missen maar belangrijk voor het voetbal van achteruit is De Jong, dat is voor mij degene die je het meest gaat missen
Net zoals met drugs zeker?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Speel je goed dan word je nooit moe. Dat werkt door.
In principe moet Ajax met 1-0 achterstand beginnen want in een elftal als dit, boh. Daar kan geen epo tegen op.quote:
Volgend seizoen suarez terug kopen <3quote:
Perfect uitgevoerde driehoekjes zou Cruijff zeggen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:30 schreef duo-penotti het volgende:
https://mobile.twitter.com/FlFAWC2018/status/1118259799844622337
Wat een porno.
Of juist hun kans grijpen op alle vraag die er juist nu is. Volgend jaar weet je dat niet...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe onze prestaties in de CL straks ons transferbeleid gaat beïnvloeden. Goede spelers zullen nu toch wel eerder willen luisteren naar een bod van Ajax (mits we CL halen volgend jaar)
Of juist hun kans grijpen op alle vraag die er juist nu is. Volgend jaar weet je dat niet...quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe onze prestaties in de CL straks ons transferbeleid gaat beïnvloeden. Goede spelers zullen nu toch wel eerder willen luisteren naar een bod van Ajax (mits we CL halen volgend jaar)
Volgens mij 9 ton winst op zo'n thuiswedstrijd CL....quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
70 euro * 50000 plaatsen = 3,5 miljoen. Skyboxen enz enz enz
4 a 5 wellicht. Minus huur arena stewards enz enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |