Je weet de maat tochquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Moet vanmiddag een kast ophalen, hoop dat hij in deze auto past
En anders nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Pak een bak.quote:Op maandag 15 april 2019 11:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Ah okayquote:Op maandag 15 april 2019 11:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, bij de Tigra paste alles, maar bij deze is even een gokje. Is een hoekkast
Ik ben geen vader geworden (lol)quote:
Lolquote:Op maandag 15 april 2019 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben geen vader geworden (lol)
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 april 2019 11:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Okee technische vraag, als ik de zekering van de elektrische ramen eruit haal, kunnen ze dan nog open of dicht?
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.quote:
Dan trillen ze open ofzo?quote:Op maandag 15 april 2019 11:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Word helemaal gek van deze auto, elke keer zware vrachtwagen langs rijd dan gooit hij alle ramen open. Ga dan zo wel even naar de garage en vraag of ze hem eruit kunnen halen.
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppenquote:
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden danquote:Op maandag 15 april 2019 11:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee dat denkt die gekke auto, Ja we moeten luchten!!! Gister had mijn vriend al een stekkertje los getrokken, maar de auto heeft geen boodschap aan de knoppen
Zal de garage eens verblijden met mijn aanwezigheid. tot laters!!quote:Op maandag 15 april 2019 11:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even langs de dealer rijden dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |