SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga zelf naar je eindstationSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn de Ajax-Fokkers die hier posten niet in Turijn? #dtv
2014 hier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)
Werd me iets te duur en niet zo veel zin om gestoken te wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Dure grapquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zou ik ook zijn als ik zo'n naam had, lachertje van de champions league.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
PSVgeenCL is weer eens te jelly voor woorden.
FOKKERSquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Reis naar Engeland zal wel meevallen jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef Simmertje het volgende:
Weekje Egypte geboekt (dure ding) omdat ik er eigenlijk niet meer vanuit ging dat we de kwart finale zouden halenEngeland had ik denk ik wel gedaan, maar vliegtickets waren erg prijzig.
Zo uit mijn hoofd 70 euro maar de reis was ook al gauw 350 geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moesten jullie betalen voor kaartje?
Aan kinderen met downsyndroom besteden wij geen aandacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dat we allemaal wel wat waardering mogen tonen voor deze hilarische TT van PSVCL.
75quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kaartje ging nog wel maar de reis enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Liftdeur het volgende:
En dan ook nog gisteren al onderschept worden met je busje en dan nu dat land alweer uitgezet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |