Wat is er aan de hand met Harry Mens?ANGELA KIJKT TV
Er is iets aan de hand met Harry Mens. Echt. Harry gooit het op zijn oude dag over een andere boeg in Business Class.
Omdat zijn stekelige onderonsjes met Willem van Hanegem zo lekker scoren bij de mannen van VI 
en zijn hilarische clash met Theo Hiddema – ‘Ga je arrogant doen? Voorheen likten jullie ons’ - pas zelfs M haalde, heeft hij de smaak te pakken, zo lijkt het.
Waar Harry al twintig jaar vooral voorgekookte vragen aan zijn betalende gasten stelt zonder een seconde oprechte interesse te veinzen of überhaupt te luisteren, pakte hij het zondag anders aan bij makelaar Leslie de Ruiter. Die had diep in de buidel getast voor een interview (à 14.500 euro) en een filmpje met dochter Suze (à 13.000 euro) om een paar miljoenen kostende objecten uit zijn vastgoedportefeuille onder de aandacht te brengen bij Harry’s villapubliek.
Dat is geen vooroordeel van mij, Harry heeft namelijk écht laten uitzoeken in welk type huizen op zondagmorgen zijn programmaatje over keukens, optiepakketten en wijndeals aanstaat bij het ontbijt. Dat is dus bij de rode broeken uit Wassenaar en de labradoodle-eigenaren in het Gooi. Kortom, de doelgroep die daadwerkelijk opveert als een financieel expert iets komt vertellen over beleggingskansen in het buitenland van een ton of meer. Al vermoed ik dat familie De Jong heus niet de enige rijtjeshuiseigenaar is die regelmatig inschakelt, maar dan voor een uurtje satire.
Ik vermoed dat familie De Jong heus niet de enige rijtjeshuiseigenaar is die regelmatig inschakelt voor een uurtje satire
Terug naar makelaar Leslie. Die ging er eens goed voor zitten om op Harry’s voorzetjes de loftrompet te steken over zijn panden.
Maar dat liep anders. Harry vond het plan slecht bedacht, riep in de camera een zakenrelatie op een bod te doen dat vier miljoen onder de vraagprijs lag en zei toen pesterig: heb je nog meer winkeldochters voor ons? Leslie knipperde met zijn ogen en wist zichtbaar niet wat hem overkwam.
Ik heb er heel de zondag lol om gehad. Die Harry, wat is er op zijn 72ste in hem gevaren? Voelt hij inderdaad de hete adem in zijn nek van jonge RTL-presentatoren, die volgens hem allemaal azen op zijn Business Class-stoel, zoals hij pas in een interview vertelde? Hunkert hij naar aandacht nu er al even geen nieuwe buitenechtelijke dochter of vriendin te presenteren valt? Of heeft hij besloten gewoon lol te gaan maken in de laatste fase van zijn carrière? Groot gelijk. Maar het is wel de vraag of de Leslies van deze wereld daar 27.500 euro voor over hebben.
https://www.ad.nl/show/wa(...)harry-mens~a5bbe0b0/Nu nog ff fragmentje zoeken