Git en gitzwartquote:Op maandag 15 april 2019 13:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat je je lieve inborst niet bent verloren
Daar kan je ook niet veel in kwijt ..quote:Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hopen dat de Deawoo snel klaar is en niets van waarde in de auto laten liggen.
Nee, mag met deze zo een kast halen, nu zei de buurman verderop al, als het niet past, bel mij maar dan kom ik je wel reddenquote:Op maandag 15 april 2019 14:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet veel in kwijt ..
"VLEESCHPET!! VLEESCHPET!! VLEESCHPET!!" riep de heraut door alle dorpen.quote:Op maandag 15 april 2019 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
TYFUS BEN TYFUS MOBIEL GODTERING GODVERDOMME
Waar is de tijd dat je gewoon een heraut langs de dorpen stuurde?
ik kijk gewoon op teletekstquote:Op maandag 15 april 2019 14:26 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Jazeker! Kaartje al in de pocket
Liefquote:Op maandag 15 april 2019 14:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, mag met deze zo een kast halen, nu zei de buurman verderop al, als het niet past, bel mij maar dan kom ik je wel redden
Doen ze dat bij Tempo-team ja?quote:Op maandag 15 april 2019 14:42 schreef Flamarande het volgende:
En mijn afscheidsfeestje maar dat telt ook als werk
Mooi zoquote:Op maandag 15 april 2019 14:42 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja toch, vind het een hele geschikte vent, kan altijd wel met hem lachen
Gelukkig heb ik een leuke baan dus ik zou nog wel 50 willen.quote:
moet jij wetenquote:Op maandag 15 april 2019 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een leuke baan dus ik zou nog wel 50 willen.
zal ik doenquote:
Ik niet.quote:Op maandag 15 april 2019 14:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ik zou wel mediator of psycholoog willen worden
Lekker man. EN dan lekker loten tegen een of ander nikszeggende ploegen uit Liechtenstein of Moldavië en er met 3-0 af gaanquote:
Neejoh.quote:Op maandag 15 april 2019 15:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Lekker man. EN dan lekker loten tegen een of ander nikszeggende ploegen uit Liechtenstein of Moldavië en er met 3-0 af gaan![]()
Goed veel zelfvertrouwen het nieuwe seizoen in en wss een dragende speler geblesseerd voor de rest van het jaar zodat we in 2020 weer om degradatie strijden
Heyquote:Op maandag 15 april 2019 13:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De domste vraag van 2019 ook weer gehad, dank
Wch is mn mattie, doe normaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |