lol neequote:
Te weinig om vernieuwend te zijnquote:Op maandag 15 april 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vriend over hoeveel dagen komt de nieuwe fifa uit?
Ik ben benieuwd wat @Kiid hierover te zeggen heeftquote:Op maandag 15 april 2019 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Te weinig om vernieuwend te zijn
@Charlotte3quote:Op maandag 15 april 2019 15:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat @:Kiid hierover te zeggen heeft
Te weinig? Te weinig? Ik deed laatst eens Fifa 18 in mijn nieuwe Xbox One X en het leek een geheel ander spel. De nuances die EA ieder jaar brengt maakt iedere editie weer een groot verschilquote:Op maandag 15 april 2019 15:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Te weinig om vernieuwend te zijn
Als je in zo'n situatie terecht komt dan doe je het niet helemaal goed. Je pakt haar hand, geeft er een kusje op en dan leid je haar hand langzaam naar je melkkanon. Garantie voor succesquote:
had je een slok op?quote:Op maandag 15 april 2019 15:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Te weinig? Te weinig? Ik deed laatst eens Fifa 18 in mijn nieuwe Xbox One X en het leek een geheel ander spel. De nuances die EA ieder jaar brengt maakt iedere editie weer een groot verschil
Het zekerheidje in mijn broek ookquote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De onzekerheid in jou komt weer naar boven.
Wat heeft dat nou weer te maken met het uiterlijk van charlotte?!quote:Op maandag 15 april 2019 15:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De onzekerheid in jou komt weer naar boven.
Door mij ja.quote:Op maandag 15 april 2019 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Het zekerheidje in mijn broek ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |