Game of Thrones neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2019 07:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Klopt
Gebruik geen telefoon in slaapkamer
Wel hele nacht tv gekeken
heyyyquote:Op maandag 15 april 2019 07:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic kan wel wat meer BLAUW gebruiken
Ik ga maar weer dan.quote:Op maandag 15 april 2019 07:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic kan wel wat meer BLAUW gebruiken
ongelezen afgevinktquote:Op maandag 15 april 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
Even een TR gezet vanwege de hoeveelheid blauw hier.
Walgelijk.
Ben je kleurenblind?quote:Op maandag 15 april 2019 09:16 schreef McGrath het volgende:
roze is ook gewoon blauw met een ander kleurtje
Het is paarsquote:Op maandag 15 april 2019 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar je bent net zo erg, daar verandert een roze naam niks aan
ik vind dat zeker geen paars, paars is een donkere kleurquote:Op maandag 15 april 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is paars. Maar verder heb je gelijk hoor.
dagen brengen niks, je moet het zelf doenquote:Op maandag 15 april 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag ?
wijze woordenquote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
dagen brengen niks, je moet het zelf doen
As we speak : ben ik aan het poepenquote:Op maandag 15 april 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag ?
Jawel hoor. Ze brengen werkquote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey hoooiquote:
Wijze woorden.quote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jou wil ik even wat vragen, waar kun je de gehele serie Dragonball vinden dus echt helemaal vanaf het begin?quote:
Goede vraag. Laatste keer dat ik DBZ keek was op de tv als kleine Kiidquote:Op maandag 15 april 2019 11:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja jou wil ik even wat vragen, waar kun je de gehele serie Dragonball vinden dus echt helemaal vanaf het begin?
Het is dinsdag Hansquote:Op maandag 15 april 2019 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Geen zin vandaag, gare maandag
Ja cartoon network zond dbz uit, maar mijn dochter heeft van weekend alle stripboeken gevonden en is razend enthousiast en helemaal toen ik zei dat er een serie van was.quote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goede vraag. Laatste keer dat ik DBZ keek was op de tv als kleine Kiid
Dat bedoelde ik niet vriend. Ben je vrijdag niet vrij? Wij wel dus vandaar dat ik het nu als dinsdag rekenquote:Op maandag 15 april 2019 11:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Ik keek nog echt op mijn telefoon ook.
Eikel.
Crunchy roll staat in ieder geval DBS op (meest recente). Maar zo'n dochter zou ik ook wel willen hebben laterquote:Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja cartoon network zond dbz uit, maar mijn dochter heeft van weekend alle stripboeken gevonden en is razend enthousiast en helemaal toen ik zei dat er een serie van was.
Op youtube vind je wel wat, maar geen complete seriequote:Op maandag 15 april 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Crunchy roll staat in ieder geval DBS op (meest recente). Maar zo'n dochter zou ik ook wel willen hebben later. Ze is nu al verstandiger dan 95% van FOK
Nee, je moet wel gaan googelen. Ik zou je wel willen helpen alleen zit op de werkpc en die flipt hem altijd van filmpjes en videosquote:Op maandag 15 april 2019 11:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Op youtube vind je wel wat, maar geen complete serie
Eigen baas he, en het paas weekend is altijd daarvoor erg druk dus dat gaat niet.quote:Op maandag 15 april 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet vriend. Ben je vrijdag niet vrij? Wij wel dus vandaar dat ik het nu als dinsdag reken
Zonde vriendquote:Op maandag 15 april 2019 11:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eigen baas he, en het paas weekend is altijd daarvoor erg druk dus dat gaat niet.
quote:Op maandag 15 april 2019 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, je moet wel gaan googelen. Ik zou je wel willen helpen alleen zit op de werkpc en die flipt hem altijd van filmpjes en videos
Je weet de maat tochquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moet vanmiddag een kast ophalen, hoop dat hij in deze auto past
En anders nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pak een bak.quote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ah okayquote:Op maandag 15 april 2019 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, bij de Tigra paste alles, maar bij deze is even een gokje. Is een hoekkast
Ik ben geen vader geworden (lol)quote:
Lolquote:Op maandag 15 april 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen vader geworden (lol)
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee technische vraag, als ik de zekering van de elektrische ramen eruit haal, kunnen ze dan nog open of dicht?
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.quote:
Dan trillen ze open ofzo?quote:Op maandag 15 april 2019 11:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppenquote:
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden danquote:Op maandag 15 april 2019 11:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppen
Zal de garage eens verblijden met mijn aanwezigheid. tot laters!!quote:Op maandag 15 april 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden dan
Succes, hopelijk valt het meequote:Op maandag 15 april 2019 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zal de garage eens verblijden met mijn aanwezigheid. tot laters!!
Ciaoquote:Op maandag 15 april 2019 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ga je lekker hijgen in een uitlaat?quote:Op maandag 15 april 2019 12:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
JIJ SNAPT GEWOON DE GRAP NIET DOMME KALE MAFKETELquote:Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moest je zelf nou laggen om dit garpje?
Nee, nou ben ik hier ineens de dommequote:Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ SNAPT GEWOON DE GRAP NIET DOMME KALE MAFKETEL
ow jaquote:Op maandag 15 april 2019 12:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, nou ben ik hier ineens de domme
GODVERDOMME MAN HOU JE AAN JE ROL
KOOLTZAK
EEY Vleeschpet!!quote:Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moest je zelf nou laggen om dit garpje?
Mattie!quote:Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
JIJ SNAPT GEWOON DE GRAP NIET DOMME KALE MAFKETEL
Mankeer je wat?quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
TYFUS BEN TYFUS MOBIEL GODTERING GODVERDOMME
Waar is de tijd dat je gewoon een heraut langs de dorpen stuurde?
Fijn om te zien dat je je lieve inborst niet bent verlorenquote:Op maandag 15 april 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De domste vraag van 2019 ook weer gehad, dank
Git en gitzwartquote:Op maandag 15 april 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je je lieve inborst niet bent verloren
Daar kan je ook niet veel in kwijt ..quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hopen dat de Deawoo snel klaar is en niets van waarde in de auto laten liggen.
Nee, mag met deze zo een kast halen, nu zei de buurman verderop al, als het niet past, bel mij maar dan kom ik je wel reddenquote:Op maandag 15 april 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet veel in kwijt ..
"VLEESCHPET!! VLEESCHPET!! VLEESCHPET!!" riep de heraut door alle dorpen.quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
TYFUS BEN TYFUS MOBIEL GODTERING GODVERDOMME
Waar is de tijd dat je gewoon een heraut langs de dorpen stuurde?
ik kijk gewoon op teletekstquote:Op maandag 15 april 2019 14:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jazeker! Kaartje al in de pocket
Liefquote:Op maandag 15 april 2019 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, mag met deze zo een kast halen, nu zei de buurman verderop al, als het niet past, bel mij maar dan kom ik je wel redden
Doen ze dat bij Tempo-team ja?quote:Op maandag 15 april 2019 14:42 schreef Flamarande het volgende:
En mijn afscheidsfeestje maar dat telt ook als werk
Mooi zoquote:Op maandag 15 april 2019 14:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, vind het een hele geschikte vent, kan altijd wel met hem lachen
Gelukkig heb ik een leuke baan dus ik zou nog wel 50 willen.quote:
moet jij wetenquote:Op maandag 15 april 2019 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een leuke baan dus ik zou nog wel 50 willen.
zal ik doenquote:
Ik niet.quote:Op maandag 15 april 2019 14:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou wel mediator of psycholoog willen worden
Lekker man. EN dan lekker loten tegen een of ander nikszeggende ploegen uit Liechtenstein of Moldavië en er met 3-0 af gaanquote:
Neejoh.quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lekker man. EN dan lekker loten tegen een of ander nikszeggende ploegen uit Liechtenstein of Moldavië en er met 3-0 af gaan![]()
Goed veel zelfvertrouwen het nieuwe seizoen in en wss een dragende speler geblesseerd voor de rest van het jaar zodat we in 2020 weer om degradatie strijden
Heyquote:Op maandag 15 april 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De domste vraag van 2019 ook weer gehad, dank
Wch is mn mattie, doe normaalquote:
lol neequote:
Te weinig om vernieuwend te zijnquote:Op maandag 15 april 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vriend over hoeveel dagen komt de nieuwe fifa uit?
Ik ben benieuwd wat @Kiid hierover te zeggen heeftquote:Op maandag 15 april 2019 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Te weinig om vernieuwend te zijn
@Charlotte3quote:Op maandag 15 april 2019 15:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat @:Kiid hierover te zeggen heeft
Te weinig? Te weinig? Ik deed laatst eens Fifa 18 in mijn nieuwe Xbox One X en het leek een geheel ander spel. De nuances die EA ieder jaar brengt maakt iedere editie weer een groot verschilquote:Op maandag 15 april 2019 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Te weinig om vernieuwend te zijn
Als je in zo'n situatie terecht komt dan doe je het niet helemaal goed. Je pakt haar hand, geeft er een kusje op en dan leid je haar hand langzaam naar je melkkanon. Garantie voor succesquote:
had je een slok op?quote:Op maandag 15 april 2019 15:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig? Te weinig? Ik deed laatst eens Fifa 18 in mijn nieuwe Xbox One X en het leek een geheel ander spel. De nuances die EA ieder jaar brengt maakt iedere editie weer een groot verschil
Het zekerheidje in mijn broek ookquote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De onzekerheid in jou komt weer naar boven.
Wat heeft dat nou weer te maken met het uiterlijk van charlotte?!quote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De onzekerheid in jou komt weer naar boven.
Door mij ja.quote:Op maandag 15 april 2019 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Het zekerheidje in mijn broek ook
Je zit alleen zekerquote:Op maandag 15 april 2019 16:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt omdat ik met alleen maar 10/10 om ga.
over 5 jaar met elkaar trouwen omdat je vrijgezel bent is wel echt toppunt van kritisch zijn jaquote:
Heeee heb je je al opgegeven voor Utrecht?quote:Op maandag 15 april 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
over 5 jaar met elkaar trouwen omdat je vrijgezel bent is wel echt toppunt van kritisch zijn ja
volgende maandquote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeee heb je je al opgegeven voor Utrecht?
Jij wil me toch niet meeten.quote:Op maandag 15 april 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
over 5 jaar met elkaar trouwen omdat je vrijgezel bent is wel echt toppunt van kritisch zijn ja
Ik zit niet meer daarquote:Op maandag 15 april 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal vast wel erger gewend zijn via de hijglijn.
Echte vrienden delen allesquote:Op maandag 15 april 2019 16:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben al klaar joh.
Ga toch ook geen foto maken van mijn drol
Ik stuurde vorige keer een foto van mijn (schone) onderbroek die op mijn enkels hing en toen begon je al te giechelen als een schoolmeisjequote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echte vrienden delen alles
Elke 3 maand ga ik even naar een traumaverwerkingsklasjequote:Op maandag 15 april 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal vast wel erger gewend zijn via de hijglijn.
Mag toch?quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik stuurde vorige keer een foto van mijn (schone) onderbroek die op mijn enkels hing en toen begon je al te giechelen als een schoolmeisje
Is het zo ernstig?quote:Op maandag 15 april 2019 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Elke 3 maand ga ik even naar een traumaverwerkingsklasje
oeiquote:Op maandag 15 april 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet niet.
je had het over lunchen zondag en je ging fietsen :s
quote:Op maandag 15 april 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word nu wel nieuwsgierig.
Iedereen is raar op zijn/haar manier.quote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ik ben wel blij dat mijn vriend gewoon is
Er zit een heel verschil tussen raar en raarquote:Op maandag 15 april 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is raar op zijn/haar manier.
Waar kan ik me opgeven?!quote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeee heb je je al opgegeven voor Utrecht?
Wil ook zo'n contract. Romantisch? Meh. Getuigd wel van echte vriendschap en denk dat dat een betere basis is voor een relatie.quote:Op maandag 15 april 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Precies. En van Flip weet ik al dat ze 10/10 knap is met een goede persoonlijkheid. Dat is over 5 jaar echt niet anders. Het is dat ik al iemand heb om mijn bammetjes te smeren anders had ik het wel gewetenquote:Op maandag 15 april 2019 16:21 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Wil ook zo'n contract. Romantisch? Meh. Getuigd wel van echte vriendschap en denk dat dat een betere basis is voor een relatie.
Gaan we lekker niet vertellen.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik me wel eerst aanmelden en ik wil graag weten waar
Waarom wil je mij overal buiten houdenquote:Op maandag 15 april 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we lekker niet vertellen.
Mij hoor je niet, maar er zijn hier meer mods dan gebruikers.quote:Op maandag 15 april 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet zo zeiken hoor over dat MOD SC
en wil je nou zeggen dat dat niet goed is? RASCISTquote:Op maandag 15 april 2019 16:28 schreef Driepink het volgende:
Als ik naar boven scroll zie ik meer zwart dan blauw..
Nee hoor, maar ik zie jullie zeiken over blauwquote:Op maandag 15 april 2019 16:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en wil je nou zeggen dat dat niet goed is? RASCIST
quote:Op maandag 15 april 2019 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Precies. En van Flip weet ik al dat ze 10/10 knap is met een goede persoonlijkheid. Dat is over 5 jaar echt niet anders. Het is dat ik al iemand heb om mijn bammetjes te smeren anders had ik het wel geweten
quote:
lekker jankenquote:Op maandag 15 april 2019 16:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zie jullie zeiken over blauw
zin om hem er bij jou in te jankenquote:Op maandag 15 april 2019 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gadverdamme hier ook al blauwen? Ff janken
Ik voel me vereerd vriend.quote:Op maandag 15 april 2019 16:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
zin om hem er bij jou in te janken
Dat weet ikquote:Op maandag 15 april 2019 16:34 schreef Kiid het volgende:
[..]![]()
Maar als je gelukkig wordt met Hans dan gun ik jullie dat ook van harte hoor. Ben de beroerdste niet
Veel plezier.quote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
Nog 22 minuten en ik kan naar huis gaan om Fifa te gaan spelen
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het levenquote:Op maandag 15 april 2019 16:38 schreef Kiid het volgende:
Nog 22 minuten en ik kan naar huis gaan om Fifa te gaan spelen
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op maandag 15 april 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het leven
Moet toch beetje het negatieve in deze SC op pijl houdenquote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
als een lul op een drumstelquote:Op maandag 15 april 2019 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op?
Okquote:Op maandag 15 april 2019 16:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
Moet toch beetje het negatieve in deze SC op pijl houden
Die kans is echt klein. Ik heb nu 80x gewonnen en 3x verloren met speltype Online Draftquote:Op maandag 15 april 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je alleen maar verliest zodat je na gaat denken over de keuzes die je maakt in het leven
Dankje, maar ik moet eerst ook nog een uur rijden en wat dingetjes doen. Daarna is het een Fifa sessie tot sluitquote:
quote:Op maandag 15 april 2019 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet eerst ook nog een uur rijden en wat dingetjes doen. Daarna is het een Fifa sessie tot sluit![]()
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooidquote:Op maandag 15 april 2019 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die kans is echt klein. Ik heb nu 80x gewonnen en 3x verloren met speltype Online Draft
Ik gok dat hij 6 minuten per potje doetquote:Op maandag 15 april 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooid
Dat is dan al 8.3 uur!quote:Op maandag 15 april 2019 16:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 6 minuten per potje doet
Had ie gewoon een hele dag extra kunnen werken!quote:
Een potje Fifa is 12 minuten. 6 per helft geloof ikquote:Op maandag 15 april 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooid
Of toch zeker 249x kunnen fappenquote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Had ie gewoon een hele dag extra kunnen werken!
Dat is 996 minuten!quote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een potje Fifa is 12 minuten. 6 per helft geloof ik
Waarom?quote:Op maandag 15 april 2019 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongeveer net zo levenloos als dat ik elke dag een uur truck simulator speel om een virtueel logistiek bedrijf te laten groeien
We hebben hier een functie openstaan als Planner. Doe je ongeveer precies hetzelfde met echte tractors en verdien je er nog geld mee ookquote:Op maandag 15 april 2019 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongeveer net zo levenloos als dat ik elke dag een uur truck simulator speel om een virtueel logistiek bedrijf te laten groeien
tractors?quote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
We hebben hier een functie openstaan als Planner. Doe je ongeveer precies hetzelfde met echte tractors en verdien je er nog geld mee ook
quote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
tractors?
Bedoel je niet vrachtwagens
Nee.. tractorsquote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
tractors?
Bedoel je niet vrachtwagens
Ach ja de één die kijkt fantasiebullshitseries en de ander rijdt in een virtuele vrachtwagen.quote:
Nou en.. kunt er nog steeds geld mee verdienenquote:Op maandag 15 april 2019 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij speelt Truck Simulator, geen Tractor Simulator
Ik hou van dat spreekwoordquote:Op maandag 15 april 2019 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja de één die kijkt fantasiebullshitseries en de ander rijdt in een virtuele vrachtwagen.
Elke gek z’n gebrek vriend.
Alleen als je op vakantie wil gaan ben je altijd gebonden.quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef Chloroform het volgende:
Soms zou ik wel een rustigere baan willen maar dan denk ik aan alle vakanties die ik nu heb dus nah
Kom ik wel overheenquote:Op maandag 15 april 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen als je op vakantie wil gaan ben je altijd gebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |