SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:12 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga zelf naar je eindstationSPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom zijn de Ajax-Fokkers die hier posten niet in Turijn? #dtv
2014 hier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ga al jaren niet meer (sinds 2001)
Werd me iets te duur en niet zo veel zin om gestoken te wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Dure grapquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zou ik ook zijn als ik zo'n naam had, lachertje van de champions league.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef PicoMMP het volgende:
PSVgeenCL is weer eens te jelly voor woorden.
FOKKERSquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Reis naar Engeland zal wel meevallen jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:23 schreef Simmertje het volgende:
Weekje Egypte geboekt (dure ding) omdat ik er eigenlijk niet meer vanuit ging dat we de kwart finale zouden halenEngeland had ik denk ik wel gedaan, maar vliegtickets waren erg prijzig.
Zo uit mijn hoofd 70 euro maar de reis was ook al gauw 350 geloof ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat moesten jullie betalen voor kaartje?
Aan kinderen met downsyndroom besteden wij geen aandacht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dat we allemaal wel wat waardering mogen tonen voor deze hilarische TT van PSVCL.
75quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kaartje ging nog wel maar de reis enzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Liftdeur het volgende:
En dan ook nog gisteren al onderschept worden met je busje en dan nu dat land alweer uitgezet zijn.
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Tottenham halve finale ga ik ook sowieso.
denk het ook nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hans
Denk het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuk maar Tottenham gaat de halve finale niet halen Hans
staat toch al vast die loting?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
Hopelijk - als we het halen - loten we Barca. Die zijn achterin niet heel sterk
Ja. Als Ajax doorgaat moeten ze tegen City.quote:
Oja kloptquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja. Als Ajax doorgaat moeten ze tegen City.
Otamendiquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK dat dacht ik, winnaar Juve-Ajax tegen winnaar City-Spurs
Eindstation voor wie, dat is de vraag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind dat we allemaal wel wat waardering mogen tonen voor deze hilarische TT van PSVCL.
Keuzes, denk niet dat die dit jaar veel geld overhouden elke maand.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.
Luuk de Jongquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eindstation voor wie, dat is de vraag.
Denk eerder plantjes en dat soort dingenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:39 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Keuzes, denk niet dat die dit jaar veel geld overhouden elke maand.
Niet aan gedacht maar uiteraard ook een optie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk eerder plantjes en dat soort dingen
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zoquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:41 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
Niet aan gedacht maar uiteraard ook een optie.
Al zullen ze dat niet allemaal doen.
er zullen er genoeg zijn met een "geld lenen kost geld" oplossingquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zo
De supporters die zijn gepakt met wapens in een busje betalen het van onze belastingcentenquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af waar die supporters het allemaal van betalen die werkelijk iedere uitwedstrijd gaan kijken.
En dan inderdaad ook nog met je C.P. Company, Stone Island en Burberry outfitje daar rondlopen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo'n reisje kost je gewoon 800 ballen (inclusief de dagen die je vrij neemt). Ik ken weinig mensen die 800 over houden en dan nog hun boodschapjes moeten kopen etc. Je kan mij veel wijs maken maar dat geloof ik niet zo
Kameraad van mij heeft een hele goede baan in de financiele wereld en die gaat 3-4x per jaar kijken, anders is het gewoon te duurquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:47 schreef Liftdeur het volgende:
[..]
En dan inderdaad ook nog met je C.P. Company, Stone Island en Burberry outfitje daar rondlopen ja.
Oke, ik begin steeds meer naar jouw conclusie te neigen ja.
800 euro is voor een aardig clubje mensen in Nederland helemaal niks om uit te geven. Bovendien in dat uitvak europees is het altijd wel een aardige mengeling van hardcore supporters die er desnoods schulden voor maken, mensen met centjes en student-achtig volk dat met een kaartje en een cheap hotelletje, 5 man in een auto, al een heel eind komt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig potjes binnen Europa die je 800 euro kosten, wellicht als je de dagen vrij meeneemt in je berekening wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |