oeiquote:Op maandag 15 april 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
weet niet.
je had het over lunchen zondag en je ging fietsen :s
quote:Op maandag 15 april 2019 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik word nu wel nieuwsgierig.
Iedereen is raar op zijn/haar manier.quote:Op maandag 15 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ik ben wel blij dat mijn vriend gewoon is
Er zit een heel verschil tussen raar en raarquote:Op maandag 15 april 2019 16:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen is raar op zijn/haar manier.
Waar kan ik me opgeven?!quote:Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeee heb je je al opgegeven voor Utrecht?
Wil ook zo'n contract. Romantisch? Meh. Getuigd wel van echte vriendschap en denk dat dat een betere basis is voor een relatie.quote:Op maandag 15 april 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
over 5 jaar met elkaar trouwen omdat je vrijgezel bent is wel echt toppunt van kritisch zijn ja
Precies. En van Flip weet ik al dat ze 10/10 knap is met een goede persoonlijkheid. Dat is over 5 jaar echt niet anders. Het is dat ik al iemand heb om mijn bammetjes te smeren anders had ik het wel gewetenquote:Op maandag 15 april 2019 16:21 schreef Braavosi het volgende:
[..]
Wil ook zo'n contract. Romantisch? Meh. Getuigd wel van echte vriendschap en denk dat dat een betere basis is voor een relatie.
Gaan we lekker niet vertellen.quote:Op maandag 15 april 2019 16:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet ik me wel eerst aanmelden en ik wil graag weten waar
Waarom wil je mij overal buiten houdenquote:Op maandag 15 april 2019 16:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan we lekker niet vertellen.
Mij hoor je niet, maar er zijn hier meer mods dan gebruikers.quote:Op maandag 15 april 2019 16:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niet zo zeiken hoor over dat MOD SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |