Game of Thrones neem ik aan?quote:Op maandag 15 april 2019 07:42 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Klopt
Gebruik geen telefoon in slaapkamer
Wel hele nacht tv gekeken
heyyyquote:Op maandag 15 april 2019 07:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic kan wel wat meer BLAUW gebruiken
Ik ga maar weer dan.quote:Op maandag 15 april 2019 07:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit topic kan wel wat meer BLAUW gebruiken
ongelezen afgevinktquote:Op maandag 15 april 2019 09:16 schreef Rozevla het volgende:
Even een TR gezet vanwege de hoeveelheid blauw hier.
Walgelijk.
Ben je kleurenblind?quote:Op maandag 15 april 2019 09:16 schreef McGrath het volgende:
roze is ook gewoon blauw met een ander kleurtje
Het is paarsquote:Op maandag 15 april 2019 09:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, maar je bent net zo erg, daar verandert een roze naam niks aan
ik vind dat zeker geen paars, paars is een donkere kleurquote:Op maandag 15 april 2019 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is paars. Maar verder heb je gelijk hoor.
dagen brengen niks, je moet het zelf doenquote:Op maandag 15 april 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag ?
wijze woordenquote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
dagen brengen niks, je moet het zelf doen
As we speak : ben ik aan het poepenquote:Op maandag 15 april 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze prachtige mooie dag ?
Jawel hoor. Ze brengen werkquote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hey hoooiquote:
Wijze woorden.quote:Op maandag 15 april 2019 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja jou wil ik even wat vragen, waar kun je de gehele serie Dragonball vinden dus echt helemaal vanaf het begin?quote:
Goede vraag. Laatste keer dat ik DBZ keek was op de tv als kleine Kiidquote:Op maandag 15 april 2019 11:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja jou wil ik even wat vragen, waar kun je de gehele serie Dragonball vinden dus echt helemaal vanaf het begin?
Het is dinsdag Hansquote:Op maandag 15 april 2019 11:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Klopt.
Geen zin vandaag, gare maandag
Ja cartoon network zond dbz uit, maar mijn dochter heeft van weekend alle stripboeken gevonden en is razend enthousiast en helemaal toen ik zei dat er een serie van was.quote:Op maandag 15 april 2019 11:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goede vraag. Laatste keer dat ik DBZ keek was op de tv als kleine Kiid
Dat bedoelde ik niet vriend. Ben je vrijdag niet vrij? Wij wel dus vandaar dat ik het nu als dinsdag rekenquote:Op maandag 15 april 2019 11:08 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Ik keek nog echt op mijn telefoon ook.
Eikel.
Crunchy roll staat in ieder geval DBS op (meest recente). Maar zo'n dochter zou ik ook wel willen hebben laterquote:Op maandag 15 april 2019 11:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja cartoon network zond dbz uit, maar mijn dochter heeft van weekend alle stripboeken gevonden en is razend enthousiast en helemaal toen ik zei dat er een serie van was.
Op youtube vind je wel wat, maar geen complete seriequote:Op maandag 15 april 2019 11:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Crunchy roll staat in ieder geval DBS op (meest recente). Maar zo'n dochter zou ik ook wel willen hebben later. Ze is nu al verstandiger dan 95% van FOK
Nee, je moet wel gaan googelen. Ik zou je wel willen helpen alleen zit op de werkpc en die flipt hem altijd van filmpjes en videosquote:Op maandag 15 april 2019 11:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Op youtube vind je wel wat, maar geen complete serie
Eigen baas he, en het paas weekend is altijd daarvoor erg druk dus dat gaat niet.quote:Op maandag 15 april 2019 11:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet vriend. Ben je vrijdag niet vrij? Wij wel dus vandaar dat ik het nu als dinsdag reken
Zonde vriendquote:Op maandag 15 april 2019 11:22 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Eigen baas he, en het paas weekend is altijd daarvoor erg druk dus dat gaat niet.
quote:Op maandag 15 april 2019 11:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, je moet wel gaan googelen. Ik zou je wel willen helpen alleen zit op de werkpc en die flipt hem altijd van filmpjes en videos
Je weet de maat tochquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moet vanmiddag een kast ophalen, hoop dat hij in deze auto past
En anders nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pak een bak.quote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ah okayquote:Op maandag 15 april 2019 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, bij de Tigra paste alles, maar bij deze is even een gokje. Is een hoekkast
Ik ben geen vader geworden (lol)quote:
Lolquote:Op maandag 15 april 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen vader geworden (lol)
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee technische vraag, als ik de zekering van de elektrische ramen eruit haal, kunnen ze dan nog open of dicht?
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.quote:
Dan trillen ze open ofzo?quote:Op maandag 15 april 2019 11:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppenquote:
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden danquote:Op maandag 15 april 2019 11:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppen
Zal de garage eens verblijden met mijn aanwezigheid. tot laters!!quote:Op maandag 15 april 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |