Ik gok dat hij 6 minuten per potje doetquote:Op maandag 15 april 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooid
Dat is dan al 8.3 uur!quote:Op maandag 15 april 2019 16:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik gok dat hij 6 minuten per potje doet
Had ie gewoon een hele dag extra kunnen werken!quote:
Een potje Fifa is 12 minuten. 6 per helft geloof ikquote:Op maandag 15 april 2019 16:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
83 potjes.. 5 minuten per potje? Dat is bijna 7 uur van je leven weggegooid
Of toch zeker 249x kunnen fappenquote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Had ie gewoon een hele dag extra kunnen werken!
Dat is 996 minuten!quote:Op maandag 15 april 2019 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een potje Fifa is 12 minuten. 6 per helft geloof ik
Waarom?quote:Op maandag 15 april 2019 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongeveer net zo levenloos als dat ik elke dag een uur truck simulator speel om een virtueel logistiek bedrijf te laten groeien
We hebben hier een functie openstaan als Planner. Doe je ongeveer precies hetzelfde met echte tractors en verdien je er nog geld mee ookquote:Op maandag 15 april 2019 16:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongeveer net zo levenloos als dat ik elke dag een uur truck simulator speel om een virtueel logistiek bedrijf te laten groeien
tractors?quote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
We hebben hier een functie openstaan als Planner. Doe je ongeveer precies hetzelfde met echte tractors en verdien je er nog geld mee ook
quote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
tractors?
Bedoel je niet vrachtwagens
Nee.. tractorsquote:Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
tractors?
Bedoel je niet vrachtwagens
Ach ja de één die kijkt fantasiebullshitseries en de ander rijdt in een virtuele vrachtwagen.quote:
Nou en.. kunt er nog steeds geld mee verdienenquote:Op maandag 15 april 2019 16:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij speelt Truck Simulator, geen Tractor Simulator
Ik hou van dat spreekwoordquote:Op maandag 15 april 2019 16:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja de één die kijkt fantasiebullshitseries en de ander rijdt in een virtuele vrachtwagen.
Elke gek z’n gebrek vriend.
Alleen als je op vakantie wil gaan ben je altijd gebonden.quote:Op maandag 15 april 2019 16:56 schreef Chloroform het volgende:
Soms zou ik wel een rustigere baan willen maar dan denk ik aan alle vakanties die ik nu heb dus nah
Kom ik wel overheenquote:Op maandag 15 april 2019 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen als je op vakantie wil gaan ben je altijd gebonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |