Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook vaak genoeg hun waarde gehad.
Vooral Milner is wel echt een Klopp speler.
Gek is dat he. Die Schöne is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehadquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze doen mij denken aan Veltman en Schone bij Ajax . Eigenlijk weet je wel dat ze tekortkomen maar toch blijven ze er altijd bijzitten .
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gek is dat he. Die Schone is op zich wel een leuke speler. Maar zijn handelingssnelheid man.²
Hey een soortgelijke post komt hier elke week voorbij haha wat origineelquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Ja met vrije trappen . Maar nu moeten ze hem gewoon afvoeren (wat ze niet doen)quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne kan je ook niet ontkennen dat hij vaak genoeg zijn waarde heeft gehad
Goede speler. Zelfs een mooie speler. Maar zijn handelingssnelheid man. Vooral in grote (Europese) wedstrijden is hij een dissonant bij Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Buitenlander met de meeste duels in Ajax 1
Niet Litmanen of een Olsen maar Lasse fucking Schone²
'We hebben een app' Wilfred iedere uitzendingquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Ik ga je echt nog een keer een klap voor je muil geven" - Jan Boskamp, elke uitzending.
Wie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:58 schreef JanCees het volgende:
Ik ga zo denk ik tosti maken @:JR-Style-94
de rest doen ze goedquote:Op vrijdag 12 april 2019 21:59 schreef RensAjacied het volgende:
Ze kunnen niet scoren
Ze kunnen niet verdedigen
Ze kunnen geen druk zetten
Kortom ze kunnen er geen klote van. Dankje Moniz!
Een trainer is belangrijk, maar uiteindelijk zijn het de spelers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Is dat trainersvak nou echt zo moeilijk? Ik heb het idee dat ze alleen maar met idioten op de proppen komen.
Waar dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:01 schreef GGMM het volgende:
@:Paul staat op de Telegraaf.
Gefeliciteerd Paul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |