SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga zelf naar je eindstationSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn de Ajax-Fokkers die hier posten niet in Turijn? #dtv
2014 hier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)
Werd me iets te duur en niet zo veel zin om gestoken te wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Dure grapquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zou ik ook zijn als ik zo'n naam had, lachertje van de champions league.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
PSVgeenCL is weer eens te jelly voor woorden.
FOKKERSquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Reis naar Engeland zal wel meevallen jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef Simmertje het volgende:
Weekje Egypte geboekt (dure ding) omdat ik er eigenlijk niet meer vanuit ging dat we de kwart finale zouden halenEngeland had ik denk ik wel gedaan, maar vliegtickets waren erg prijzig.
Zo uit mijn hoofd 70 euro maar de reis was ook al gauw 350 geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moesten jullie betalen voor kaartje?
Aan kinderen met downsyndroom besteden wij geen aandacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dat we allemaal wel wat waardering mogen tonen voor deze hilarische TT van PSVCL.
75quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kaartje ging nog wel maar de reis enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Liftdeur het volgende:
En dan ook nog gisteren al onderschept worden met je busje en dan nu dat land alweer uitgezet zijn.
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Tottenham halve finale ga ik ook sowieso.
denk het ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hans
Denk het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hans
staat toch al vast die loting?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
Hopelijk - als we het halen - loten we Barca. Die zijn achterin niet heel sterk
Ja. Als Ajax doorgaat moeten ze tegen City.quote:
Oja kloptquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Als Ajax doorgaat moeten ze tegen City.
Otamendiquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat dacht ik, winnaar Juve-Ajax tegen winnaar City-Spurs
Eindstation voor wie, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dat we allemaal wel wat waardering mogen tonen voor deze hilarische TT van PSVCL.
Keuzes, denk niet dat die dit jaar veel geld overhouden elke maand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.
Luuk de Jongquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eindstation voor wie, dat is de vraag.
Denk eerder plantjes en dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:39 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Keuzes, denk niet dat die dit jaar veel geld overhouden elke maand.
Niet aan gedacht maar uiteraard ook een optie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder plantjes en dat soort dingen
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zoquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Niet aan gedacht maar uiteraard ook een optie.
Al zullen ze dat niet allemaal doen.
er zullen er genoeg zijn met een "geld lenen kost geld" oplossingquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zo
De supporters die zijn gepakt met wapens in een busje betalen het van onze belastingcentenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.
En dan inderdaad ook nog met je C.P. Company, Stone Island en Burberry outfitje daar rondlopen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zo
Kameraad van mij heeft een hele goede baan in de financiele wereld en die gaat 3-4x per jaar kijken, anders is het gewoon te duurquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:47 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
En dan inderdaad ook nog met je C.P. Company, Stone Island en Burberry outfitje daar rondlopen ja.
Oke, ik begin steeds meer naar jouw conclusie te neigen ja.
800 euro is voor een aardig clubje mensen in Nederland helemaal niks om uit te geven. Bovendien in dat uitvak europees is het altijd wel een aardige mengeling van hardcore supporters die er desnoods schulden voor maken, mensen met centjes en student-achtig volk dat met een kaartje en een cheap hotelletje, 5 man in een auto, al een heel eind komt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig potjes binnen Europa die je 800 euro kosten, wellicht als je de dagen vrij meeneemt in je berekening wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vliegen op Milaan kost geen drol.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:53 schreef Simmertje het volgende:
Ligt ook echt aan de locatie, maar geloof dat qua reizen Turijn één van de duurste mogelijkheden was. Een uitwedstrijd in Londen heb je veel meer opties qua vervoer en verblijf.
Ben laatst met vrienden naar een potje van Liverpool geweest, was ik inderdaad maar 50 euro kwijt voor een retourvluchtje.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:53 schreef Simmertje het volgende:
Ligt ook echt aan de locatie, maar geloof dat qua reizen Turijn één van de duurste mogelijkheden was. Een uitwedstrijd in Londen heb je veel meer opties qua vervoer en verblijf.
Enkeltje binnen NL met NS is 9 vd 10x 12.50quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:56 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Ben laatst met vrienden naar een potje van Liverpool geweest, was ik inderdaad maar 50 euro kwijt voor een retourvluchtje.
Daarmee raak je met de NS niet eens vanaf Amsterdam naar Groningen en weer terug.
twitter:sportzeloot twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 13:50:00Nederland heeft dit jaar maar 1 club in de top 60 van clubs met de meeste UEFA-punten. Ook meteen 1 in de top 1 trouwens. reageer retweet
JodenGoden trekken de kar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nederland heeft dit jaar maar 1 club in de top 60 van clubs met de meeste UEFA-punten. Ook meteen 1 in de top 1 trouwens.
Heb je dit nou serieus in Paint lopen maken in de veronderstelling dat dit wel grappig zou zijn?quote:
Dat vind ik altijd zo kansloos.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:13 schreef skysherrif het volgende:
Juventus wil middels een applaus voor de ligt, net zoals bij ronaldo, hem overtuigen naar Juve te gaan
Zolang ze er 95 miljoen bij doen hebben we een deal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:13 schreef skysherrif het volgende:
Juventus wil middels een applaus voor de ligt, net zoals bij ronaldo, hem overtuigen naar Juve te gaan
ja Ronny ging voor het applausquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:13 schreef skysherrif het volgende:
Dat was heel mooi ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo kansloos.
Net als die Feyenoorders destijds die dachten dat ze Ziyech met dat 'mooie publiek' tijdens Feyenoord - Heerenveen wel even hadden overgehaald om naar Feyenoord te komen
En toen ging hij naar Twente
Moet je nagaan wanneer de resterende Nederlandse clubs enigszins redelijk hadden gepresteerd in Europa.quote:
Ja, dat andere clubs goed presteren in Europa is al een tijdje geleden. Ben benieuwd hoeveel overwinningen ze hebben gehaald in de afgelopen 5 jaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Moet je nagaan wanneer de resterende Nederlandse clubs enigszins redelijk hadden gepresteerd in Europa.
GGMM god weet ze weer te strikken om hun voorspellingen te geven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als die Feyenoorders destijds die dachten dat ze Ziyech met dat 'mooie publiek' tijdens Feyenoord - Heerenveen wel even hadden overgehaald om naar Feyenoord te komen
wow, 11 meldingen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
GGMM god weet ze weer te strikken om hun voorspellingen te geven.
Zouden ze ook weten dat jij een vete hebt met https://twitter.com/marijnfietst
Daar wil ik Rutten met terugwerkende kracht nog voor bedankenquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Scrummie van het FOK!forumquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Veel succes vanavond Ajacieden van het FOK!forum.
Bedankt lieverd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Veel succes vanavond Ajacieden van het FOK!forum.
Gezellig! Ook nog veel plezier gewenst dan. Haxball zal niet hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje traditie geworden voor Europese wedstrijden.
Bedankt maat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gezellig! Ook nog veel plezier gewenst dan. Haxball zal niet hetzelfde zijn.
Of een biertje pakken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
Als vriend van GGMM zou ik niet een schaaltje chips op tafel durven zetten.
5 seconden online, moest alleen PSVCL in de al bestaande meme stoppen. Hij is verder ook niet voor jou bedoelt ouwe zure, dus je hoeft niet te glimlachen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je dit nou serieus in Paint lopen maken in de veronderstelling dat dit wel grappig zou zijn?
Misschien kan @onlogisch er om lachen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
5 seconden online, moest alleen PSVCL in de al bestaande meme stoppen. Hij is verder ook niet voor jou bedoelt ouwe zure, dus je hoeft niet te glimlachen.
Alleen in vbl.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:04 schreef Simmertje het volgende:
Heeft Klaas nou trouwens een perma ban?
Bedoeltquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
5 seconden online, moest alleen PSVCL in de al bestaande meme stoppen. Hij is verder ook niet voor jou bedoelt ouwe zure, dus je hoeft niet te glimlachen.
Ik hem niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hij tagt mij en anderen steeds in allerlei andere fora. Volgens mij mist hij ons.
Haha, kutquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Bedoelt![]()
Dus je bent niet grappig én je kan niet spellen. Tijd om uit te loggen maat.
Ik ook wel. Tot hij er weer een dag is, dan ben ik hem alweer zat.quote:
Ja man, ondanks al zeven biertjes.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Haha, kutAl helemaal scherp voor straks merk ik
Badderharing is ook al een tijdje spoorloos. Met zijn, niet meer zo toepasselijke, Ten Hag UI.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ook wel. Tot hij er weer een dag is, dan ben ik hem alweer zat.
Maar ik wil wel dat hij kan posten als Ajax kampioen is.
Goede ninja-edit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Badderharing is ook al een tijdje spoorloos. Met zijn, niet meer zo toepasselijke, Ten Hag UI.
quote:Gaat Matthijs de Ligt zijn Ajax-ploegmaat Frenkie de Jong achterna? “Barcelona en Juventus gooien het op een akkoordje”
Ajax onderneemt woensdagavond een poging om zich te kwalificeren voor de halve finales van de Champions League. Dan moet het wel voorbij Juventus, dat 1-1 ging spelen in Amsterdam. Voor Matthijs de Ligt wacht opnieuw de zware opdracht om Cristiano Ronaldo af te stoppen. Al zal het resultaat daarvan een toptransfer van de Nederlandse verdediger niet echt meer bepalen.
De Ligt is op z’n 19de niet alleen een vaste waarde in de defensie van de Amsterdammers, hij fungeert ook als kapitein. Zowat alle Europese topclubs zitten dan ook achter de verdediger aan. Twee daarvan zijn FC Barcelona en Juventus. En die hebben het volgens AS op een akkoordje gegooid omtrent De Ligt.
De Spaanse krant meldt dat de Blaugrana na draaischijf Frenkie de Jong ook de kapitein van Ajax naar de Primera Division willen halen. Om een voetbaloorlogje en dus een hogere transfersom te vermijden, zou het met Juventus een afspraak gemaakt hebben. De Oude Dame blijft af van De Ligt en krijgt de kans om Samuel Umtiti naar Turijn te halen.
Volgens AS zou Barça in dat geval bereid zijn om te luisteren naar een bod van Juve. Sportief baas Fabio Paratici zou al de nodige contacten gelegd hebben in dat verband. Volgens AS zouden de Catalanen wel een som tot mogelijk 80 miljoen euro willen voor de 25-jarige Fransman. Voor De Ligt zou de prijs schommelen tussen 70 en 90 miljoen.
Ik heb er nooit zoveel last van.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik ook wel. Tot hij er weer een dag is, dan ben ik hem alweer zat.
Maar ik wil wel dat hij kan posten als Ajax kampioen is.
De discussie slaat wel vaak dood als er 10 van die posts tussen staan, waar vervolgens weer iedereen op ingaat. Net als bij Scarface. Maar goed, Ajax. Begin er zin in te krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zoveel last van.
Dan scroll je toch lekker verder.
Ben je wel eens in Turijn geweest?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wens jullie allen een geweldige wedstrijd en hopelijk een positief resultaat.
Mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je nooit dingen moet zeggen die je niet meentquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik wens jullie allen een geweldige wedstrijd en hopelijk een positief resultaat.
quote:De kampioenswedstrijd tussen Jong Ajax en FC Twente op sportpark De Toekomst gaat niet door. De gemeenten Ouder-Amstel en Amsterdam hebben dat vanmiddag besloten.
FC Twente kan vrijdag bij een overwinning kampioen worden, waardoor de gemeenten Ouder-Amstel en Amsterdam rekening houden met duizenden supporters uit Enschede en omstreken.
quote:
'quote:"Maar als Ajax en FC Twente het niet eens worden met elkaar, gaan wij ons beraden op het verbieden van de wedstrijd", laat de woordvoerder weten aan het regionale medium. Als het duel inderdaad niet op vrijdag gespeeld mag worden, kan FC Twente drie dagen later in eigen huis alsnog kampioen worden. Jong AZ komt op maandag 22 april namelijk op bezoek in de Grolsch Veste.
Dankjewel lieve jongen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:35 schreef Scarface88 het volgende:
Succes jongens! Hopelijk gaan jullie door zodat jullie met druk schema punten verspelen in de competitie. Ik gun jullie de CL maar hoop dat PSV kampioen wordt
De Ligt centraal achterin.quote:
Oei, ik gok Daley op links.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik denk dat we daley daar ook wel zien
Niet te hopen. Daarom vraag ik hetquote:
Blijf erbij dat dat niet de verdienste is van ten hagquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
"Exact 365 dagen geleden stond Erik ten Hag na de 3-0 nederlaag bij PSV vól onder druk bij Ajax, vanavond is hij met zijn ploeg kansrijk in de kwartfinale van de Champions League tegen Juventus. "
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Blijf erbij dat dat niet de verdienste is van ten hag
quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
jouw verdienste?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Is maar net waar je de streep trek. Maar goed leg dan eens de niet verdienste van ten hag uit.quote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:38 schreef Yreal het volgende:
Wat riepen we in januari ook al weer in koor?
We?quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:38 schreef Yreal het volgende:
Wat riepen we in januari ook al weer in koor?
Echt matige analyse eerlijk gezegd. Heb bij 9 van de 10 keer echt niet het idee dat de spelers zo denken als de tekst erbij doet vermoeden. Beetje het analyseren om maar te analyserenquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/pro/analyse/zo-speelt-het-ajax-van-erik-ten-hag Lees dit maar eens
Muah zaken als weten wat te doen bij balverlies en hoe je moet staan is er echt wel ingeslepen hoor, ook vind ik de counters echt wel een verbetering onder Ten Hag vergeleken met de jaren ervoor. Het is meer patronen erin slijpen dat spelers de momenten onbewust herkennen op het veld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Echt matige analyse eerlijk gezegd. Heb bij 9 van de 10 keer echt niet het idee dat de spelers zo denken als de tekst erbij doet vermoeden. Beetje het analyseren om maar te analyseren
+1quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:53 schreef TLC het volgende:
Van mij mogen ze nu wel beginnen hoor : kein keloel, fussball spielen
Ik totaal niet. We gaan het wel zienquote:
Jij was ooit al nerveus tegen Lieferingquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik totaal niet. We gaan het wel zien
Wilde het net zeggen, wat een zure tering OP. Maja, kan ook niet anders.quote:
Sindsdien is het stuk bij mij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was ooit al nerveus tegen Liefering
Firstrowquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:44 schreef Landgeld het volgende:
Iemand misschien een link naar een stream? Kan per om. Zit in het buitenland en heb WiFi maar geen tv..
Volgend seizoen er maar weer in augustus uit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
Al die CL-potjes zijn niet zo goed voor mijn hart
Sixpackje Hertog staat koud, tijd om Ajax strijdend ten onder zien te gaan.quote:
Juist wel. Je denkt beter te zijn. Maar zij trekken altijd aan het langste eind.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:58 schreef DaveDave09 het volgende:
Tegen juve en ik heb niet eens het idee dat we volledig kansloos zijn
Zet je die toch linksback. Die zie ik eerder per ongeluk een verdedigende actie maken dan fucking Sinkgravenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:07 schreef BobW het volgende:
Tja, alternatief is Kristensen en alles schuiven
Omdat die echte back er geen kut van kanquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef SuperFokker het volgende:
Je hebt toch gewoon een echte back nog op de bank, waarom sinkgraven dan?
Die kan er gewoon echt geen reet van helaasquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Goed teken ook wel voor die Maggeljan .Die vinden ze gewoon gehandicapt
elke wedstrijd in de CL heeft ie wel zo'n momentquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van de beek die had er wel in gemogen
Ze maken er man op man gevechten vanquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze laten Ajax niet voetballen . Uitwedstrijd was zand in de ogen strooien
Die zou inmiddels op 21 goals moeten staan in cl.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
elke wedstrijd in de CL heeft ie wel zo'n moment
Ja he... hij zal zelf het meeste balenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die zou inmiddels op 21 goals moeten staan in cl.
Tyfus dom steeds. Loop gewoon mee man.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Laat hem anders nog wat meer vrij staan, het is niet alsof Ronaldo goed in scoren is
Schone stond hem gewoon uit te zwaaien, zag je dat?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tyfus dom steeds. Loop gewoon mee man.
radio 1quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:34 schreef Moustachio het volgende:
Al een half uur bezig een werkende stream te vinden. Niks werkt, ik geef het op.
Hoe goed is je internetverbindingquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:34 schreef Moustachio het volgende:
Al een half uur bezig een werkende stream te vinden. Niks werkt, ik geef het op.
Ik zag hem nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef SuperFokker het volgende:
Dat moment van Ten Hag met Ronaldo dat gaat het gif'je van de wedstrijd worden als we winnen
Hij maakte vervolgens een pijpende beweging.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Ronaldo stond voor Ten Hag en Ten Hag pakte zijn hoofd vast....zoiets
Dat zag ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij maakte vervolgens een pijpende beweging.
Verstand vanquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef SuperFokker het volgende:
We hebben vaker achter gestaan, maar dit wordt wel heel moeilijk nu.
Laatste 10 min.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mocht het nog lang zo blijven 2e helft dan zou ik Hunter brengen voor Ziyech.
Al 3x 45min gelijk tegen Juve. Nice.quote:
De eerste 20 min werd Ajax echt klem gezetquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef kurk_droog het volgende:
Juve begon goed. Voor de 1 0 begon ajax eindelijk te ballen en dan zie je dat juve ook niet alles is.
Best wel veel zelfsquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, 1-1 is beter dan 0-0 dus je bent iets opgeschoten
1-1 is heel veel beter.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, 1-1 is beter dan 0-0 dus je bent iets opgeschoten
Jinx het nu niet man.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Het kan gewoon echt jongens, ongelooflijk
We zitten gewoon nog in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Die kerel is zo belangrijk. Nooit verkopen.quote:
Iets beter voetballen en je krijgt kansen zat... Niet normaal. Juve moet ook komenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:57 schreef Heeinz het volgende:
Eerder van Schone. Die zwaaide Ronaldo vrolijk uit toen die zijn halve cirkel maakte.quote:
En Ronaldo ook...quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We zitten gewoon nog in de wedstrijd.
Danku.quote:
Liever eerst 1 2 maken.. 2 1 dan gaat juve alles dichtgooien en eindig je met 3 1.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:00 schreef Heeinz het volgende:
Wel lekker dat je nu één doelpunt van Juve kan hebben, mits je zelf scoort
Ja ik haat die spanning.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:06 schreef Vriezzer het volgende:
De spanning.. waarom ben ik ooit voetbal gaan kijken?
Ik denk dat ik maar fan wordt van Telstar ofzo. Geen spanning voor degraderen, ook geen spanning voor eventuele promotie. Alles ontspannen over je heen laten komen.quote:
@GGMMquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:08 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar fan wordt van Telstar ofzo. Geen spanning voor degraderen, ook geen spanning voor eventuele promotie. Alles ontspannen over je heen laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |