Moet hij weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, wat een raspaard. Alles is mooi aan die gozer. En ik ben nog wel stabiel geaard.²
Jeetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Frenkie de Jong, wat een raspaard. Alles is mooi aan die gozer. En ik ben nog wel stabiel geaard.²
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.quote:
Nouri kon er niet zoveel vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.²
Nouri is trouwens gezegend met een lijdenswegquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En of we dat hebben geweten. Moet je toch eens voorstellen als hij in Oranje zou spelen met Ziyech en Nouri (in een parallel universum). MAN MAN MAN.²
Nouri enquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ligt ie niet wakker vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri is trouwens gezegend met een lijdensweg²
Ronaldo zag dat het goed zat. We keep in touch.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nouri is trouwens gezegend met een lijdensweg²
Bewaar dit soort grappen voor de nieuwjaarsconferentie bij je ouders. Je mag wel enige kwaliteitseisen stellen aan je "grappen".quote:
Ik maak geen grap, ik meen hetquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bewaar dit soort grappen voor de nieuwjaarsconferentie bij je ouders. Je mag wel enige kwaliteitseisen stellen aan je "grappen".
Neem nog een glas water.²
quote:
Hekserij ditquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronaldo zag dat het goed zat. We keep in touch.
Jij vond Nouri een slechte voetballer? Iedereen die hem heeft zien spelen of met hem heeft gespeeld vond hem super.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
Moet nog steeds lachen om Ronaldo die dacht dat Nouri een enkelbandje gescheurd had
Die kent die hele gozer niet johquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:44 schreef Caland het volgende:
Moet nog steeds lachen om Ronaldo die dacht dat Nouri een enkelbandje gescheurd had
We noemen iedereen die een beetje kan ballen de nieuwe Messi of Ronaldo, die jongen was gewoon niet zo bijzonder verderquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vond Nouri een slechte voetballer? Iedereen die hem heeft zien spelen of met hem heeft gespeeld vond hem super.²
Lekker geld verdienen toch ja tochquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Henk Spaan ook niet met dat flutboekje
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We noemen iedereen die een beetje kan ballen de nieuwe Messi of Ronaldo, die jongen was gewoon niet zo bijzonder verder
Een stuk of 20 keer jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Liep Gert nou een paar keer tegen die paal aan?
Als ik al geen hersenbeschadiging had, heb ik het nu wel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als ik al geen hersenbeschadiging had, heb ik het nu wel.
De user @Gert ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Hij was op zijn 21e nog steeds niet doorgebroken johquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?²
Dat zegt helemaal niets Hansquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij was een betere speler dan de Jong in de jeugd. Dus waar baseer je je op?²
Ze hebben er alleen niet zoveel aanquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Als NAC hier een punt uit haalt mogen ze Van Leer wel even een cheque geven.
Gert kan er niet zoveel van als keeper.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Hij was teveel en voetballer en eigenlijk zat Ziyech (een grote aankoop) hem in de weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was op zijn 21e nog steeds niet doorgebroken joh
Hans?quote:
Wat een onzin joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson en Milner staan ook boven de wet
Liverpool![]()
![]()
Prima UI. Waar is dat van?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson en Milner staan ook boven de wet
Liverpool![]()
![]()
Ze horen niet in de selectie daar en ze blijven maar overleven .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin joh.
Worden ook gewoon gerouleerd.
Ze hebben dan ook vaak genoeg hun waarde gehad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze horen niet in de selectie daar en ze blijven maar overleven .
Dan sta je bij mij boven de wet daar.
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook vaak genoeg hun waarde gehad.
Vooral Milner is wel echt een Klopp speler.
Gek is dat he. Die Schöne is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gek is dat he. Die Schone is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.²
Hey een soortgelijke post komt hier elke week voorbij haha wat origineelquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Ja met vrije trappen . Maar nu moeten ze hem gewoon afvoeren (wat ze niet doen)quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehad
Goede speler. Zelfs een mooie speler. Maar zijn handelingssnelheid man. Vooral in grote (Europese) wedstrijden is hij een dissonant bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1
Niet Litmanen of een Olsen maar Lasse fucking Schone²
'We hebben een app' Wilfred iedere uitzendingquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:58 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo denk ik tosti maken @:JR-Style-94
de rest doen ze goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kunnen niet scoren
Ze kunnen niet verdedigen
Ze kunnen geen druk zetten
Kortom ze kunnen er geen klote van. Dankje Moniz!
Een trainer is belangrijk, maar uiteindelijk zijn het de spelers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat trainersvak nou echt zo moeilijk? Ik heb het idee dat ze alleen maar met idioten op de proppen komen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
@:Paul staat op de Telegraaf.
Gefeliciteerd Paul!
Vitesse is de enige wedstrijd waar ik mij als Ajax-fan geen zorgen over maak. En die pot tegen Excelsior dan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winnen ze wel idd. Misschien kunnen Groningen, Vitesse en Utrecht iets doen.
De Graafschap ook niet joh.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vitesse is de enige wedstrijd waar ik mij als Ajax-fan geen zorgen over maak. En die pot tegen Excelsior dan.
Wat een waardeloos artikel is dit zeg. Do-re-mi-fa-sol alweer een kutkrant vol.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ugkeer-johan-derksen
Ik word zo moe van Moniz. Een leuk seizoentje gehad bij Salzburg en hij waant zich de professor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze man is nog eigenwijzer dan Guardiola en Haggie bij elkaar
Ik zei al dat het een Telegraaf-artikel was ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat een waardeloos artikel is dit zeg. Do-re-mi-fa-sol alweer een kutkrant vol.
Wiel Coerver videobandjes zo vaak laten zien dat je er spontaan van moet kotsen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word zo moe van Moniz. Een leuk seizoentje gehad bij Salzburg en hij waant zich de professor.
Ahja, inderdaad. De boot in gaan tegen Utrecht zoals twee jaar geleden zou wel dramatisch zijn.quote:
Als Excelsior degradeert, kan hij altijd nog de vermoorde onschuld spelen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wiel Coerver videobandjes zo vaak laten zien dat je er spontaan van moet kotsen.
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Excelsior degradeert, kan hij altijd nog de vermoorde onschuld spelen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
@:Paul staat op de Telegraaf.
Gefeliciteerd Paul!
Natuurlijk niet bij Excelsior. Hopelijk wint Ajax wel even met 4 of 5-0 om die man even op zijn plek te zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.
En anders geven ze gewoon de Robin van Persie tribune de schuld.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat die het ontslag eisen van alles en iedereen die bij de club werkt want hij kan niet volgens zijn visie werken . Dus die is over anderhalve maand ook weer weg.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:02 schreef GGMM het volgende:
De Telegraaf omschrijft @:Paul als wat minder nuchter.
3-0 bij de rust en dan hoeven we de 2de helft niet meer te kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet bij Excelsior. Hopelijk wint Ajax wel even met 4 of 5-0 om die man even op zijn plek te zetten.
Of Luke Waltonquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En anders geven ze gewoon de Robin van Persie tribune de schuld.
Maar de Eretribune dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
3-0 bij de rust en dan hoeven we de 2de helft niet meer te kijken
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hopelijk zakt die stakker er lekker in met die aidsclub .
Jan Joost :'' Veel plezier met de 2de helft en hopelijk wordt het dan net z'on spektakel .quote:
Wat een man.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jan Joost :'' Veel plezier met de 2de helft en hopelijk wordt het dan net z'on spektakel .
Aletha :'' .....
Eensquote:Op vrijdag 12 april 2019 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
Deze dorpsgek is wel een aanwinst. Geeft leuke televisie en mij boeit Vitesse niks.
Nog altijd minder erg dan Humberto over Reis.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog steeds gokschulden hé Glenn!!!???
HAHAHAHAHAHHAHAHA
Niet gezien maar het gaat over coke zeker ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan Humberto over Reis.
Bij die blessure in 2010?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet gezien maar het gaat over coke zeker ?
"Hij doet volgende wedstrijd weer mee."quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog altijd minder erg dan Humberto over Reis.
Cheetosquote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Welke chips voor VI vanavond?
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie “Dik zwijn”quote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
doritos cool american natuurlijkquote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef KingRoland het volgende:
• Lays paprika
• Lays paprika ribbel
• Lays naturel
• Lays cheese & onion
• Lays bolognese
• Doritos (die zwarte)
• Doritos (die blauwe)
• Doritos (die oranje)
• Cheetos
• Andere smaak chips
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip, als er een keer gratis entree is voor mensen die Wereldgozer heten zal ik je ook zeker taggen!quote:Op maandag 15 april 2019 11:54 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.veronicainsid(...)n-gratis-naar-aren-a
Vriend @:johannes_vermeer
Wellicht komt dat voor Jan Boskamps Tweede Wereldoorlog tentoonstellingquote:Op maandag 15 april 2019 13:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, als er een keer gratis entree is voor mensen die Wereldgozer heten zal ik je ook zeker taggen!
Hansie Hansiequote:Op maandag 15 april 2019 13:19 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Wie is er vanavond te gast bij Topshow?
quote:Op maandag 15 april 2019 13:19 schreef Ginettaccio_ het volgende:
Wie is er vanavond te gast bij Topshow?
Werelds.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
https://www.youtube.com/channel/UCioNDDDJUF2oYhvmqR0n2Cg
Vriend van de show
ditisnietleukquote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
Vreselijkquote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
Wanstaltig.quote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
Meneer wil bijklussen a la Björn Kuipers.quote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
Genotenquote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
basgodquote:Op maandag 15 april 2019 15:30 schreef RipCity het volgende:
Vriend van de show
Kutrecht hihi, hohoquote:
Ik vraag me gewoon echt af hoe zo iets gaat in de minuten voordat je van huis weggaatquote:Op maandag 15 april 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Caland vond dat ook heel grappig die man met die gele kaart.
Ik vond er weinig aan.
Gebroeders Anker hebben ze ook altijd meequote:Op maandag 15 april 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon echt af hoe zo iets gaat in de minuten voordat je van huis weggaat
Wat dat betreft mis ik man bijt hond
Hoe heet die ander ook alweer op RTL, met die kampers van Ajaxquote:Op maandag 15 april 2019 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon echt af hoe zo iets gaat in de minuten voordat je van huis weggaat
Wat dat betreft mis ik man bijt hond
quote:Op maandag 15 april 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gebroeders Anker hebben ze ook altijd mee
Ik snap hem nietquote:Op maandag 15 april 2019 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Je eigen gele kaart meenemen.. misschien dit ook doen op werk naar mijn klanten
Jij bent hoer?quote:Op maandag 15 april 2019 20:40 schreef Anneloos het volgende:
Je eigen gele kaart meenemen.. misschien dit ook doen op werk naar mijn klanten
Ik snap jouw post niet?? Naar klanten gaan en dan een kaart laten zien??? wtfquote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kijk je wel?die vent nam zijn eigen gele kaart mee naar de wedstrijd
nee nog nietquote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Is het blondje achter René en Hans al ter sprake gekomen?
Dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Is een man.quote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Als klanten vervelend doen effe een gele kaart gevenquote:Op maandag 15 april 2019 20:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap jouw post niet?? Naar klanten gaan en dan een kaart laten zien??? wtf
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 15 april 2019 20:43 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Als klanten vervelend doen effe een gele kaart geven
haha roflol xdquote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
goezoeboeyoek de fluitende tassendief haha
je moet het in perspectief plaatsenquote:Op maandag 15 april 2019 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Mwah, heb betere blondjes gezien
5.5/10
Beetje gay wel.quote:Op maandag 15 april 2019 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Scrummie dat leuk vindt laat hem lekker
quote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 april 2019 20:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
Butterface, maar zou zeker doenquote:Op maandag 15 april 2019 20:43 schreef Doublepain het volgende:
Mwah, heb betere blondjes gezien
5.5/10
Als Jeroen Grueter iets vindt, moet hij het bij de politie brengen.quote:Op maandag 15 april 2019 20:46 schreef Slobeend het volgende:
Jeroen Grueter vond de penal van Feyenoord het failliet van de VAR.
Ik ben nooit madquote:Op maandag 15 april 2019 20:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
ben je nog mad omdat ik je een tassendief noemde in DE APP
(lol)quote:Op maandag 15 april 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Jeroen Grueter iets vindt, moet hij het bij de politie brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |